Geplaatst 30 juli 20204 jr. Benieuwd hoe je het gaat doen daar en welke veranderingen je door gaat voeren! Succes
Geplaatst 30 juli 20204 jr. Auteur @Tim' @mattihamstra @Peppie De tactiek zal besproken worden nadat de transfers bekend zijn dus zal nog even afwachten zijn @Isco22 Het belangrijkste is dat ze net zoals wat Dick enigszins voor elkaar gekregen heeft dat er weer een team het veld op loopt. En dat ze voor elke meter voor elkaar willen vechten. Resultaten komen dan vanzelf wel daar ben ik van overtuigd. @Marius @denman84 Dankjewel voor jullie reactie's
Geplaatst 30 juli 20204 jr. Van drongelen gaat denk ik al snel te duur zijn maar zou een mooie aankoop zijn. Ik zou proberen rekik te huren en hatzi er bij de nemen m. Maar laat me graag verassen
Geplaatst 30 juli 20204 jr. Het zou mooi zijn als je nog een nieuwe centrumverdediger weet aan te trekken, maar ik ben benieuwd of die er nog gaat komen. Terechte verkopen lijkt me trouwens.
Geplaatst 30 juli 20204 jr. Auteur Nu even 2 updates snel achter elkaar omdat ik morgen op vakantie ben en jullie deze nog wilde laten zien. Zodra ik terug ben van vakantie zal ik hier weer verder gaan updaten. @Mordurette @FM_Lesly @Tim' Rick van Drongelen It is!! @mattihamstra Het is toch gelukt om Rick van Drongelen naar mijn inziens redelijk goedkoop te kunnen halen. @Peppie Hierbij de aankopen.
Geplaatst 30 juli 20204 jr. Prima aankopen zo te zien. De concurrentie met Narsingh aangaan lijkt me niet zo lastig, die strijd zou ik nog winnen
Geplaatst 30 juli 20204 jr. Heerlijke aankoop met van drongelen. Transfersom valt mee. Of dat qua loon ook zo is hoop ik van harte.
Geplaatst 31 juli 20204 jr. Met Rick van Drongelen een goede Nederlandse verdediger gehaald. Dit zal flink meewerken aan je doel om een echt team te smeden. Die andere jongen ken ik niet zo goed. Zijn cijfers in de jeugd van Bayern zijn iig wel goed.
Geplaatst 31 juli 20204 jr. van Drongelen zeker een goede aankoop. Heb je een screentje van Pantovic?
Geplaatst 31 juli 20204 jr. Twee prima transfers, ben benieuwd hoe snel Pantovic in de basis verschijnt!
Geplaatst 7 augustus 20204 jr. Auteur @Tim' @mattihamstra @Marius @StanleyW @komodo25 @denman84 @Isco22 @Peppie @delichris @FM_Lesly Dankjewel voor jullie reactie's. Zelf was ik ook erg blij dat ik Rick van Drongelen zo relatief goedkoop kon halen. Verder heb ik hieronder nog een screen bijgevoegd van Milos Pantovic.