TheRealOne Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 In een paar dagen tijd Araujo, Cancelo en nu net Oshoala gepacked. Nu nog Putellas, Hansen en De Jong @D.J. Qua spelers niet, maar ik denk dat je qua rating nog wel wat omlaag kan. Gewoon de 85's omruilen voor 84's of een paar 83's tot de rating het toe laat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 Zojuist zei TheRealOne: In een paar dagen tijd Araujo, Cancelo en nu net Oshoala gepacked. Nu nog Putellas, Hansen en De Jong @D.J. Qua spelers niet, maar ik denk dat je qua rating nog wel wat omlaag kan. Gewoon de 85's omruilen voor 84's of een paar 83's tot de rating het toe laat. En Bonmati Araujo is wel een heel lekker pull. Ik heb geprobeerd het zo laag mogelijk te houden. Ik kon nog één 85 voor een 84 ruilen. En ik heb Riise gepulld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 Op 15-10-2023 om 11:36 zei Oerlie: wat vind je van Wilson? ik ga die normaal gesproken altijd vrijspelen omdat ik met een PL team speel. Ben niet echt een FIFA god. Maar ik vind hem wel lekker beweeglijk, sterk en maakt goed af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 Ik vond persoonlijk die Wilson verschrikkelijk. 3 star, 3 star en zeer zwakke passing. Maar goed, kan per persoon verschillen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 Slechts 25 chem maar ik ga het hier mee doen: Messi breekt echter nog geen potten voor me, ik moet misschien nog leren hoe hem goed te gebruiken. Ik had net zo veel aan Mallory Swanson denk ik, met betere work rates ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 1 uur geleden zei Michaelinho*: Ben niet echt een FIFA god. Maar ik vind hem wel lekker beweeglijk, sterk en maakt goed af. ja ik gebruik hem nu ook, prima afmaker naast de beweeglijkere Joao Pedro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 16 oktober 2023 1 uur geleden zei aron24: Ik vond persoonlijk die Wilson verschrikkelijk. 3 star, 3 star en zeer zwakke passing. Maar goed, kan per persoon verschillen natuurlijk. Hij is gewoon prima als pure afmaker. Jankt er voor mij alles in. Kreeg hier Dempsey uit de Hero sbc, gaat ‘gewoon’ het team in. Twijfel wie ik moet doen; Rice of Blanc (al wordt de 88 nog vrij lastig). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 Is hier iemand die Joao Pedro heeft? Ik ga misschien toch weer Messi en ook Lewa verkopen, ook al ben ik over die laatste zeer tevreden maar het is lastig om 'm op hoge chem te krijgen. Als ik alles verkoop wat ik heb kan ik misschien een Haaland kopen trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 17 oktober 2023 7 uur geleden zei D.J.: Is hier iemand die Joao Pedro heeft? Ik ga misschien toch weer Messi en ook Lewa verkopen, ook al ben ik over die laatste zeer tevreden maar het is lastig om 'm op hoge chem te krijgen. Als ik alles verkoop wat ik heb kan ik misschien een Haaland kopen trouwens. Ik zou niet steeds te veel wisselen van team, is ook niet goed voor je coinbalans. + het is best ruk dat je steeds moet wennen aan nieuwe spelers. Hier een 2e team, naast m’n NL squad. Wel evo Arcus afgerond dus die gaat daar wel in spelen, maak uitzonderingen voor Vitesse evo’s. Eigenlijk wel meer plezier met dit team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 12 minuten geleden zei Vitesse88: Ik zou niet steeds te veel wisselen van team, is ook niet goed voor je coinbalans. + het is best ruk dat je steeds moet wennen aan nieuwe spelers. Bedankt voor het advies. Maar het is ook wel leuk om verschillende spelers te gebruiken/uitproberen. Messi heeft me misschien 3k gekost. Ik heb hem weer vekocht inmiddels. Mijn coin balans is iets meer dan 150k nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 1 uur geleden zei D.J.: Bedankt voor het advies. Maar het is ook wel leuk om verschillende spelers te gebruiken/uitproberen. Messi heeft me misschien 3k gekost. Ik heb hem weer vekocht inmiddels. Mijn coin balans is iets meer dan 150k nu. Ik deed dit voorheen ook altijd. Maar heb nu besloten dat ik gewoon weer dezelfde tactiek als vorig jaar hanteer. Speel nu met een combinatie van Leverkusen met La Liga. Mocht ik nu onverwachts Mbappe packen dan ga ik dat natuurlijk weer omzetten. Mijn tweede team is vaak een Nederlands team met goedkope sbc's en zoals dit jaar met Smal, Driouech etc. Het valt mij wel op dat je echt heel weinig vrouwen tegenkomt in rivals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 10 uur geleden zei D.J.: Is hier iemand die Joao Pedro heeft? Ik ga misschien toch weer Messi en ook Lewa verkopen, ook al ben ik over die laatste zeer tevreden maar het is lastig om 'm op hoge chem te krijgen. Als ik alles verkoop wat ik heb kan ik misschien een Haaland kopen trouwens. Ik, ziek fijne spits en gaat zeker in waarde stijgen als brighton volgende week wint van Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 12 uur geleden zei aron24: Ik vond persoonlijk die Wilson verschrikkelijk. 3 star, 3 star en zeer zwakke passing. Maar goed, kan per persoon verschillen natuurlijk. Jankt ze hier ook van alle hoeken en standen in, maar kan me voorstellen dat een Danjuma door de EVO gooien een nog betere speler oplevert qua speelstijl dan deze Wilson. Maar voor nu is het een prima spits voor mijn PL team. Scheelt me weer die POTM son vrij spelen. Vanavond maar eens even moments doorlopen. Gratis pakjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 Denk dat het ook veel uitmaakt waar en tegen wie je hem gebruikt. Kan me voorstellen dat zo'n Wilson wat 'makkelijker' scoort tegen (semi) pro Squad Battles dan tegen een Rivals tegenstander in divisie 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 22 minuten geleden zei Keeza: Denk dat het ook veel uitmaakt waar en tegen wie je hem gebruikt. Kan me voorstellen dat zo'n Wilson wat 'makkelijker' scoort tegen (semi) pro Squad Battles dan tegen een Rivals tegenstander in divisie 3 Dat denk ik ook wel ja. Hier Grealish untradeable gepacked. Vanavond maar eens proberen, al kan ik me niet voorstellen dat hij Gakpo er uit gaat spelen, want dat is de absolute GOAT van mijn elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etryn Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 (bewerkt) Ik heb een ps5 incl FC24 aangeschaft. Ik probeer jullie wat te volgen, maar al die jargon.... ik snap er geen bal van. voorheen deed is online en simpel carriere. Ik probeer nu ook ultimate team te doen (heette dat voorheen FUT?), maar nu lees ik alles over chemistry hier. Heeft dat echt invloed? Als voorbeeld: als je een knap team hebt met gemiddeld bijv 78 ratings. En je neemt dan een team met gemiddeld 72, maar allemaal uit dezelfde competitie of land, is dat tweede team dan beter? Merk je dat als je speelt? Dus Messi is zonder chemistry minder fijn om te spelen? Merk je dat echt (voorbeelden?) of wordt dit gehyped? En wat bedoelen jullie met een speler door de evo gooien? Tot slot: untradeable gepacked, dat betekend dat je zo'n speler hebt gekregen uit een pakketje en niet kunt verkopen? Matige spelers, doen jullie daarmee dan snelle verkoop of altijd op de transfermarkt? 17 oktober 2023 bewerkt door Etryn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 2 uur geleden zei Etryn: Ik heb een ps5 incl FC24 aangeschaft. Ik probeer jullie wat te volgen, maar al die jargon.... ik snap er geen bal van. voorheen deed is online en simpel carriere. Ik probeer nu ook ultimate team te doen (heette dat voorheen FUT?), maar nu lees ik alles over chemistry hier. Heeft dat echt invloed? Als voorbeeld: als je een knap team hebt met gemiddeld bijv 78 ratings. En je neemt dan een team met gemiddeld 72, maar allemaal uit dezelfde competitie of land, is dat tweede team dan beter? Merk je dat als je speelt? Dus Messi is zonder chemistry minder fijn om te spelen? Merk je dat echt (voorbeelden?) of wordt dit gehyped? En wat bedoelen jullie met een speler door de evo gooien? Tot slot: untradeable gepacked, dat betekend dat je zo'n speler hebt gekregen uit een pakketje en niet kunt verkopen? Matige spelers, doen jullie daarmee dan snelle verkoop of altijd op de transfermarkt? Ja voorheen fut. Ja chemistry heeft invloed. Veel stats worden +8 of zelfs meer met volledige chem. Evoluties zijn nieuw dit jaar, denk ik. Je kunt sommige spelers er mee upgraden. Untradeable is niet verkoopbaar idd. Soms als ik snel coins nodig heb do ik quick sell idd. @TheRealOne Wat vind je van Litmanen's kaart? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 59 minuten geleden zei D.J.: @TheRealOne Wat vind je van Litmanen's kaart? Prima kaartje, speelt bij mij als aanvallende CM. Hij kan passen, schieten, dribbelen en met z'n hoge positioning staat hij eigenlijk vrij vaak op de goede plek. Ik draai alleen niet zo vaak weg met Litmanen, zelfde voor skills, dus ik durf niet te zeggen hoe zijn ietwat lagere agility en balance daar een rol in spelen. Er is dus blijkbaar een bug gaande waardoor je de vorige betaalde winger evo niet in de nieuwe winger evo kan stoppen. Kan Leuchter dus nog niet upgraden, maar misschien lukt het wel om Gaaei er in te stoppen. Anders even kijken of ik Conceicao of Sontje Hansen ofzo er in stop, want dat zullen ooit wel fixen neem ik aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 (bewerkt) 3 uur geleden zei TheRealOne: Prima kaartje, speelt bij mij als aanvallende CM. Hij kan passen, schieten, dribbelen en met z'n hoge positioning staat hij eigenlijk vrij vaak op de goede plek. Ik draai alleen niet zo vaak weg met Litmanen, zelfde voor skills, dus ik durf niet te zeggen hoe zijn ietwat lagere agility en balance daar een rol in spelen. Ik denk er aan hem te kopen voor linker cam in 4-2-2-2 wat ik in-game de laatste tijd speel. Maar misschien heeft hij niet echt de pure snelheid voor die positie, als verkapte linksbuiten eigenlijk.. edit: Ik heb eerst maar voor een andere optie gekozen, Mikel Merino, een cam met 83 voor verdedigen. Die kan dan mooi cdm spelen en Riise verkapte linksbuiten, dan komt ie denk ik meer aan de bal ook en kan voorzetten geven op Lewa. Mijn team bevat 4 leagues en ik zit toch op 30 chem 17 oktober 2023 bewerkt door D.J. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 1 uur geleden zei D.J.: Ik denk er aan hem te kopen voor linker cam in 4-2-2-2 wat ik in-game de laatste tijd speel. Maar misschien heeft hij niet echt de pure snelheid voor die positie, als verkapte linksbuiten eigenlijk.. edit: Ik heb eerst maar voor een andere optie gekozen, Mikel Merino, een cam met 83 voor verdedigen. Die kan dan mooi cdm spelen en Riise verkapte linksbuiten, dan komt ie denk ik meer aan de bal ook en kan voorzetten geven op Lewa. Mijn team bevat 4 leagues en ik zit toch op 30 chem Merino heb ik ook even gebruikt, vond het een prima CDM. Ik weet niet wat er aan de hand is in m'n rivals games hoor, maar voor ieder schouderduwtje in de 16 wordt een penalty + rode kaart gegeven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 Ja idd die penal plus standaard rood is wel hinderlijk. Mogen ze er wel snel uit patchen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 Riise komt beter uit de verf op links dan centraal middenveld, waar ik hem eerst had staan. Twee goals in 4 of 5 wedstrijden en goed meeverdedigend ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 (bewerkt) Als jullie de coins zouden hebben en een beetje kooplust, zouden jullie dan gaan voor: Sophia Smith 88 (past in mijn team qua chem) sparen voor Haaland 91 sparen voor Rivaldo Steven Gerrard 88 sparen voor Bergkamp Birgit Prinz 92 Hagi 88 Laudrup 88 Nedved 88 17 oktober 2023 bewerkt door D.J. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 9 uur geleden zei D.J.: Als jullie de coins zouden hebben en een beetje kooplust, zouden jullie dan gaan voor: Sophia Smith 88 (past in mijn team qua chem) sparen voor Haaland 91 sparen voor Rivaldo Steven Gerrard 88 sparen voor Bergkamp Birgit Prinz 92 Hagi 88 Laudrup 88 Nedved 88 Smith schijnt heel goed te zijn, kan je direct kopen en past in je team. Anders zou ik voor Haaland gaan, maar als je daar voor moet sparen en weer heel je team om moet gooien, kan je beter Smith halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 3 minuten geleden zei TheRealOne: Smith schijnt heel goed te zijn, kan je direct kopen en past in je team. Anders zou ik voor Haaland gaan, maar als je daar voor moet sparen en weer heel je team om moet gooien, kan je beter Smith halen. Haaland past qua chemistry op zich wel, en beter dan Lewandowski ook. Zeker met Riise. En als ik Lewa verkoop zit ik aardig in de buurt van genoeg coins te hebben voor Haaland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten