ReneLeBlanc Geplaatst 26 november 2021 Share Geplaatst 26 november 2021 1 uur geleden zei Thierryvane: Komen zieke promo's... Holy moly man. Ik heb hier echt zoveel zin in, dit wordt zo'n heerlijke promo. Maakt me geen drol uit hoe sweaty de WL wordt, 12 wins is zat. Ik sta ook in de top 10.000 bij rivals, voor wat het waard is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 november 2021 Share Geplaatst 26 november 2021 Ik speel eigenlijk alleen maar COOP rivals met een goede vriend. Jammer dat de WL niet samen kan, had helemaal mooi geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 26 november 2021 Share Geplaatst 26 november 2021 Haha Coop kan ik echt geen jota van. Althans, ik speelde met iemand die niet zo goed was en dan wordt het sowieso niet veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 november 2021 Share Geplaatst 26 november 2021 Heb nu deze mannen staan plus 280K op de bank: Probeer Vinicius Jr. 85 op 7 chem er in te verwerken (Paqueta naar CAM, Vini op linker CM), maar dan komt Kante op minder chem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 november 2021 Auteur Share Geplaatst 27 november 2021 Die Benzema, die lijkt me wel heerlijk zeg. Potm 91 gaat daar wellicht in. Verder lekker packs aan het sparen, weet niet of het open gaat binnenkort. Zijn 50k packs of hoger en vrij veel dankzij rivals en league sbc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 november 2021 Auteur Share Geplaatst 28 november 2021 Promocards Ben Yedder, Kramaric en Diego Carlos gepackt in 1 100k pack. Speel al met reguliere Ben maar dit is wel een twijfel. Hij is 900k maar ik speel FO Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 Hier afgelopen week Pogba gehaald. Dik tevreden mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 Pfffff, gister de hele WL gespeeld. Ik raad het niemand aan. Gameplay was ruk, speelde zelf ruk, drie maten in een party. Daarna zo gefrustreerd dat ik al mijn fodder in een baby iconpack gooide. ... .... ..... ...... Riquelme Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 Awwww. Dat is ruk ja. Ik ging gisteren gewoon rivals spelen met een brakke en zonder slaap kop. Dat geeft ook weinig voldoening Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 Wij deden hier het 'landenspel'. Je opent je iconpack, zonder te kijken pomp je hem naar je club en dan land voor land. Kom je bij de top 9. ik roep Argentinië en ja hoor. BINGO. Abédi Pelé was deze WL echt een beast. Wel verkocht. Baby Dalglish voelde net wat lekkerder aan met zijn 5* WF. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 Owja zat Piet(er) stiekem bij je te chillen? Want dat deed hij vroegah ook weleens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 Hahaha, niet eens. Was het maar zo. Pieter aka Mr. Packluck himself. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 Zo bizar weekend hier ook hoor. Vrijdagavond Sinterklaas avond bij de schoonfamilie, zit 's middags nog een beetje op mn tellie te frutten open een packje witte flares. George Best mid komt er gezellig even uit. Toen nog een shitload aan fodders gepackt, vervolgens zaterdag avond lekker op de PS upgrades packs grinden en ja hoor de Ratking himself aka Ben Yedder komt gezellig de club versterken. In totaal ook drie icon sbcs gedaan dit weekend voor in totaal 40k ofzo, Guardiola, Klose en tot slot je raadt het al: SHEARER. Hero pack was Ljungberg. Gameplay was verder zo kut, man man man. Kane en Kroos wel uit die TOTW pack en ook nog twee keer Ferland Mendy en twee keer Ter Stegen gepackt. Beiden untr en tradable. Maatje van mij had begin dit jaar al baby Pele gepackt untradable uit een shit pakketje, packte gister bij zijn schoonfamilie baby Eusebio uit de baby SBC en deed daarna die mega pack van de flits uitdaging, tradable Di Natale. Manmanman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 Hoe bizar. Ik denk dat mijn packluck er voor dit jaar weer op zit met Salah SIF. Hoe ziet je team er nu uit? Sinds een week of drie is de WL gameplay echt een ramp. Heb gisteren wel 10 tot 15 keer de keeper geprobeerd te passeren met een bal roll, maar hij registreerde 'm gewoon niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 1 uur geleden zei Thierryvane: Hoe bizar. Ik denk dat mijn packluck er voor dit jaar weer op zit met Salah SIF. Hoe ziet je team er nu uit? Sinds een week of drie is de WL gameplay echt een ramp. Heb gisteren wel 10 tot 15 keer de keeper geprobeerd te passeren met een bal roll, maar hij registreerde 'm gewoon niet. Oh wait, nu je het zegt. Salah SIF dat was de eerste na mn Best, was ook op mn tellie bij de schoonfamilie Haha maat, hou op met me. Ik kon echt niets. Ik had gisteren 25 schoten op goal, 2 doelpunten. Alles werd geblokt/gekeept en alles daaromheen ging op de paal. Verloor met 3-2. Joejoe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 Die Benzema kan eigenlijk niet ontbreken in mijn team. Met pijn in mijn keline hartje dan maar Fekir linie terug: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 Flashback Benzema en Fekir RTTK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 november 2021 Share Geplaatst 30 november 2021 Ik. Haat. Flashback. Benzema. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 30 november 2021 Share Geplaatst 30 november 2021 1 uur geleden zei Thierryvane: Ik. Haat. Flashback. Benzema. Helemaal eens, bah bah. Je gelooft me vast niet meer, maar het is echt. Gisteren di Natale tradable gepackt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 november 2021 Share Geplaatst 30 november 2021 Wil jij gewoon uitloggen en niet meer posten in dit topic? Namens mij en alle no-packluck-FIFA-spelers bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 30 november 2021 Share Geplaatst 30 november 2021 38 minuten geleden zei Thierryvane: Wil jij gewoon uitloggen en niet meer posten in dit topic? Namens mij en alle no-packluck-FIFA-spelers bedankt! Nog eentje dan? Ronaldinho uit baby icon. xoxo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 november 2021 Share Geplaatst 30 november 2021 5 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Nog eentje dan? Ronaldinho uit baby icon. xoxo Op welke server speel jij? Hoeveel kost dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 30 november 2021 Share Geplaatst 30 november 2021 47 minuten geleden zei Thierryvane: Op welke server speel jij? Hoeveel kost dat? Stuur maar een DM, kost je 500 piek maar hebbie ook wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 november 2021 Auteur Share Geplaatst 30 november 2021 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Stuur maar een DM, kost je 500 piek maar hebbie ook wat. Of ken jij een EA medewerker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 30 november 2021 Share Geplaatst 30 november 2021 30 minuten geleden zei Vitesse88: Of ken jij een EA medewerker Mijn vader werkt bij EA, is dat het misschien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten