Djurovski Geplaatst 16 oktober 2020 Share Geplaatst 16 oktober 2020 Zo dan die is wel ff lekker thanks. En ben gelukkig Frankrijk weer voorbij. Hoewel ik dat in de laatste ronde wel weer mis zie gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 16 oktober 2020 Share Geplaatst 16 oktober 2020 Nog 1 ronde en ik sta eerste, met 3 landen op de hielen! Zwitserland is de volgende, dus die kan niet winnen, maar IJsland en VS nog wel. SPANNEND! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 oktober 2020 Share Geplaatst 16 oktober 2020 Huts, weer 2 erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 16 oktober 2020 Share Geplaatst 16 oktober 2020 Daar is de waardering vanuit Zuid-Afrika, top! Eindelijk de volle buit gescoord, alleen jammer dat Zweden puntloos uitkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 16 oktober 2020 Share Geplaatst 16 oktober 2020 Let je even niet op en zijn we zomaar aan de laatste voting toe. Alleen enkele puntjes van de Oppergod gekregen, en al bij al een eerder teleurstellende editie wat mijn inzending betreft Wel benieuwd wie met de trofee gaat lopen want het is erg spannend daar aan de top Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 oktober 2020 Share Geplaatst 16 oktober 2020 Geen punten verwacht, geen punten gekregen, 2 plekken gedaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 16 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 16 oktober 2020 (bewerkt) Stemronde 22/22: Zwitserland Daar gaan we! De laatste en allesbeslissende stemronde. Kelvin gaat met mijn stemmen de lakens uitdelen en bepaald wie deze editie gaat winnen. De strijd zal gaan tussen Australië, VS en IJsland. Maar de vraag is: bekend Kelvin kleur of blijft hij traditioneel neutraal. KOMT HET ZIEN, KOMT HET ZIEN!! Punten van Zwitserland: De eerste 8 punten Spoiler 10 punten gaan naar..... Spoiler 12 punten gaan naar.. Spoiler The winner is Spoiler AUSTRALIA!!!!! Afsluiting Spoiler @Platina32 van harte gefeliciteerd met de overwinning. Overige leden, bedankt voor jullie deelname en reacties. Dat maakt het toch leuk om dit te organiseren. In tijden niet zo'n spannende editie gezien. Big SO naar runner up IJsland van @Titan, mijn persoonlijke favoriet. Tot slot: Hoe leuk ik het organiseren ook vond, ik draag nu graag weer het stokje over aan iemand anders die de volgende editie op zich kan nemen. Meld je nu aan en wordt host in Down Under! Allen bedankt en tot de volgende editie van het MU WSF! Platina32@Chimpa @bas2204@komodo25@Satyr@Juca@himan@Chiemel@Titan@Vilhena@007mark@chrisje1993@Fabian.@Grote Ree@Christian.@Lazvic@Zeus@Rogier.@ivago@Jeroen.@Kelvin 16 oktober 2020 bewerkt door nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 oktober 2020 Share Geplaatst 16 oktober 2020 Gefeliciteerd @Platina32. Thanks voor de organisatie @nasje92 Op zich een aardige editie voor mij ben tevreden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 16 oktober 2020 Share Geplaatst 16 oktober 2020 Verdomme, toch nog net naar het rechterrijtje gezakt. Bedankt @nasje92voor de organisatie en gefeliciteerd @Platina32met de overwinning Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 oktober 2020 Share Geplaatst 16 oktober 2020 Foei @Kelvin Gefeliciteerd @Platina32 en bedankt voor de organisatie inderdaad @nasje92! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 16 oktober 2020 Share Geplaatst 16 oktober 2020 Prima organisatie en @Platina32gefeliciteerd. Op naar editie dertig. Een live-editie zou weleens leuk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 16 oktober 2020 Share Geplaatst 16 oktober 2020 Gefeliciteerd met je eerste overwinning @Platina32! Het is je gegund. En uiteraard wederom dank aan @nasje92 voor de zeer vlotte en puike organisatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 oktober 2020 Share Geplaatst 16 oktober 2020 Echt heel veel meer verwacht. Helaas viel deze keer mijn inzending niet in de smaak :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 16 oktober 2020 Share Geplaatst 16 oktober 2020 Oef, daar kwam ik met IJsland nog akelig dichtbij! Toch een verdiende overwinning voor @Platina32; een nummer dat door vrijwel iedereen wel gewaardeerd werd. Dank voor de goede organisatie @nasje92! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 oktober 2020 Share Geplaatst 16 oktober 2020 Had er ook meer van verwacht. Volgende editie maar ff iets anders proberem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 oktober 2020 Share Geplaatst 16 oktober 2020 55 punten met een nummer dat niet op de playlist stond is niet slecht Aussies, gefeliciteerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 17 oktober 2020 Share Geplaatst 17 oktober 2020 Een mooie vijfde plek behaald met Nieuw-Zeeland. Kreeg toch constant wel steady tussen de 4 en 8 punten, dat helpt. Bedankt voor de organisatie @nasje92 en gefeliciteerd met de overwinning @Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 17 oktober 2020 Share Geplaatst 17 oktober 2020 WOOOOOOOOO!! Bedankt voor de felicitaties allemaal! Eindelijk een overwinning na 29 edities!! Het was heel spannend, dus petje af voor de VS en IJsland! En natuurlijk een grote waardering voor @nasje92 voor de succesvolle organisatie! Thank all you cunts and let's throw some shrimps on the barbie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 17 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 17 oktober 2020 Bij deze dan ook nogmaals het verzoek: wie neemt de volgende editie op zich? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 18 oktober 2020 Share Geplaatst 18 oktober 2020 Ga graag down under, maar al die statistieken van voorgaande edities heb ik niet. Anders wil ik best een rondje organiseren, tenzij andere, meer ervaren organisatoren zich melden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 18 oktober 2020 Share Geplaatst 18 oktober 2020 Gefeliciteerd @Platina32 en bedankt voor de organisatie @nasje92 Voor mezelf een tegenvallend eindresultaat, op naar mooiere tijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 18 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 18 oktober 2020 1 uur geleden zei Titan: Ga graag down under, maar al die statistieken van voorgaande edities heb ik niet. Anders wil ik best een rondje organiseren, tenzij andere, meer ervaren organisatoren zich melden. @007mark kan jou van uitstekende uitleg voorzien. Mark zou jij dit op je willen nemen inclusief het delen van de gegevens? Ik red dat niet qua tijd op korte termijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 22 oktober 2020 Share Geplaatst 22 oktober 2020 (bewerkt) Nog hardstikke bedankt wederom voor de organisatie @nasje92. Wederom strak gedaan! Uiteindelijk een zesde plek met een non-Chimpa inzending al zeg ik het zelf. Behoorlijk tevreden. Maar het allerbelangrijkst: gefelicteerd met de overwinning @Platina32! Na al jouw jaren van trouwe deelname en het volgen van jouw eigen stijl is het je meer dan gegund. In het begin vond ik jouw inzendingen helemaal niks (volgens mij is het aantal punten wat ik aan jouw heb gegeven tijdens de eerste tien edities op één hand te tellen), maar steeds vaker kan ik het waarderen. Wat mij betreft was de overwinning dus ook al eerder gekomen (met name #23). Mooi overwinning en heel tof dat je al die edities bent aangebleven! 22 oktober 2020 bewerkt door Chimpa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 22 oktober 2020 Share Geplaatst 22 oktober 2020 2 uur geleden zei Chimpa: Maar het allerbelangrijkst: gefelicteerd met de overwinning @Platina32! Na al jouw jaren van trouwe deelname en het volgen van jouw eigen stijl is het je meer dan gegund. In het begin vond ik jouw inzendingen helemaal niks (volgens mij is het aantal punten wat ik aan jouw heb gegeven tijdens de eerste tien edities op één hand te tellen), maar steeds vaker kan ik het waarderen. Wat mij betreft was de overwinning dus ook al eerder gekomen (met name #23). Mooi overwinning en heel tof dat je al die edities bent aangebleven! Bedankt voor de mooie woorden, dat doet me goed! Ik denk dat ik in de loop van de edities steeds wat meer een synergie heb gevonden tussen mijn smaak en de algehele smaak hier. Ik heb in ieder geval nooit een nummer ingestuurd waar ik niet 100% achterstond, dus het is fijn dat het gewaardeerd wordt. Dankjewel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten