Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Champions League [2021/2022]

Satyr

Aanbevolen berichten

Ik quote mijn post na Feyenoord - Roma even

'Wat blijft dat toch raar met blessuretijd, je geeft 5 minuten blessuretijd, daarin wordt tijd gerekt (en twee keer gewisseld) en dan fluit je na exact 95 minuten af. Nou ben ik al voor werkelijke speeltijd, maar het valt mij op dat de scheidsrechters de laatste tijd ook wel nalaten om het tijd rekken af te straffen met gewoon extra minuutje. Al denk ik dat je hier aan 90 minuten blessuretijd nog niet genoeg had.'

Dit blijft gewoon het belonen van tijdrekken in de blessuretijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Bogatyr:

Wie nu zegt dat Courtois niet de beste doelman van de wereld is.....

Deze man heeft werkelijk iedere pot belangrijke reddingen gehad. Echt een hele bizarre finale van zijn kant, echt geweldig gekeept vanavond. 

Knap van Real zeg, PSG en 3 sterke Engelse ploegen verslaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kelvin:

Ik quote mijn post na Feyenoord - Roma even

'Wat blijft dat toch raar met blessuretijd, je geeft 5 minuten blessuretijd, daarin wordt tijd gerekt (en twee keer gewisseld) en dan fluit je na exact 95 minuten af. Nou ben ik al voor werkelijke speeltijd, maar het valt mij op dat de scheidsrechters de laatste tijd ook wel nalaten om het tijd rekken af te straffen met gewoon extra minuutje. Al denk ik dat je hier aan 90 minuten blessuretijd nog niet genoeg had.'

Dit blijft gewoon het belonen van tijdrekken in de blessuretijd.

Onbegrijpelijk iets ja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug van café waar ik de finale ook heb gezien en hoe beslissend Benzema dit seizoen ook was, als er een speler is zonder wie Real Madrid de Champions League niet had gewonnen dan is het wel Thibaut Courtois. Hij is dan wel een grote eikel, maar kan die een potje keepen zeg. _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Hij maakt wat mij betreft meer kans op de prijs meest arrogante en kleinzerige kaboutermuts van Europa. Vervelende zeikgast is het. 

Als je de beste bent, mag je arrogant zijn. Met lief te zijn kom je ook nergens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De finale niet gezien en dit terug lezen is wel heerlijk hoor. Ik heb een hekel aan Liverpool, maar ik heb beelden gezien dat het geen Liverpoolfans waren die over de hekken gingen. Dit waren allemaal jongeren met een Noord-Afrikaans uiterlijk. En bij mij weten wonen die niet in Liverpool. En dat men de echte fans ging peppersprayen is gewoon belachelijk. Er zaten zelfs kinderen tussen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bogatyr:

Als je de beste bent, mag je arrogant zijn. Met lief te zijn kom je ook nergens.

Arrogant zijn ala Ronaldo is nog tot daar aan toe. Die levert, altijd. Dat doet Courtois niet en dan heb je een dijk van een wedstrijd gespeeld, wat natuurlijk hardstikke knap is. En dan loop je dit soort onzin te verkondigen. " Ze schaarden me niet bij de beste 10 keepers van de wereld, dus blabla blabla". Vreselijke eikel is het, maar dat vond ik al heel lang. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Arrogant zijn ala Ronaldo is nog tot daar aan toe. Die levert, altijd. Dat doet Courtois niet en dan heb je een dijk van een wedstrijd gespeeld, wat natuurlijk hardstikke knap is. En dan loop je dit soort onzin te verkondigen. " Ze schaarden me niet bij de beste 10 keepers van de wereld, dus blabla blabla". Vreselijke eikel is het, maar dat vond ik al heel lang. 

Snap je punt, maar dat dikgedrukte kun je haast niet zeggen toch? Is al jaren de reden dat Real nog zoveel punten pakte terwijl de defensie stond te schutteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Courtois speelt al een paar seizoenen op een enorm hoog niveau. :cab:  zever in pakjes vriend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Ah, een Belg dus? Dan is dit überhaupt al een discussie die gedoemd is te mislukken. 

Heeft er niets mee te maken. Hij heeft letterlijk samen met Benzema Madrid in het tornooi gehouden. Elke match opnieuw. Speelt al jaren op een zeer hoog niveau en voelt zich onder gewaardeerd door de Engelse media sinds hij bij Chelsea weg is. Nu geeft hij iedereen lik op stuk en mag hij er niets van zeggen? :cab:De beste Belgische doelman allertijden en de beste van de wereld. 

Ik heb al lang door dat alles wat een Belg hier doet niet goed is.

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Bogatyr:

Courtois speelt al een paar seizoenen op een enorm hoog niveau. :cab:  zever in pakjes vriend.

Niet helemaal mee eens. Eerste seizoen bij Real was het niet veel en in de echte grote wedstrijden was die nooit outstanding. Finale met Atleti had die ook een grote fout bij de 3-1. Dit seizoen laat hij pas echt zien dat die in de belangrijkste wedstrijden cruciaal is, Als die de allerbeste wil zijn zal die zoals Neuer en Oblak het meerdere seizoenen moeten laten zien. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat dat gaat lukken.

Wel spannend gisteren man, vond Liverpool echt stukken beter. Gelukkig was Salah niet superscherp. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites