Oerlie Gepost January 22, 2022 Share Gepost January 22, 2022 (edited) 7 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Hahahaha jouw account maat. Wat ziek zeg. Ik mag ook niet klagen want gisteren de eerste icon pp afgerond. Flink genieten zeg. zo, die is ook lekker zeg... ben zelf wel nog zoekende naar hoe ik Lewa ga inpassen maar neig toch het meest naar dit team: suggesties zijn zeker welkom. Haalde overigens ook nog ff Bruno Fernandes uit mijn picks van deze week haha Edited January 22, 2022 by van der Water 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 22, 2022 Share Gepost January 22, 2022 8 minuten geleden zei van der Water: zo, die is ook lekker zeg... ben zelf wel nog zoekende naar hoe ik Lewa ga inpassen maar neig toch het meest naar dit team: suggesties zijn zeker welkom. Haalde overigens ook nog ff Bruno Fernandes uit mijn picks van deze week haha Hahahahahahhaha. Abnormaal. Die Bruno is trouwens hier ook langs gekomen. Wilde eigenlijk die 86+ upgrade doen, dan maar weer even wachten. Persoonlijk zou ik eerder zoiets doen. Die Davies is namelijk echt leip, Traore echt een tank en je zou een andere LW als RW kunnen zetten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost January 22, 2022 Share Gepost January 22, 2022 5 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Hahahahahahhaha. Abnormaal. Die Bruno is trouwens hier ook langs gekomen. Wilde eigenlijk die 86+ upgrade doen, dan maar weer even wachten. Persoonlijk zou ik eerder zoiets doen. Die Davies is namelijk echt leip, Traore echt een tank en je zou een andere LW als RW kunnen zetten. ook lekker ja, kom alleen hier wel 200k voor tekort. maar wellicht dat ik het wel zo neerzet als ik er de coins voor heb. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 22, 2022 Share Gepost January 22, 2022 Ja ik had inderdaad al gezien dat dit wrs net wat boven het budget zou zijn maar lekker man. Kan je lekker naar toe werken. Die Varane flashback SBC wordt duivels. Heb mn halve team al omgegooid om die straks te kunnen doen. Ginola verkocht, MIlfietao verkocht. 4 miljoen op t bankie om dan straks Kante te halen en Varane te doen. Misschien dat ik IF Neymar en Mbappe ook nog verkoop om TOTY Messi te halen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost January 22, 2022 Share Gepost January 22, 2022 Zojuist zei ReneLeBlanc: Ja ik had inderdaad al gezien dat dit wrs net wat boven het budget zou zijn maar lekker man. Kan je lekker naar toe werken. Die Varane flashback SBC wordt duivels. Heb mn halve team al omgegooid om die straks te kunnen doen. Ginola verkocht, MIlfietao verkocht. 4 miljoen op t bankie om dan straks Kante te halen en Varane te doen. Misschien dat ik IF Neymar en Mbappe ook nog verkoop om TOTY Messi te halen. pff, dat word dan echt wel een ziek team. Ik ga er zelf geen moeite voor doen omdat ik toch al goede niet-verhandelbare CV's heb. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 23, 2022 Share Gepost January 23, 2022 Wilt iemand kennis maken met mijn nieuwe team? Spoiler 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost January 24, 2022 Share Gepost January 24, 2022 Kennismaken via het forum, JA. In Fifa nee. Wat een heerlijk team. Dit weekend voor t eerst WL gedaan. Sta nu op 5-5. Vanmiddag proberen in de pauze nog een potje te doen en dan de rest weggeven denk ik. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 24, 2022 Share Gepost January 24, 2022 11 uur geleden zei ReneLeBlanc: Wilt iemand kennis maken met mijn nieuwe team? Inhoud verbergen Bij het zien van dit soort teams: klikt op start > RQ. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 24, 2022 Share Gepost January 24, 2022 1 uur geleden zei NicoHaak: Kennismaken via het forum, JA. In Fifa nee. Wat een heerlijk team. Dit weekend voor t eerst WL gedaan. Sta nu op 5-5. Vanmiddag proberen in de pauze nog een potje te doen en dan de rest weggeven denk ik. Zojuist zei Thierryvane: Bij het zien van dit soort teams: klikt op start > RQ. Hahaha, jongens dit is allemaal P2W. Ik kan er eigenlijk helemaal geen anjer van. 5-5 is gewoon lekker Gert (toch?). Doorspelen tot 8 wins is wel de moeite, althans ik dacht dat het 8 was. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost January 24, 2022 Share Gepost January 24, 2022 8 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Hahaha, jongens dit is allemaal P2W. Ik kan er eigenlijk helemaal geen anjer van. 5-5 is gewoon lekker Gert (toch?). Doorspelen tot 8 wins is wel de moeite, althans ik dacht dat het 8 was. Gert klopt Ja weet niet of ik nog veel tijd ga hebben nog. STraks in de apuze van werk nog ff spelen en dan de rest quiten wellicht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 24, 2022 Share Gepost January 24, 2022 6 minuten geleden zei NicoHaak: Gert klopt Ja weet niet of ik nog veel tijd ga hebben nog. STraks in de apuze van werk nog ff spelen en dan de rest quiten wellicht. Goed onthouden dus. Loop stiekem hier ook al langer rond dan mijn account doet vermoeden namelijk. 3 wins moet te doen zijn, je kan anders ook nog vanavond spelen mits je tijd hebt. Ik moet zelf nog tien potten er doorheen rammen, we gaan zien waar het schip strand. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost January 24, 2022 Share Gepost January 24, 2022 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Goed onthouden dus. Loop stiekem hier ook al langer rond dan mijn account doet vermoeden namelijk. 3 wins moet te doen zijn, je kan anders ook nog vanavond spelen mits je tijd hebt. Ik moet zelf nog tien potten er doorheen rammen, we gaan zien waar het schip strand. Dat idee had ik al Ja als ik ze alle 10 speel dan moet t wel te doen zijn sowieso. Eens zien of ik tijd/zin heb. Je hebt wel gelijk dat t de moete wel is. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian. Gepost January 24, 2022 Share Gepost January 24, 2022 45 minuten geleden zei NicoHaak: Dat idee had ik al Ja als ik ze alle 10 speel dan moet t wel te doen zijn sowieso. Eens zien of ik tijd/zin heb. Je hebt wel gelijk dat t de moete wel is. Verschil tussen 5 en 9 wins is inderdaad wel de moeite waard. En eventueel nog doorgaan naar 11, maar dat is misschien iets teveel van het goede @ReneLeBlanc Cozza ja? Ik vond dat zelf niet zo'n fijne CB. Net iets te klein ook om lekker de duels aan te gaan. Speel nu met Upamecano op zijn plek. Wil ook nog de Sarr objective player vrijspelen maar dat is wel een beetje een grind met al die longshots. Wel een bizar team verder zeg 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 24, 2022 Share Gepost January 24, 2022 44 minuten geleden zei Christian.: Verschil tussen 5 en 9 wins is inderdaad wel de moeite waard. En eventueel nog doorgaan naar 11, maar dat is misschien iets teveel van het goede @ReneLeBlanc Cozza ja? Ik vond dat zelf niet zo'n fijne CB. Net iets te klein ook om lekker de duels aan te gaan. Speel nu met Upamecano op zijn plek. Wil ook nog de Sarr objective player vrijspelen maar dat is wel een beetje een grind met al die longshots. Wel een bizar team verder zeg Ja moet even de periode tot Varane overbruggen met wat untradables. Cozza vind ik zelf wel heel goed, is eigenlijk de Cordoba van de Ligue 1. Heb Desailly overigens ook weer weggedaan omdat ik daar wel een zieke crash op verwacht met die Varane die eraan komt. Sarr lijkt me ook wel een mooie ja, linksbenig ook toch? Heb zelf wel gemerkt dat twee linksbenige niet ideaal is naast elkaar. In RL is het minder erg dan in FIFA want in FIFA kunnen ze echt niets met hun chocoladebeen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 25, 2022 Share Gepost January 25, 2022 Gisteren de gehele WL gespeeld. Acht (!) mensen die ik tegenkwam gingen direct weg zonder de win te geven. Sommige liepen, heel classic, naar hun eigen doel om de bal vervolgens over de achterlijn te schieten. Deze community blijft geweldig. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 25, 2022 Share Gepost January 25, 2022 3 minuten geleden zei Thierryvane: Gisteren de gehele WL gespeeld. Acht (!) mensen die ik tegenkwam gingen direct weg zonder de win te geven. Sommige liepen, heel classic, naar hun eigen doel om de bal vervolgens over de achterlijn te schieten. Deze community blijft geweldig. Sorry, hier heb ik me ook schuldig aangemaakt maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om iemand met een Ajax logo de win te geven. Het spijt me jongens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsène Gepost January 26, 2022 Share Gepost January 26, 2022 Hmm die Dest is aan de ene kant wel interessant. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 26, 2022 Share Gepost January 26, 2022 28 minuten geleden zei Arsène: Hmm die Dest is aan de ene kant wel interessant. Ik heb hem niet nodig, maar ga hem denk ik wel doen. Blijft een Ajacied + prima kaart voor die prijs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 26, 2022 Share Gepost January 26, 2022 Mannen, het is zover. Eerste TOTY is een feit. Na 250 upgrade packs niets gehad te hebben vandaag TOTY Hakimi uit 11 * 81+. We moveeeeeeeeee 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 26, 2022 Share Gepost January 26, 2022 Ik speel met Fifa 21 online divisies in divisie 2 met Manchster CIty laatste paar dagen. Dan krijg je 9/10x PSG tegen je met Messi, Mbappe en Neymar. Mbappe is bijna niet te verdedigen.... Heel soms krijg ik Liverpool of Bayern tegen me.... Lewandowskiis goed te verdedigen... Ik wou zeggen aangezien Salah en Messi/Mbappe razendsnel zijn ik vaak met Cancelo op linksback speel en als vaste wissel ja je raadt het niet maar Phil Phoden haha. Hij heeft echt mega veel voor PACE en ik vind Zinchenko met 73 voor pace te traag tegen zulke grootheden op AMR.... Was me 1e seizoen in divisie 2 tot nu toe en lijfsbehoud gehaald net aan met 13 punten. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost January 26, 2022 Share Gepost January 26, 2022 Nieuwe rechtsback gepacked in die verdedigers 11x 81+ sbc 😳 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost January 26, 2022 Share Gepost January 26, 2022 44 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Mannen, het is zover. Eerste TOTY is een feit. Na 250 upgrade packs niets gehad te hebben vandaag TOTY Hakimi uit 11 * 81+. We moveeeeeeeeee Precies hetzelfde hier haha. Ook tig van die premium upgrade bpl en ligue 1 gedaan. En dan ineens dit yessss. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 26, 2022 Share Gepost January 26, 2022 32 minuten geleden zei NicoHaak: Precies hetzelfde hier haha. Ook tig van die premium upgrade bpl en ligue 1 gedaan. En dan ineens dit yessss. Hahaha lekker zeg. Speelt ook erg fijn moet ik zeggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
19CH98 Gepost January 26, 2022 Share Gepost January 26, 2022 2 uur geleden zei Kyrill: Ik speel met Fifa 21 online divisies in divisie 2 met Manchster CIty laatste paar dagen. Dan krijg je 9/10x PSG tegen je met Messi, Mbappe en Neymar. Mbappe is bijna niet te verdedigen.... Heel soms krijg ik Liverpool of Bayern tegen me.... Lewandowskiis goed te verdedigen... Ik wou zeggen aangezien Salah en Messi/Mbappe razendsnel zijn ik vaak met Cancelo op linksback speel en als vaste wissel ja je raadt het niet maar Phil Phoden haha. Hij heeft echt mega veel voor PACE en ik vind Zinchenko met 73 voor pace te traag tegen zulke grootheden op AMR.... Was me 1e seizoen in divisie 2 tot nu toe en lijfsbehoud gehaald net aan met 13 punten. Leuk Kyrill, ik speel zelf ook vooral online seizoenen want heb geen zin in het grinden voor FUT. Schiet tot nu toe razendsnel door de divisies heen (19-1-3 en nu in divisie 6(?)). Daarnaast vanmiddag een carriere met Schalke 04 begonnen om dat eens uit te proberen. Heb FIFA22 namelijk pas eind vorige week uit de verpakking gehaald. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 27, 2022 Share Gepost January 27, 2022 13 uur geleden zei ReneLeBlanc: Mannen, het is zover. Eerste TOTY is een feit. Na 250 upgrade packs niets gehad te hebben vandaag TOTY Hakimi uit 11 * 81+. We moveeeeeeeeee Tweehonderdvijftig packs. Koekoek. Wel een heerlijke dub. Untrade? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts