Jump to content

[FM20] Wolves going up

Recommended Posts

• Replies 687
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

24 juni 2019 Leonardo Jardim, geboren in Barcelona op 1 augustus 1974. Hij zal de hoofdpersoon gaan worden van deze novelle. De geboren Venezolaan - want in Venezuela hebben we ook een Barcelona

September 2019 Eind augustus speelden we de laatste play-offs voor de groepsfase van de Europa League en in september is het dan eindelijk zo ver; Europees voetbal in Wolverhampton. Maar voor het

20 juli 2019 Bij aankomst in Wolverhampton stonden er twintig spelers op het trainingsveld. Voor een potentiële topclub is dat natuurlijk bijzonder weinig. Té weinig als je het mij vraagt. Het wa

Posted Images

Een duel dat in de lijn der verwachtingen lag. Na de heenwedstrijd stond er immers niet al te veel meer op het spel. De loting is niet de eenvoudigste. Met Feyenoord, Lazio en Wolves krijg je toch drie kanshebbers voor twee plaatsen.

Zelf vind ik deze slow story best een aangename verfrissing tussen de andere verhalen. Voor mij moet het tempo niet noodzakelijk omhoog, en als het niet anders kan dan liever een paar wedstrijden per keer ipv een half/gans seizoen per update :)

Beetje dubbel, je vraag. Aan de ene kant hou ik wel van een hoog tempo, zeker in een redelijk voorspelbare competitie als de Premier League. Aan de andere kant zijn je verslagen top om te lezen en is dit ook wel gewoon hartstikke leuk.

Ik zou lekker doen wat jij het fijnste vind, je veranderd het toch wel in goud.

Mooi dat je door bent in de Europa League. De groepsfase lijkt een haalbare kaart, want ik schat je sterker in dan Feyenoord en die hongaren.

Ik denk dat meerdere duels per update het prettigst is. Ook om een beetje ingame bij te blijven. Wellicht wel leuk als je topduels of bijzondere wedstrijden een afzonderlijke post gunt. 

Een redelijk zware loting nog. Qua updates zou ik gewoon doen wat je zelf fijn vindt, kan me voorstellen dat elke keer zo'n verslag op een gegeven moment tegen kan gaan staan maar met het aantal reacties dat je krijgt zit je na 1 seizoen waarschijnlijk wel al op de 150 pagina's :D

1187210325_0banner.png.4dcb0806d498a07255405d9c187f01b4.png

September 2019

Eind augustus speelden we de laatste play-offs voor de groepsfase van de Europa League en in september is het dan eindelijk zo ver; Europees voetbal in Wolverhampton. Maar voor het zo ver is spelen we nog in en tegen Sheffield en in eigen huis tegen City in de Premier League. Op de eerste dag van de maand vertrokken we naar Sheffield, waar we een gemakkelijke overwinning veilig wisten te stellen via een kopbal van verdediger Pedro Henrique, een hard en laag schot van Adama Traoré, een geplaatst balletje van Diogo Jota en opnieuw een kopgoal uit een hoekschop, dit keer door Willy Boly. Overtuigend en compleet gedomineerd. Zowel tegen Sheffield United als tegen Manchester City traden we aan in een 4-2-3-1 formatie, waarmee we tot op heden meer dominantie bewerkstelligen dan in de 4-4-2 formatie. 

Ondanks dat wij mochten aantreden in ons eigen Molineux waren de gasten de grote favoriet. Zowel onze eigen fans als de bookmakers waren het er over eens, Wolves waren in eigen huis de underdog. Hier was op het veld daarentegen weinig van terug te zien en verrassenderwijs ging het spel gelijk op. De eerste helft had City enigszins de overhand, de tweede helft waren wij de betere. Het was dan ook geen verrassing dat Sterling de bezoekers in de eerste helft op voorsprong bracht en wij in het tweede bedrijf langszij kwamen. De 1-1 uitslag was een terechte afspiegeling van de verhoudingen op het veld en na dit duel werd er al zachtjes gefluisterd dat we met Wolverhampton Wanderers wellicht konden gaan meestrijden om de titel dit jaar. 

Midweeks was het vervolgens Feyenoord dat op bezoek kwam en alle hoeken van het veld te zien kreeg. Ondanks hun twee goals (Brozenik & Sinisterra) hadden de Rotterdammers vrij weinig te zeggen in de openingswedstrijd van de groepsfase. In Rome won Lazio met 2-1 van Ferencvárosi dankzij twee treffers van Ciro Immobile, bij ons was Raúl Jiménez de grote matchwinner met een hattrick. Na de eenvoudige zege op Feyenoord wonnen we de twee daarop volgende duels ook; tegen Crystal Palace in de competitie en tegen Newcastle United - die ons eerder nog op een gelijkspel hielden in de Premier League - in de EFL Cup. Verschillende reserves zoals Renat Dadasov mochten aantreden in de basis en ondanks dat er flink gerouleerd werd, hadden de gastheren geen schijn van kans. Eens zien of we dit tijdens het laatste duel van de maand tegen Chelsea in de competitie een vervolg kunnen gan geven. 

916927437_1wedstrijden.png.6a8b9e4e436870b8ddf849fca13f99d3.png

Na ongeveer zes wedstrijden zijn we nog altijd ongeslagen en staan we met twaalf punten op een vierde plek. We hebben echter nog een wedstrijd in te halen ten opzichte van bijvoorbeeld Manchester City en Liverpool, dus zouden zomaar op één punt van de koploper kunnen gaan komen als we tegen Chelsea weten te winnen. Onderin blijft Arsenal vechten voor ieder punt en ook Leicester City heeft wel eens betere tijden gekend. Zij zullen alle zeilen bij moeten gaan zetten om hun doelstellingen voor komend seizoen te behalen. 

1100075091_3stand.png.e2766ebc4085fe7cf344c578315452ad.png

Spoiler

@Titan @RubenS2 @Isco22 @FlyD @rich ruzzian @Jotew @Marius @Svenpunt @neva @boydjoman @delichris @komodo25 @Svenpunt @Nummerke10 @ElPrincipito @Milton @glennix @Richarð. @Svenpunt @Krabby @Glenn08 @Dr. Bibber @ElMarcos @Tim' @spaansetukker @StanleyW @Peppie

Iedereen weer enorm bedankt voor het volgen, liken en reageren! Ook voor het antwoord op de update van eerder vandaag. De reden dat ik de vraag stelde was ook omdat ik zelf inderdaad wel een tempootje hoger wilde gaan en de updates wat  meer omvattender wilde gaan maken. Dus zoals menigeen al opperde zullen de updates elkaar gaan afwisselen. Maandelijks met zo nu en dan een wedstrijd die we er uit pikken. In september spelen we ook nog tegen Chelsea in eigen huis, dat duel behandelen we in de volgende update!

Wil je elke update een mention of juist geen mention meer ontvangen? Geef het dan even aan via een like, reactie of PB.

De ploeg heeft de weg naar doel ondertussen aardig gevonden, met als beloning een plaats in de top van het klassement. Het is al vroeg om gewaagde uitspraken te doen, maar voor de supporters is het alvast genieten om zich momenteel te kunnen meten met de absolute toppers.