Kyrill Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 Lukt het mij voor eerst in 1,5 maand, PS4 aan te krijgen (wou wel vaker, ging niet) zijn servers van Fifa 22 nu niet beschikbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 Van Dijk in mn preview pack, geinig. En Süle ook nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 Divisie 3 met season met 22... Begon met 0 0 3 nu 2 2 3. Zelfs met Feyenoord 2-4 gewonnen bij Crystal Palace en toen ging de tegenstander weg, echt heerlijk. Mijn favoriete formatie is nu 433 met false 9 dan heb je echt controle over het middenveld, met de F9 dus als aanvaller maar ook extra middenvelder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 We zijn dagje verder, je mag me ook Karel the destroyer noemen 6 winst op rij en 0 verlies, 80% van mijn tegenstanders maakt 90 minuten niet af... Dacht maak wat moeilijker... Geen Madueke, geen Max, geen Gotze basis. Vertessen, Mauro Junior en Ryan Thomas basis. 0-3 voor na 25 minuten en doei haahaha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 november 2022 Auteur Share Geplaatst 11 november 2022 Leuk Hero packie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 16 november 2022 Share Geplaatst 16 november 2022 Ik had Forlan in die WC Hero pre-order pack kan hem wel aardig raken dat ventje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 16 november 2022 Share Geplaatst 16 november 2022 Ik heb Forlan ook gekregen in de Fifa world cup challenge Engeland. Ben benieuwd ga hem vanavond even uitproberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 november 2022 Share Geplaatst 22 november 2022 Iemand die weet waarom dit kaartje baby blauw is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 november 2022 Share Geplaatst 24 november 2022 Al echt vier weken dit spel niet meer aangeraakt. Nul tijd voor door wisseling van baan, zijn hier nog wel serieuze spelers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 november 2022 Share Geplaatst 24 november 2022 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Al echt vier weken dit spel niet meer aangeraakt. Nul tijd voor door wisseling van baan, zijn hier nog wel serieuze spelers? Heb juist laatste weken eindelijk wat plezier erin nu ik 3-5-2 speel. Beetje vriendschappelijke modus voor wk objectives en dit weekend maar eens me aan de WL kwalificatie gewaagd en dan maar dit weekend of een volgend weekend wat WL spelen zonder verwachtingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 november 2022 Share Geplaatst 24 november 2022 1 uur geleden zei Gert: Heb juist laatste weken eindelijk wat plezier erin nu ik 3-5-2 speel. Beetje vriendschappelijke modus voor wk objectives en dit weekend maar eens me aan de WL kwalificatie gewaagd en dan maar dit weekend of een volgend weekend wat WL spelen zonder verwachtingen Ik zag ook de rewards voor de WL nou dan ga ik al helemaal mijn handen er niet meer aan branden. Heb ook van alles en nog wat gekocht voor de Switch afgelopen tijd maar ook daar amper tijd voor. Moet mn PS5 maar verkopen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 26 november 2022 Share Geplaatst 26 november 2022 Ik kom er net pas achter dat die vriendschappelijk wedstrijden voor die WC swaps met golden goal is Gelijk die van Holland maar even gedaan. Ik wil eigenlijk wel graag die Vieira.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 november 2022 Auteur Share Geplaatst 26 november 2022 2x die Hero pack gedaan. Nakata en Joe Cole. Prima. 84x20 hoogste speler Trent, dat is dan wel een dikke rip Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 november 2022 Share Geplaatst 28 november 2022 Womans-football-Goal-keeper-was-in-the-right-place.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 1 december 2022 Share Geplaatst 1 december 2022 Was ik even een player career aan het volgen en ik dacht bij mezelf "oh wauw, ze hebben het flink verbeterd sinds ik laatst speelde", en dacht het misschien nog eens in een sale te kopen. Krijgt ie een transfer en speelt de AI hem uit als rechtsback, terwijl ie spits is.... Typisch EA zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 22 december 2022 Share Geplaatst 22 december 2022 Niemand meer zo enthousiast?? Ik speel ook niet zo vaak meer, denk max 1 avondje in de week. Ik heb nu dit. Heb ook nog 350k aan coins en veel fodder op de transferlijst staan, hopelijk stijgen die binnenkort weer. Kan ik misschien weer een Cruyff halen en die PTG Frenkie. Die teamgeest hieronder slaat trouwens nergens op. Op de Playstation heeft volgens mij alleen Frimpong 2 sterren, de rest gewoon 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 december 2022 Auteur Share Geplaatst 23 december 2022 (bewerkt) Speel denk ik zo’n 2 a 3x per week. M’n team op dit moment. Ik heb ook nog een Nederlands team voor de fun ernaast. Okocha heeft gewoon 3 chem, is een domme glitch in de app. 23 december 2022 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Ik speel FUT nog vrij fanatiek (al dan wel op PC) Op Maignan na volledig untradeable (ik geloof dat ik ingame op 30 chem zit ipv de 25 op de screen). Op het begin net na de early acces Di Natale gepacked die voor net iets meer als een miljoen ging toen, en gisteren in de verlengde WL prime Cafu gepacked uit m'n rewards Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Najreb1986 Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Ik ben net Fifa aan het installeren. Maar krijg de eerste installatie niet werkende. Dus nu opnieuw installeren en via origin opstarten.. Vorige week deed Fifa het wel, maar nadat ik de eerste match met Man Utd al na 30 minuten op 9-0 stond meteen weer gedelete. Online speel ik niet, ik kijk het weleens op YT maar het is enorm onrealistisch vind ik, online. Nu lees ik dat je via sliders de game zo kan aanpassen dat het offline wel leuk word (carreer mode is zoveel beter dan ML bij PES). Spelen jullie ook offline, of enkel online? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noordzijde Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 (bewerkt) Ik speel ook nog geregeld fifa! Door het jaar heen vrij veel pack luck gehad zoals te zien, volledig untradeble team! Op de rechts achter positie komt Clauss ww te staan! 28 december 2022 bewerkt door Noordzijde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 januari 2023 Share Geplaatst 13 januari 2023 Hier heeft de kleine man FIFA 23 op de PS4 gekregen voor zijn verjaardag, dus zal af en toe wat wedstrijdjes mee pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 19 januari 2023 Share Geplaatst 19 januari 2023 Maandje terug begonnen met het sparen van m'n rewards voor dit, denk dat ik rond de 75 packs zit voor TOTY als het volledige team in packs is. Nog nooit gedaan, en verwacht er niet heel veel van. Maar hopelijk kan ik met fodder een premium sbc doen oid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 januari 2023 Share Geplaatst 19 januari 2023 Ik heb er nu iets van 150 gespaard. Ik kijk al uit naar de 800 Henderson's en David Silva's van deze wereld die ik ga packen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 januari 2023 Share Geplaatst 20 januari 2023 Ik niks want dat loopt alleen maar uit op teleurstelling. Zal vastwel weer een player pick sbc komen waar we dan wel spelers uit packen. Maar ik gun jullie veel TOTY's Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 20 januari 2023 Share Geplaatst 20 januari 2023 Die VD Sar TOTY icon wil ik ook wel denk ik. Ik heb nu zijn mid. Past goed bij TOTY Virgil die ik sowieso ga packen naast Mbappe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten