Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

Zo bizar weekend hier ook hoor. Vrijdagavond Sinterklaas avond bij de schoonfamilie, zit 's middags nog een beetje op mn tellie te frutten open een packje witte flares. George Best mid komt er gezellig even uit. ;c Toen nog een shitload aan fodders gepackt, vervolgens zaterdag avond lekker op de PS upgrades packs grinden en ja hoor de Ratking himself aka Ben Yedder komt gezellig de club versterken.

In totaal ook drie icon sbcs gedaan dit weekend voor in totaal 40k ofzo, Guardiola, Klose en tot slot je raadt het al: SHEARER. Hero pack was Ljungberg. ;c Gameplay was verder zo kut, man man man. Kane en Kroos wel uit die TOTW pack en ook nog twee keer Ferland Mendy en twee keer Ter Stegen gepackt. Beiden untr en tradable. Maatje van mij had begin dit jaar al baby Pele gepackt untradable uit een shit pakketje, packte gister bij zijn schoonfamilie baby Eusebio uit de baby SBC en deed daarna die mega pack van de flits uitdaging, tradable Di Natale. ;c;c;c Manmanman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Hoe bizar. Ik denk dat mijn packluck er voor dit jaar weer op zit met Salah SIF. Hoe ziet je team er nu uit?

Sinds een week of drie is de WL gameplay echt een ramp. Heb gisteren wel 10 tot 15 keer de keeper geprobeerd te passeren met een bal roll, maar hij registreerde 'm gewoon niet. 

Oh wait, nu je het zegt. Salah SIF dat was de eerste na mn Best, was ook op mn tellie bij de schoonfamilie ;c 

Haha maat, hou op met me. Ik kon echt niets. Ik had gisteren 25 schoten op goal, 2 doelpunten. Alles werd geblokt/gekeept en alles daaromheen ging op de paal. Verloor met 3-2. Joejoe

Link naar opmerking
Deel via andere websites