Jump to content

Champions League [2021/2022]

Satyr
 Share

Recommended Posts

Staat enkele posts hierboven ;)

1. Manchester City – Borussia Dortmund

2. FC Porto - Chelsea

3. Bayern München - Paris Saint-Germain

4. Real Madrid - Liverpool

Halve finale:

Winnaar 3 - Winaar 1

Winnaar 4- Winnaar 2

• 3 weeks later...
13 uur geleden zei Jotew:

Wat hebben ze bij City - Dortmund dan weer voor een clown aan het fluiten? Ontneemt BVB een zuivere goal😂

Dat hij er een overtreding in ziet, is nog één ding. Maar daarna direct affluiten zodat de VAR er ook niet meer naar kan kijken, dat is pas echt ongelooflijk slecht. Sterker nog: dat is volgens mij een directe overtreding van de regels voor scheidsrechters.

9 minuten geleden zei Tim':

Dat hij er een overtreding in ziet, is nog één ding. Maar daarna direct affluiten zodat de VAR er ook niet meer naar kan kijken, dat is pas echt ongelooflijk slecht. Sterker nog: dat is volgens mij een directe overtreding van de regels voor scheidsrechters.

Dat is niet zo. VAR mag nog gewoon ingrijpen na affluiten.

1 minuut geleden zei Rogier.:

Dat is niet zo. VAR mag nog gewoon ingrijpen na affluiten.

Maar de VAR kan niet alsnog een doelpunt goedkeuren. Dus de scheids moet eerst die bal in het net laten rollen en dan affluiten voor een overtreding. Dan kan de VAR alsnog zeggen: 'geen overtreding, dus doelpunt'. Nu is dat per definitie onmogelijk. Van een rode kaart of penalty is namelijk geen sprake. Dus de VAR kan niet meer ingrijpen.

4 uur geleden zei Tim':

Maar de VAR kan niet alsnog een doelpunt goedkeuren. Dus de scheids moet eerst die bal in het net laten rollen en dan affluiten voor een overtreding. Dan kan de VAR alsnog zeggen: 'geen overtreding, dus doelpunt'. Nu is dat per definitie onmogelijk. Van een rode kaart of penalty is namelijk geen sprake. Dus de VAR kan niet meer ingrijpen.

Had het moment niet gezien, dacht dat je met 'affluiten' het eindsignaal van rust / wedstrijd bedoelde in plaats van fluiten voor de overtreding ;c Maar inderdaad, bizar, die was het even helemaal kwijt.

3 goals en 3 wissels al voor rust, heerlijk. Bayern zijn Duitsers, vind prima als ze nog meer incasseren. Sane en Coman vallen me zwaar tegen zeg. Zo'n Choupo Moting wel gewoon 3 goals in 6 duels, terwijl daar 98/100x Lewandowski staat, best netjes nog. 

32 minuten geleden zei Kyrill:

3 goals en 3 wissels al voor rust, heerlijk. Bayern zijn Duitsers, vind prima als ze nog meer incasseren. Sane en Coman vallen me zwaar tegen zeg. Zo'n Choupo Moting wel gewoon 3 goals in 6 duels, terwijl daar 98/100x Lewandowski staat, best netjes nog. 

Klopt, dus? :-D

Bayern is titel verdediger. Was al lekker CL finale tegen United.... 

Maar eerlijk is eerlijk ze waren ziek goed, wat 90 minuten lang kansen regen, niet normaal. Kimmich wat een geweldenaar. Sane vond ik vanavond iig helemaal niks. Mbappe doe normaal wat fenomenaal talent 5 goals in Barcelona en München samen _O_

Dat stink Bayern heeft 'm er al in liggen. Al mocht die bal van Neymar er daarvoor ook wel in. Enige waar ik op hoop is een spannende pot. Wie van de 2 doorgaat interesseert me niet, heb met beide helemaal niks.

Vorige week was beter maar jemig, 2 potten toch wel uitstekend niveau. Zie je toch weinig in de CL. Bayern zonder Lewa = uitschakeling. Choupo en Muller voorin is te weinig. PSG heeft nare mannetjes maar als ze eenmaal voorin de bal krijgen, dan is het ook wel meteen spektakel. 

• Rogier. changed the title to Champions League [2021/2022]