Thierryvane Gepost January 19, 2022 Share Gepost January 19, 2022 Volgende week vrijdag. Volgens mij maken ze per linie bekend, dus duurt nog eventjes voordat alle elf in packs zitten. @ReneLeBlanc weet dit sowieso. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost January 19, 2022 Share Gepost January 19, 2022 4 minuten geleden zei Thierryvane: Volgende week vrijdag. Volgens mij maken ze per linie bekend, dus duurt nog eventjes voordat alle elf in packs zitten. @ReneLeBlanc weet dit sowieso. TOTY begint altijd op maandag, dus tegen volgende week vrijdag zal alles wel in packs zitten ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 19, 2022 Share Gepost January 19, 2022 As vrijdag start TOTY, 21 januari dus. Eerst aanvallers, twee dagen later middenvelders, drie dagen later verdedigers en dan 28e alles in packs. Zoiets is het volgens mij. Had de exacte datums wel maar ben ze ergens verloren dus pin me hier niet op vast. Het begint in ieder geval as vrijdag 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost January 20, 2022 Author Share Gepost January 20, 2022 Op 18-1-2022 om 19:55 zei Arsène: Mijn team nu. Die Larsson he Die laat zich meestal beetje inzakken en Best en Chong gaan dan diep, die staan ingesteld op in het centrum blijven dus die staan dan vrijwel meteen voor de goal. Nu nog even Overmars vrijspelen. Jij hebt volgens mij wel vaker Larsson gehad, toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsène Gepost January 20, 2022 Share Gepost January 20, 2022 Ja die baby in FIFA 21 inderdaad. Was ook echt een beest toen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost January 20, 2022 Share Gepost January 20, 2022 kwam deze leak tegen, zou als SBC komen. Zou wel een leuke speler zijn voor mijn team. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost January 20, 2022 Author Share Gepost January 20, 2022 4 uur geleden zei van der Water: kwam deze leak tegen, zou als SBC komen. Zou wel een leuke speler zijn voor mijn team. Ja hier idemdito. Icon sbc van Figo en King Kenny zijn ook aangekondigd. Ik had vorig jaar Kenny en dat was echt een beest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 21, 2022 Share Gepost January 21, 2022 Kenny ga ik misschien ook wel voltooien. Zo'n 200 potten met zijn Baby gespeeld en die was fantastisch. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 21, 2022 Share Gepost January 21, 2022 53 minuten geleden zei Thierryvane: Kenny ga ik misschien ook wel voltooien. Zo'n 200 potten met zijn Baby gespeeld en die was fantastisch. Zeker doen man. Jij bent al helemaal ingesteld op hem, zou dus perfect wezen. Persoonlijk vind ik het wel jammer dat er nog niet een echte banger tussen heeft gezeten wat ook wel weer te verklaren is overigens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 21, 2022 Share Gepost January 21, 2022 Had ik het laatst ook over met een maat. Eigenlijk weinig echte bangers als SBC. Vieira kan je als banger beschouwen, gezien de prijs. Verder valt het tegen. Vorig jaar had je bijv. zo'n Firmino kaart als SBC. Die was heel nice. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian. Gepost January 21, 2022 Share Gepost January 21, 2022 Ben ik de enige die de jaarlijkse hype rond TOTY nooit zo begrijpt? Bijna altijd dezelfde standaard spelers en de kans op packen is nagenoeg nihil. Vind de TOTY moments SBC's nog wel een leuke toevoeging, maar verder is dit voor mij echt één van de minste promo's van het jaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsène Gepost January 21, 2022 Share Gepost January 21, 2022 Ik ga ook vanavond maar mijn packs openen denk. Die forwards leveren toch het meeste op denk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost January 21, 2022 Share Gepost January 21, 2022 1 uur geleden zei Christian.: Ben ik de enige die de jaarlijkse hype rond TOTY nooit zo begrijpt? Bijna altijd dezelfde standaard spelers en de kans op packen is nagenoeg nihil. Vind de TOTY moments SBC's nog wel een leuke toevoeging, maar verder is dit voor mij echt één van de minste promo's van het jaar. vind ik ook wel, packs vanaf donderdag is ook het enige wat ik bewaard heb. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost January 21, 2022 Share Gepost January 21, 2022 46 minuten geleden zei Arsène: Ik ga ook vanavond maar mijn packs openen denk. Die forwards leveren toch het meeste op denk. Ja ik doe hetzelfde Wouter. Alle ballen op Mbappie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 21, 2022 Share Gepost January 21, 2022 3 uur geleden zei Christian.: Ben ik de enige die de jaarlijkse hype rond TOTY nooit zo begrijpt? Bijna altijd dezelfde standaard spelers en de kans op packen is nagenoeg nihil. Vind de TOTY moments SBC's nog wel een leuke toevoeging, maar verder is dit voor mij echt één van de minste promo's van het jaar. Haha oh ik vind het juist een van de beste omdat de kans dat je er één packt zo klein is zijn deze spelers ook meteen heel uniek. Om er dan één te packen is wel heel ziek of er uberhaupt één in je team te hebben staan. Vorig jaar had ik er 3 dus we gaan er weer voor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost January 21, 2022 Share Gepost January 21, 2022 (edited) Ik heb net die SBC afgerond, dus de dag van mij en mijn vrouw kan al niet meer stuk. Edited January 21, 2022 by NicoHaak 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian. Gepost January 21, 2022 Share Gepost January 21, 2022 2 uur geleden zei ReneLeBlanc: Haha oh ik vind het juist een van de beste omdat de kans dat je er één packt zo klein is zijn deze spelers ook meteen heel uniek. Om er dan één te packen is wel heel ziek of er uberhaupt één in je team te hebben staan. Vorig jaar had ik er 3 dus we gaan er weer voor. Met die gouden pik van jou snap ik wel dat je deze promo kunt waarderen Heb zelf geen packs gesaved omdat ik de fodderprijzen van afgelopen week dusdanig hoog vond dat ik gewoon alles heb verkocht. Overigens hoor je mij niet klagen bij een untradeble Jorginho of Hakimi, dat lijken mij nog wel leuke spelers om te proberen. De rest heb ik liever tradeble zodat ik ze heel snel de club uit kan donderen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 21, 2022 Share Gepost January 21, 2022 2 uur geleden zei NicoHaak: Ik heb net die SBC afgerond, dus de dag van mij en mijn vrouw kan al niet meer stuk. Altijd goed om te horen, maar weet niet welke SBC je bedoelt haha 2 minuten geleden zei Christian.: Met die gouden pik van jou snap ik wel dat je deze promo kunt waarderen Heb zelf geen packs gesaved omdat ik de fodderprijzen van afgelopen week dusdanig hoog vond dat ik gewoon alles heb verkocht. Overigens hoor je mij niet klagen bij een untradeble Jorginho of Hakimi, dat lijken mij nog wel leuke spelers om te proberen. De rest heb ik liever tradeble zodat ik ze heel snel de club uit kan donderen Haha, ja heftig maar we pakken gewoon door natuurlijk. Ik lust Marquinhos wel, die heeft volgens mij ook nog niet eerder TOTY gehad. Ruben Dias idem. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost January 21, 2022 Share Gepost January 21, 2022 Login servers offline zie ik, classic EA 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 21, 2022 Share Gepost January 21, 2022 Je verwacht het niet he.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost January 21, 2022 Share Gepost January 21, 2022 56 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Altijd goed om te horen, maar weet niet welke SBC je bedoelt haha Haha, ja heftig maar we pakken gewoon door natuurlijk. Ik lust Marquinhos wel, die heeft volgens mij ook nog niet eerder TOTY gehad. Ruben Dias idem. Haha icardi 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost January 21, 2022 Share Gepost January 21, 2022 ea liet me ff wachten maar dat maakt hem niet minder lekker 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost January 21, 2022 Author Share Gepost January 21, 2022 1 uur geleden zei van der Water: ea liet me ff wachten maar dat maakt hem niet minder lekker Heerlijk, team omgooien? Leaks zijn mooi. Flashback Varane komt eraan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost January 21, 2022 Share Gepost January 21, 2022 28 minuten geleden zei Vitesse88: Heerlijk, team omgooien? Leaks zijn mooi. Flashback Varane komt eraan Ja heb headliner gnabry gehaald om hem te kunnen linken 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 22, 2022 Share Gepost January 22, 2022 16 uur geleden zei van der Water: ea liet me ff wachten maar dat maakt hem niet minder lekker Hahahaha jouw account maat. Wat ziek zeg. Ik mag ook niet klagen want gisteren de eerste icon pp afgerond. Flink genieten zeg. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts