Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #29

nasje92

Aanbevolen berichten

image.png.7aca7ca3924e23073a7416410c5f0346.png

Stemronde 7/22: Engeland

image.png.4afcf32353db6e434bfa19901d88b24f.png

De inzendingen van Juca gaan in een dalende lijn en dit lijkt me voor hem niet de bedoeling. Met een 8e plek als hoogste notering is succes zeker gewenst. Dit probeert hij te behalen Blood Brother van Heavy Lungs. Mei volgend jaar zijn ze te bewonderen op Dauwpop. De punten uit Engeland:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Chiemel:

Voor mij niet, ik heb bijna precies dezelfde landen punten gegeven. Ik ben vooral verrast met de huidige tussenstand. 

Verrassend in de zin van: zoals het in de stemrondes daarvoor ging. Is juist het mooie aan dit spel, al die verschillende smaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Allen,

Helaas ben ik de laatste weken mega druk op het werk en vanaf a.s. maandag 2 weken op vakantie. Ik probeer deze week nog 1 of 2 updates te doen, mocht iemand van de vorige organisatoren tijd over hebben, plaats gerust een update.

Dit gaat uiteraard verder, alleen wat minder snel dan jullie gewend zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.7aca7ca3924e23073a7416410c5f0346.png

Stemronde 8/22: Estland

image.png.45eb6a7a9f8fcd79f0b7d1f64461d89b.png

Himan, onze ervaren rot in dit spel is aan de beurt. Hij deed al veel edities mee, waarin hij vaak als middenmoter eindigde. Zijn hoogste notering is een 5e plek en dit hoopt hij met Estland deze editie te overtreffen.
Hierbij de punten uit Tallinn:

Punten van Estland: Klikken om te zien:

Spoiler

afbeelding.thumb.png.a1ce1bc88284270d9e745ba900aa9e1b.png

Platina32@Chimpa @bas2204@komodo25@Satyr@Juca@himan@Chiemel@Titan@Vilhena@007mark@chrisje1993@Fabian.@Grote Ree@Christian.@Lazvic@Zeus@Rogier.@ivago@Jeroen.@Kelvin

PS: Dit zal voorlopig de laatste update zijn. Na dit weekend ben ik 10 dagen richting Lago di Garda.

Ciao!

Link naar opmerking
Deel via andere websites