D.J. Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 Ik ga denk ik vroeg naar bed en dan de wekker om half zes zetten om een uur of twee te spelen voor mijn werk morgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 22 minuten geleden zei TheRealOne: Ik heb m'n evoluties voor m'n Ajax p&p uitgevogeld hoor. Veltman wordt de centreback, Pelova de winger, Toni Payne de welkomst evolutie en de spits wordt.. Lorenzo Lucca Volgens Futbin kom ik uit op een team met 28 chem (plus Malen die ik even meetel vanwege z'n Ajax-jeugd verleden). Lucca gaat echt een monster worden wanneer hij een beetje upgrades krijgt Nu ik dit typ twijfel ik toch ook nog aan m'n centreback. Misschien moet dat toch gewoon Van der Hoorn worden. Ik denk dat ik anders later in de game spijt krijg dat ik het gouden spitsenduo Van der Hoorn-Lucca niet heb kunnen verwezenlijken. Verrassend dat je niet voor Bergwijn kiest voor de winger evo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 (bewerkt) 10 uur geleden zei D.J.: Verrassend dat je niet voor Bergwijn kiest voor de winger evo. Bergwijn heeft een 2* weakfoot en medium/low workrates, Pelova heeft betere workrates, 4* weakfoot en op meerdere posities inzetbaar (en die kan ik volgens mij daarna nog door de golden evolutions pt. 2 gooien omdat ze nog aan de requirements voldoet, kan namelijk CM en LW spelen). 22 september 2023 bewerkt door TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 Op 20-9-2023 om 20:38 zei MarcFR: Dat dit nog zo fanatiek gespeeld word na al die jaren blijf ik zo bijzonder vinden. Nu ook weer vrouwen erbij, het slaat echt helemaal nergens meer op dit spel. FUT al 2 jaar niet meer gespeeld. Carrière mode is al jaren hetzelfde maar vind ik wel het leukst om te doen. Ik sla EAFC een jaartje over en ga SP Football Life eens proberen eind deze maand. Ziet er waanzinnig uit met al die mod’s die je kunt toepassen. Heb even gegoogled en dit ziet er wel tof uit hoor! Kende het helemaal niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 niet ontevreden over het starter team. Shick inmiddels al wel naar 84 gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 De mensen die al hebben gespeeld: Hoe spelen de vrouwelijke kaartjes? Merk je veel verschil? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 Zitten die vrouwelijke kaartjes in de versie van de mannen? Zijn het niet twee losse versies? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 5 minuten geleden zei Thierryvane: Zitten die vrouwelijke kaartjes in de versie van de mannen? Zijn het niet twee losse versies? Nee dat wordt uiteraard gewoon gemengd omdat niemand andere dan de vrouwenversie zal gaan spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ELHenry Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 Hebben er meer mensen last van dat ineens hun Evolution speler weg is? Ik heb gister Julian Alvarez helemaal zitten upgraden, maar nu is ie ineens weer normaal goud en untradeable... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 17 minuten geleden zei Thierryvane: Zitten die vrouwelijke kaartjes in de versie van de mannen? Zijn het niet twee losse versies? Moet eerlijk zeggen dat het best een uitkomst is. Mijn vriendin is ineens geïnteresseerd in deze game omdat ze met Martens een beetje kan voetballen. Kan die mooi al die waardeloze SB potjes spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 1 uur geleden zei Dansmeister: Moet eerlijk zeggen dat het best een uitkomst is. Mijn vriendin is ineens geïnteresseerd in deze game omdat ze met Martens een beetje kan voetballen. Kan die mooi al die waardeloze SB potjes spelen. Nee, maar for real... Vrouwen zijn relatief klein toch? Ik heb het gevoel dat het gros van die kaartjes een beetje Mertens/Insigne vibes gaan geven in game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 Ik wacht wel lekker tot ie euro of 10-20 is, ik heb nog genoeg doelen met Fifa 23 zoals kampioen worden met Arsenal op Legendarisch in Careermode en nog een keer terugkomen in Divisie 1, met normale seasons maar dan niet degraderen. FUT heb ik al bijna 10 jaar helemaal niks mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 3 uur geleden zei ELHenry: Hebben er meer mensen last van dat ineens hun Evolution speler weg is? Ik heb gister Julian Alvarez helemaal zitten upgraden, maar nu is ie ineens weer normaal goud en untradeable... Ben nog niet aan de evo's begonnen, maar ik heb dit probleem op twitter en reddit al vaker terug zien komen. Ik wacht dus nog maar even met die evo's tot ze dat hebben opgelost. Nieuwe naam, zelfde fouten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noordzijde Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 Tevreden met mijn team na 1 dag spelen. Wel al wat packluck gehad met o.a. Bellingham en Hakimi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 september 2023 Auteur Share Geplaatst 22 september 2023 (bewerkt) Net Leao gepackt, wanneer te verkopen boys? Denk dat hij nog wel gaat stijgen. Miedema bevalt me goed. Danjuma wel op m’n lijst voor die evo mogelijkheid. Botman staat op de plek van leen Virgil. Laat Araujo invallen voor Botman. 22 september 2023 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 Leuk teampje @Vitesse88 Ik heb net een Nike Mad Ready Enzo Ferenandez gepulled. Gaat voor 50k. Gelijk verkopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 6 minuten geleden zei D.J.: Leuk teampje @Vitesse88 Ik heb net een Nike Mad Ready Enzo Ferenandez gepulled. Gaat voor 50k. Gelijk verkopen? Die Nike Mad promo is volgens mij niks anders dan een ander card design, volgens mij kunnen die kaarten niet upgraden. Dus zou 'm gewoon verkopen Terwijl ik de coins voor m'n Ajax team verzamel, speel ik ondertussen met dit. Een keepster van 174cm op doel is tijdens corners wel echt beangstigend daarom Het is niet veel, maar het kost ook geen coins. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 (bewerkt) Ik denk dat dit mijn beste team is: Ik heb nog niet veel spelers gekocht: Groenen, Xavi Simons en Danso (Oostenrijkse verdediger uit Ligue 1) Ik heb alleen nog squad battles gespeeld. Dit team net gebouwd om te kijken hoe ver ik zou komen w.b mijn beste spelers. Kan zijn dat ik binnenkort een Werner koop om te evo'en en een Malen voor op rechts. Zijn jullie al actief in Rivals (geweeest)? 22 september 2023 bewerkt door D.J. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 september 2023 Auteur Share Geplaatst 22 september 2023 1 minuut geleden zei D.J.: Ik denk dat dit mijn beste team is: Ik heb nog niet veel spelers gekocht: Groenen, Xavi Simons en Danso (Oostenrijkse verdediger uit Ligue 1) Ik heb alleen nog squad battles gespeeld. Dit team net gebouwd om te kijken hoe ver ik zou komen w.b mijn beste spelers. Kan zijn dat ik binnekort een Werner koop om te evo'en en een Malen voor op rechts. Zijn jullie al actief in Rivals (geweeest)? Ik heb een paar potjes gedaan. Ik denk dat ik vooral nog moet wennen aan het niet gebruiken van 95+ kaarten Passing is echt enorm belangrijk op het middenveld. En toch merk ik ook dat vrouwen leuk zijn om te gebruiken maar fysiek het redelijk afleggen dus ik stap zo over naar de mannen. Wellicht behalve Miedema want die bevalt me prima. Weet iemand hier iets over die speelstijlen? Kun je die toepassen of hebben die spelers standaard in hun arsenaal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 Zojuist zei Vitesse88: Weet iemand hier iets over die speelstijlen? Kun je die toepassen of hebben die spelers standaard in hun arsenaal? Ik heb in geen één pack een kaart er voor gezien dus ik denk dat ze buiten evolutions om niet aan te leren zijn voor een spelerkaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 23 september 2023 Share Geplaatst 23 september 2023 @Vitesse88 Ik geloof dat playstyles aan te leren zijn door evolutions (dan geeft de evolution dat aan), of EA kan ze bij de TOTW/promo kaartjes toevoegen. @D.J. Ik heb tot nu toe 3 games rivals gedaan, 7-3, 8-3 en 4-1 gewonnen. Verdedigend is het nog zo lek als een mandje, maar aanvallend gaat het wel lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 23 september 2023 Share Geplaatst 23 september 2023 Ik heb Werner (84 evo) en Malen nu. Zit te twijfelen over chemstyles. Ik zit denk ik bij de eerste 200 in Squad Battles rank, wat wel lekkere rewards kan betekenen, o.a. 65k munten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 23 september 2023 Share Geplaatst 23 september 2023 (bewerkt) Net begonnen aan de hybrid nations SBC's etc, uit de eerste set al meteen Musiala, Oblak, Depay, en nog wat andere lower rated bruikbare kaartjes (Spinnazola, Lazzari, Danso, dat soort spelers). Qua chem is het niet zo mooi, maar prima spelers Als ik die Nike objectives af heb ga ik mooi weer met Lucca spelen 23 september 2023 bewerkt door TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 23 september 2023 Share Geplaatst 23 september 2023 (bewerkt) 53 minuten geleden zei TheRealOne: Als ik die Nike objectives af heb ga ik mooi weer met Lucca spelen Bij mij komt denk ik Groenen er weer in voor Putellas. Is maar 79 maar toch was ze erg nuttig op het middenveld. Ik hoef nog maar 1 match voor de groepsreward, en ook om level 10 te halen, wat betekent een 10x 83+ pakket. Dit is mijn team nu: 23 september 2023 bewerkt door D.J. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 september 2023 Share Geplaatst 23 september 2023 Ps5 gekocht gisteren voor de zoon, dacht direct Fifa te gaan spelen: blijkt die ultimate edition fucking 110 ekkies te kosten. Dan wacht ik wel een weekje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten