Gert Geplaatst 30 november 2021 Share Geplaatst 30 november 2021 Who's your daddy? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 30 november 2021 Share Geplaatst 30 november 2021 You can call me daddy if u want to Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 Gister gelijk de FUT Champions 86+ SBC gedaan met wat lage picks: T. Silva 86, Kane 91 en Müller 88. Niet bruikbaar maar wel prima fodder. Denk vanavond of Cech of Neres 'ff voltooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 1 uur geleden zei Thierryvane: Gister gelijk de FUT Champions 86+ SBC gedaan met wat lage picks: T. Silva 86, Kane 91 en Müller 88. Niet bruikbaar maar wel prima fodder. Denk vanavond of Cech of Neres 'ff voltooien. Heb m ook gedaan maar kon maar 1 keer omdat ik al een aantal high rateds in SBC's heb geflikkerd. Boven de 86 ga ik ze toch niet in deze SBC knallen. Kreeg keuze uit 90 Benzema 86 Nkunku en 86 Barella. Ben voor de pizza gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 2 uur geleden zei ReneLeBlanc: Heb m ook gedaan maar kon maar 1 keer omdat ik al een aantal high rateds in SBC's heb geflikkerd. Boven de 86 ga ik ze toch niet in deze SBC knallen. Kreeg keuze uit 90 Benzema 86 Nkunku en 86 Barella. Ben voor de pizza gegaan. Wat voor een pizza heb je genomen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 40 minuten geleden zei La Pulga: Wat voor een pizza heb je genomen? Pizza barella. Steady pizza, geen topper maar ook geen tegenvaller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 48 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Pizza barella. Steady pizza, geen topper maar ook geen tegenvaller. Klinkt goed, zal wel met extra kaas zijn dan, krijg er een pepperoni gevoel bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 1 uur geleden zei La Pulga: Klinkt goed, zal wel met extra kaas zijn dan, krijg er een pepperoni gevoel bij. Nou deze extra kazige pizza gaat gewoon weer de SBC in, ben blijkbaar toch allergisch voor kaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 Die Neres kaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 3 december 2021 Share Geplaatst 3 december 2021 Ja ik ben er ook fan van. Alleen vanavond komt ook nog eens die Antony kaart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 3 december 2021 Share Geplaatst 3 december 2021 Volland Morata Manolas Aanrader die 83+ PP Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 december 2021 Auteur Share Geplaatst 5 december 2021 Er komen nu wel wat te veel special cards van Ajax Laat Haller wel zitten, Openda denk ik toch meer bruikbaar. Antony tof en verdient maar ja, Neres is er al. Afgelopen week met v persie 87 gespeeld. Schiet alles erin maar z’n balans maakt de kaart voor mij ‘net niet’. Di natale was daar in tegen magistraal. Verkocht voordat iedereen z’n Hero pack kreeg want dacht dat daardoor z’n prijs zou zakken. Nou niet dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 Ik heb gister voor zo'n 25K de Cech SBC gedaan. Wat een verademing t.o.v. Donnarumma. Die hebben ze een partijtje verkracht sinds de update. Vrijdag Icon Swaps gok ik? Hopelijk iets bruikbaars. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 december 2021 Auteur Share Geplaatst 6 december 2021 Vrijdag denk ik fut Freeze, de leaks zijn er al Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 Vorig jaar kwam icon swaps tegelijkertijd met FUT Freeze uit, dus dat is ook een mogelijkheid. Ik zou het wel tof vinden, en FUT Freeze en icon swaps. Heb de leaks van FUT Freeze ook gezien, hier het rijtje: - Gabriel Jesus - Kounde - Valverde - Alejandro Gomez - Adama Traore - Rashford - Mbabu - Correa - Claude-Maurice - Schulz - Pereyra Ze schijnen ook weer skill moves en weak foot upgrades te krijgen dus we zullen zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 Never forget: G. Jesus Futmas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 13 minuten geleden zei Thierryvane: Never forget: G. Jesus Futmas May he rest in de FUT heaven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 54 minuten geleden zei ReneLeBlanc: May he rest in de FUT heaven. Die Futbin comments zijn altijd goud. Ga daar helemaal stuk om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 Haha ja dat is altijd zo mooi. Zag laatst zo'n overzichtje met de beste comments van dit jaar, echt gruwelijk haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 december 2021 Auteur Share Geplaatst 6 december 2021 Zullen ze hem dit jaar niet vergeten ? Mis Futmas wel, vond dat concept toffer. Iedere dag 3 spelers. Nu zie je weer dezelfde namen. Amper serie A en waar zijn de kleinere comps? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 4 minuten geleden zei Vitesse88: Zullen ze hem dit jaar niet vergeten ? Mis Futmas wel, vond dat concept toffer. Iedere dag 3 spelers. Nu zie je weer dezelfde namen. Amper serie A en waar zijn de kleinere comps? Vond ik ook heel vet. Waren ook gewoon leuke spelers. Heb toen echt ziek lang met Renato Sanches Futmas gespeeld. Alleen dat doen ze niet meer, net zoals Halloween. Omdat niet elk geloof die feesten 'viert'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 Begint ondertussen wel een leuk team te worden, enkel een leuke vervanger voor Wijndal zou nog fijn zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 13 minuten geleden zei van der Water: Begint ondertussen wel een leuk team te worden, enkel een leuke vervanger voor Wijndal zou nog fijn zijn. 451 starten heb je iedereen op 10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 10 minuten geleden zei ReneLeBlanc: 451 starten heb je iedereen op 10 volgens mij niet, dan is het ofwel Chong op 8 ofwel De Ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 15 minuten geleden zei van der Water: volgens mij niet, dan is het ofwel Chong op 8 ofwel De Ligt. Oh sorry te snel gekeken, je hebt 1 Nederlander te weinig op middenveld/voorin haha. Sorry! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten