D.J. Geplaatst 19 augustus 2020 Share Geplaatst 19 augustus 2020 pff wat een kans voor Memphis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 19 augustus 2020 Share Geplaatst 19 augustus 2020 Die had er in gemogen! Lyon speelt leuk op de counter, paar heerlijke steekballen. Zij niet, Gnabry nu wel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 augustus 2020 Share Geplaatst 19 augustus 2020 Genieten wel hoor een finale PSG-Bayern. Interessante tactische clash. Die aanval van PSG tegen die defensieve linie van Bayern Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 augustus 2020 Share Geplaatst 19 augustus 2020 Ben benieuwd of Boateng dan gaat spelen. Süle, Pavard én Hernández zijn toch allen al sneller. Misschien met drie achterop en Davies en Kimmich hoger op het veld. Ik zou dat in elk geval wel overwegen. Maar denk niet dat deze trainer veel gaat veranderen. Hoogstens vraagt hij van Kimmich om meer achterin te blijven en zal Goretzka wat gereserveerder moeten spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 augustus 2020 Share Geplaatst 19 augustus 2020 Lewa Ballon d'Or. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 19 augustus 2020 Share Geplaatst 19 augustus 2020 Mag er niet aan denken dat PSG de CL wint. Bayern moet effectief wel met een lagere verdedigende lijn gaan spelen, want zowel tegen Barca (in de eerste 20 min) als tegen Lyon (eerste helft) teveel kansen weggegeven. Moet je tegen Neymar en Mbappé niet doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 20 augustus 2020 Share Geplaatst 20 augustus 2020 Sprintduels tussen Mbappé en Davies worden wel leuk om te zien! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 20 augustus 2020 Share Geplaatst 20 augustus 2020 Resultaten van kwalificatieronde 1 De strijd KÍ tussen Slovan Bratislava is uitgesteld tot morgen, omdat er een speler van Bratislava na een competitiewedstrijd positief werd getest. Bij de tegenstander van die wedstrijd werden meerdere positieve testen afgenomen, dus die ploeg is in quarantaine. (Zover ik het begreep) Brest - Astana lijkt een typische FM wedstrijd . Kwalificatieronde 2 Dit is dus het speelschema voor volgende week. Young Boys moet dus nog even afwachten wie het wordt. AZ mag als eerste Nederlandse ploeg spelen in Europees verband. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 Tirana tegen Zvezda, hoe is die wedstrijd in hemelsnaam geaccepteerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 Tirana tegen Zvezda, hoe is die wedstrijd in hemelsnaam geaccepteerd Tja hoezo niet? Vind het bijzonder dat Russische en Oekraïense teams niet tegen elkaar kunnen/mogen spelen.Kans is klein maar wat als dat een (halve) finale zou zijn?Gewoon tegen iedereen, geeft het een politiek probleem dan lekker dat land uitsluiten. Oekraïne in dit geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 PAOK - Besiktas ligt ook wat gevoelig, niet? Zag dat de Grieken al aan het provoceren waren door allerlei teksten in de hals van het shirt te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 34 minuten geleden zei Rossi: Tja hoezo niet? Vind het bijzonder dat Russische en Oekraïense teams niet tegen elkaar kunnen/mogen spelen. Kans is klein maar wat als dat een (halve) finale zou zijn? Gewoon tegen iedereen, geeft het een politiek probleem dan lekker dat land uitsluiten. Oekraïne in dit geval. Omdat voetbal daar meer draait dan alleen het spelletje, is een totaal andere wereld. Grenzen zijn dicht dus die wedstrijd wordt sowieso afgewerkt zonder fans las ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 6 minuten geleden zei Sophomore: PAOK - Besiktas ligt ook wat gevoelig, niet? Zag dat de Grieken al aan het provoceren waren door allerlei teksten in de hals van het shirt te zetten. Grieken altijd, die hebben zelfs een hetze tegen Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 Terecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 Leuk al die lof voor de backs van Bayern, vooral aanvallend natuurlijk. Maar verdedigen kunnen ze niet. Dus vrees er een beetje voor dat ze in de rug goed geklopt gaan worden door Neymar, Mbappe en Di Maria, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 Wel beetje gek ja. Is nog net geen oorlog daar in de zee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 Kimmich kan niet verdedigen? Die kan het zeker wel. Maar als je er niet staat op het moment dat het moet, gaat het lastig worden ja. Moet gewoon iets minder vaak naar voren gaan, iets meer met de handrem erop. Zeker omdat hij hoogstwaarschijnlijk tegenover Mbappé gaat staan. Davies pakt wel heel veel terug op snelheid natuurlijk. Dat is in defensief opzicht minstens zo'n wapen als in offensief opzicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 Ze waren tegen Barcelona (eerste 20 min) en tegen Lyon echt heel kwetsbaar in het begin. Ik vind dat ze verdedigend echt slap zijn. Dat ze er niet staan, heeft ook te maken met dat ze het niet door hebben. Ik vind het beide fantastische spelers. Maar verdedigend echt kwetsbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 Ze zullen het heus wel door hebben. Maar als Davies en Kimmich niet mee gaan aanvallen, is Bayern een stuk minder gevaarlijk. Müller en Lewandowski hebben die aanvoer van de zijkanten gewoon nodig. Dubbelspel op de flanken en dynamiek in de as is zo'n beetje de kern van het offensieve plan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Zeus: Ze zullen het heus wel door hebben. Maar als Davies en Kimmich niet mee gaan aanvallen, is Bayern een stuk minder gevaarlijk. Müller en Lewandowski hebben die aanvoer van de zijkanten gewoon nodig. Dubbelspel op de flanken en dynamiek in de as is zo'n beetje de kern van het offensieve plan. Ja leuk dat aanvallen, maar met een beetje pech hadden ze met 20 minuten 2-0 achter gestaan tegen Lyon. Dan is Mbappe en Neymar iets anders dan Depay en Ekambi. 21 augustus 2020 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 Klopt. Ajax onder Bosz had in de Europa League ook in meerdere wedstrijden onderuit kunnen gaan. In de Champions League afgelopen seizoen in wedstrijden tegen Lille en Valencia ook. Ik ben het absoluut eens dat er een kleine verandering of aanpassing gedaan mag worden. Met twee op drie kan niet tegen de drie van PSG. Maar in grote mate je speelplan overhoop gooien in een finale loopt meestal verkeerd af. Ik denk dat Kimmich gewoon meer achterin blijft hangen. Ik zou zoals ik eerder al zei nog overwegen om desnoods een extra CV toe te voegen, maar ik schat Flick niet zo in dat hij dat gaat doen. Thiago of Goretzka slachtofferen voor een meer defensieve middenvelder lijkt me ook lastig. Allicht een Müller of Perisic, maar dan ga je al te veel veranderen misschien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 Ja eens hoor. Heb er iig zin in. Denk dat Paris verdedigend sterker is, maar Bayern als team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 22 augustus 2020 Share Geplaatst 22 augustus 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 augustus 2020 Share Geplaatst 23 augustus 2020 Wat verwachten jullie van vanavond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 augustus 2020 Share Geplaatst 23 augustus 2020 0-3 voor Bayern. Ze zijn in mijn ogen vele malen sterker dan PSG. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten