ElMarcos Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 16 uur geleden zei Kyrill: Dat hoort rood te zijn!!! Voor jullie Belg KDB!! @RubenS2 @ElMarcos @DGremlin @Aaron21 smerige kut overtreding... euh? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 Zojuist zei ElMarcos: euh? Heb je het gemist? Hij trapte vol met zijn voet en noppen vooruit op de enkel van Gueye? Of ben je geen Belg? Sorry dan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 Zojuist zei Kyrill: Heb je het gemist? Hij trapte vol met zijn voet en noppen vooruit op de enkel van Gueye? Of ben je geen Belg? Sorry dan... Nope.... Kom gewoon uit Nederland en al heel mijn leven fan van Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 3 minuten geleden zei ElMarcos: Nope.... Kom gewoon uit Nederland en al heel mijn leven fan van Ajax Sorry voor het compliment dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 Zie het al voor me, vanavond een potentiële rode kaart voor Depay of Frenkie en Kareltje die even alle Nederlanders hier gaat taggen want dat is er eentje van ons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 15 minuten geleden zei La Pulga: Zie het al voor me, vanavond een potentiële rode kaart voor Depay of Frenkie en Kareltje die even alle Nederlanders hier gaat taggen want dat is er eentje van ons. Dat wordt een levenswerk dan, want dat zijn er flink wat 17 minuten geleden zei Kyrill: Sorry voor het compliment dan Wij moeten het nog wel eens even hebben over complimenten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 17 minuten geleden zei La Pulga: Zie het al voor me, vanavond een potentiële rode kaart voor Depay of Frenkie en Kareltje die even alle Nederlanders hier gaat taggen want dat is er eentje van ons. Hahahahaah nee joh. Kevin de Bruyne is gewoon beste centrale middenvelder ter wereld en toevallig Belg. Is alleen bij minder leuke club als City speelt en over the hill coach Pep Guardiola. Betere coach had met hun allang CL gewonnen bijvoorbeeld Flicki of Ancelotti. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 4 minuten geleden zei Kyrill: Hahahahaah nee joh. Kevin de Bruyne is gewoon beste centrale middenvelder ter wereld en toevallig Belg. Is alleen bij minder leuke club als City speelt en over the hill coach Pep Guardiola. Betere coach had met hun allang CL gewonnen bijvoorbeeld Flicki of Ancelotti. Is dat dezelfde Ancelotti die gister van Sheriff verloor? Of bedoel je zijn broer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 Guardiola over the hill noemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 1 minuut geleden zei La Pulga: Is dat dezelfde Ancelotti die gister van Sheriff verloor? Of bedoel je zijn broer? Klopt. Omdat Zidane daar niet capable heeft gehandeld op de transfer markt laatste 3-5 jaar. Ancelotti heeft 2x CL gewonnen met AC Milan lol en Real in 2014. Met AC Milan... Nu jij weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 Zojuist zei Kyrill: Klopt. Omdat Zidane daar niet capable heeft gehandeld op de transfer markt laatste 3-5 jaar. Ancelotti heeft 2x CL gewonnen met AC Milan lol en Real in 2014. Met AC Milan... Nu jij weer Prijzenkast van Guardiola er bij pakken? Met jou discussiëren is wel echt vermoeiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 5 minuten geleden zei La Pulga: Prijzenkast van Guardiola er bij pakken? Met jou discussiëren is wel echt vermoeiend. Thnx met jou discussiëren is ook vermoeiend ja. Dus ik houd nu lekker op. Succes uit bij Benfica vanavond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 54 minuten geleden zei Kyrill: Klopt. Omdat Zidane daar niet capable heeft gehandeld op de transfer markt laatste 3-5 jaar. Ancelotti heeft 2x CL gewonnen met AC Milan lol en Real in 2014. Met AC Milan... Nu jij weer Je snapt dat bij Real Madrid niet de trainer of technisch directeur bepaald welke spelers er worden aangetrokken, maar niemand minder dan Florentino Perez zelf? Dus dat Carlo Ancelotti en Zinedine Zidane moeten werken met het materiaal wat hij beschikbaar stelt. Met deze redenering kan je ook José Mourinho aanstellen bij City. Die won ook twee keer de CL! En ook nog een UEFA Cup en een Europa League! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 Zojuist zei ElMarcos: Je snapt dat bij Real Madrid niet de trainer of technisch directeur bepaald welke spelers er worden aangetrokken, maar niemand minder dan Florentino Perez zelf? Dus dat Carlo Ancelotti en Zinedine Zidane moeten werken met het materiaal wat hij beschikbaar stelt. Met deze redenering kan je ook José Mourinho aanstellen bij City. Die won ook twee keer de CL! En ook nog een UEFA Cup en een Europa League! Ik kan me echt niet voorstellen grootheden als Pep, Klopp, Ancelotti, Conte, Allegri veel meer etc niks te zeggen hebben over inkomende spelers. Kan ik me gewoon echt niet voorstellen. Op z'n allerminst geven ze suggesties en hun mening over komende aankoop. Zeker als je er al jaren zit zoals Pep of Fergie en Wenger vroeger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 3 minuten geleden zei Kyrill: Ik kan me echt niet voorstellen grootheden als Pep, Klopp, Ancelotti, Conte, Allegri veel meer etc niks te zeggen hebben over inkomende spelers. Kan ik me gewoon echt niet voorstellen. Op z'n allerminst geven ze suggesties en hun mening over komende aankoop. Zeker als je er al jaren zit zoals Pep of Fergie en Wenger vroeger lolz. Er is een reden dat Real Madrid sinds Del Bosque (met uitzondering van Zidane) zo'n trainerskerkhof is. Perez bepaald het beleid en de spelers waar je mee mag werken. Aan de trainer de ego's te managen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 27 minuten geleden zei ElMarcos: lolz. Er is een reden dat Real Madrid sinds Del Bosque (met uitzondering van Zidane) zo'n trainerskerkhof is. Perez bepaald het beleid en de spelers waar je mee mag werken. Aan de trainer de ego's te managen. Los van Real. Ook bij al die andere clubs en managers die ik noemde? Ik herinner me nog bij Arsenal Luis Enrique niet onze manager werd voor Unai Emery omdat hij zeggenschap wou over de transfers? ?? En veel clubs hebben überhaupt geen TD? ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 4 hours ago, Kyrill said: Klopt. Omdat Zidane daar niet capable heeft gehandeld op de transfer markt laatste 3-5 jaar. Ancelotti heeft 2x CL gewonnen met AC Milan lol en Real in 2014. Met AC Milan... Nu jij weer dat was een van de beste teams in wereld voetbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 Tomasson 90+3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 14 minuten geleden zei PJHoutman: Tomasson 90+3 Doet echt nog steeds pijn. Toen had Ajax een grotere kans op de CL dan in 2019, wat was dat een team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 Ziyech in de basis. Moet wel echt beter want laatste wedstrijden was het waardeloos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 1 uur geleden zei oblomov: dat was een van de beste teams in wereld voetbal Dit is de 2012 toch niet 2014 team? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 (bewerkt) dit is 2007. 2014 was die trainer van madrid. nog een voorbeeld van hoe goed guardiola is wie zou bernardo silva als een nummer 6 spelen 29 september 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 Da Luz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 juventus met een masterclass in verdedigen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 Hoe is dat een penal voor Sevilla.. Belachelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten