aron24 Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 https://www.futbin.com/24/player/656067/igor-guilherme-barbosa-da-paixao Wat een kaart wordt dit. Met zijn 77 rated kaart al naar DIV 3 gespeeld. Wat een 🐐! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 8 uur geleden zei aron24: https://www.futbin.com/24/player/656067/igor-guilherme-barbosa-da-paixao Wat een kaart wordt dit. Met zijn 77 rated kaart al naar DIV 3 gespeeld. Wat een 🐐! Ik ga voor Pelova Die andere is wel duur hoor met 150k voor een simpele +3 in alle stats Dat gaat de eerste worden die ik over sla denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Begint al een aardig kleurrijk team te worden Grootste verrassingen zijn Bakker en De Sanders, die vind ik oprecht heel goed. Lucca is best leuk om te gebruiken maar ook wat lomp af en toe. Bergwijn speelt het meest realistisch, die bakt er ingame ook niks van, maar die moet er even in voor chem. 40 games winnen gaat even duren voor Pelova, als er daarna geen andere evo's zijn ga ik denk ik voor die 150k evo nog Lobotka doen. Maar ik verwacht dat er dan al andere zijn, en ik die evo dus gewoon skip. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 wil toewerken naar het team in de spoiler (moet enkel Cervi en Llorente nog op max evolution krijgen), denk dat ik momenteel wel ff zoet daarmee ben. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Gisteren op 11-5 in WL gestopt (toen stonden Varane en Araujo nog basis). Koeman uit een 84+ playerpick. Voor Paixao moet ik nog 24 goals in Squad Battles. En voor Llorente nog de volle map Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 @aron24 @Oerlie In welke game mode doen jullie die Centurion evo's? Squad battles lijkt me het makkelijkst, maar dat wordt zo saai Maar het moeten winnen van 80 games in totaal voor die 2 evo's lijkt me in Rivals/Champs nog langer te duren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 1 uur geleden zei TheRealOne: @aron24 @Oerlie In welke game mode doen jullie die Centurion evo's? Squad battles lijkt me het makkelijkst, maar dat wordt zo saai Maar het moeten winnen van 80 games in totaal voor die 2 evo's lijkt me in Rivals/Champs nog langer te duren Deel rivals (wilde even wat divisies omhoog, dus zat in 3), deel SB en dus 11 in WL (aangezien ik dat toch nog moest spelen) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 2 uur geleden zei TheRealOne: @aron24 @Oerlie In welke game mode doen jullie die Centurion evo's? Squad battles lijkt me het makkelijkst, maar dat wordt zo saai Maar het moeten winnen van 80 games in totaal voor die 2 evo's lijkt me in Rivals/Champs nog langer te duren ik speel meestal SB totdat ik de assists/goals heb in Squad Battles, de rest rivals of fut champs, zeker als ik mijn wekelijkse wins nog moet halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Merk dat ik nu alweer uitgekeken raak op FUT. Gameplay was gisteravond ook weer enorm dramatisch. Mis eigenlijk wel die zilveren lounge waar ik vorig jaar best veel plezier mee heb gehad. Wellicht dat ik dit jaar wat meer seizoenen ga spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Bezig met Llorente via SB, moest ook nog wat van die thema doelstellingen doen, komt deze meneer uit mn 80+x5 pack lopen: Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 14 uur geleden zei Oerlie: Bezig met Llorente via SB, moest ook nog wat van die thema doelstellingen doen, komt deze meneer uit mn 80+x5 pack lopen: Inhoud verbergen Lekker hoor. Hier van de week Bernardo Silva in een pack. Packluck heb ik nog niks over te klagen deze Fifa. Middenveld met KDB-Pires-Silva nu, vraag me wel af of dat gaat werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Lekker hoor. Hier van de week Bernardo Silva in een pack. Packluck heb ik nog niks over te klagen deze Fifa. Middenveld met KDB-Pires-Silva nu, vraag me wel af of dat gaat werken. ja ik kan ook totaal niet klagen wat betreft packluck. Uit dit team is enkel Salah verhandelbaar. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Gisteren icon Cole in jumbo rare players pack. Ga nu maar met een mix van jongens en meisjes spelen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Ik heb voor het eerst divisie 9 () rivals rewards gehaald. Zowel voor de base als de upgraded gekwalificeerd. Echter krijg ik nu alleen de base in de app. Doe ik iets verkeerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 43 minuten geleden zei Michaelinho*: Ik heb voor het eerst divisie 9 () rivals rewards gehaald. Zowel voor de base als de upgraded gekwalificeerd. Echter krijg ik nu alleen de base in de app. Doe ik iets verkeerd? voor de geupgrade kreeg je dit seizoen enkel een TIFO. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 (bewerkt) 28 minuten geleden zei Oerlie: voor de geupgrade kreeg je dit seizoen enkel een TIFO. Maar in de Weekly rewards was ik gekwalificeerd voor de rewards na 3 wins en na 7 wins. Maar heb alleen die voor 3 wins gehad? Het zijn ook verschillende rewards. Zal wel iets verkeerd hebben aangeklikt EDIT; Laat maar.. heb gewoon die upgrade gehad. Blijkbaar waren ze bijna hetzelfde waardoor ik dacht dat ik ze allebei kreeg haha. 2 november 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 3 minuten geleden zei Michaelinho*: Maar in de Weekly rewards was ik gekwalificeerd voor de rewards na 3 wins en na 7 wins. Maar heb alleen die voor 3 wins gehad? Het zijn ook verschillende rewards. Zal wel iets verkeerd hebben aangeklikt EDIT; Laat maar.. heb gewoon die upgrade gehad. Blijkbaar waren ze bijna hetzelfde waardoor ik dacht dat ik ze allebei kreeg haha. oh sorry, ik dacht dat je de season rewards bedoelde, je krijgt dan inderdaad enkel de upgrade rewards, als je 7 wins haalt vervallen de rewards van 3 wins. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Ik speel eigenlijk nauwelijks meer met m'n meta untradeable team Als Lucca een bal het stadion uit knalt met zijn 3* weakfoot en +/- 35 agility/balance, dan vind ik dat toch minder erg dan dat ik in m'n ander team Rashford hetzelfde zie doen Heb deze week uiteindelijk die sharpshooter evo af, die betaalde van 150k ga ik toch echt even overslaan. Nog een keer 40 games vind ik toch net iets te veel van het goede, en dan koop ik toch liever een Sneijder ofzo. Dat kaartje van Klaassen in de nieuwe season pass gaat ook m'n team in, prima voor chemistry. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Jammer dat ik ze niet allebei kan doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 november 2023 Auteur Share Geplaatst 4 november 2023 Vanavond uit een 82x2 Vini en Kounde gepackt, waarde 1 miljoen Teams die ik nu heb staan. Llorente ga ik mee beginnen. Wordt een lange rit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 10 uur geleden zei Vitesse88: Vanavond uit een 82x2 Vini en Kounde gepackt, waarde 1 miljoen Teams die ik nu heb staan. Llorente ga ik mee beginnen. Wordt een lange rit. Hoe bevalt het spelen met 3 verdedigers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 WL rewards waren echt drie keer niks, maar uit al die Centurion milestone pakketjes wel wat promo kaartjes gepacked. Met de dupes de 82+ player pick gedaan, en daar kwam Frimpong uit. Die linksachter kan nog door de Centurion evo heen, dus dat ga ik nog even doen. Heb nu ook uiteindelijk bijna die eerste 40 games af voor de evo, dan weer 20 games voor CAM evo voor Berghuis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 november 2023 Auteur Share Geplaatst 5 november 2023 1 uur geleden zei Oerlie: Hoe bevalt het spelen met 3 verdedigers? Nog niet gedaan. Maar switch ingame naar 4231 of 4321. Wil vidic gaan doen i.p.v. Rudiger. En weet niet zo goed wie ik in die spits evo moet gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 november 2023 Auteur Share Geplaatst 6 november 2023 En de volgende upgrade mogelijkheid; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Ik heb deze gedaan En dit staat nog in de planning; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten