Chiemel Geplaatst 13 augustus 2020 Share Geplaatst 13 augustus 2020 Lekker voor Atletico. Slecht meeverdedigt door het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 13 augustus 2020 Share Geplaatst 13 augustus 2020 Ik dacht dat Bayern de te kloppen ploeg was? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 13 augustus 2020 Share Geplaatst 13 augustus 2020 Deze hele opzet kan echt niet, dit Leipzig zou bij Atleti gewoon uitgeschakeld worden. Een seizoen om te vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 augustus 2020 Share Geplaatst 13 augustus 2020 Iedereen noemt Bayern als favoriet. Kansen ook groter geworden imo door de uitschakeling van zowel Atalanta als Atletico. Enige gevaar lijkt me nog City. Minder energiek aanvalsspel, maar wel zorgvuldiger en creatiever. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 augustus 2020 Share Geplaatst 14 augustus 2020 #NagelsmannBall En een S/O naar de masterclass van Upamecano. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 augustus 2020 Share Geplaatst 14 augustus 2020 13 uur geleden zei Zeus: Iedereen noemt Bayern als favoriet. Kansen ook groter geworden imo door de uitschakeling van zowel Atalanta als Atletico. Enige gevaar lijkt me nog City. Minder energiek aanvalsspel, maar wel zorgvuldiger en creatiever. City is bij de bookies nu Bayern voorbij als favoriet; voor wat het waard is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 augustus 2020 Share Geplaatst 14 augustus 2020 Op 13-8-2020 om 13:20 zei Sophomore: Het probleem hier was dat de ploeg uit Kosovo prima had kunnen spelen zonder de speler met corona (UEFA gaat pas over tot een reglementaire nederlaag als er minder dan 13 spelers beschikvaar zijn). De wedstrijd werd echter gehouden in Zwitserland, waar de Zwitserse gezondheidsautoriteiten hebben besloten dat de hele selectie in quarentaine moest. Dan zijn er geen spelers meer beschikbaar en was er eigenlijk geen andere optie. Het besluit heeft dus eigenlijk meer te maken met de Zwitserse gezondheidsdienst dan de UEFA. En de regels van een land gaan natuurlijk boven die van UEFA. Zo kan je toch geen toernooi organiseren? Drita heeft werkelijk niets fout gedaan; een speler is besmet. Kan fucking niemand wat aan doen. De UEFA zou moeten zorgen dat wedstrijden alleen gespeeld worden in landen die bereid zijn met de UEFA mee te werken, en anders gewoon geen CL/EL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 augustus 2020 Share Geplaatst 14 augustus 2020 Ik stel voor je kritiek per post te versturen naar Nyon Ben het er voor een gedeelte mee eens, maar heb weinig invloed op de bobo's van UEFA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 14 augustus 2020 Share Geplaatst 14 augustus 2020 9 uur geleden zei Thierryvane: #NagelsmannBall En een S/O naar de masterclass van Upamecano. Zo, die was even teringgoed he. Wat een verdediger en dat al op deze leeftijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 14 augustus 2020 Share Geplaatst 14 augustus 2020 Over twee wedstrijden zou ik er wel verzekerd van zijn dat Bayern doorgaat, maar krijg er toch steeds meer twijfels bij. Die Messi zal niet toch opeens twee goals uit zijn mouw gaan toveren...? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 augustus 2020 Share Geplaatst 14 augustus 2020 Mooi dat Rakitic niet speelt, maar dit is wel echt zeer realistisch ingesteld van Setien. Niet typisch Barca. Messi dus in een vrije rol tussen de back en de centrale verdediger, Suarez spits en dan waarschijnlijk dus weer De Jong en Alba die het op links in moeten vullen. Sergi Roberto mag dan aan de rechterkant Davies opvangen straks en Busquets en Vidal centraal. Dat verwacht ik althans. Andere optie zou nog zijn Vidal op tien met zijn diepte en druk zetten, De Jong en Sergi Roberto die als halven spelen met Busquets op zes. Geeft wel aan dat Setien er weinig vertrouwen in heeft. Je had ook De Jong naast Busquets/Vidal kunnen zetten en dan Griezmann of Puig zwevend op LAM. Jammer ook voor De Jong die wederom ruimtes moet bespelen waar hij niet op zijn best is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 14 augustus 2020 Share Geplaatst 14 augustus 2020 Die Goretzka heeft toch een postuur gekregen, man man man. Heerlijke wedstrijd tot nu toe! Bijzonder dat Barca toch zoveel moeite blijft hebben met de afvallende bal, bewaren niet echt rust in mijn ogen. Dat was vroeger toch wel het handelsmerk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 augustus 2020 Share Geplaatst 14 augustus 2020 Potje dit hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 14 augustus 2020 Share Geplaatst 14 augustus 2020 Dit kan niet he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 14 augustus 2020 Share Geplaatst 14 augustus 2020 Ik verwacht straks een rode kaart voor Suarez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 14 augustus 2020 Share Geplaatst 14 augustus 2020 Dit is pijnlijk.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 augustus 2020 Share Geplaatst 14 augustus 2020 Wat een paniek bij Barca. Ter Stegen doet de meest gekke dingen, Semedo en Roberto spelen als amateurs en Busquets is al helemaal pijnlijk slecht. Je bent veel te traag en slap om met dit elftal het dynamieke en snelle Bayern te verdedigen.. Gewoon vol op de aanval nu. Griezmann, Puig, Dembéle.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 augustus 2020 Share Geplaatst 14 augustus 2020 Vind Semedo altijd matig spelen als ik hem zie spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 augustus 2020 Share Geplaatst 14 augustus 2020 (bewerkt) 55 minuten geleden zei ElPrincipito: Die Goretzka heeft toch een postuur gekregen, man man man. Heerlijke wedstrijd tot nu toe! Bijzonder dat Barca toch zoveel moeite blijft hebben met de afvallende bal, bewaren niet echt rust in mijn ogen. Dat was vroeger toch wel het handelsmerk. Ik zag het op Instagram, echt niet normaal hoe die gek heeft staan trainen. Mooie tussenstand, Bayern echt gruwelijk goed zeg. Goede goal Suarez zeg, maar was geel voor hem daarvoor niet te weinig? 14 augustus 2020 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 augustus 2020 Share Geplaatst 14 augustus 2020 17 minuten geleden zei Chiemel: Vind Semedo altijd matig spelen als ik hem zie spelen. Kan niet voetballen en niet verdedigen. Zag er leuk uit wat Davies deed, maar heel ingewikkeld was het niet hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 augustus 2020 Share Geplaatst 14 augustus 2020 (bewerkt) Ja bizar dat we alleen al bij Ajax 2 rechtsbacks hebben die beter zijn dan de rechtsback van Barca. Het is dat Veltman weg is, anders was het 3. 14 augustus 2020 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 14 augustus 2020 Share Geplaatst 14 augustus 2020 Met snelheid kan je toch wel het één en ander compenseren, al hebben ze dat bij Semedo wat te letterlijk genomen. Die Davies, die stijgt bijna op zo snel is hij. Als je daar tegen moet spelen dan fake je toch wel even een liesblessure. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 augustus 2020 Share Geplaatst 14 augustus 2020 Niet helemaal waar dit, Semedo is toch ook vaak één van de betere geweest dit seizoen. Onzin ook dat over die Ajax-backs. Maar Semedo past niet in traag combinatiespel. Meer het type rechtsback voor een Dortmund of een ploeg van Conte. En ja, defensief niet geweldig, maar vandaag is het wel heel erg. Al is Lenglet nog slechter bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 14 augustus 2020 Share Geplaatst 14 augustus 2020 Wat een vernedering.. Coutinho notabene, dat gun je hem dan toch wel! Morgen zal Setien wel klaar zijn in Barcelona. Moet nu toch iets gebeuren, al een tijd is het een zinkend schip. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 14 augustus 2020 Share Geplaatst 14 augustus 2020 Begin dan eerst maar eens met die maffe voorzitter er uit te gooien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten