FMNOOB Geplaatst 23 augustus 2020 Share Geplaatst 23 augustus 2020 (bewerkt) De wedstrijd tussen Kï en Slovan is twee keer uitgesteld. Bij de eerste keer was een staflid van Slovan positief getest op Covid-19 en de gehele ploeg moest in quarantiane en gisteren werden er weer een speler van de reserveploeg positief getest en die groep moet ook in quarantaine. UEFA zal denk ik KÍ als winnaar uitroepen. Kortom. AZ verklaar al die tegenstanders gewoon ziek en dan ben je zo in de groepsfase 23 augustus 2020 bewerkt door FMNOOB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 augustus 2020 Share Geplaatst 23 augustus 2020 2-3 Bayern. Mbappé gaat gegarandeerd scoren in de eerste 20 minuten zodra Davies weer eens linksbuiten staat en Alaba voorbij gespeeld wordt met buitenkant voet door Di María. Wordt wel een hele interessante wedstrijd als Bayern op dezelfde manier start als tegen Barcelona, daar er dan zomaar 2 of 3 goals in kunnen liggen bij beide kanten (zoals Barça ook meerdere keren had kunnen scoren). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 23 augustus 2020 Share Geplaatst 23 augustus 2020 Stel je voor dat KI dat drie keer doet. dat moeten ze ook in FM gaan doen. Corona... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 augustus 2020 Share Geplaatst 23 augustus 2020 Had 2-4 voor Bayern voorspeld, spelers zijn nog niet scherp genoeg om zo vaak te scoren. Kijken wat er de 2e helft gebeurt zodra de vermoeidheid toe begint te slaan. Bayern meer balbezit, maar zijn niet per se kansrijker. Vleugels Bayern vind ik iets te matig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 augustus 2020 Share Geplaatst 23 augustus 2020 Op 21-8-2020 om 23:28 zei Zeus: Ik denk dat Kimmich gewoon meer achterin blijft hangen. Op 21-8-2020 om 23:14 zei Zeus: Maar als Davies en Kimmich niet mee gaan aanvallen, is Bayern een stuk minder gevaarlijk. Müller en Lewandowski hebben die aanvoer van de zijkanten gewoon nodig. Dubbelspel op de flanken en dynamiek in de as is zo'n beetje de kern van het offensieve plan. Dit is dus vooralsnog vrijwel exact het geval. Kimmich plakt aan Mbappé en speelt in balbezit risicoloos. Davies ook minder vaak met zijn kenmerkende agressieve sprints naar voren, al mag hij het nog wel iets vaker blijven doen. Als Thiago dan helemaal terug moet komen om onder de druk van PSG uit te voetballen, blijft er weinig over bij Bayern. Coman vult het dan nog wel enthousiast in, compenseert ook wel de diepte van de backs, daarom speelt hij ipv Perisic. Maar het is vooralsnog niet genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 23 augustus 2020 Share Geplaatst 23 augustus 2020 Die Kehrer speelde in de eerste helft al een draak van een wedstrijd in mijn ogen, nu ook weer lekker verdedigd. Volgens mij leer je al in de E’tjes dat je altijd moet springen als je de laatste man in de baan van de voorzet bent. Balen, gun het PSG wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 23 augustus 2020 Share Geplaatst 23 augustus 2020 Enkel jammer voor Thiago Silva, de rest van PSG kan echt de pot op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 23 augustus 2020 Share Geplaatst 23 augustus 2020 Mooi dat de engnekken van PSG niet hebben gewonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 augustus 2020 Share Geplaatst 23 augustus 2020 Voor de wedstrijd een tientje op Coman first goal gezet. 130 ekkies winst. Mia San Mia! #FlickArmy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 24 augustus 2020 Share Geplaatst 24 augustus 2020 Gefeliciteerd @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 24 augustus 2020 Share Geplaatst 24 augustus 2020 9 uur geleden zei Thierryvane: Voor de wedstrijd een tientje op Coman first goal gezet. 130 ekkies winst. Mia San Mia! #FlickArmy Nice! Evengoed vond ik het een saaie wedstrijd, als PSG in de eerste helft een doelpunt maakt, die val van Mbappe had echt beter gemoeten, dan had ik het nog wel willen zien. Vond Thiago echt een verademing om te zien spelen, evenals Herrera en Marquinhos. Neymar en Di Maria waren ondermaats, al had Di Maria wat leuke ballen, grossierde in balverlies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 augustus 2020 Share Geplaatst 24 augustus 2020 Di Maria vind ik wel een wereldvoetballer hoor, wat kan ik genieten van die gast. Interessante pot wel. Kehrer hoort niet bij PSG, en mooi dat Bayern uiteindelijk heeft gewonnen. Overigens, wel gewoon een penalty he Mbappe en Kimmich situatie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 24 augustus 2020 Share Geplaatst 24 augustus 2020 3 minuten geleden zei cimbomcu: Di Maria vind ik wel een wereldvoetballer hoor, wat kan ik genieten van die gast. Interessante pot wel. Kehrer hoort niet bij PSG, en mooi dat Bayern uiteindelijk heeft gewonnen. Overigens, wel gewoon een penalty he Mbappe en Kimmich situatie? Ik vind Di Maria ook een wereldvoetballer, vond alleen gisteren dat hij geniale steekballen wat te vaak afwisselde met slordig balverlies. Maar wat zet hij met gemak iemand vrij voor de keeper. Ik vond het ook een penalty, Kimmich raakt overduidelijk niet de bal. Vond de scheidsrechter sowieso best veel toelaten ten opzichte van PSG, paar duidelijke overtredingen mochten doorgang vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 augustus 2020 Share Geplaatst 24 augustus 2020 Die situatie was vergelijkbaar met Kehrer - Coman aan de andere kant. Er was contact die niet gevolgd werd na een ingreep op de bal. Bij Coman de hand van Kehrer op de schouder en bij Mbappe de voet van Kimmich onder zijn eigen voet. Vervolgens laten beiden zich gemakkelijk vallen. Als de één een penalty was, was de ander dat in mijn ogen ook. Prima consistente beslissingen. Scheids liet überhaupt best veel toe namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 augustus 2020 Share Geplaatst 24 augustus 2020 6 minuten geleden zei Rogier.: Die situatie was vergelijkbaar met Kehrer - Coman aan de andere kant. Er was contact die niet gevolgd werd na een ingreep op de bal. Bij Coman de hand van Kehrer op de schouder en bij Mbappe de voet van Kimmich onder zijn eigen voet. Vervolgens laten beiden zich gemakkelijk vallen. Als de één een penalty was, was de ander dat in mijn ogen ook. Prima consistente beslissingen. Scheids liet überhaupt best veel toe namelijk. Mwa, hand van Kehrer op de schouder was wel erg licht en leek eerder of Coman gewoon uit balans was of uitgleed. Kimmich tikt Mbappe echt aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 augustus 2020 Auteur Share Geplaatst 24 augustus 2020 Heb na corona eigenlijk niks van de CL kunnen zien, op Barcelona - Bayern na dan (timing...). Ben blij dat een fatsoenlijke club de CL wint. Dat PSG nog maar een hoop finales mag verliezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 augustus 2020 Share Geplaatst 24 augustus 2020 19 minuten geleden zei Rogier.: Die situatie was vergelijkbaar met Kehrer - Coman aan de andere kant. Er was contact die niet gevolgd werd na een ingreep op de bal. Bij Coman de hand van Kehrer op de schouder en bij Mbappe de voet van Kimmich onder zijn eigen voet. Vervolgens laten beiden zich gemakkelijk vallen. Als de één een penalty was, was de ander dat in mijn ogen ook. Prima consistente beslissingen. Scheids liet überhaupt best veel toe namelijk. Met publiek waren er sowieso penals gegeven. Zeker die eerste situatie met Coman/Kehrer. Ik moet altijd lachen wanneer ik Kehrer zie spelen. Die heeft nog steeds nachtmerries over Younes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 augustus 2020 Share Geplaatst 24 augustus 2020 Kehrer is toch ook totaal geen rechtsback? Die Goretzka jongens, wat een kast is dat geworden zeg. Vond Bayern gisteren wel slordig spelen, met name in de eerste helft. 2e helft hadden ze volledige controle. Die Muller bouwt ook een prijzenkast op zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 24 augustus 2020 Share Geplaatst 24 augustus 2020 21 uur geleden zei himan: Stel je voor dat KI dat drie keer doet. dat moeten ze ook in FM gaan doen. Corona... De eerste keer is gelukt . ze zijn nu officieel als winnaar aangewezen. Helaas, spelen ze nu wel uit tegen Young Boys. Geen flauw idee hoe het dan met de punten zit, maar voor KÍ is het sowieso al een wonder dat ze door zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 augustus 2020 Share Geplaatst 25 augustus 2020 Besiktas er al uit. Zou gunstig voor AZ kunnen zijn in de lotingen wanneer ze hun eerste ronde doorkomen. Toch een geduchte tegenstander die Turken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 augustus 2020 Share Geplaatst 26 augustus 2020 Waarom speelt az eigenlijk om 16.30u? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 26 augustus 2020 Share Geplaatst 26 augustus 2020 12 minuten geleden zei Vitesse88: Waarom speelt az eigenlijk om 16.30u? Geen licht in het stadion.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 augustus 2020 Share Geplaatst 26 augustus 2020 Goh zou dan wat worden als ze daadwerkelijk plaatsen voor de CL. Neem aan dat ze dat tegen die tijd wel oplossen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 augustus 2020 Share Geplaatst 26 augustus 2020 Zou opgelost moeten zijn bij de start van de Eredivisie, maar omdat het lange tijd niet duidelijk was wanneer ze in de CL uit moesten komen, konden ze de herplaatsing niet meer op tijd inplannen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 augustus 2020 Share Geplaatst 26 augustus 2020 (bewerkt) Zag laatst beelden (volgens mij tegen Lille) en toen was er nog niets van een dak te zien (?) Kan snel gaan natuurlijk, maar handige bouwers als het voor midden september af is. Denk dat de wind zo een enorme rol gaat spelen, schijnt daar altijs te waaien maar dat zou het er nu zeker doen. 26 augustus 2020 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten