ReneLeBlanc Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 Haha ja ik baal ook van die Aouar. Had echt perfect in mijn team gepast en is zwaar OP. Cozza moeten doen omdat ik met een duplicate untradable Ruben Dias zat. Heb je vrijdag avond tussen 7 en half 10 ofzo packs geopend? Dan ben je helemaal spekkoper. Ik heb er stuk of 180 geopend, krijg ze ergens deze week allemaal terug omdat Ramsdale er niet in zat. En ja die kaart wil ik echt zooooooo graag hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 10 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Haha ja ik baal ook van die Aouar. Had echt perfect in mijn team gepast en is zwaar OP. Cozza moeten doen omdat ik met een duplicate untradable Ruben Dias zat. Heb je vrijdag avond tussen 7 en half 10 ofzo packs geopend? Dan ben je helemaal spekkoper. Ik heb er stuk of 180 geopend, krijg ze ergens deze week allemaal terug omdat Ramsdale er niet in zat. En ja die kaart wil ik echt zooooooo graag hebben. Shit, nee. Lijkt me trouwens geweldig om bij EA te werken. Continu fouten maken en toch doorbetaald krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 2 minuten geleden zei Thierryvane: Shit, nee. Lijkt me trouwens geweldig om bij EA te werken. Continu fouten maken en toch doorbetaald krijgen. Ja veel mensen zijn aan het sparen voor TOTY. Voor mij lijkt het net alsof ik een cadeautje van EA krijg omdat ik zoveel verlies heb gemaakt op die fodder. Vanavond komt mid icon SBC, heb gelukkig nog: TOTW: Benzema 91 Lukaku 89 Kessie 86 Saka 86 Ward-Prowse 84 Dumfries 84 Lafont 84 2x Bernardeschi 84 Visca 84 Gold: 1 x 91 10 x 88 5 x 87 34 x 86 25 x 85 69 x 84 + 45 x Trippier En nog club stock aan 83s. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 (bewerkt) Afgelopen weekend, voor het eerst (en voorlopig voor het laatst) WL gespeeld met dit team: 9 wins na 19 potten, eigenlijk maar twee potten kansloos verloren, de rest allemaal met 3-2, 4-3, 5-4 verloren. Scoren is mijn probleem niet, verdedigen des te meer. Elftal speelt wel lekker met Lukebakio als positieve verrassing, nu sparen voor Okocha als ex-Bundesliga speler. Ook Kohler staat op nominatie om er uit te vliegen voor misschien Klostermann of Niakhate. En wat betreft Ramsdale, prima toch. Het wordt wel eens tijd dat de markt weer even gecorrigeerd worden, het wordt tijd dat alle gouden spelers tot en met 83-rated weer wat meer richting discard-value gaan. 3 januari 2022 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 @Kelvin Altijd moeite met die Süle... @ReneLeBlanc Ik wacht op je icon-packs. Vriend van me gister al eentje gedaan: Rivaldo. Ik ga hem denk ik ook doen, fuck it. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Ik moet nog 3 spelers voor mijn 85 beoordeling en dan kan ik hem ook eindelijk openen. @Thierryvane en @ReneLeBlanc spelen jullie beide nog steeds de 4-1-2-1-2 of weer terug naar de 4-2-3-1? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Ik heb deze WL de 4-2-3-1 (drie CAM's) en 4-2-2-2 gebruikt. Wisselde een beetje af. Tegen de goede tegenstanders 4-2-3-1, anders 4-2-2-2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Zojuist zei Thierryvane: Ik heb deze WL de 4-2-3-1 (drie CAM's) en 4-2-2-2 gebruikt. Wisselde een beetje af. Tegen de goede tegenstanders 4-2-3-1, anders 4-2-2-2. hoe speelt 4231? wissel zelf af tussen 4-3-3 (4) en 4-2-2-2. En als ik echt een voorsprong moet verdedigen 5-2-1-2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Klose uit m'n mid icon-pack Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 12 minuten geleden zei van der Water: hoe speelt 4231? wissel zelf af tussen 4-3-3 (4) en 4-2-2-2. En als ik echt een voorsprong moet verdedigen 5-2-1-2 Ik heb wat meer grip op tegenstanders met de 4-2-3-1. Staat allemaal net wat stabieler ofzo. Bij 4-2-2-2 ben ik vrij gevoelig voor counters. Zeker als ik met mijn CDM (Nkunku) naar voren beweeg en alleen Kante blijft staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Ik speel 4321. 1 CM (Guendouzi) die achterblijft, de andere twee op balanced (Fekir en Acuna). Als ik naar andere tactiek schakel is het 41212(2). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Ze zeggen dat Fofana een headliner krijgt. Gaat er eentje worden hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Is zelfs al geleaked. Hele team overigens. Zitten paar mooie naampjes tussen hoor. Niet een echte klapper zoals Mbappe voor mij, vind Salah wel heel leip maar Mbappe is GOD mode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Cancelo kan ook een lekker backje worden. Jammer van Vini, had liever dat zijn POTM de beste bleef. Verder wel mweh namen vanaf Barella. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 januari 2022 Auteur Share Geplaatst 4 januari 2022 11 uur geleden zei joostmakaay: Klose uit m'n mid icon-pack Vd Sar hier, ergens kak maar hij was vanavond al chiller dan Cech. Maakte de gekste animaties, wat mij eens hielp. Nu kan Bijlow sowieso uit m’n NL/eredivisie team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 10 uur geleden zei Thierryvane: Cancelo kan ook een lekker backje worden. Jammer van Vini, had liever dat zijn POTM de beste bleef. Verder wel mweh namen vanaf Barella. In een post Trapp en Laborde afkraken, oeehhh. Jij wil @Christian. en mij nu niet tegenkomen in een coop-potje rivals hoor. Al hoewel misschien afgelopen avond wel. #collectieveoffday Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 januari 2022 Share Geplaatst 5 januari 2022 Ik had overigens Rivaldo in mijn icon pack. Ik dacht echt dat ik Pele packte. Vriend van mij heeft dat overigens wel gedaan. Had Pele 91 al untradable en voegt nu 95 Pele aan de club toe. En oja, hij heeft ook 89 Eusebio uit een andere icon sbc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 januari 2022 Auteur Share Geplaatst 5 januari 2022 2 uur geleden zei ReneLeBlanc: Ik had overigens Rivaldo in mijn icon pack. Ik dacht echt dat ik Pele packte. Vriend van mij heeft dat overigens wel gedaan. Had Pele 91 al untradable en voegt nu 95 Pele aan de club toe. En oja, hij heeft ook 89 Eusebio uit een andere icon sbc. Welkom bij de club, die troll had ik dus ook bij de base/mid icon sbc Standaard wissel in de rust bij mij, haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 januari 2022 Share Geplaatst 5 januari 2022 Ik had Lampard in mijn mid icon sbc pack. Dus graag allemaal een minuut stilte voor mij graag. Dank. En nu geklap svp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 januari 2022 Share Geplaatst 5 januari 2022 Daar ben ik dus ook bang voor. Heb 380K op de bank en maar twee high rated spelers (Kroos 88 en IF Laporte 87) in mijn club, fodder is ver te zoeken... Eerste icon SBC die ik deed was Riquelme. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 5 januari 2022 Share Geplaatst 5 januari 2022 Ik heb de 90 Henry gekregen. Geen idee of het wat is, past in ieder geval wel in mijn Franse team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 Team is gereed. Hebben nog een millie over, heb nog een dagje prime Desailly gebruikt, maar wil nog even wat speelgeld houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 12 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Team is gereed. Hebben nog een millie over, heb nog een dagje prime Desailly gebruikt, maar wil nog even wat speelgeld houden. Eindbazen team. Kimpembe kan écht niet meer hoor. Staat hier ook gewoon nog basis... Die Fofana headliner moet ik echt hebben in combi met die Clauss SBC. Hele vette link. Zal Fofana extreem duur worden denk je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 4 minuten geleden zei Thierryvane: Eindbazen team. Kimpembe kan écht niet meer hoor. Staat hier ook gewoon nog basis... Die Fofana headliner moet ik echt hebben in combi met die Clauss SBC. Hele vette link. Zal Fofana extreem duur worden denk je? Haha ik heb Cozza nog, maar Cozza naar Cordoba is een liliputter duo dus dat is vragen om problemen. Die Fofana ga ik ook zeker in de gaten houden maar wil eigenlijk over paar weekjes TOTY Kante er in duwen. Dat wordt echt de beste middenvelder van het spel. Fofana zal denk zondag rond de 500k? liggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 18 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Team is gereed. Hebben nog een millie over, heb nog een dagje prime Desailly gebruikt, maar wil nog even wat speelgeld houden. Ik zal wel een ouwe lul zijn, maar Mbappé en Neymar op het middenveld en Vieira in de spits? Als dit écht goed werkt bewijst dat m.i. het failliet van dit spelletje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten