007mark Geplaatst 11 augustus 2020 Share Geplaatst 11 augustus 2020 Matige editie deze keer naar mijn mening. Grote kans dat andere het dus wel kunnen waarderen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 augustus 2020 Share Geplaatst 11 augustus 2020 (bewerkt) @Rogier. @nasje92 van VS staat er een ander nummer in Spotify dan de YT link.. Vind het zelf ook een teleurstellende editie. 11 augustus 2020 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 11 augustus 2020 Auteur Share Geplaatst 11 augustus 2020 9 minuten geleden zei Chiemel: @Rogier. @nasje92 van VS staat er een ander nummer in Spotify dan de YT link.. Vind het zelf ook een teleurstellende editie. aangepast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 12 augustus 2020 Share Geplaatst 12 augustus 2020 Op 11-8-2020 om 13:49 zei 007mark: Matige editie deze keer naar mijn mening. Grote kans dat andere het dus wel kunnen waarderen +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 augustus 2020 Share Geplaatst 12 augustus 2020 Prima editie laagste cijfer qua punten is een 7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 augustus 2020 Share Geplaatst 15 augustus 2020 Op 8-8-2020 om 00:17 zei nasje92: De inschrijvingen zijn gesloten! Er mag vanaf nu via pm gestemd worden! Deadline: 16 augustus Waarom staat mijn inzending (Duitsland) er niet bij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 16 augustus 2020 Share Geplaatst 16 augustus 2020 Ik ga vandaag nog even luisteren en dan stuur ik de stemmen door Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 16 augustus 2020 Share Geplaatst 16 augustus 2020 Ik heb alles een keer beluisterd en zou een top tien kunnen vormen. Echter zou ik met een iets minder strakke deadline ook kunnen leven. Vaak veranderd er nog het één en ander na een aantal keer beluisteren maar die kans heb ik helaas niet gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 16 augustus 2020 Share Geplaatst 16 augustus 2020 Op 15-8-2020 om 13:41 zei Satyr: Waarom staat mijn inzending (Duitsland) er niet bij? Wel in de Spotify lijst volgens mij. Verwarring was er bij mij ook wel even. Ik neem je gewoon mee dan maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 16 augustus 2020 Share Geplaatst 16 augustus 2020 Ik ga het helaas niet meer redden. Alles zit zo dicht bij elkaar dat ik echt nog een keertje moet luisteren om een fatsoenlijke top 10 te kunnen vormen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 17 augustus 2020 Auteur Share Geplaatst 17 augustus 2020 Op 15-8-2020 om 13:41 zei Satyr: Waarom staat mijn inzending (Duitsland) er niet bij? Excuus, over het hoofd gezien denk ik . In de spotifylijst staat ie wel inderdaad. Ik heb je in elk geval wel meegenomen in de voting. @iedereen! Let op dat je ook Duitsland meeneemt in het stemmen!! Ik zal hierdoor de deadline verschuiven naar woensdag 19 augustus 23u 59. @Grote Ree geeft jou dit voldoende tijd om te kunnen stemmen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 17 augustus 2020 Auteur Share Geplaatst 17 augustus 2020 Daarnaast mis ik nog de stemmen van een aantal andere leden. Graag ook uiterlijk woensdag insturen! @Chimpa@Fabian. @Lazvic @Platina32 @Kelvin @Satyr @Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 17 augustus 2020 Share Geplaatst 17 augustus 2020 Woensdag ga ik wel redden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 augustus 2020 Share Geplaatst 18 augustus 2020 Oh ja, ik moet ze ook nog even insturen. Komt waarschijnlijk vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 18 augustus 2020 Share Geplaatst 18 augustus 2020 Op 17-8-2020 om 09:42 zei nasje92: Daarnaast mis ik nog de stemmen van een aantal andere leden. Graag ook uiterlijk woensdag insturen! @Chimpa@Fabian. @Lazvic @Platina32 @Kelvin @Satyr @Rogier. Bedankt voor het iets opschuiven van de deadline. Morgen gaat lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 augustus 2020 Share Geplaatst 18 augustus 2020 Had me ingesteld op een niet zo'n beste editie, maar het begin viel me nog reuze mee. Daarna werd het in een rap tempo slechter en uiteindelijk toch wel behoorlijk wat meuk tussendoor. Beetje een gemiddelde editie wat mij betreft met hier en daar wat redelijke platen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 augustus 2020 Share Geplaatst 18 augustus 2020 Bij mij ook veel punten aan de eerste helft van het alfabet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazvic Geplaatst 19 augustus 2020 Share Geplaatst 19 augustus 2020 Vandaag gaat het lukken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 19 augustus 2020 Share Geplaatst 19 augustus 2020 Excuus, over het hoofd gezien denk ik . In de spotifylijst staat ie wel inderdaad. Ik heb je in elk geval wel meegenomen in de voting. @iedereen! Let op dat je ook Duitsland meeneemt in het stemmen!! Ik zal hierdoor de deadline verschuiven naar woensdag 19 augustus 23u 59. @Grote Ree geeft jou dit voldoende tijd om te kunnen stemmen?Sorry, dit gaat me niet lukken. Heb een erg drukke eerste lesweek. Vind je het oké om hem naar zondag te verschuiven? In het weekend moet het echt lukken om het voor elkaar te boksen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 19 augustus 2020 Share Geplaatst 19 augustus 2020 Zojuist de stemmen ingestuurd. Vond het geen goede en geen slechte editie, eigenlijk allemaal gemiddelde nummers met een enkele uitschieter naar boven en een enkele uitschieter naar beneden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 19 augustus 2020 Share Geplaatst 19 augustus 2020 Ik heb het ook ingestuurd! Redelijke editie, er zaten wat mij betreft 3 echt goede nummers tussen, de rest was matig tot slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 19 augustus 2020 Auteur Share Geplaatst 19 augustus 2020 5 uur geleden zei Grote Ree: Op 17-8-2020 om 08:29 zei nasje92: Excuus, over het hoofd gezien denk ik . In de spotifylijst staat ie wel inderdaad. Ik heb je in elk geval wel meegenomen in de voting. @iedereen! Let op dat je ook Duitsland meeneemt in het stemmen!! Ik zal hierdoor de deadline verschuiven naar woensdag 19 augustus 23u 59. @Grote Ree geeft jou dit voldoende tijd om te kunnen stemmen? Sorry, dit gaat me niet lukken. Heb een erg drukke eerste lesweek. Vind je het oké om hem naar zondag te verschuiven? In het weekend moet het echt lukken om het voor elkaar te boksen. Prima hoor! Stuur maar op als je zover bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 19 augustus 2020 Share Geplaatst 19 augustus 2020 (bewerkt) Ik sluit mij aan bij het gros. Ik vond veel niet slecht, maar ze doen mij ook weinig op één of andere manier. Al ontspringt er, wat mij betreft, één inzending duidelijk de dans van redelijkheid. Ik ben in ieder geval benieuwd. 19 augustus 2020 bewerkt door Chimpa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 20 augustus 2020 Auteur Share Geplaatst 20 augustus 2020 Op 2 na zijn nu de stemmen binnen. Van @Grote Ree is het bekend dat dit aanstaand weekend gebeurd. Ik heb alleen nog niets van @Lazvic vernomen. Gaat het jou ook dit weekend lukken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazvic Geplaatst 20 augustus 2020 Share Geplaatst 20 augustus 2020 (bewerkt) 12 uur geleden zei nasje92: Op 2 na zijn nu de stemmen binnen. Van @Grote Ree is het bekend dat dit aanstaand weekend gebeurd. Ik heb alleen nog niets van @Lazvic vernomen. Gaat het jou ook dit weekend lukken? Sorry je krijgt het vandaag zelfs nog. 20 augustus 2020 bewerkt door Lazvic Gestuurd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten