Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Recommended Posts

Op 18-1-2022 om 19:55 zei Arsène:

afbeelding.thumb.png.fd63f08b5af5bf6dffb20607a047d5b4.png

Mijn team nu. Die Larsson he :< Die laat zich meestal beetje inzakken en Best en Chong gaan dan diep, die staan ingesteld op in het centrum blijven dus die staan dan vrijwel meteen voor de goal. Nu nog even Overmars vrijspelen.

Jij hebt volgens mij wel vaker Larsson gehad, toch? 

53 minuten geleden zei Thierryvane:

Kenny ga ik misschien ook wel voltooien. Zo'n 200 potten met zijn Baby gespeeld en die was fantastisch. :< 

Zeker doen man. Jij bent al helemaal ingesteld op hem, zou dus perfect wezen. Persoonlijk vind ik het wel jammer dat er nog niet een echte banger tussen heeft gezeten wat ook wel weer te verklaren is overigens.

1 uur geleden zei Christian.:

Ben ik de enige die de jaarlijkse hype rond TOTY nooit zo begrijpt? Bijna altijd dezelfde standaard spelers en de kans op packen is nagenoeg nihil. Vind de TOTY moments SBC's nog wel een leuke toevoeging, maar verder is dit voor mij echt één van de minste promo's van het jaar. 

vind ik ook wel, packs vanaf donderdag is ook het enige wat ik bewaard heb. 

3 uur geleden zei Christian.:

Ben ik de enige die de jaarlijkse hype rond TOTY nooit zo begrijpt? Bijna altijd dezelfde standaard spelers en de kans op packen is nagenoeg nihil. Vind de TOTY moments SBC's nog wel een leuke toevoeging, maar verder is dit voor mij echt één van de minste promo's van het jaar. 

Haha oh ik vind het juist een van de beste omdat de kans dat je er één packt zo klein is zijn deze spelers ook meteen heel uniek. Om er dan één te packen is wel heel ziek of er uberhaupt één in je team te hebben staan. Vorig jaar had ik er 3 dus we gaan er weer voor. :D 

2 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Haha oh ik vind het juist een van de beste omdat de kans dat je er één packt zo klein is zijn deze spelers ook meteen heel uniek. Om er dan één te packen is wel heel ziek of er uberhaupt één in je team te hebben staan. Vorig jaar had ik er 3 dus we gaan er weer voor. :D 

Met die gouden pik van jou snap ik wel dat je deze promo kunt waarderen ;c

Heb zelf geen packs gesaved omdat ik de fodderprijzen van afgelopen week dusdanig hoog vond dat ik gewoon alles heb verkocht. Overigens hoor je mij niet klagen bij een untradeble Jorginho of Hakimi, dat lijken mij nog wel leuke spelers om te proberen. De rest heb ik liever tradeble zodat ik ze heel snel de club uit kan donderen :D 

• Like 1

2 uur geleden zei NicoHaak:

Ik heb net die SBC afgerond, dus de dag van mij en mijn vrouw kan al niet meer stuk.

Altijd goed om te horen, maar weet niet welke SBC je bedoelt haha :D 

2 minuten geleden zei Christian.:

Met die gouden pik van jou snap ik wel dat je deze promo kunt waarderen ;c

Heb zelf geen packs gesaved omdat ik de fodderprijzen van afgelopen week dusdanig hoog vond dat ik gewoon alles heb verkocht. Overigens hoor je mij niet klagen bij een untradeble Jorginho of Hakimi, dat lijken mij nog wel leuke spelers om te proberen. De rest heb ik liever tradeble zodat ik ze heel snel de club uit kan donderen :D 

Haha, ja heftig maar we pakken gewoon door natuurlijk. Ik lust Marquinhos wel, die heeft volgens mij ook nog niet eerder TOTY gehad. Ruben Dias idem. 

• Like 1

56 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Altijd goed om te horen, maar weet niet welke SBC je bedoelt haha :D 

Haha, ja heftig maar we pakken gewoon door natuurlijk. Ik lust Marquinhos wel, die heeft volgens mij ook nog niet eerder TOTY gehad. Ruben Dias idem. 

Haha icardi

• Like 1