Jump to content
Het Open Benelux Kampioenschap FM24 ×

Champions League [2021/2022]

Satyr

Recommended Posts

5 minuten geleden zei Socrates:

Heeft nauwelijks een bal of wat ruimte gekregen. Begint ook als wingback en dan als linksbuiten. Raar.

Dat sowieso, bijzondere rol. Waar ik me aan stoor, is dat hij elk moment aangrijpt om voor eigen succes te gaan. Leuk, dat schot in de korte hoek, maar daar laat Courtois zich niet verrassen. Daar had hij een ander in stelling moeten brengen. Zo ook die toevallige kans die ontstond na dat mislukte schot. 

10 uur geleden zei Miz:

Heerlijk dat Villarreal weer eens zo ver geraakt. Ik kan me de halve finales tegen Arsenal nog herinneren. Was ongelofelijk spannend. Wellicht moeten ze opnieuw tegen een Engelse tegenstander ditmaal, hopelijk nu met meer succes!

Met Juan Roman Riquelme :< 

11 uur geleden zei Miz:

Heerlijk dat Villarreal weer eens zo ver geraakt. Ik kan me de halve finales tegen Arsenal nog herinneren. Was ongelofelijk spannend. Wellicht moeten ze opnieuw tegen een Engelse tegenstander ditmaal, hopelijk nu met meer succes!

Ze moeten tegen Benfica :D 

Edited by delichris

25 minuten geleden zei cimbomcu:

Hopen dat die arrogantie Klopp fataal wordt.

Kan je enerzijds wel volgen, getuigt van weinig respect tov je tegenstander. Anderzijds als je zo'n goede en ruime kern hebt terwijl je op meerdere fronten actief meedoet om de prijzen, dan is het misschien eens niet slecht om sommige jongens wat rust te gunnen.

4 minuten geleden zei cimbomcu:

Jawel, dat is een teken van dat je de tegenstander niet serieus neemt en dat vind ik kwalijk.

Dus je zegt: Die zeven zijn niet goed genoeg voor de basis. Ga ze dat even vertellen dan.

Tsimikas is de enige speler die geen Liverpoolshirt mag dragen. De rest kan zo de basis in.

12 minuten geleden zei Satyr:

Dus je zegt: Die zeven zijn niet goed genoeg voor de basis. Ga ze dat even vertellen dan.

Tsimikas is de enige speler die geen Liverpoolshirt mag dragen. De rest kan zo de basis in.

Ik zeg dat Van Dijk beter is dan Konate, dat Mane beter is dan Jota, dat Salah beter is dan Diaz, dat Trent beter is dan Gomez. Dat wil ik ze best vertellen hoor.

39 minuten geleden zei cimbomcu:

Jawel, dat is een teken van dat je de tegenstander niet serieus neemt en dat vind ik kwalijk.

Of hij schat de kwaliteiten van zijn selectie en die van de tegenstander correct in. Als ze doorgaan kun je het toch niet kwalijk noemen? Als ze worden uitgeschakeld heeft hij het verkeerd ingeschat en is hij direct afgestraft (maar dat zie ik niet gebeuren).

• Like 1

3 minuten geleden zei FlyD:

Of hij schat de kwaliteiten van zijn selectie en die van de tegenstander correct in. Als ze doorgaan kun je het toch niet kwalijk noemen? Als ze worden uitgeschakeld heeft hij het verkeerd ingeschat en is hij direct afgestraft (maar dat zie ik niet gebeuren).

Was dat een aantal jaren geleden ook niet zo tegen Ajax in de groepsfase dat hij al die spelers liet banken?