Arezo Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 9 minuten geleden zei Socrates: Rafael is een lege frikandel. Nou hij is behoorlijk gevuld als je het mij vraagt. Nu heb ik trek in een frikandel. Bayern op volle oorlogsterkte. Niet fijn voor de Barcafanboys hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Wie lacht er nu nog om Kepa, wat een reddingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 (bewerkt) Pique + Busquets + Lenglet = tegengoals Hopen dat het geen schiettent gaat worden, beetje een leuke wedstrijd zou wel aardig zijn. Jammer dat Nico niet speelt overigens. @Arezo Missen wel paar belangrijke spelers ivm blessures eh. 8 december 2021 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Azpi: Wie lacht er nu nog om Kepa, wat een reddingen Haha Kepa is vast keeper geworden vanwege zijn naam! Klopt @Socratesen het sneeuwt ook nog eens. Ik denk dat Dembele er binnen 10 minuten uitgaat omdat hij is uitgegleden. wat een blunder van Kepa bij de 3-3 8 december 2021 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 wat een kut wedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 6 minuten geleden zei Azpi: wat een kut wedstrijd Ach nu kunnen jullie in ieder geval geen Barcelona loten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 1 uur geleden zei La Pulga: Dubbelpost maar ik vind Rafael en Wytse een leuk duo. Verder een mooie assist bij Juven, het bekijken waard. Rafael: "Het is maar te hopen op Memphis want de rest is matig." Als Memphis een ander nationaliteit had dan was het hele team matig... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Zojuist zei La Pulga: Rafael: "Het is maar te hopen op Memphis want de rest is matig." Als Memphis een ander nationaliteit had dan was het hele team matig... Memphis is al meerdere wedstrijden de slechtste van het veld. Die gasten kijken ook maar gewoon de wedstrijdjes die ze voorgeschoteld krijgen bij hun tv-klusjes hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 7 minutes ago, La Pulga said: Ach nu kunnen jullie in ieder geval geen Barcelona loten. het is Bayern, Madrid, Ajax of de winnaar van de Lille groep Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 1 minuut geleden zei Azpi: het is Bayern, Madrid, Ajax of de winnaar van de Lille groep Als het een beetje loopt pak je ze allemaal op Bayern na. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 1 minuut geleden zei Azpi: het is Bayern, Madrid, Ajax of de winnaar van de Lille groep Dan is het inderdaad een zure tegengoal. Hopen voor je op degene uit de groep van Lille. Succes mede Barca supporters, zullen er niet veel zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 (bewerkt) 5 minutes ago, Socrates said: Als het een beetje loopt pak je ze allemaal op Bayern na. Als Kanté en Kovacic terug zijn, zijn we wel een stuk beter. Het positieve aan deze wedstrijd is dat Kepa een goede wedstrijd had en met de AFCON doet dat me wel goed en geeft me vertrouwen, Werner met 2 goals en 1 assist voor Lukaku kan ook geen kwaad. Verdedigend was wel dramatisch Trouwens Abramovich was aanwezig bij deze wedstrijd, dat zal hem niet blij maken… 8 december 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Kiev is weer goed omgekocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 8 minutes ago, La Pulga said: Kiev is weer goed omgekocht is vervelend als het in je nadeel is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Dembele kan af en toe een bal geweldig raken, maar vaker zijn het kromme schoten die hoog over gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Tis niet best dat Barca. Qua niveau eigenlijk gewoon ook Europa League. Tis Europese subtop en de wereldtoppers zijn wel beetje over the hill. Bouwen en renoveren is het devies. Hopelijk wordt het Xavi gegund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Die muziek bij de goals van Bayern vind ik misschien nog wel het beste van de wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Die goal van Sané, Pasveer had hem gepakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Mooie goal van Greenwood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Waarom is Atalanta-Villareal verzet naar morgen 16:30? En @La Pulga gaat ''lekker'' dat stunten.... Ik vond Dembele goed iig de 1e helft... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 5 minuten geleden zei Kyrill: Waarom is Atalanta-Villareal verzet naar morgen 16:30? En @La Pulga gaat ''lekker'' dat stunten.... Ik vond Dembele goed iig de 1e helft... Als je niet kan incasseren moet je ook niet gaan uitdelen. Ik zie over 24 uur je excuusbrief wel weer tevoorschijn komen. Verder zal ik me inhouden voordat je weer op je toetsenbord begin te stampen, doet over een paar dagen je S het weer eens niet. Overigens jammer dit van Barca maar het is natuurlijk voor niemand een verrassing. Als je met 4 centrale verdedigers achterin speelt waarvan 3 nogal erg lomp dan verlies je natuurlijk 9 van de 10 keer zo een wedstrijd. Ook is Ter Stegen niet meer wat het was en snap ik niet waarom ze niet lekker een lijntje uitgooien naar Onana wat waarschijnlijk nu al te laat is. Middenveld mist wat creativiteit en voorin kunnen ze geen bal tussen de doelpalen krijgen. Vond het in het begin nog jammer dat Fati niet meedeed, die had denk ik wat op de counter kunnen forceren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Zojuist zei La Pulga: Als je niet kan incasseren moet je ook niet gaan uitdelen. Ik zie over 24 uur je excuusbrief wel weer tevoorschijn komen. Verder zal ik me inhouden voordat je weer op je toetsenbord begin te stampen, doet over een paar dagen je S het weer eens niet. Overigens jammer dit van Barca maar het is natuurlijk voor niemand een verrassing. Als je met 4 centrale verdedigers achterin speelt waarvan 3 nogal erg lomp dan verlies je natuurlijk 9 van de 10 keer zo een wedstrijd. Ook is Ter Stegen niet meer wat het was en snap ik niet waarom ze niet lekker een lijntje uitgooien naar Onana wat waarschijnlijk nu al te laat is. Middenveld mist wat creativiteit en voorin kunnen ze geen bal tussen de doelpalen krijgen. Vond het in het begin nog jammer dat Fati niet meedeed, die had denk ik wat op de counter kunnen forceren. Ik kan wel degelijk incasseren. Ik zei in DBT 4-1 jij zei ''stunten''. Maar de selectie van Barcelona is gewoon ook matig, en niet alleen met vertrek van Messi. Je maakt kans op de El te winnen en zo als nog de CL in te gaan Ik ga geen excuus brief schrijven , nooit niet in dit geval. Waarschijnlijk wordt het nog erger. Wees blij je uberhaupt kans maakte nog vanavond op papier. Als Seferovic in Camp nou die mega kans had gemaakt was je nu sowieso al veroordeeld tot de EL... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Statistiek aldus ''Sierd'' Barcelona 22 goals mee en 27 tegen dit seizoen in alle wedstrijden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 5 minuten geleden zei Kyrill: Ik kan wel degelijk incasseren. Ik zei in DBT 4-1 jij zei ''stunten''. Maar de selectie van Barcelona is gewoon ook matig, en niet alleen met vertrek van Messi. Je maakt kans op de El te winnen en zo als nog de CL in te gaan Ik ga geen excuus brief schrijven , nooit niet in dit geval. Waarschijnlijk wordt het nog erger. Wees blij je uberhaupt kans maakte nog vanavond op papier. Als Seferovic in Camp nou die mega kans had gemaakt was je nu sowieso al veroordeeld tot de EL... Lichtpuntje van vanavond, Karel dat een leuk grapje maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 (bewerkt) Lichtpuntje van de avond is dat Man Utd Heaton erin brengt voor Henderson, ik gok om zo duidelijk te maken dat het niet winnen van young boys is omdat het een "oefenwedstrijd" is Op BT sport is Robbie Savage co-commentator en nu komt dat zoontje van hem erin voor zijn debuut haha dat is wel leuk 8 december 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten