Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Champions League [2021/2022]

Satyr

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden zei Regis:

Die was ook goed ja. Maar Frenkie man o man. Niet onder druk te zetten die gast, iedere bal is goed.  Ben nog steeds een beetje verliefd op dat ventje:classic_love:  Echt zo'n type voetballer waarom ik althans ooit zo van dit spelletje ben gaan houden.  Hoop we dat Barca echt een snel afstand gaat doen van de Dembele, Griezzmann, Mingueza, Lenglet etc . Wat een ergernis leveren die gasten op zeg.

Heb je overigens ook Dest gezien? Was ook weer eens dikke prima he. En ja, Griezmann is wel een beetje klaar. Lenglet en ook een Umtiti zijn gruwelijk en moeten weg. Mingueza doet het normaliter nog wel redelijk, kan als opvulling eventueel nog wel. Dembele is een lastig dossier. Doet het de laatste tijd best goed. Snel, diepgang, soms leuke actie.. Maar zijn schoten zijn of te zacht of zo hoog en krom als een banaan. Schiet niet op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Zeus:

Heb je overigens ook Dest gezien? Was ook weer eens dikke prima he. En ja, Griezmann is wel een beetje klaar. Lenglet en ook een Umtiti zijn gruwelijk en moeten weg. Mingueza doet het normaliter nog wel redelijk, kan als opvulling eventueel nog wel. Dembele is een lastig dossier. Doet het de laatste tijd best goed. Snel, diepgang, soms leuke actie.. Maar zijn schoten zijn of te zacht of zo hoog en krom als een banaan. Schiet niet op.

Ja Destje ook weer dikke prima. Had af en toe wat pech met zn schoten en voorzetten. Maar die gaat het wel redden daar. Die Dembele oogt allemaal zo wild en blind. Doet echt maar wat.
Messi en Frenkie zijn voor mij echt nog de enige reden om af en toe Barca aan te zetten. En geven gelukkig nog iets anders tussen al die Duitse gekkies tegenwoordig met hun ren je rot ball en keuzes voor 11 100 sprinters ipv voetballers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben echt trots op Barca, jammer dat ze de kansen de eerste helft niet konden afmaken maar wat speelde ze lekker. Het was echt een handbalgimma, PSG was nergens te bekennen op een goedkope penalty na. 

Jammer dat Leo die penalty miste, dan had je een hele andere wedstrijd de 2e helft. 

oja als ik het kan doorverkopen, heb ook ibuprofen, praat daar paar donnies voor.

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei La Pulga:

Ik ben echt trots op Barca, jammer dat ze de kansen de eerste helft niet konden afmaken maar wat speelde ze lekker. Het was echt een handbalgimma, PSG was nergens te bekennen op een goedkope penalty na. 

Jammer dat Leo die penalty miste, dan had je een hele andere wedstrijd de 2e helft. 

oja als ik het kan doorverkopen, heb ook ibuprofen, praat daar paar donnies voor.

Eerste helft had Dembélé er minstens één moeten prikken bro, maarja. Zonde dit.

Frenkie gister :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jotew:

Chelsea, ben benieuwd! :)  Kijken of Ziyech zich wat meer kan laten gelden

Doelpuntje, dus heeft hij wel gedaan. Maar echt lekker schoot hij hem er niet in. Vind Chelsea verdedigend wel sterk hoor. En spelen bij vlagen best aardig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net samenvatting gezien, maar Ziyech :< Zien weer flitsen van zijn oude vorm zoals bij Ajax. Potverdikkie wat een lekkere passes af en toe. Tuchel lijkt het aardig op de rit te hebben al. Heb niet de hele wedstrijd gezien, maar die 3 voorin maakten alle ruimte voor zichzelf, heerlijk om te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites