Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #29

nasje92

Aanbevolen berichten

Let je even niet op en zijn we zomaar aan de laatste voting toe.
Alleen enkele puntjes van de Oppergod gekregen, en al bij al een eerder teleurstellende editie wat mijn inzending betreft

Wel benieuwd wie met de trofee gaat lopen want het is erg spannend daar aan de top

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.7aca7ca3924e23073a7416410c5f0346.png

Stemronde 22/22: Zwitserland

image.png.0364866673edb97651f704ac5b97e104.png

Daar gaan we! De laatste en allesbeslissende stemronde. Kelvin gaat met mijn stemmen de lakens uitdelen en bepaald wie deze editie gaat winnen. De strijd zal gaan tussen Australië, VS en IJsland. Maar de vraag is: bekend Kelvin kleur of blijft hij traditioneel neutraal. KOMT HET ZIEN, KOMT HET ZIEN!!

Punten van Zwitserland:

De eerste 8 punten

Spoiler

afbeelding.thumb.png.4fcacc87541a2645d8e2fa726bb9a72d.png

10 punten gaan naar.....

Spoiler

afbeelding.thumb.png.078788951df73caa070f92bd024fa252.png

12 punten gaan naar..

Spoiler

afbeelding.thumb.png.1b53be0dd1d01c14cf44c2727f44cbaa.png

The winner is

Spoiler

AUSTRALIA!!!!!

image.png.fe103ff5e88bfb265fdd56fbb5e8d922.png

Afsluiting
Spoiler

@Platina32 van harte gefeliciteerd met de overwinning. Overige leden, bedankt voor jullie deelname en reacties. Dat maakt het toch leuk om dit te organiseren. In tijden niet zo'n spannende editie gezien. Big SO naar runner up IJsland van @Titan, mijn persoonlijke favoriet.

Tot slot:

Hoe leuk ik het organiseren ook vond, ik draag nu graag weer het stokje over aan iemand anders die de volgende editie op zich kan nemen. Meld je nu aan en wordt host in Down Under!

Allen bedankt en tot de volgende editie van het MU WSF!

bewerkt door nasje92
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Titan:

Ga graag down under, maar al die statistieken van voorgaande edities heb ik niet. Anders wil ik best een rondje organiseren, tenzij andere, meer ervaren organisatoren zich melden.

@007mark kan jou van uitstekende uitleg voorzien. Mark zou jij dit op je willen nemen inclusief het delen van de gegevens? Ik red dat niet qua tijd op korte termijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog hardstikke bedankt wederom voor de organisatie @nasje92. Wederom strak gedaan! Uiteindelijk een zesde plek met een non-Chimpa inzending al zeg ik het zelf. Behoorlijk tevreden. 

Maar het allerbelangrijkst: gefelicteerd met de overwinning @Platina32! Na al jouw jaren van trouwe deelname en het volgen van jouw eigen stijl is het je meer dan gegund. In het begin vond ik jouw inzendingen helemaal niks (volgens mij is het aantal punten wat ik aan jouw heb gegeven tijdens de eerste tien edities op één hand te tellen), maar steeds vaker kan ik het waarderen. Wat mij betreft was de overwinning dus ook al eerder gekomen (met name #23).  Mooi overwinning en heel tof dat je al die edities bent aangebleven!  

bewerkt door Chimpa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Chimpa:

Maar het allerbelangrijkst: gefelicteerd met de overwinning @Platina32! Na al jouw jaren van trouwe deelname en het volgen van jouw eigen stijl is het je meer dan gegund. In het begin vond ik jouw inzendingen helemaal niks (volgens mij is het aantal punten wat ik aan jouw heb gegeven tijdens de eerste tien edities op één hand te tellen), maar steeds vaker kan ik het waarderen. Wat mij betreft was de overwinning dus ook al eerder gekomen (met name #23).  Mooi overwinning en heel tof dat je al die edities bent aangebleven!  

Bedankt voor de mooie woorden, dat doet me goed! :D Ik denk dat ik in de loop van de edities steeds wat meer een synergie heb gevonden tussen mijn smaak en de algehele smaak hier. Ik heb in ieder geval nooit een nummer ingestuurd waar ik niet 100% achterstond, dus het is fijn dat het gewaardeerd wordt. Dankjewel! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites