Rogier. Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Wat een pingels op het einde. Schakelde in bij 4-4 omdat ik ineens bedacht dat de finale er was, maar wat een spanning Mooi dat Villarreal wint, weer Emery, ongekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Meest bizarre penaltyreeks die ooit gezien heb. Heel leip. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 44 minuten geleden zei PJHoutman: McTominay als een baas? Zie hem vooral veel slechte keuzes maken in balbezit. Ja, als hem niet goed vond spelen, vind je niemand goed bij United vanavond. Waren minstens 6 slechter..... Hij nam team op sleeptouw. Bijna alle aanvallen begonnen bij hem, veel rushes etc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 De Gea lag al bijna in een hoek voordat de strafschop überhaupt al genomen was. En Rulli zat er een paar keer heel dichtbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Cursus pingels nemen dit zeg Die van Rulli ook haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 22 minuten geleden zei Kyrill: Ja, als hem niet goed vond spelen, vind je niemand goed bij United vanavond. Waren minstens 6 slechter..... Hij nam team op sleeptouw. Bijna alle aanvallen begonnen bij hem, veel rushes etc Dat vond ik inderdaad ook niet. Dat bijna alle aanvallen bij hem begonnen was ook één van de voornaamste redenen dat er aanvallend niets gebeurde. Villarreal besloot Pogba en Fernandes zoveel mogelijk uit het spel te houden en McTominay aan de bal te krijgen, die mist namelijk de creativiteit om daadwerkelijk een goedlopende aanval op te zetten tegen zo'n blok. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 mei 2021 Share Geplaatst 27 mei 2021 9 uur geleden zei Regis: Ik hoop dat Villareal hem gaat pakken. Mooie club wel die ook leuk voetbal spelen. Verdedigend spelen is geen leuk voetbal meer. Wat een slechte wedstrijd was het van beide kanten. Wel spanning en dan een loterij wie de strafschoppen wint. Leuk voor een club als Villarreal dat ze de beker pakken. Maar goed voor mij zit het clubvoetbal erop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 mei 2021 Share Geplaatst 27 mei 2021 (bewerkt) Leuke pingels, jammer dat Utd verloor, maar gun het Villarreal ook wel. 27 mei 2021 bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 27 mei 2021 Share Geplaatst 27 mei 2021 31 minuten geleden zei Satyr: Leuke pingels, jammer dat Utd verloor, maar gun het Villarreal ook wel. Dit lettertype heb ik voor het laatst op de typmachine gezien Mooie penaltyreeks inderdaad. Werd precies op het juiste moment weer wakker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 mei 2021 Share Geplaatst 27 mei 2021 11 minuten geleden zei Grote Ree: Dit lettertype heb ik voor het laatst op de typmachine gezien Mooie penaltyreeks inderdaad. Werd precies op het juiste moment weer wakker. Was oorspronkelijk een tweet die niet werkte, haalde het weg en typte bovenstaande. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 mei 2021 Share Geplaatst 27 mei 2021 9 uur geleden zei GAE EAGLES: De Gea lag al bijna in een hoek voordat de strafschop überhaupt al genomen was. En Rulli zat er een paar keer heel dichtbij. Zo was die even een partij slecht. Is die altijd zo slecht met penals? Was me namelijk nog niet eerder opgevallen. Halfbakken elke keer een hoek in duiken. Dat deed die Rulli toch wat beter, die ging in elk geval volle bak de hoek in elke keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 27 mei 2021 Share Geplaatst 27 mei 2021 10 minuten geleden zei Elsjorro1990: Zo was die even een partij slecht. Is die altijd zo slecht met penals? Was me namelijk nog niet eerder opgevallen. Halfbakken elke keer een hoek in duiken. Dat deed die Rulli toch wat beter, die ging in elk geval volle bak de hoek in elke keer. 25 pingels tegen voor deze serie. Nu 36 op rij niet gepakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 mei 2021 Share Geplaatst 27 mei 2021 De Spaanse Cillesen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 mei 2021 Share Geplaatst 27 mei 2021 10 minuten geleden zei Kyrill: De Spaanse Cillesen Cillessen pakt best veel penalty's de laatste jaren, is 'ie in gegroeid De Gea is sowieso een beetje passé. Hoop dat Henderson het overneemt vanaf volgend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 27 mei 2021 Share Geplaatst 27 mei 2021 wat een zaadploeg, die Spanjaarden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 mei 2021 Share Geplaatst 27 mei 2021 6 uur geleden zei Rogier.: Cillessen pakt best veel penalty's de laatste jaren, is 'ie in gegroeid De Gea is sowieso een beetje passé. Hoop dat Henderson het overneemt vanaf volgend jaar. Ze zeggen van wel. Er gaan heel vele geruchten rond. Romero en Grant gaan weg en Tom Heaton (een jongen van de club) komt als derde keeper terug. Van mij mag DeGea ook wel verkocht gaan worden en dan met Henderson op doel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 mei 2021 Share Geplaatst 27 mei 2021 6 uur geleden zei Kyrill: De Spaanse Cillesen We hoeven niet bang zijn voor een pingelreeks op het EK tegen Spanje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 mei 2021 Share Geplaatst 27 mei 2021 Unai Simon is wel een prima keeper anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 Weinig voorrondes dit jaar, maar aankomende maandag krijgt AZ te weten welke tegenstander ze krijgen in de play-off ronde. Interessante aan deze ronde: 20 teams zullen hierin uitkomen, waarbij er een volledig open loting is. Dus geen geplaatste of ongeplaatste status en ook geen aparte route meer voor kampioenen van competities. Kan dus echt alle kanten op. Clubs die al zeker zijn van deze laatste kwalificatieronde zijn AZ Alkmaar, Fenerbahçe, Zorya Luhansk, Royal Antwerp, Sturm Graz en Randers FC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 oktober 2021 Share Geplaatst 21 oktober 2021 @Marius Edit; oh het is Conference League, foutje bedankt excuus hoi. Dit is het EL-topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 (bewerkt) Hey ik kom mij alvast even aanmelden hier Jammer voor Vitesse dat Tottenham alsnog is verplaatst. Edit: oei blijkt dat Tottenham wellicht een reguliere nederlaag krijgt. Edit2: o haha, Tottenham speelt gewoon conference league. Ik zit even verkeerd. Nou tegen wie kan Barcelona loten? Ik zag wellicht tegen PSV, kan ik dan ergens een kaartje regelen? 8 december 2021 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 Vooralsnog Sociedad de sterkere wat ik er zo gauw van gezien heb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 Nou het theater gaat beginnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 Volledige loting: Sevilla (Spa) - Dinamo Zagreb (Kro) Atalanta (Ita) - Olympiacos (Gri) RB Leipzig (Dui) - Real Sociedad (Spa) Barcelona (Spa) - Napoli (Ita) Zenit Sint-Petersburg (Rus) - Real Betis (Spa) Borussia Dortmund (Dui) - Rangers (Sch) Sheriff Tiraspol (Mol) - SC Braga (Por) FC Porto (Por) - Lazio (Ita) Was alweer vergeten dat Barcelona nog Europa speelde. Ook gelijk één van de moeilijkste tegenstanders al zullen die wel hun focus meer leggen op de competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 Europa League best wel sterk bezet toernooi ook als je de poulewinnaars er bij pakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten