Geplaatst 31 juli 20204 jr. Oude liefde roest niet, daarom kon het niet anders dan plezier terugvinden en een nieuwe novelle starten met: NEC Nijmegen! Alle reacties en vragen zijn welkom!
Geplaatst 31 juli 20204 jr. Wat leuk: je bent de tweede die een NEC-verhaal start vandaag. Na je vorige avontuur in Nijmegen heb ik hoge verwachtingen. Succes!
Geplaatst 31 juli 20204 jr. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Tof dat je opnieuw met N.E.C. gaat beginnen. Succes!
Geplaatst 31 juli 20204 jr. Veel succes bij NEC. Ben benieuwd hoe de talenten als proper, van rooy, romeny en roefs het gaan doen.
Geplaatst 2 augustus 20204 jr. Auteur Vrijdag 2 Augustus 2019 - Voorbereiding en selectie N.E.C. Nijmegen Benjamin Hoffmann kan met een tevreden gevoel terugkijken op de voorbereiding van zijn ploeg, die daarmee klaar lijkt te zijn voor de start van een nieuw seizoen in de Keuken Kampioen Divisie. Zeven wedstrijden leverden evenveel overwinningen op, veelal tegen regionale amateurclubs en als afsluiting tegen KSK Lierse Kempenzonen. Hoffmann zag tegen laatstgenoemde tegenstander dat de voorbereiding zijn vruchten had afgeworpen, na sterke wedstrijd wist de ploeg uit Nijmegen met 2-0 te winnen. "We hebben de voorbereiding met een meer dan tevreden gevoel afgerond," aldus de manager van N.E.C. die Anthony Musaba en Zian Flemming zag scoren tegen de Belgische tegenstander. "Vanaf het begin van de wedstrijd hebben we het initiatief en controle naar ons toe getrokken, iets wat ik ook graag zie van mijn eigen ploeg. Ik geloof in een speelwijze waarbij we controleren en op veel balbezit spelen, dan geven we de tegenstander ook nauwelijks kans om gevaar te stichten. Tegen Lierse hebben we laten zien dat we die speelwijze al aardig beheersen en dat tevens kunnen koppelen aan doelgerichtheid." N.E.C. Nijmegen gaat het nieuwe Keuken Kampioen Divisie seizoen in met een jonge en getalenteerde ploeg. Onlangs nam de club afscheid van Etien Velikonja en Randy Wolters. Volgens de officiële lezing zouden beide spelers niet passen in de visie van de club en wilt N.E.C. beide spelers niet belemmeren in de zoektocht naar een nieuwe club en kans op meer speeltijd. Benjamin Hoffmann gaat het komende seizoen zodoende een beroep moeten doen op een aantal spelers die door publiek en media worden gezien als de volgende grote talenten die de jeugdopleiding uit Nijmegen zal voortbrengen. Naast Dirk Proper zal er veel speeltijd weggelegd zijn voor onder meer Bart van Rooij, Anthony Musaba en Ole te Haar Romeny. "Ik ben zeer tevreden over de samenstelling van de selectie," aldus Hoffmann. "We hebben een goede mix tussen jeugdig talent en de benodigde ervaring van onder meer Rens, Mart en Tom. Het is wellicht wel een ietwat krappe selectie, maar ik heb daarnaast ook veel vertrouwen in onze eigen jeugdopleiding en de spelers die we van daaruit zullen gebruiken." Naar verluidt zou N.E.C. zich nog oriënteren op de komst van een extra aanvallender middenvelder of buitenspeler om Hoffmann iets meer opties te bieden in aanvallend opzicht. De manager wilde nog niet reageren op deze geruchten, maar media melden dat de club de verrichting volgt van de transfervrije spelers Mees de Wit, Gino Dekker en Nelson Azevedo. @Tim' @Emmerich. @Fantasy @Mordurette @chrisje1993 @komodo25 @mattihamstra Bedankt voor jullie reacties!
Geplaatst 3 augustus 20204 jr. Zoals ik al eerder schreef: leuke, sympathieke club met heel wat talent! En dat bewijst de voorbereiding zonder tegendoelpunt. Nu dit doortrekken tijdens de competitiestart.
Geplaatst 3 augustus 20204 jr. Prima voorbereiding gehad. Selectie is ook prima in orde met een aantal leuke talentjes.
Geplaatst 3 augustus 20204 jr. Prima voorbereiding! Hele jonge selectie met maar 1 30er hopelijk gaat het gebrek aan ervaring niet opspelen
Geplaatst 3 augustus 20204 jr. De voorbereiding was prima en je kunt met vertrouwen toewerken naar de competitie, want wat heb je ongelooflijk veel talent in je selectie zeg!
Geplaatst 3 augustus 20204 jr. Auteur Vrijdag 11 Oktober 2019 - NEC kent goede eerste periode, maar mist titel op doelsaldo Ondanks een meer dan verdiende 0-2 overwinning op bezoek bij SC Cambuur Leeuwarden, blikt Benjamin Hoffmann met een enigszins teleurgesteld gevoel terug op het verloop op de eerste periode. "Wij hebben vooraf duidelijk uitgesproken dat het behalen van de play-offs een belangrijk doel is voor dit seizoen. Een van de manieren om dat te bereiken, is het winnen van een periodetitel. We waren enorm dichtbij, maar hebben het ook zelf laten liggen. Het gelijke spel op bezoek in Helmond blijkt achteraf doorslaggevend,"' aldus Hoffmann. N.E.C. streed tot de laatste wedstrijd van de periode mee om de titel, maar moest het op doelsaldo afleggen tegen rivaal De Graafschap. Na elf wedstrijden behaalde de ploeg uit Nijmegen liefst zevenentwintig punten en staat daarmee op een formidabele tweede plek. "Als we dit niveau weten vast te houden, dan gaan we onze plek in de top van de ranglijst verstevigen. Waar het ons gaat brengen? Daar ga ik nog geen uitspraken over doen, maar we zijn zeker in staat om er een succesvol seizoen van te maken." Buiten de goede sportieve prestaties, wist N.E.C. eveneens een slag te slaan op de transfermarkt. De ploeg van Benjamin Hoffmann werd - zoals eveneens voorspeld in het geruchtencircuit - verrijkt met de komst van een nieuwe buitenspeler. De 21-jarige Mees de Wit komt op transfervrije basis over naar Nijmegen, waar hij een amateurcontract heeft getekend. "Ik kijk er naar uit om mijn carrière hier nieuw leven in te blazen. Na mijn vertrek bij Ajax, was het avontuur bij Sporting Portugal uiteindelijk niet datgene wat ik ervan had verwacht. Daarmee lijkt N.E.C. op het juiste moment te komen. Ik heb wellicht nog wat tijd nodig om wedstrijdfit te worden, maar ben ervan overtuigd dat ik daarna mijn waarde kan bewijzen. @Tim' @Emmerich. @Fantasy @Mordurette @chrisje1993 @komodo25 @mattihamstra @Marius @boydjoman Bedankt voor jullie reacties!
Geplaatst 4 augustus 20204 jr. Ongelofelijk dat je met zo'n cijfers (ongeslagen en amper tegendoelpunten) toch niet de eerste periode pakt. Maar niet getreurd, dit zijn kampioenencijfers. Als de ploeg dit kan volhouden zal ze ongetwijfeld beloond worden.
Geplaatst 4 augustus 20204 jr. Helaas net de periode titel gemist, maar normaal gesproken had je deze gepakt na ongeslagen te blijven. Hopen op de tweede periode dan maar.
Geplaatst 4 augustus 20204 jr. Jammer dat je niet net die periodetitel kan pakken. Maar als de resultaten zo goed blijven, heb je die ook niet nodig. Dan kun je vol voor directe promotie gaan.
Geplaatst 4 augustus 20204 jr. Uiteindelijk gaat het om het grotere doel. Een plek bij de beste 2 is daarin belangrijker dan een prijsje dat recht geeft op play off voetbal. Blijf zo door gaan
Geplaatst 4 augustus 20204 jr. Helaas, je grijpt net naast de periode. Maar geen paniek, je gaat met zulke cijfers gewoon promoveren naar de Eredivisie. Succes!
Geplaatst 5 augustus 20204 jr. Jammer dat je net de periodetitel mist, maar verder prima aan het seizoen begonnen.
Geplaatst 5 augustus 20204 jr. Auteur Donderdag 17 Oktober 2019 - Razend productief N.E.C. bouwt aan toekomstige selectie Naast de goede sportieve prestaties op het veld, heeft N.E.C. ook op het gebied van spelerscontracten succesvol weten te handelen. Daarmee lijkt de club zich al te richten op de toekomst en krijgen ambities en spelersselecties langzamerhand een gezicht. De club uit Nijmegen wist allereerst het contract van doelman Norbert Alblas te verlengen tot medio 2022. De 24-jarige sluitpost toonde zich een waardige vervanger van de geblesseerde Brandenhorst en lijkt ook de komende seizoenen onderdeel uit te gaan maken van het eerste elftal. Datzelfde geldt ook voor de jonge talenten uit het eerste elftal, Dirk Proper en Anthony Musaba. Beide spelers tekenen een contract tot medio 2023 mét een eenzijdige optie tot verlenging van één jaar. Daarnaast lichtte N.E.C. ook al vroegtijdig de opties in de contracten van Bas Kuijpers en Josef Kvida. Zij liggen beiden tot het einde van het komende seizoen vast. In de jeugdopleiding van N.E.C. werden eveneens contracten verlengd. Tweejarige verlengingen werden daar uitgedeeld aan doelman Job Schuurman, middenvelder Jordy Ruizendaal en aanvaller Dereck Darkwa. Een nog langer verblijf in Nijmegen is weggelegd voor de aanstormende talenten Syb van Ottele, Ayman Sellouf, Vince Duits en Cas Odenthal. Zij kregen allen een contract toebedeeld tot medio 2023. Benjamin Hoffmann kijkt met een tevreden gevoel naar de ontwikkelingen die plaatsvinden bij N.E.C. "De contractverlengingen zijn een teken dat we binnen de club hard werken aan de toekomst. Wij geloven sterk in de kwaliteiten en het potentieel van een groot aantal spelers, wat ook heeft geleid tot de nieuwe contracten zoals deze er nu liggen," aldus de manager die nog niet klaar lijkt te zijn met de onderhandelingen. "Daarmee hebben we naar mijn mening nog niet alle belangrijke spelers voor de lange termijn weten vast te leggen. De komende periode gaan we ons daar over beraden, hopelijk gevolgd met nog meer positief contractnieuws." Naar verluidt zouden doelman Mathijs Brandenhorst en linksback Bas Kuijpers nog in aanmerking komen voor onderhandelingen. @Tim' @Emmerich. @Fantasy @Mordurette @chrisje1993 @komodo25 @mattihamstra @Marius @boydjoman Bedankt voor jullie reacties!