Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

Die nieuwe trailblazer objective voor Palacios is wel een interessante :D

Inmiddels op de Series X alle foundation SBC’s afgerond. Geen mega packluck, al is Neuer wel mooi meegenomen. Ook al is die niet heel duur meer. Wil eigenlijk weer naar een Bundesliga/BPL toewerken. Maar aangezien onderstaand team nu volledig ‘First Owner’ is ga ik daar i.v.m. de objectives eerst maar eens wat potten mee spelen.

IMG_5349.jpeg.05d30d6ce1dd11f0e45f6f25183f9be4.jpeg

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei La Pulga:

Dat vind ik al helemaal triest. Dat het spel het toelaat dat je zo'n bug kan gebruiken, is toch gewoon de schuld van je eigen game. 

Als ik EA was, dan had ik die playstyle gewoon gedisabled, of spelers met die playstyle gedisabled voor gebruik in online games ofzo. Konden ze met die Noorse spits van Lyon ook.

Maar goed, het is geen 'onschuldige' bug/exploit waar je zelf alleen voordeel uithaalt. EA geeft ook aan dat het iets is wat niet hoort. Als je deze bug gebruikt, dan ben je ook bewust de game van je tegenstander aan het verzieken. Ik vind het prima dat ze mensen daarvoor bannen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei TheRealOne:

Als ik EA was, dan had ik die playstyle gewoon gedisabled, of spelers met die playstyle gedisabled voor gebruik in online games ofzo. Konden ze met die Noorse spits van Lyon ook.

Maar goed, het is geen 'onschuldige' bug/exploit waar je zelf alleen voordeel uithaalt. EA geeft ook aan dat het iets is wat niet hoort. Als je deze bug gebruikt, dan ben je ook bewust de game van je tegenstander aan het verzieken. Ik vind het prima dat ze mensen daarvoor bannen.

Ben ik het niet mee eens, vooral slecht van EA dat ze niet gelijk de servers offline gooien en het probleem oplossen. Je gaat ook niet iedereen kunnen bannen die het heeft gebruikt,dan dupeer je alleen degene die op "camera" zijn gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei La Pulga:

Ben ik het niet mee eens, vooral slecht van EA dat ze niet gelijk de servers offline gooien en het probleem oplossen. Je gaat ook niet iedereen kunnen bannen die het heeft gebruikt,dan dupeer je alleen degene die op "camera" zijn gezet.

Zou een bedrijf als EA dat niet kunnen achterhalen op een of andere manier? Ik heb er geen verstand van, maar zou je zoiets niet in de code ofzo terug kunnen zien.

Nou goed, een hele dag nadat ze de bug op hun twitter hadden aangekondigd, hebben ze besloten om die playstyle+ te disablen. Dat daar dan weer een hele dag voor nodig is/was is ook weer vrij triest :cab:

edit; Toch aan het twijfelen als het gaat om de CDM evo en nu kan ik niet meer kiezen ;c Marin is denk ik de beste CDM, Timber zou ook wel een goed kaartje zijn, maar dan moet ik een jong Ajax uitzondering maken. Donny is ook wel leuk, maar niet een echte CDM qua stats, die ik wel nodig heb.

42ded631289829dcaeb8cc9a0843b2f6.pngb55c613441f0e319c465e777168567bc.pngb1ccbb4dceeead92e6cc009540e5db07.png

bewerkt door TheRealOne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei TheRealOne:

Zou een bedrijf als EA dat niet kunnen achterhalen op een of andere manier? Ik heb er geen verstand van, maar zou je zoiets niet in de code ofzo terug kunnen zien.

Nou goed, een hele dag nadat ze de bug op hun twitter hadden aangekondigd, hebben ze besloten om die playstyle+ te disablen. Dat daar dan weer een hele dag voor nodig is/was is ook weer vrij triest :cab:

edit; Toch aan het twijfelen als het gaat om de CDM evo en nu kan ik niet meer kiezen ;c Marin is denk ik de beste CDM, Timber zou ook wel een goed kaartje zijn, maar dan moet ik een jong Ajax uitzondering maken. Donny is ook wel leuk, maar niet een echte CDM qua stats, die ik wel nodig heb.

42ded631289829dcaeb8cc9a0843b2f6.pngb55c613441f0e319c465e777168567bc.pngb1ccbb4dceeead92e6cc009540e5db07.png

Timber zou ik voor gaan, heeft prima stats ondanks slechts 82 rating. Daarnaast ook grotere kans om hem nog eens in een evolution te steken omdat hij 'maar' 82 is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Oerlie:

Timber zou ik voor gaan, heeft prima stats ondanks slechts 82 rating. Daarnaast ook grotere kans om hem nog eens in een evolution te steken omdat hij 'maar' 82 is. 

Ik was even helemaal Bazoer vergeten ;c Zelfde rating als Timber, maar dan hoef ik geen ex-jong Ajax speler te gebruiken. Die is ook nog eens medium/high qua workrates en kan ook nog op centreback spelen. Denk dat ik als linksback uiteindelijk Bakker ga doen, ook 74 rated, maar heeft de rapid playstyle, wordt ook medium/high, controlled lengthy en 95 pace met een shadow.

Linksback gaat toch Bakker worden ipv Sosa. Sneller en betere verdedigende stats. M'n linksback staat altijd op stay back, hij heeft rapid als playstyle, goede workrates, en is controlled lengthy. Ik denk dat dit een prima back gaat zijn ondanks z'n rating :D

40519677733e9f4910bade33aece8e72.png

bewerkt door TheRealOne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei TheRealOne:

Ik was even helemaal Bazoer vergeten ;c Zelfde rating als Timber, maar dan hoef ik geen ex-jong Ajax speler te gebruiken. Die is ook nog eens medium/high qua workrates en kan ook nog op centreback spelen. Denk dat ik als linksback uiteindelijk Bakker ga doen, ook 74 rated, maar heeft de rapid playstyle, wordt ook medium/high, controlled lengthy en 95 pace met een shadow.

Linksback gaat toch Bakker worden ipv Sosa. Sneller en betere verdedigende stats. M'n linksback staat altijd op stay back, hij heeft rapid als playstyle, goede workrates, en is controlled lengthy. Ik denk dat dit een prima back gaat zijn ondanks z'n rating :D

40519677733e9f4910bade33aece8e72.png

Bakker ziet er goed uit ja, zeker aangezien zijn pace goed is en Fysiek ook vrij sterk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze hele fifa niks gepacked na een mega bult pakjes. Tradeable alleen een vrouw van 40k en kimpembe die toen 28k was. Untrade was een 86 dybala de beste en ook nog de enige hoge mannenkaart die ik had.. Verder had ik nog 2 vrouwen van 89 en 88 untrade al sinds week 1, drama dus.

Pack ik nu in 1 dag, in hoogstens 5 pakjes, onderstaande untrade. Waarde 610.000 :cab:

Keblls.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hele rollercoaster van een WL gehad. Van 3-0 naar 5-3, naar 6-8 om vervolgens in de laatste game alsnog 11-9 te eindigen. Uiteindelijk alsnog 11 wins, maar toch wat lastiger als geen enkele speler in je aanval meer dan *3 WF heeft en je centrale duo Van Dongen (170cm) en Timber (179cm) is ;c

Halverwege de WL wat omgewisseld (Kudus van rechtsvoor naar LCM, Litmanen van LCM naar linksvoor en Bergwijn van linksvoor naar rechtsvoor) en toen ging het weer draaien :D

Debinha, Donnaruma en Geyoro uit de playerpicks; leuk voor m'n untradeable team. Gewoon eens een keer een walkout uit een ultimate pack gehad met Lewandowski en de 85x2 was niet heel veel bijzonders (Modric en Parejo).

Nu tijd om weer aan de evoluties te gaan werken en nog eens goed naar m'n team te kijken, want m'n centrale duo is toch wel erg klein ;c en misschien is er een icon voorop nodig met een goede weakfoot.

edit; Voor net iets meer als 200k gekocht, leuke winst dit :D 560k om m'n Ajax-team mee te upgraden nu

daef01f8c0727b878446ed484f5fc51b.png

bewerkt door TheRealOne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren die icon sbc gedaan, daar kreeg ik Hernandez uit. Even wat anders voor m'n first owner team. Musiala, Rüdiger, Diaby, Dudek en Cancelo naar de bank.

25caf89344e23f6fda1a866eb76bda87.png

Ook m'n Ajax-team even omgetoverd :D Ofja, met de evo's nog een work in progress ;c Kluivert en Laudrup zijn beide 4*/4*, hopelijk helpt me dat in de aanval. Had net niet genoeg voor Van Basten of Bergkamp, dus Kluivert moet maar even voldoen ;c Bazoer ga ik ook evo'en, die kan ik dan ingame switchen met Martinez. Bakker z'n evo is bijna af, en de icons zorgen ervoor dat Alderweireld het team in kan.

8b16d66c8e22944dd59f63b2dadf28e0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn hier PC gamers die EA FC 24 via Ea Play Pro spelen? 

Ik was even benieuwd of je ook alle lusten (lasten krijg je sowieso wel met fifa) van de Ultimate Editie krijgt als je nu nog een EA Play Pro abbo afsluit en het spel gaat spelen? Dus de 4600 FIFA Points enzovoort?

bewerkt door Keeza
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Keeza:

Zijn hier PC gamers die EA FC 24 via Ea Play Pro spelen? 

Ik was even benieuwd of je ook alle lusten (lasten krijg je sowieso wel met fifa) van de Ultimate Editie krijgt als je nu nog een EA Play Pro abbo afsluit en het spel gaat spelen? Dus de 4600 FIFA Points enzovoort?

Helemaal zeker weten doe ik het niet, maar ik geloof dat je die wel krijgt. Vorig jaar kwam iemand er achter dat toen de preorder bonussen (hero pack o.a.) uitkwamen, je een EA Play Pro abbonement voor een maand kon nemen, en dat je dan nogmaals in aanmerking kwam voor de bonussen (als je ze al had gehad van de Ultimate Edition). Dus ik ga er van uit dat je ze er dit jaar ook gewoon bij krijgt.

bewerkt door TheRealOne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Elsjorro1990:

Screenshot_2023-10-23-19-54-47-96_90b1eae54792124ad2e55a2af802b613.jpg.18d98334be0d22bf336540f6ec3ad24d.jpg

Zo, hier gaan we rivals mee spelen. Een nieuwe rechtsbuiten zou wel mogen nog, maar ik speel alles met first owner. Dus tis nog even wachten op een Salah of saka in mijn rewards. Pires vandaag uit die icon pack gekregen. 

Ik heb die Piresdus. Met finesse plus is dat voor de verandering eens een goede kaart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei TheRealOne:

Die 71 depth tactiek die nu overal gebruikt wordt is wel echt heel kut om tegen te spelen hoor  Het is dat het gewoon nog leuk is om met een Ajax-team te spelen, want anders was ik er wel even klaar mee

En welke is dat? Ik krijg mijn tactiek totaal niet op orde deze fifa. Sommige tegenstanders staan mega compact terwijl ik altijd zeeën van ruimte weggeef, wat ik ook instel. ;e  WL gaat ook voor geen meter elke keer dus wil best de tactiek die overal gebruikt wordt ook gebruiken. :D Met 71 depth zou je wel denken dat je veel steekballen tegen krijgt? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Gerrard41:

En welke is dat? Ik krijg mijn tactiek totaal niet op orde deze fifa. Sommige tegenstanders staan mega compact terwijl ik altijd zeeën van ruimte weggeef, wat ik ook instel. ;e  WL gaat ook voor geen meter elke keer dus wil best de tactiek die overal gebruikt wordt ook gebruiken. :D Met 71 depth zou je wel denken dat je veel steekballen tegen krijgt? 

NealGuides heeft de tactiek in een van z'n videos zitten. Ik geloof deze, en daar zitten dan verschillende tactieken in met 71 depth. Vooral die op het einde, die ook gecombineerd gaat met heel veel druk zetten is verschrikkelijk om tegen te moeten. Als iemand die ingame gebruikt, dan merk je het wel ;c 

edit; De nieuwe evo's maken het mogelijk, het is tijd; deze man gaat nooit meer het team uit :D;c Lorenzo Lucca :D:D

37b6ff162bace278a52613b1e6bb644a.png

bewerkt door TheRealOne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Christian.:

Die evo's zijn wel leuk ja :D Ik ben voor Thomas Beelen gegaan, die kun je eerst in de trailblazer centre back doen en daarna nog in de trailblazer interceptor.  

image.thumb.png.7d53f78692432695ec72df40fa9b3c85.png

Wat een kaartje is dat zeg, de tering :cab::D 

Ik heb Bazoer bijna af voor de interceptor. Daarna maar eerst even die centreback doen in de friendlies nu ik nog in divisie 3 zit. Als ik eerst m'n rivals games speel en weer promote, worden die friendlies ook moeilijker ;c

In de patch notes stond trouwens dat de huidige rivals milestones award (een tifo) niet kloppen, dat het een bug is, en er dus wel packs horen te staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites