Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei ELHenry:

En wat voor rang haal je meestal in de WL>?

Ik hou het toevallig met m'n twee beste vrienden bij. Soort competitie.

Thierry: 19 - 20 - 20 - 19 - 22 - 21 - 22 - 22 - 23 - 20 - 17 - X - 20 - 22 - 20 - 20

Helaas niet alles bijgehouden. Laatste weken stop ik bij 17.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Thierryvane:

4-2-2-2

Defensief

Gebalanceerd 

4

4

Aanvallend

Long Ball

4

6

2

2

7 depth zorgt voor automatische buitenspelval. Kan nog wel eens handig zijn. Persoonlijk vind ik dat fijn, als mijn tegenstander dan een bal naar achter passt (wat wel eens voorkomt, ook al is het maar klein stukje) schuift je verdediging automatisch op naar voren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

7 depth zorgt voor automatische buitenspelval. Kan nog wel eens handig zijn. Persoonlijk vind ik dat fijn, als mijn tegenstander dan een bal naar achter passt (wat wel eens voorkomt, ook al is het maar klein stukje) schuift je verdediging automatisch op naar voren.

Dit is ook de reden dat al mijn tactieken op 7 depth staan. Kan niet meer zonder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Online swaps klaar (friendly’s). Mooi dat 99% nog golden goal speelt. 83 en 81x25 gedaan. Kounde tots (schrok even, dacht varane ;c) en moet Mahrez uit de 83. Aboubakhar tots uit de 81. Ga sowieso de 84x20 vrijspelen en daarna nog maar ff kijken. Ga sowieso 2 tokens missen ivm WL. 20 rivals ook aardig wat maar dat komt wel door het spelen voor die weekly objectives.

Ga nu coins steken in de la Liga player picks. Ik heb er nu 34 staan. Alle rated zijn op (tot 83). Dus deze dagen ff rares kopen. Wat gaan jullie met de swaps kiezen? 

bewerkt door Vitesse88
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Christian.:

Nog even snel 4 upgrade packs gedaan, toch nog 2 TOTS kaartjes gepacked. Niet de allerbeste (Carrasco en Moreno), maar toch weer mooi meegenomen :D

Niet naar prijs kijken joh. Harvey Barnes (650-700k) en Carrasco (250k) ontlopen elkaar nauwelijks en Carrasco heeft nog een betere body type ook. Gewoon een hele goede pull!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei ELHenry:

@Thierryvane verder nog spelersinstructies?

- Keeper op komt voor voorzetten en libero-doelman;

- Backs op achterblijven;

- Beide CM's op gebalanceerde verdediging, achterblijven tijdens aanval en dekking midden;

- Beide CAM's op terugkomen bij verdedigen, naar zestien bij voorzet; 

Spitsen moeten je een beetje mee spelen. Ik heb daar Mbappé en Del Piero staan. Mbappé op ondersteun verdediging en achter de linies kruipen, Del Piero is wat minder snel dus moet voorin blijven.

3 x 85 toch mooi Koundé TOTS. Past alleen niet in mijn team door Ederson. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Thierryvane:

Zijn er mensen die nog helemaal voor de nieuwe icon swaps gaan, ja? Poh. Zo jammer dat TOTS zo laat is (begrijpelijk). Weinig zin meer.

Haha, heb de SB er al opzitten samen met die maat van mij. Verder beetje lopen kloten met die één competitie shit en rivals en WL komen vanzelf wel. Vind het spel nog steeds gewoon erg leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Carrasco vandaag uit die 81+ x 25 of whatever die pack ook is. Vandaag 5 tokens verzamelen voor de icon pack en dan vanavond Guaranteed pack + 2 icon packs. :< Lets goooooo.

Lekker zeg. Hij is zo’n beest. Ik heb gisteren nog 14 picks gedaan, Llorente erbij. Ik heb nu dit (hieronder) la Liga team staan :-D 

1 uur geleden zei Thierryvane:

Zijn er mensen die nog helemaal voor de nieuwe icon swaps gaan, ja? Poh. Zo jammer dat TOTS zo laat is (begrijpelijk). Weinig zin meer.

Ik heb de 81 en 83x25 al geopend. Ga nu die van 84x20 vrijspelen (bewaar die denk ik voor eredivisie). En dan nog maar ff kijken, ga denk ik geen WL spelen. Vind swaps/objectivisme altijd wel leuk om te blijven doen.

Al ben ik maandag ook begonnen met fifa carrière. Met Forest Green. Beetje FM gevoel haha. 

FBF7E372-BC55-4A5F-84A3-55B5120A29A3.jpeg

bewerkt door Vitesse88
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Vitesse88:

Lekker zeg. Hij is zo’n beest. Ik heb gisteren nog 14 picks gedaan, Llorente erbij. Ik heb nu dit (hieronder) la Liga team staan :-D 

Ik heb de 81 en 83x25 al geopend. Ga nu die van 84x20 vrijspelen (bewaar die denk ik voor eredivisie). En dan nog maar ff kijken, ga denk ik geen WL spelen. Vind swaps/objectivisme altijd wel leuk om te blijven doen.

Al ben ik maandag ook begonnen met fifa carrière. Met Forest Green. Beetje FM gevoel haha. 

Lijkt me een meer dan prima team voor Forest Green begrippen.

Vanochtend wat player pick sbcs gedaan en gister avond ook. Denk 15 totaal. Niks meer erin. Pack weight lijkt omlaag of EA denkt die Gert kan de tering krijgen koop eerst maar eens voor 100 euro fifa punten sloeber.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Vitesse88:

Haha lol. Nou kom maar door met Oblak en Alba, dan ben je er vrijwel helemaal. ;c;c Prachtig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Haha lol. Nou kom maar door met Oblak en Alba, dan ben je er vrijwel helemaal. ;c;c Prachtig.

Ja klopt, team is al geheel untradable. Oblak zou zelfs top zijn. Kan ik courtois in een sbc flikkeren, haha. Al is varane ook niet erg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Thierryvane:

Die Turkse SBC net gedaan, hoopte stiekem op Davidson als sub maar kreeg Ghezzal. ;c

;c

FC3D5549-62D8-48F6-9703-42699067A3AF.jpeg

Jesus Navas uit de La Liga pack. Courtois en coutinho voltooid. Bizar hoe binnen een paar dagen een team zo eruit ziet :D 

B80F5B7D-48A3-4979-92FA-ED60CB21115D.jpeg

bewerkt door Vitesse88
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen de vid van Koentje gezien met La Liga Guaranteed pack openen met kijkers? ;c De oplettende kijker heeft mij voorbij zien en horen komen. ;c;c Had nog twee icon packs voor m bewaard, nou geloof mij als je wilt lachen moet je even kijken. 

Gisteren uit mn red picks eindelijk de eerste nuttige pick gekregen: Frenkie. :< Verder uit mijn TOTS pack Benzema, Jesus Navas en Kounde oftewel een kleine 900k aan rewards erbij. Nu zit ik in dubio: ga ik 98 Pele kopen voor op de flank (luxe problemen, yeah iknow), ga ik Moments Ronaldinho kopen of ga ik voor moments Pele. ;c;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Mensen de vid van Koentje gezien met La Liga Guaranteed pack openen met kijkers? ;c De oplettende kijker heeft mij voorbij zien en horen komen. ;c;c Had nog twee icon packs voor m bewaard, nou geloof mij als je wilt lachen moet je even kijken. 

Gisteren uit mn red picks eindelijk de eerste nuttige pick gekregen: Frenkie. :< Verder uit mijn TOTS pack Benzema, Jesus Navas en Kounde oftewel een kleine 900k aan rewards erbij. Nu zit ik in dubio: ga ik 98 Pele kopen voor op de flank (luxe problemen, yeah iknow), ga ik Moments Ronaldinho kopen of ga ik voor moments Pele. ;c;c 

Hahahaha, gast. Niet?! Ik dacht al bij het zien van dat team, holy moly. Ik hoopte zo op Cantona Moments...

Link naar opmerking
Deel via andere websites