Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Champions League [2021/2022]

Satyr

Aanbevolen berichten

Thibaut Courtois is gewoon een enorme eikel en een onaangenaam mens, dat vind ik al jaren en wordt ook regelmatig bevestigd. Dat neemt niet weg dat het een geweldige keeper is, gisteren de beste man op het veld en waarschijnlijk de keeper met de beste vorm dit seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei FlyD:

Thibaut Courtois is gewoon een enorme eikel en een onaangenaam mens, dat vind ik al jaren en wordt ook regelmatig bevestigd. Dat neemt niet weg dat het een geweldige keeper is, gisteren de beste man op het veld en waarschijnlijk de keeper met de beste vorm dit seizoen.

Maar dat zeg ik ook niet hè? Ik vind dat die inderdaad een dijk van een wedstrijd gespeeld heeft. Maar dat rechtvaardigt wat mij betreft niet zijn gedrag. Dat al jaren aan de top wat bogatyr zegt vind ik ook schromelijk overdreven. Het is een ongelooflijke arrogante jankbal die voor het eerst echt laat zien bij de wereldtop te horen als keeper. Dan moet je gewoon je bek houden, IPV je gram. 

@Bogatyr omdat dat hetzelfde is als jij met mij een discussie aangaat over hoe zo'n jankbal je tadic vindt, terwijl ik als Ajax supporter daar heel anders tegen aan kijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Maar dat zeg ik ook niet hè? Ik vind dat die inderdaad een dijk van een wedstrijd gespeeld heeft. Maar dat rechtvaardigt wat mij betreft niet zijn gedrag. Dat al jaren aan de top wat bogatyr zegt vind ik ook schromelijk overdreven. Het is een ongelooflijke arrogante jankbal die voor het eerst echt laat zien bij de wereldtop te horen als keeper. Dan moet je gewoon je bek houden, IPV je gram. 

@Bogatyr omdat dat hetzelfde is als jij met mij een discussie aangaat over hoe zo'n jankbal je tadic vindt, terwijl ik als Ajax supporter daar heel anders tegen aan kijk. 

Sinds wanneer beschuldig je iemand terwijl die niets gezegd heeft? Ik heb al mijn berichten nagekeken dus volgens mij heb je iemand anders voor want over Tadic is er nooit iets uit mijn mond gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei W00t:

Niet helemaal mee eens. Eerste seizoen bij Real was het niet veel en in de echte grote wedstrijden was die nooit outstanding. Finale met Atleti had die ook een grote fout bij de 3-1. Dit seizoen laat hij pas echt zien dat die in de belangrijkste wedstrijden cruciaal is, Als die de allerbeste wil zijn zal die zoals Neuer en Oblak het meerdere seizoenen moeten laten zien. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat dat gaat lukken.

Wel spannend gisteren man, vond Liverpool echt stukken beter. Gelukkig was Salah niet superscherp. 

Ik vond Salah en Liverpool over het algemeen heel goed spelen. Het was dat Courtois wss zijn beste pot ooit speelde. Verder is Keita veruit slechtste speler die ooit een CL finale heeft gespeeld. Man man, wat een matige speler is dat. 

Verder gefeliciteerd aan Madrid fans. Moet toch heerlijk zijn dat je 4/5 spelers hebt die elk jaar uitstekend spelen en de rest speelt in hun dienst, zonder maar één woord te zeggen. Mooi man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei FlyD:

Hij heeft het toch met de vriendin van de Bruyne gedaan? Waarom is het nog meer een onaangenaam mens?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Het was ook niet op jou gericht ;) 

55 minuten geleden zei Arezo:

Hij heeft het toch met de vriendin van de Bruyne gedaan? Waarom is het nog meer een onaangenaam mens?

Inderdaad, dat zegt voor mij op zich al genoeg. Daarnaast komt hij onaangenaam over in interviews en reportages en heb ik van meerdere mensen die het kunnen weten (zowel bij Genk als bij de Rode Duivels) de bevestiging gehad dat hij niet zo geliefd is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Bogatyr:

Sinds wanneer beschuldig je iemand terwijl die niets gezegd heeft? Ik heb al mijn berichten nagekeken dus volgens mij heb je iemand anders voor want over Tadic is er nooit iets uit mijn mond gekomen.

Goddomme man, ik pak dat als.voorbeeld om aan te geven waarom ik aangeef dat deze discussie met een Belg zinloos is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 hours ago, Arezo said:

hij weigerde te trainen voor Chelsea en forceerde zo een transfer naar Madrid waardoor wij gedwongen waren om Kepa te kopen want we hadden geen keeper en er was nog maar kort dag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Goddomme man, ik pak dat als.voorbeeld om aan te geven waarom ik aangeef dat deze discussie met een Belg zinloos is. 

Maar als hij nooit wat over Tadic gezegd heeft, is het een kut en belachelijk voorbeeld ;e:classic_rolleyes:

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Kyrill:

Maar als hij nooit wat over Tadic gezegd heeft, is het een kut en belachelijk voorbeeld ;e:classic_rolleyes:

Het is HET voorbeeld om duidelijk te maken dat je als Belg dus bevooroordeeld bent grote vriend, net zoals ik dat ben met Ajax en zowat iedereen hier op dit forum omtrent hun land/club. Er zijn maar weinig mensen echt objectief. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Elsjorro1990:

Het is HET voorbeeld om duidelijk te maken dat je als Belg dus bevooroordeeld bent grote vriend, net zoals ik dat ben met Ajax en zowat iedereen hier op dit forum omtrent hun land/club. Er zijn maar weinig mensen echt objectief. 

Ja, alleen ik ben objectief hier op dit forum. :classic_cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Vitesse88:

Echt eng zulke mensen. Dit soort onzin moeten ze sowieso al niet doen. Zit niemand op te wachten. L

Ik snap de frustratie van zo'n meisje wel, want die doet haar best en steekt daar veel tijd in. Alleen in tegenstelling tot bij Amerikaanse sportevenementen zit de gemiddelde voetbalsupporter hier niet op te wachten. De Champions League heeft geen Super Bowl halftime show nodig vooraf. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei ElMarcos:

Ik snap de frustratie van zo'n meisje wel, want die doet haar best en steekt daar veel tijd in. Alleen in tegenstelling tot bij Amerikaanse sportevenementen zit de gemiddelde voetbalsupporter hier niet op te wachten. De Champions League heeft geen Super Bowl halftime show nodig vooraf. 

Ik heb ergens het idee dat het meer een ego-dingetje is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-5-2022 om 10:33 zei joostmakaay:

cuwikk74gd291.jpg

;c

"How can I make this about me?"

Nou ja, het gaat hier toch ook over haar optreden. Als je als organisatie van een event iemand van grote naam uitnodigt om een flinke performance te geven dan gaat het tijdens die performance wel om haar. Ja, tenzij ze een volkslied komt zingen bij een inauguratie, maar dat was het geval niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Ik heb ergens het idee dat het meer een ego-dingetje is. 

Weinig met ego te maken denk ik, ze is vanuit de VS een heel andere sportbeleving gewend dan wij. Kan me goed voorstellen dat dit voor haar totaal onbegrijpelijk en onbeschoft is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Kyrill:

Is niet haar schuld. Maar misschien waren Liverpool fans gefrustreerd omdat ze in hoek werden gedrukt door ME? En stadion niet in konden? 

Their teams staat er. Dus ook Real fans waren te horen. En het is logisch dat Liverpool fans gefrustreerd waren. Ze zijn onterecht in een hoek gedrukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites