Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Europa League [2021/2022]

FMNOOB

Aanbevolen berichten

44 minuten geleden zei PJHoutman:

McTominay als een baas? Zie hem vooral veel slechte keuzes maken in balbezit. 

Ja, als hem niet goed vond spelen, vind je niemand goed bij United vanavond. Waren minstens 6 slechter..... Hij nam team op sleeptouw. Bijna alle aanvallen begonnen bij hem, veel rushes etc 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Kyrill:

Ja, als hem niet goed vond spelen, vind je niemand goed bij United vanavond. Waren minstens 6 slechter..... Hij nam team op sleeptouw. Bijna alle aanvallen begonnen bij hem, veel rushes etc 

Dat vond ik inderdaad ook niet. Dat bijna alle aanvallen bij hem begonnen was ook één van de voornaamste redenen dat er aanvallend niets gebeurde. Villarreal besloot Pogba en Fernandes zoveel mogelijk uit het spel te houden en McTominay aan de bal te krijgen, die mist namelijk de creativiteit om daadwerkelijk een goedlopende aanval op te zetten tegen zo'n blok.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Regis:

Ik hoop dat Villareal hem gaat pakken. Mooie club wel die ook leuk voetbal spelen.

Verdedigend spelen is geen leuk voetbal meer. Wat een slechte wedstrijd was het van beide kanten. Wel spanning en dan een loterij wie de strafschoppen wint. Leuk voor een club als Villarreal dat ze de beker pakken. Maar goed voor mij zit het clubvoetbal erop. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Grote Ree:

Dit lettertype heb ik voor het laatst op de typmachine gezien :D

Mooie penaltyreeks inderdaad. Werd precies op het juiste moment weer wakker. 

Was oorspronkelijk een tweet die niet werkte, haalde het weg en typte bovenstaande.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei GAE EAGLES:

De Gea lag al bijna in een hoek voordat de strafschop überhaupt al genomen was. En Rulli zat er een paar keer heel dichtbij.

Zo was die even een partij slecht. Is die altijd zo slecht met penals? Was me namelijk nog niet eerder opgevallen. Halfbakken elke keer een hoek in duiken. Dat deed die Rulli toch wat beter, die ging in elk geval volle bak de hoek in elke keer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Zo was die even een partij slecht. Is die altijd zo slecht met penals? Was me namelijk nog niet eerder opgevallen. Halfbakken elke keer een hoek in duiken. Dat deed die Rulli toch wat beter, die ging in elk geval volle bak de hoek in elke keer. 

25 pingels tegen voor deze serie. Nu 36 op rij niet gepakt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Rogier.:

Cillessen pakt best veel penalty's de laatste jaren, is 'ie in gegroeid

De Gea is sowieso een beetje passé. Hoop dat Henderson het overneemt vanaf volgend jaar.

Ze zeggen van wel. Er gaan heel vele geruchten rond. Romero en Grant gaan weg en Tom Heaton (een jongen van de club) komt als derde keeper terug. Van mij mag DeGea ook wel verkocht gaan worden en dan met Henderson op doel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weinig voorrondes dit jaar, maar aankomende maandag krijgt AZ te weten welke tegenstander ze krijgen in de play-off ronde. Interessante aan deze ronde: 20 teams zullen hierin uitkomen, waarbij er een volledig open loting is. Dus geen geplaatste of ongeplaatste status en ook geen aparte route meer voor kampioenen van competities. Kan dus echt alle kanten op. 

Clubs die al zeker zijn van deze laatste kwalificatieronde zijn AZ Alkmaar, Fenerbahçe, Zorya Luhansk, Royal Antwerp, Sturm Graz en Randers FC.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey ik kom mij alvast even aanmelden hier :mmm:

Jammer voor Vitesse dat Tottenham alsnog is verplaatst.

Edit: oei blijkt dat Tottenham wellicht een reguliere nederlaag krijgt.

Edit2: o haha, Tottenham speelt gewoon conference league. Ik zit even verkeerd. Nou tegen wie kan Barcelona loten? Ik zag wellicht tegen PSV, kan ik dan ergens een kaartje regelen?

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volledige loting:

Sevilla (Spa) - Dinamo Zagreb (Kro)
Atalanta (Ita) - Olympiacos (Gri)
RB Leipzig (Dui) - Real Sociedad (Spa)
Barcelona (Spa) - Napoli (Ita)
Zenit Sint-Petersburg (Rus) - Real Betis (Spa)
Borussia Dortmund (Dui) - Rangers (Sch)
Sheriff Tiraspol (Mol) - SC Braga (Por)
FC Porto (Por) - Lazio (Ita)

Was alweer vergeten dat Barcelona nog Europa speelde. Ook gelijk één van de moeilijkste tegenstanders al zullen die wel hun focus meer leggen op de competitie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites