Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Recommended Posts

23 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Poh, jij hebt wel goeie handel. Mid Vieira, Adidas UP Milfie. Gaat lekker daar. Ik moet het doen met baby Eto'o. Voor de rest heb ik wel wat geluk uit PP met Hakimi OTW en Ben Yedder WW, maar die tweede gebruik ik niet eens meer. :D 

ja buiten Vieira en Militao is het niet veel bijzonder, alhoewel Foden rulebreaker is ook wel decent haha

team staat momenteel zo:

image.png.9d89f984c8100541768846387e5219d6.png

volgende aanwinst moet eigenlijk een Lucas Moura op CAM of icon zijn. 

Edited by van der Water
  • Like 1

27 minuten geleden zei Grote Ree:

Waarom krijg ik bij het zien termen als Baby Giggs en Baby Eto'o direct associaties naar Mario Kart?

afbeelding.thumb.png.8929fef906ad8a1c3575763b32c42f9c.png

Nee maar even een serieuze vraag van deze leek: wie kan mij die baby-spelers uitleggen?

In FUT hebben alle icons, zoals Giggs, Eto´o drie verschillende kaarten

Minste kaart is Baby Icon
Middelste kaart is Mid Icon
Beste kaart is Prime Icon

• Like 1

@Arsène Owusu is echt een zieke tank. Heerlijke (gratis) kaart. (y) Mocht je de coins hebben dan zou ik die Baby Seedorf SBC voltooien en dan wisselen voor Van Ginkel.

1194736332_2022-01-1908_47_15-FUTWebApp-EASPORTSOfficialSite.thumb.png.b62b7b8ad902cb19e6ccdd97aaf12bd9.png

Mijn team op dit moment. Ingame 4-1-2-1-2. Nkunku, Mbappé en Marquinhos tradeable, rest untrade. Nog een kleine 400K over voor TOTY. Nog een kleine twijfel om Mbappé voor Mid Eto'o te ruilen.

• Like 4

Voor Van Ginkel ben ik inderdaad nog aan het kijken. Baby Seedorf had ik toen een keer via swaps, dat was wel echt een beest ja. Heb weinig fodder meer, dus misschien dat ik hem gewoon koop om te proberen.

Wel lekker team hoor. Vannacht nog nachtmerries over mijn arme Bundesliga verdedigers elke keer als die Mbappe op ze af kwam rennen met swaps :classic_huh: Maar wel gehaald uiteindelijk.

• Like 1

27 minuten geleden zei NicoHaak:

Is die Nkunku beter dan Fekir?

Kan je niet echt vergelijken. Fekir is echt mijn favo speler dit jaar. Staat op de LCM en hoeft in principe alleen maar aan te vallen. Nkunku staat op de RCM en kan alles. Verdedigen, aanvallen, scoren, ballen afpakken. Hopelijk krijgt hij vanavond een nieuwe IF.

image.thumb.png.2a8ed78259f78546f14a408661ba298a.png

Heb m nu zelf zo staan, als ik al mijn investeringen nog verkoop nog 2,5 miljoen ernaast + zo'n 100 packs voor volgende week vrijdag als alle TOTY in packs zitten. :D Wil zelf Kante TOTY nog erin zetten ipv Fofana en anders Renato en dan ben ik er wel een beetje. Dan kan ik weer rustig aan sparen voor nieuwe upgrades. Keepert mag ook nog wel keer anders maar dat is luxe.

• Like 4