Juca Geplaatst 31 augustus 2020 Share Geplaatst 31 augustus 2020 Kijk aan, 5 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 augustus 2020 Share Geplaatst 31 augustus 2020 Enige Afrikaanse land dat geen punten krijgt in deze ronde :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 31 augustus 2020 Share Geplaatst 31 augustus 2020 Dank voor de 12 @komodo25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 31 augustus 2020 Share Geplaatst 31 augustus 2020 Eindelijk van die nul af, en dan meteen met een klepper van 10. Dank @komodo25 ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 augustus 2020 Share Geplaatst 31 augustus 2020 Zo, dalen we even 5 plekken, hele slechte ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 31 augustus 2020 Share Geplaatst 31 augustus 2020 Zes puntjes, thanks Komodo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 31 augustus 2020 Share Geplaatst 31 augustus 2020 Een puntje is beter dan niets, maar erg hard opschieten doet het ook niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 31 augustus 2020 Share Geplaatst 31 augustus 2020 Geen punten verwacht en ook niet gekregen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 31 augustus 2020 Share Geplaatst 31 augustus 2020 Geen punten, morgen maar eens richting Huize Komodo verhaal halen dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 31 augustus 2020 Share Geplaatst 31 augustus 2020 Niks verwacht toch 2 gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 1 september 2020 Auteur Share Geplaatst 1 september 2020 Stemronde 6/22: Duitsland Satyr wil de laatste editie zo snel mogelijk vergeten. Met een 25e plek was dit zijn persoonlijk record in negatieve zin. Met de bekende Scorpions probeert hij zijn revanche te halen. De Duitse band is onder meer bekend door het nummer "Wind of Change" die 14 weken op nummer 1 stond in de Nederlandse top 100. Eens kijken hoe de punten verdeeld zijn: Punten van Duitsland: Klikken om te zien: https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/343471/6/6/zmy2nlotc4 Spoiler Platina32@Chimpa @bas2204@komodo25@Satyr@Juca@himan@Chiemel@Titan@Vilhena@007mark@chrisje1993@Fabian.@Grote Ree@Christian.@Lazvic@Zeus@Rogier.@ivago@Jeroen.@Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 september 2020 Share Geplaatst 1 september 2020 Graag gedaan he, @komodo25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 1 september 2020 Share Geplaatst 1 september 2020 Kijk, dat is het betere werk. Zeven puntjes binnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 september 2020 Share Geplaatst 1 september 2020 IJsland neemt wat afstand. Trouwens ook opvallend dat Duitsland het zo goed doet, aangezien bekende namen het meestal niet goed doen bij MUWSF. Zelf weer ff 2 puntjes, schiet niet echt op nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 september 2020 Share Geplaatst 1 september 2020 Wordt pijnlijk zo, weer geen punten. Gelukkig sta ik niet meer op 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 1 september 2020 Share Geplaatst 1 september 2020 Weer niks verwacht en niks gekregen. Wel nu de koppositie af moeten geven helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 1 september 2020 Auteur Share Geplaatst 1 september 2020 De organisator gaat ook erg lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 september 2020 Share Geplaatst 1 september 2020 Komodo gevolgd door Satyr. Dat is niet de 'hoek' waar ik punten van krijg normaliter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 1 september 2020 Share Geplaatst 1 september 2020 8 punten, top! Meer in de smaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 1 september 2020 Share Geplaatst 1 september 2020 Geen punten verwacht en ook niet gekregenZelfde hier Oh nu blijkt dat ik al twee stemrondes achter loop.In dat geval: bedankt buurman voor de vijf punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 1 september 2020 Share Geplaatst 1 september 2020 Zowaar een punt erbij, wat een weelde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 1 september 2020 Share Geplaatst 1 september 2020 Dank beide heren! Meer punten dan ik had durven hopen tot dusver en al meer punten vermoedelijk dan in mijn eerste twee deelnames samen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 september 2020 Share Geplaatst 1 september 2020 Op 1-9-2020 om 00:05 zei Satyr: Geen punten, morgen maar eens richting Huize Komodo verhaal halen dan Niets gezien 15 uur geleden zei Satyr: Graag gedaan he, @komodo25 Zie dat jouw inzending er eerst niet in stond. Had anders zeker punten opgeleverd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 september 2020 Share Geplaatst 2 september 2020 9 uur geleden zei komodo25: Niets gezien Zie dat jouw inzending er eerst niet in stond. Had anders zeker punten opgeleverd Ik eis de eerste plek op, @nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 2 september 2020 Share Geplaatst 2 september 2020 Niks dit keer. Verbaas me ook over de nul punten van @Zeus zijn Spanje. Behoorde tot mijn favorieten, but then again mijn stemmen zijn wel vaker eerder atypisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten