Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Europa League [2021/2022]

FMNOOB

Aanbevolen berichten

Op 25-2-2022 om 12:22 zei La Pulga:

Rangers - Rode Ster Belgrado
Braga - AS Monaco
FC Porto - Olympique Lyon
Atalanta - Bayer Leverkusen
Sevilla - West Ham United
Barcelona - Galatasaray
Spartak Moskou - RB Leipzig
Eintracht Frankfurt - Real Betis

Leipzig is al door, Spartak is uit de EL gegooid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Socrates:

Hoezo zou Memphis starten? Aubameyang toch gewoon?

Slecht voor gevoel, denk dat Xavi Memphis minuten gaat gunnen vanwege ze penalty en hem tevreden wilt houden. 

Ik verwacht Ferran Memphis en Traore

Inderdaad, Memphis er in. Verder goede opstelling.

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Te statisch voorin, maar logisch met Memphis. Adama met al z'n leuke acties maar voorzetjes die geen eindbestemming vonden. Tempo lag sowieso ook te laag, kantelen gebeurde vaak veels te traag of niet en weinig diepgang centraal. Dan maak je het de tegenstander ook niet heel erg moeilijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Socrates:

Te statisch voorin, maar logisch met Memphis. Adama met al z'n leuke acties maar voorzetjes die geen eindbestemming vonden. Tempo lag sowieso ook te laag, kantelen gebeurde vaak veels te traag of niet en weinig diepgang centraal. Dan maak je het de tegenstander ook niet heel erg moeilijk. 

Viel ook te verwachten, tijd dat Memphis zijn contract inlevert en een niveautje lager gaat spelen waar alles om hem zal draaien. Stel dan lekker Braithwaite op als je Auba rust wilt gunnen.

Of ze doen het expres natuurlijk, volgende week nog spannend dus meer inkomsten omdat meer mensen naar de wedstrijd zullen kijken ;c Jammer dat je geen spelers rust kan gunnen voor de classico die zondag daarop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Socrates:

Vonden jullie Benfica ook zo goed eigenlijk?

Tegen Barcelona was Benfica gevaarlijk op de counter en speelde je met Araujo op rechtsachter + Demir & Depay. Over de uitwedstrijd wil ik niet beginnen, daar speelde je 3-5-2 met Luuk en Depay in de spits:-D Wat ben ik blij dat die tijd voorbij is.

Maar om antwoord te geven op jouw vraag, ja Benfica is op de counter goed en spelen ze dat ook goed uit. Het is ook logisch dat zij zonder pressie spelen met Jantje en Otamendi achterin. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Socrates:

Bedoelde meer tegen Ajax van de week.

Galatasaray speelde niet heel anders, alleen de defensie van Barca was/is wat zwakker dan die van Ajax.

O, afgelopen dinsdag heb ik het niet zo goed kunnen zien. Maar als je uit tegen Barcelona op 0-0 kan spelen (Gala dus) dan heb je het altijd goed gedaan in mijn ogen. 

Al zegt het ook wel genoeg dat de keeper de beste man van het veld was uiteraard. (huurling van Barcelona)

Ben benieuwd wanneer de opstelling binnenkomt, die van PSV staat al online dus dan zal de rest wel snel volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Socrates:

Vonden jullie Benfica ook zo goed eigenlijk?

Ze hadden het verdedigend prima voor elkaar ja. Let effe op Marcao btw, uitstekende verdediger. Speelt onder z'n niveau.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Matchday! Even die gekke Duitsers per direct naar huis sturen. Luuk voor de hattrick vanavond. Al zal die wel laatste 5 minuutjes er in komen dus hij gaat er maar eentje maken. 

Hopen op een Gavi - De Jong - Pedri, alle 3 lekker in vorm ook! En anders mag het wel De Jong - Bus - Pedri worden, daar ben ik ook wel tevreden mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites