Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

Ik ga met dit team de weekend league in :D Als het goed is, heb ik na deze WL de first owner objectives af, en dan wil ik de volgende met m'n Ajax-team spelen.

Engen heb ik net geunlocked, en ik ben wel benieuwd of ze ingame een beetje goed is. Mocht ze tegenvallen, dan gaat Kimmich er weer in als CDM.

1a39a82c0d2b38b78a103afa710c2f0f.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei TheRealOne:

Ik ga met dit team de weekend league in  Als het goed is, heb ik na deze WL de first owner objectives af, en dan wil ik de volgende met m'n Ajax-team spelen.

Engen heb ik net geunlocked, en ik ben wel benieuwd of ze ingame een beetje goed is. Mocht ze tegenvallen, dan gaat Kimmich er weer in als CDM.

1a39a82c0d2b38b78a103afa710c2f0f.png

Ik heb Engen 82 gebruikt voor een liga F objective, viel me niet tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei D.J.:

Ik heb Engen 82 gebruikt voor een liga F objective, viel me niet tegen.

Toch maar Kimmich terug gezet. Engen was niet heel slecht, maar voegde ook niet zoveel toe (wat denk ik komt omdat ze maar een playstyle heeft).

Nou goed, na een paar uurtjes FIFA staat de WL teller op 8-5. Twee van die nederlagen waren zuur, die had ik makkelijk kunnen winnen als ik wat scherper was. Gevalletje 1-0 voor staan, steeds de kansen niet afmaken en zo met 2-1 verliezen, terwijl ik voor m'n gevoel al met 3-0 voor had kunnen staan. Andere wedstrijd precies zo, al stond ik daar al met 2-1 achter, maar miste ik gewoon steeds de kansen voor de gelijkmaker en werd het toen 3-1.

Ook opvallend; van die 13 potjes maar eentje helemaal afgemaakt. De rest waren ragequits (van de tegenstander of ikzelf ;c).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Gewoon' een huinter chem style op doen, of zijn afstandschot boosten met sniper? Hij heeft finesse shot +.

edit: havik it is. long shots 97 en een kleine bump voor snelheid en afmaken ook nog.

Son - Leao - Morgan - Diani

Reijnders - Amerikaanse ploeggenoot van Morgan

Bacha - Van de Ven - Van Dijk - Trent

Endler

en een Koreaanse coach uit de de NWSL wordt het nu. :)

28 chem

of toch zonder Reijnders. hij geeft Leao toch maar 1 chem

nogmaals edit:

sonteam.png

Van de Ven is wel een heel matige passer trouwens, maar 99 snelheid. :classic_biggrin:

bewerkt door D.J.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Michaelinho*:

Ik heb een aantal versies van FIFA geskipt. Heb nu FC 24 op de PC weer eens opgepakt. 

Kan iemand mij het chemistry systeem in FUT kort uitleggen? 

Spelers kunnen 0 1 2 of 3 chemistry punten krijgen

Hoe meer hoe beter ze zijn. Ze krijgen dan een bonus voor bepaalde skills

Je kunt dit deels zelf bepalen welke door een chemistry stijl te geven aan een speler.

Spelers krijgen +1 chem voor een landgenoot in het team (kan ook de coach zijn)

Spelers krijgen +1 chem voor twee andere spelers uit dezelfde competitie als zij zelf spelen irl.

Spelers krijgen ook +1 chem voor een ploeggenoot in de basis.

Er valt meer over te zeggen maar dat is de basis ervan.

Over het algemeen zijn jager en schaduw de populairste chemistry stijlen voor spelers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei D.J.:

Spelers kunnen 0 1 2 of 3 chemistry punten krijgen

Hoe meer hoe beter ze zijn. Ze krijgen dan een bonus voor bepaalde skills

Je kunt dit deels zelf bepalen welke door een chemistry stijl te geven aan een speler.

Spelers krijgen +1 chem voor een landgenoot in het team (kan ook de coach zijn)

Spelers krijgen +1 chem voor twee andere spelers uit dezelfde competitie als zij zelf spelen irl.

Spelers krijgen ook +1 chem voor een ploeggenoot in de basis.

Er valt meer over te zeggen maar dat is de basis ervan.

Over het algemeen zijn jager en schaduw de populairste chemistry stijlen voor spelers.

Thanks! En kijkend naar je team dat je post, Leao heeft dan 1 Chem vanwege de coach?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Michaelinho*:

Ik heb een aantal versies van FIFA geskipt. Heb nu FC 24 op de PC weer eens opgepakt. 

Kan iemand mij het chemistry systeem in FUT kort uitleggen? ;c

1f417de36253caa0032fc7e87674cc1b.png

Dit is de chemistry in een team met Stanway en Kane. Stanway en Kane krijgen een chemistry point omdat ze beide Engels zijn, en een chemistry point omdat ze beide bij Bayern spelen. Wil je dat ze beide het derde chemistry point behalen, zal je bijvoorbeeld nog 2 Bayern spelers moeten toevoegen aan je team (of 3 Engelsen, of 2 Bundesliga of 2 GPFBL spelers).

Stel dit zouden Pedri en Gavi geweest zijn, dan hebben ze ook een chemistry point voor club en land, maar zitten ze al op 2 v/d 3 voor een chemistry point van de competitie (wat bij Stanway en Kane niet het geval is; Bayern mannen en vrouwen spelen namelijk in een andere competitie). In dit geval zou je Bellingham kunnen toevoegen bijvoorbeeld.

bdefe83e0182a77f0391559fcef48156.png

Met Bellingham erbij ziet het er zo uit;

017b0f5182fb7c347bdc892d3c5f6d67.png

Pedri en Gavi hebben dan 3 uit 3 chem points, Bellingham heeft er maar een (competitie). Wil je Bellingham nog een chem point voor competitie geven, moeten er nu 2 LaLiga spelers bij. Wanneer je een Engelse speler uit de PL gebruikt, zul je voor die speler ook weer PL spelers in je team moeten toevoegen om daar chemistry voor te krijgen.

Icons en heroes maken chemistry makkelijker, omdat icons (+2 'poppetjes' aan land van afkomst, +1 aan competities). Heroes geven +2 aan de competitie, +1 aan hun land.

Een coach geeft +1 aan de competitie (kan je zelf toewijzen) en +1 aan zijn land. Een speler kan dmv een coach dus altijd 1 chem hebben, omdat je 2 poppetjes nodig hebt voor een chempoint voor het land. De speler geeft er zelf een, en de coach dus de tweede :D

edit; Zie dat DJ me voor was ;c Je zou bijvoorbeeld ook eens Futbin's squad builder kunnen openen en gewoon even bouwen & kijken hoe sommige spelers in een team elkaar chemistry geven.

bewerkt door TheRealOne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteravond even snel WL erdoorheen gejaagd. 11-2. Toen de potjes weggegeven. Met mezelf afgesproken om bij 11 te stoppen. Grote man dit weekend was wederom Danjuma. 

Picks waren schandalig. 50k pack een fucking 81 als hoogste. 85 plus spelers een 85 rated dame van Citeh. 

‘Maken de rewards beter dit jaar’ kan ook de prullenbak in. Met 3 IF’s had ik nog minimaal 30k.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Dansmeister:

Gisteravond even snel WL erdoorheen gejaagd. 11-2. Toen de potjes weggegeven. Met mezelf afgesproken om bij 11 te stoppen. Grote man dit weekend was wederom Danjuma. 

Picks waren schandalig. 50k pack een fucking 81 als hoogste. 85 plus spelers een 85 rated dame van Citeh. 

‘Maken de rewards beter dit jaar’ kan ook de prullenbak in. Met 3 IF’s had ik nog minimaal 30k.

Hier precies hetzelfde deze week :D Ultimate pack was een 84, 50k pack een 82, 85+ pack een 85 rated :cab:

edit; Nou, de objective packs gingen me iets beter af. Uit de 83+ player pick van de season pass kreeg ik zo'n promo kaartje (Nicoli die maar 13k is, maar alsnog wat beter). Uit de first owner milestone die ik net afgemaakt heb kreeg ik Araujo :D

En Koeman kunnen kopen voor m'n Ajax-team, hier ga ik de volgende WL mee in :D

b2808d1dc7114004ef52db0b5c824c64.png

bewerkt door TheRealOne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

IMG_5325.jpeg.9782823a202d431c53049195cdafa467.jpeg

Nog geen potje online gespeeld :D. Begonnen met moments en daar uiteindelijk zo’n 60 FUT stars pakket en player pick ding vrij gespeeld. Daaruit kwam o.a. Die Hero, Nadine Kessler (met ringel S) packte ik ergens uit een van de moments packs die ik vrij speelde. Is bijna 200k haha. Nog nooit zoiets gehad. Vind hett te tof om zo’n kaart te hebben dat ik ‘m lekker behoud :D.  Die keeper TOTW vandaag gepackt uit de squad battles rewards (Gold 3) en had ook nog Sterling TOTW uit een pack. Nkunku ook uit een squad battles reward pack en voor 32k kunnen verkopen. Daar die Guirassy trailblazer van gekocht. Krijg ‘m alleen niet op 3 chem in dit team helaas. Die Wilson trailblazer (andere spits) vrij gespeeld via objectives. De rest gekocht met de verdiende coins.

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Michaelinho*:

IMG_5325.jpeg.9782823a202d431c53049195cdafa467.jpeg

Nog geen potje online gespeeld . Begonnen met moments en daar uiteindelijk zo’n 60 FUT stars pakket en player pick ding vrij gespeeld. Daaruit kwam o.a. Die Hero, Nadine Kessler (met ringel S) packte ik ergens uit een van de moments packs die ik vrij speelde. Is bijna 200k haha. Nog nooit zoiets gehad. Vind hett te tof om zo’n kaart te hebben dat ik ‘m lekker behoud .  Die keeper TOTW vandaag gepackt uit de squad battles rewards (Gold 3) en had ook nog Sterling TOTW uit een pack. Nkunku ook uit een squad battles reward pack en voor 32k kunnen verkopen. Daar die Guirassy trailblazer van gekocht. Krijg ‘m alleen niet op 3 chem in dit team helaas. Die Wilson trailblazer (andere spits) vrij gespeeld via objectives. De rest gekocht met de verdiende coins.

wat vind je van Wilson? ik ga die normaal gesproken altijd vrijspelen omdat ik met een PL team speel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Resultaat van een weekendje aan rewards. Ook de Bellerin en Van de Sanden SBC gedaan omdat die beide maar een squad waren en ik wat duplicates kwijt moest. Balde voor chem terug in het team, en Araujo en Wilson zijn nieuw.

c80128a0fac2e3f47bc442e40f2f1710.png

Ook Kuikka (Finse rechtsachter uit de NWSL milestones) unlocked. Straks even die Barclays WSL objectives afmaken, want die Carter is precies wat ik nodig heb om Reiten weer in het team te krijgen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net Rodri gepackt uit de 5x84 van level 35.

Kan ik wel goed gebruiken, een rouwdouwer op het middenveld met kracht en lengte. 

Mallory Swanson zat ook in het pack. Ik had haar juist gisteren gekocht voor linksbuiten.

Ik weet niet wat voor chem style haar te geven. Ik heb Cascarino motor gegeven ipv jager en ze speelt gewoon echt beter sindsdien. Had mijn gekochte Swanson ook op motor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites