Socrates Gepost April 12, 2022 Share Gepost April 12, 2022 9 minuten geleden zei Titan: Zeg dat. Betere invalbeurt ook dan Ziyech. Dat iets niets minder dan ergerlijk. Heeft nauwelijks een bal of wat ruimte gekregen. Begint ook als wingback en dan als linksbuiten. Raar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miz Gepost April 12, 2022 Share Gepost April 12, 2022 (edited) Eden Hazard nog steeds op koers om de beker met de grote oren de lucht in te steken! Allicht loopt hij dan nog een schouderblessure of iets dergelijks op. Edited April 12, 2022 by Miz 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost April 12, 2022 Share Gepost April 12, 2022 5 minuten geleden zei Socrates: Heeft nauwelijks een bal of wat ruimte gekregen. Begint ook als wingback en dan als linksbuiten. Raar. Dat sowieso, bijzondere rol. Waar ik me aan stoor, is dat hij elk moment aangrijpt om voor eigen succes te gaan. Leuk, dat schot in de korte hoek, maar daar laat Courtois zich niet verrassen. Daar had hij een ander in stelling moeten brengen. Zo ook die toevallige kans die ontstond na dat mislukte schot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost April 13, 2022 Share Gepost April 13, 2022 10 uur geleden zei Miz: Heerlijk dat Villarreal weer eens zo ver geraakt. Ik kan me de halve finales tegen Arsenal nog herinneren. Was ongelofelijk spannend. Wellicht moeten ze opnieuw tegen een Engelse tegenstander ditmaal, hopelijk nu met meer succes! Met Juan Roman Riquelme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost April 13, 2022 Share Gepost April 13, 2022 (edited) 11 uur geleden zei Miz: Heerlijk dat Villarreal weer eens zo ver geraakt. Ik kan me de halve finales tegen Arsenal nog herinneren. Was ongelofelijk spannend. Wellicht moeten ze opnieuw tegen een Engelse tegenstander ditmaal, hopelijk nu met meer succes! Ze moeten tegen Benfica Edited April 13, 2022 by delichris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost April 13, 2022 Share Gepost April 13, 2022 Nee. HALVE FINALES heenwedstrijden Manchester City / Atlético Madrid - Real Madrid Benfica / Liverpool - Villarreal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost April 13, 2022 Share Gepost April 13, 2022 15 minuten geleden zei Fantasy: Nee. HALVE FINALES heenwedstrijden Manchester City / Atlético Madrid - Real Madrid Benfica / Liverpool - Villarreal Ik zei toch Benfica 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miz Gepost April 13, 2022 Share Gepost April 13, 2022 Dromen mag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost April 13, 2022 Share Gepost April 13, 2022 2 uur geleden zei cimbomcu: Met Juan Roman Riquelme geweldige speler, maar dat is al zo lang geleden dat de batavieren nog met zijn drieën waren. Damn, ik word oud.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost April 13, 2022 Share Gepost April 13, 2022 1 uur geleden zei delichris: Ik zei toch Benfica Oprechte interesse: wie hoop je dat er wint als Manchester City - Liverpool de finale zou worden? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost April 13, 2022 Share Gepost April 13, 2022 46 minuten geleden zei Tim': Oprechte interesse: wie hoop je dat er wint als Manchester City - Liverpool de finale zou worden? City 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost April 13, 2022 Share Gepost April 13, 2022 Ik hoop vanavond net zo'n leuke avond te hebben als gister, zal waarschijnlijk zwaar tegenvallen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost April 13, 2022 Share Gepost April 13, 2022 Hopen dat die arrogantie Klopp fataal wordt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost April 13, 2022 Share Gepost April 13, 2022 21 minuten geleden zei cimbomcu: Hopen dat die arrogantie Klopp fataal wordt. Waar verwijs je met "die" naar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost April 13, 2022 Share Gepost April 13, 2022 Gok het op de bank laten van o.a. Salah en van Dijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miz Gepost April 13, 2022 Share Gepost April 13, 2022 25 minuten geleden zei cimbomcu: Hopen dat die arrogantie Klopp fataal wordt. Kan je enerzijds wel volgen, getuigt van weinig respect tov je tegenstander. Anderzijds als je zo'n goede en ruime kern hebt terwijl je op meerdere fronten actief meedoet om de prijzen, dan is het misschien eens niet slecht om sommige jongens wat rust te gunnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost April 13, 2022 Share Gepost April 13, 2022 Was het eens met Vd Vaart, wissel je er 2 hoogtens 3, ok. Maar 7! Nee respectloos. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost April 13, 2022 Author Share Gepost April 13, 2022 Zojuist zei cimbomcu: Was het eens met Vd Vaart, wissel je er 2 hoogtens 3, ok. Maar 7! Nee respectloos. Ga jij die 7 even vertellen dat ze er geen zak van kunnen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost April 13, 2022 Share Gepost April 13, 2022 Zojuist zei Satyr: Ga jij die 7 even vertellen dat ze er geen zak van kunnen? Ga jij die 7 even vertellen dat ik dat niet beweer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost April 13, 2022 Author Share Gepost April 13, 2022 Ja, dat beweer je wel. Het zou bij Liverpool weinig moeten uitmaken welke elf er spelen, op Tsimikas na. De rest kun je zonder problemen in de PL/CL opstellen. En of je nu 2, 3 of 7 andere spelers opstelt, maakt niet uit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost April 13, 2022 Share Gepost April 13, 2022 Jawel, dat is een teken van dat je de tegenstander niet serieus neemt en dat vind ik kwalijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost April 13, 2022 Author Share Gepost April 13, 2022 4 minuten geleden zei cimbomcu: Jawel, dat is een teken van dat je de tegenstander niet serieus neemt en dat vind ik kwalijk. Dus je zegt: Die zeven zijn niet goed genoeg voor de basis. Ga ze dat even vertellen dan. Tsimikas is de enige speler die geen Liverpoolshirt mag dragen. De rest kan zo de basis in. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost April 13, 2022 Share Gepost April 13, 2022 12 minuten geleden zei Satyr: Dus je zegt: Die zeven zijn niet goed genoeg voor de basis. Ga ze dat even vertellen dan. Tsimikas is de enige speler die geen Liverpoolshirt mag dragen. De rest kan zo de basis in. Ik zeg dat Van Dijk beter is dan Konate, dat Mane beter is dan Jota, dat Salah beter is dan Diaz, dat Trent beter is dan Gomez. Dat wil ik ze best vertellen hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost April 13, 2022 Share Gepost April 13, 2022 39 minuten geleden zei cimbomcu: Jawel, dat is een teken van dat je de tegenstander niet serieus neemt en dat vind ik kwalijk. Of hij schat de kwaliteiten van zijn selectie en die van de tegenstander correct in. Als ze doorgaan kun je het toch niet kwalijk noemen? Als ze worden uitgeschakeld heeft hij het verkeerd ingeschat en is hij direct afgestraft (maar dat zie ik niet gebeuren). 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost April 13, 2022 Share Gepost April 13, 2022 3 minuten geleden zei FlyD: Of hij schat de kwaliteiten van zijn selectie en die van de tegenstander correct in. Als ze doorgaan kun je het toch niet kwalijk noemen? Als ze worden uitgeschakeld heeft hij het verkeerd ingeschat en is hij direct afgestraft (maar dat zie ik niet gebeuren). Was dat een aantal jaren geleden ook niet zo tegen Ajax in de groepsfase dat hij al die spelers liet banken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts