Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

Divisie 3 met season met 22...

Begon met 0 0 3 nu 2 2 3. Zelfs met Feyenoord 2-4 gewonnen bij Crystal Palace en toen ging de tegenstander weg, echt heerlijk. Mijn favoriete formatie is nu 433 met false 9 dan heb je echt controle over het middenveld, met de F9 dus als aanvaller maar ook extra middenvelder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn dagje verder, je mag me ook Karel the destroyer noemen :mrgy:

6 winst op rij en 0 verlies, 80% van mijn tegenstanders maakt 90 minuten niet af... 

Dacht maak wat moeilijker... 

Geen Madueke, geen Max, geen Gotze basis. Vertessen, Mauro Junior en Ryan Thomas basis. 0-3 voor na 25 minuten en doei haahaha. 

20221110_215226.jpg

20221110_215220.jpg

20221110_215212.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Al echt vier weken dit spel niet meer aangeraakt. :D Nul tijd voor door wisseling van baan, zijn hier nog wel serieuze spelers?

Heb juist laatste weken eindelijk wat plezier erin nu ik 3-5-2 speel. Beetje vriendschappelijke modus voor wk objectives en dit weekend maar eens me aan de WL kwalificatie gewaagd en dan maar dit weekend of een volgend weekend wat WL spelen zonder verwachtingen :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Gert:

Heb juist laatste weken eindelijk wat plezier erin nu ik 3-5-2 speel. Beetje vriendschappelijke modus voor wk objectives en dit weekend maar eens me aan de WL kwalificatie gewaagd en dan maar dit weekend of een volgend weekend wat WL spelen zonder verwachtingen :D 

Ik zag ook de rewards voor de WL nou dan ga ik al helemaal mijn handen er niet meer aan branden. Heb ook van alles en nog wat gekocht voor de Switch afgelopen tijd maar ook daar amper tijd voor. Moet mn PS5 maar verkopen denk ik. ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niemand meer zo enthousiast?? Ik speel ook niet zo vaak meer, denk max 1 avondje in de week. 

Ik heb nu dit. Heb ook nog 350k aan coins en veel fodder op de transferlijst staan, hopelijk stijgen die binnenkort weer. Kan ik misschien weer een Cruyff halen en die PTG Frenkie. 

Die teamgeest hieronder slaat trouwens nergens op. Op de Playstation heeft volgens mij alleen Frimpong 2 sterren, de rest gewoon 3. 

image.thumb.png.bc4c3ec65f9a09dcfe8ebaf0273ce11e.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel FUT nog vrij fanatiek (al dan wel op PC) :mrgy: Op Maignan na volledig untradeable (ik geloof dat ik ingame op 30 chem zit ipv de 25 op de screen). Op het begin net na de early acces Di Natale gepacked die voor net iets meer als een miljoen ging toen, en gisteren in de verlengde WL prime Cafu gepacked uit m'n rewards :cab:

f1f2d9ac9b75502cf4c4f16c36509e58.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben net Fifa aan het installeren. Maar krijg de eerste installatie niet werkende. Dus nu opnieuw installeren en via origin opstarten..

Vorige week deed Fifa het wel, maar nadat ik de eerste match met Man Utd al na 30 minuten op 9-0 stond meteen weer gedelete. Online speel ik niet, ik kijk het weleens op YT maar het is enorm onrealistisch vind ik, online. 

Nu lees ik dat je via sliders de game zo kan aanpassen dat het offline wel leuk word (carreer mode is zoveel beter dan ML bij PES). 

Spelen jullie ook offline, of enkel online?

Link naar opmerking
Deel via andere websites