Arsène Gepost February 11, 2022 Share Gepost February 11, 2022 TOTW's doe ik nog weleens. In vorige FIFA ging dat helemaal hard, toen ook MID Johan kunnen halen. Overmars trouwens eruit wat een belachelijke organisatie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost February 11, 2022 Author Share Gepost February 11, 2022 Gisteren CR7 uit m’n rival rewards, weekje te laat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RicardoKaka8 Gepost February 11, 2022 Share Gepost February 11, 2022 Uit m'n 10x85+ pakket. Kan ik weer mooi voor Varane gebruiken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost February 11, 2022 Author Share Gepost February 11, 2022 7 uur geleden zei Vitesse88: Gisteren CR7 uit m’n rival rewards, weekje te laat Messi uit een bewaarde 80+ pp 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 12, 2022 Share Gepost February 12, 2022 Hier Mbappe uit de 85+ * 10. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsène Gepost February 12, 2022 Share Gepost February 12, 2022 Die Gravenberch lijkt me wel een zieke kaart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost February 12, 2022 Share Gepost February 12, 2022 Ik packte gisteren Neymar. Blij mee. Gisteren 9 wins gehaald bij wl. Ook weleens leuk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost February 14, 2022 Share Gepost February 14, 2022 Het is 14 februari en we hebben inmiddels al meer dan een week geen FIFA gespeeld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 14, 2022 Share Gepost February 14, 2022 30 minuten geleden zei Thierryvane: Het is 14 februari en we hebben inmiddels al meer dan een week geen FIFA gespeeld. En hoe voel je daar nou echt bij? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost February 14, 2022 Share Gepost February 14, 2022 Ik denk vies Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost February 14, 2022 Share Gepost February 14, 2022 Iets anders. Welk youtube kanaal kijken jullie op de hoogte te blijven van de laatste meta dingen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost February 14, 2022 Share Gepost February 14, 2022 49 minuten geleden zei La Pulga: En hoe voel je daar nou echt bij? Heel vies. Nee man, lekker COD met de jongens. Alleen maar lachen i.p.v. frustraties. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost February 14, 2022 Share Gepost February 14, 2022 1 uur geleden zei Thierryvane: Heel vies. Nee man, lekker COD met de jongens. Alleen maar lachen i.p.v. frustraties. Poh, Warzone? Dat levert mij alleen maar frustratie op met die kutmap. Cheaters zijn wel minder geworden godzijdank. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost February 14, 2022 Share Gepost February 14, 2022 5 minuten geleden zei Elsjorro1990: Poh, Warzone? Dat levert mij alleen maar frustratie op met die kutmap. Cheaters zijn wel minder geworden godzijdank. Resurgence met de boys. Standaard op het dak van Control Center landen en gas geven maar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost February 14, 2022 Share Gepost February 14, 2022 3 uur geleden zei NicoHaak: Iets anders. Welk youtube kanaal kijken jullie op de hoogte te blijven van de laatste meta dingen? NickRunTheFutMarket (of iets in die richting), al moet ik wel zeggen dat hij de laatste jaren echt een dikke sell-out geworden is (zwaar overdreven reageren op bepaalde dingen). 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost February 14, 2022 Author Share Gepost February 14, 2022 2 uur geleden zei joostmakaay: NickRunTheFutMarket (of iets in die richting), al moet ik wel zeggen dat hij de laatste jaren echt een dikke sell-out geworden is (zwaar overdreven reageren op bepaalde dingen). Mwah vind hem wel toffer geworden. 1 van de weinige contentcreators die geen geld spendeert aan de game. Nepenthez misbruikt de meta non-stop, die kan ook geen game winnen zonder dat te gebruiken Deze voorhoede 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 15, 2022 Share Gepost February 15, 2022 Afgelopen weekend 19-1 gegaan in WL. Doel is bereikt. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost February 16, 2022 Author Share Gepost February 16, 2022 Icon PP 1: vd Sar, Essien, Owen Icon PP 2: Gerrard, Gatusso, Klose Mid-Prime icon: Vidic Ik doe ze niet meer, zie bij sommige pp’s 2 van de 3 die boven de 2 miljoen zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost February 16, 2022 Share Gepost February 16, 2022 Nieuwe controller binnen. Jaar met zo'n lompe grote fake controller gespeeld. Wat een verlichting. Even weer terug wennen, maar ligt zo lekkerder in t handje. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsène Gepost February 16, 2022 Share Gepost February 16, 2022 Mid Zola uit die mid of prime upgrade 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost February 16, 2022 Share Gepost February 16, 2022 24 minuten geleden zei Arsène: Mid Zola uit die mid of prime upgrade Is volgens mij wel een rotzakkie om tegen te spelen altijd. Tevreden mee? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsène Gepost February 16, 2022 Share Gepost February 16, 2022 Nou ja ik heb niet zoveel met hem qua voetballer, maar mensen schijnen hem best goed te vinden. Misschien dit weekend maar weer eens mijn playstation uit de kast halen en hem proberen. Ga nu wel Prime Larsson maar verkopen denk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost February 18, 2022 Share Gepost February 18, 2022 Mijn 'end game team' deze FIFA. Al twee weken niet gespeeld. Zidane, Ben Yedder, Butra en Fofana nog niet eens gebruikt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 18, 2022 Share Gepost February 18, 2022 26 minuten geleden zei Thierryvane: Mijn 'end game team' deze FIFA. Al twee weken niet gespeeld. Zidane, Ben Yedder, Butra en Fofana nog niet eens gebruikt. Kom oppppppp, blijven spelen. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost February 18, 2022 Share Gepost February 18, 2022 Zojuist 2-3 verloren in Wl terwijl ik zelf 2 strafschoppen miste. Lekker begin vh weekend Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts