Sophomore Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 Ziet er nog steeds uit als iemand van 14 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 (bewerkt) 2 uur geleden zei Sophomore: Ziet er nog steeds uit als iemand van 14 Diego Costa ook, maar dan als die 14-jarige van Ajax. 27 november 2019 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 december 2019 Share Geplaatst 10 december 2019 Ik zou iedereen aanraden die kan om Salzburg - Liverpool te kijken nu. Masterclass pressen. Heerlijke instelling en offensieve talenten van Salzburg ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 december 2019 Share Geplaatst 10 december 2019 2 minuten geleden zei Zeus: Ik zou iedereen aanraden die kan om Salzburg - Liverpool te kijken nu. Masterclass pressen. Heerlijke instelling en offensieve talenten van Salzburg ook. En best een kans op een verrassing. Napoli al op voorsprong, dus Liverpool mag niet verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 december 2019 Share Geplaatst 10 december 2019 31 minuten geleden zei Zeus: Ik zou iedereen aanraden die kan om Salzburg - Liverpool te kijken nu. Masterclass pressen. Heerlijke instelling en offensieve talenten van Salzburg ook. Heerlijke pot inderdaad. Echt een bizarre intensiteit. Hopen dat Salzburg een stunt kan uithalen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 december 2019 Share Geplaatst 10 december 2019 Zo Turpin naait eerst Feyenoord en nu Ajax met z’n kansloze gefluit. Maja, is niet de hoofdreden dat je eruit vliegt. Ajax laat zich veels te veel afleiden door randzaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 december 2019 Share Geplaatst 10 december 2019 Echt een ongekend slechte scheidsrechter. Geen idee wat die man op dat niveau doet, heb 'm nog nooit een goede wedstrijd zien fluiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 10 december 2019 Share Geplaatst 10 december 2019 3 minuten geleden zei Vitesse88: Zo Turpin naait eerst Feyenoord en nu Ajax met z’n kansloze gefluit. Maja, is niet de hoofdreden dat je eruit vliegt. Ajax laat zich veels te veel afleiden door randzaken. Je verliest hier gewoon omdat je een te matige CV constant kansen blijft geven en hij je maar blijft teleurstellen.. Daarnaast is je vervanging (van je vervanger) op de linksbuiten ook niet van het niveau CL. Leuk hoor zo'n hattrick maken in de Eredivisie, maar dit is wel echt een niveautje (of twee) te hoog voor onze Nederlands-Surinaamse vriend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 december 2019 Share Geplaatst 10 december 2019 2 minuten geleden zei tdogg16: Je verliest hier gewoon omdat je een te matige CV constant kansen blijft geven en hij je maar blijft teleurstellen.. Daarnaast is je vervanging (van je vervanger) op de linksbuiten ook niet van het niveau CL. Leuk hoor zo'n hattrick maken in de Eredivisie, maar dit is wel echt een niveautje (of twee) te hoog voor onze Nederlands-Surinaamse vriend. Oh nee ik geef hem ook niet de hoofdschuld, maar zijn fluiten hielp niet. In Londen ben je genakt, dit hielp ook niet mee. Maar ze lieten zich zo meeslepen. Veltman was echt lachwekkend, leuk voor de NL competitie maar Europees gezien zwaar tekort. Ajax haalde ook z’n niveau niet. Jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 december 2019 Share Geplaatst 10 december 2019 Is Daley in de leer geweest bij Dickie Advocaat, of is die misplaatste positiviteit na een wanprestatie een nieuwe trend in post-match interviews? Goddomme zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 december 2019 Share Geplaatst 11 december 2019 Vond het wel verrassend dat een al geplaatst FC Barcelona met veel reserves en een tactisch experiment winnen in Milaan van het dit seizoen fantastische Inter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 11 december 2019 Share Geplaatst 11 december 2019 9 uur geleden zei tdogg16: Je verliest hier gewoon omdat je een te matige CV constant kansen blijft geven en hij je maar blijft teleurstellen.. Daarnaast is je vervanging (van je vervanger) op de linksbuiten ook niet van het niveau CL. Leuk hoor zo'n hattrick maken in de Eredivisie, maar dit is wel echt een niveautje (of twee) te hoog voor onze Nederlands-Surinaamse vriend. Ik begrijp dat het makkelijker is om Veltman de schuld te geven dan Ziyech, maar die bal die Ziyech mist, vind ik erger dan de fouten van Veltman waardoor die goal valt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 11 december 2019 Share Geplaatst 11 december 2019 9 uur geleden zei tdogg16: Daarnaast is je vervanging (van je vervanger) op de linksbuiten ook niet van het niveau CL. Leuk hoor zo'n hattrick maken in de Eredivisie, maar dit is wel echt een niveautje (of twee) te hoog voor onze Nederlands-Surinaamse vriend. Daar kan die jongen in principe zelf niets aan doen. Hij bewees gisteren eigenlijk het gelijk van Ten Hag. Lang is normaliter 4e keus. Gisteren bewees hij dat dit terecht is. In die zin is het dan ook weer de fout van Ten Hag dat hij hem opstelde. Helaas had je door blessures niet veel andere keuzes. Starten met Huntelaar was namelijk in mijn optiek ook geen optie.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 11 december 2019 Share Geplaatst 11 december 2019 Benieuwd naar vanavond. Ik zie PSG met een veredelde B-ploeg in staat te verliezen van Gala, dus dan moet Club Brugge Real Madrid verslaan om door te stoten. Het worden spannende uren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nesta Geplaatst 11 december 2019 Share Geplaatst 11 december 2019 2 uur geleden zei Hwb: Ik begrijp dat het makkelijker is om Veltman de schuld te geven dan Ziyech, maar die bal die Ziyech mist, vind ik erger dan de fouten van Veltman waardoor die goal valt. In de opbouw en voetballend van achteruit werd een aantal keren de bal slordig verspeelt. Daaraan zie je dat onder druk Veltman, Alvarez en zelfs Martinez af en toe te kort komen als je voetballend wilt uitverdedigen. In dat opzicht kun je Veltman niks kwalijk nemen, maar ten Hag die voor deze spelers kiest wel. Maar Veltman blijft wat dat betreft wel een zwakke plek. En op de bank zaten ook geen voetballers: de Jong, Huntelaar, Traore etc... Waarom geen Eiting, Gravenberch of iets dergelijks? Ik vind dat ten Hag ook niet geheel de juiste keuzes heeft gemaakt op dat gebied. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 11 december 2019 Share Geplaatst 11 december 2019 3 minuten geleden zei Nesta: In de opbouw en voetballend van achteruit werd een aantal keren de bal slordig verspeelt. Daaraan zie je dat onder druk Veltman, Alvarez en zelfs Martinez af en toe te kort komen als je voetballend wilt uitverdedigen. In dat opzicht kun je Veltman niks kwalijk nemen, maar ten Hag die voor deze spelers kiest wel. Maar Veltman blijft wat dat betreft wel een zwakke plek. En op de bank zaten ook geen voetballers: de Jong, Huntelaar, Traore etc... Waarom geen Eiting, Gravenberch of iets dergelijks? Ik vind dat ten Hag ook niet geheel de juiste keuzes heeft gemaakt op dat gebied. Ik vind dat Ten Hag groot gelijk heeft dat hij kiest voor Veltman, omdat er geen alternatief is dat heeft laten zien beter te zijn dan hij. En qua voetbal ga je het (nu) ook nog niet van Eiting en Gravenberch moeten hebben, denk ik. Na zo'n wedstrijd is het natuurlijk altijd heel makkelijk om de gemaakte keuzes te bekritiseren. Maar ik vind de keuzes stuk voor stuk eigenlijk wel logisch. Er is maar heel weinig reden om aan te nemen dat dit met andere spelers op de bank of andere wissels anders was uitgepakt. Verder niet met je oneens dat de opbouw niet stabiel genoeg was, de combinaties meer richting aanval ook niet trouwens, maar het is te simpel om dat aan personele keuzes te wijten. Zou nu alleen wel gaan stoppen met Alvarez op het middenveld en gaan kijken hoe hij als cv uit de verf komt. Mogen hij en Schuurs de strijd aangaan over de 'opvolging' van Veltman, alvast vooruitlopend op volgend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 december 2019 Share Geplaatst 11 december 2019 1 uur geleden zei RubenS2: Benieuwd naar vanavond. Ik zie PSG met een veredelde B-ploeg in staat te verliezen van Gala, dus dan moet Club Brugge Real Madrid verslaan om door te stoten. Het worden spannende uren. Nee joh Gala is kansloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 december 2019 Share Geplaatst 11 december 2019 Zou me ook geen zorgen maken hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 11 december 2019 Share Geplaatst 11 december 2019 Laat het ons hopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 december 2019 Share Geplaatst 11 december 2019 Hier nu kijken naar Atalanta. Hopelijk pakken ze de winst, dan overwinteren ze namelijk. Enige wedstrijd die mij nog enigszins interesseert vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 december 2019 Share Geplaatst 11 december 2019 Jaja 0-3 overwinning Alles zat mee, maar maak het niet minder lekker. Ook top voor Nederland trouwens. Oekraïne geen bonuspunten, want Shakhtar wordt 3e in de poule. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 11 december 2019 Share Geplaatst 11 december 2019 Sprookje hoor voor Atalanta Leuk ook voor de Nederlanders die er spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 december 2019 Share Geplaatst 11 december 2019 Hateboer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 december 2019 Share Geplaatst 11 december 2019 En niet te vergeten ook Gosens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 december 2019 Share Geplaatst 11 december 2019 1 uur geleden zei komodo25: Hateboer Heerlijke invalbeurt. Kwam erin en pakte bij zijn eerste actie direct geel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten