Jump to content

Champions League [2021/2022]

Satyr
 Share

Recommended Posts

11 minutes ago, delichris said:

Het is gewoon drama. Eerst een domme rode kaart en dan een domme goal tegen. 

gewoon een domme coach dat is het probleem. Zodra er wat gevraagd word van Ole zie je dat die niet competent is. Tegen Newcastle United had die net zo goed thuis kunnen blijven en was het resultaat hetzelfde geweest

als ik dan iets positiefs moet zeggen zou ik zeggen dat ze niet zoveel kansen hebben weggegeven ook al domineerde young boys. Dat is wel al beter dan het geweest is

Edited by oblomov

14 minuten geleden zei Vitesse88:

Troosteloos dat Barcelona zeg. Pijnlijk om te zien waar Koeman mee moet werken.

Pijnlijk om te zien wat Koeman de club in heeft gebracht. Pijnlijk om te zien hoelang Koeman is blijven vasthouden aan spelers die al drie jaar lang klaar zijn. Pijnlijk om te zien met wat voor boutopstelling en dito speelstijl hij is gekomen. 

5 minuten geleden zei PJHoutman:

Danjuma geprikt. Benieuwd of hij eindelijk een echte gooi gaat doen naar Oranje.

Zoals je het nu zegt lijkt het alsof hij is neergestoken? Of ben ik van de straat als ik dit denk? Anyway. Lijkt me een prima linksbuiten optie als ie een beetje presteert.

Ik vind Dortmund echt een fan-tas-tische club maar mijn god, wat hoop ik dat ze snel een andere shirtsponsor dan Puma krijgen. Dit CL tenue is echt niet om aan te gluren, nog erger dan dat pokemon shirt van afgelopen seizoen!