Vitesse88 Geplaatst 26 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 26 januari 2021 5 uur geleden zei Thierryvane: Die nieuwe patch is verschrikkelijk, ja. Wat ze met de passing hebben gedaan... Geen flauw idee. Maar niks kwam aan dit weekend. Gameplay is sowieso ruk dankzij de promo. Zitten zoveel mensen in fut nu, packs openen, sbc’s doen, games spelen. Maar de nieuwe patch doet geen goed. Heb het idee dat een balletje opwippen, hooghouden en schieten het nieuwe OP is. Iedereen doet dat vanaf de aftrap. Hopelijk wordt Toty Ramos niet extreem duur, wil hen in m’n team hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 januari 2021 Share Geplaatst 26 januari 2021 1 uur geleden zei Vitesse88: Gameplay is sowieso ruk dankzij de promo. Zitten zoveel mensen in fut nu, packs openen, sbc’s doen, games spelen. Maar de nieuwe patch doet geen goed. Heb het idee dat een balletje opwippen, hooghouden en schieten het nieuwe OP is. Iedereen doet dat vanaf de aftrap. Hopelijk wordt Toty Ramos niet extreem duur, wil hen in m’n team hebben. Jou kennende pack je em toch wel weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 26 januari 2021 +- 230 packs klaar staan dus fingers crossed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 januari 2021 Share Geplaatst 27 januari 2021 Zou leuk zijn als iemand er eentje packed. Gister paar potjes tegen die Kimmich TOTY gespeeld. Wat. Een. Kaart. Hoop zelf zo'n 400K uit de packs te krijgen. Kan ik Ribéry doen zonder Ney/Mbappé te verkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 januari 2021 Share Geplaatst 28 januari 2021 Gaat weer heerlijk bij EA: gouden spelers in je WL player picks. Welkom Tomori en Romero. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 januari 2021 Share Geplaatst 28 januari 2021 Ik moest dit weekend tegen die toty Debruyne. Dan maakt het volgens echt niet uit met welk been en van welke hoek je schiet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 28 januari 2021 Share Geplaatst 28 januari 2021 Die Jahanbakhsh wel even vrijgespeeld gister. Goed voor mijn zilvere PL team. En met veel moeite nog 2 potjes voor Sinkgraven gewonnen. Sta nu op 10 winstpartijen. Nog 2 weken voor 5 erbij en 2 geplaatste goals, zal zweten worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 En, mannen? Zijn er behoorlijke beukers gepacked? Gister o.a. negen ultimate packs geopend: één walkout (David Silva). Was weer een aardige RIP. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 Was gisteravond werken dus heb vanavond ingepland. Ook omdat Messi er vanavond pas in komt, ik hoop als CA. En ik hoop dat ik meer geluk heb dan jij Die ultimate packs die ik weleens heb zijn ook altijd waardeloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 HOe is het gegaan @Arsène Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 30 januari 2021 Hoogtepunt van de 233 packs. Verder veel sbc fodder gepackt. Geen Toty. Heb nog 75 upgrade la Liga en BPL packs gemaakt. Die moeten nog open. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 januari 2021 Share Geplaatst 30 januari 2021 Zieke W hoor. Die Puskás is fraude. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 31 januari 2021 Share Geplaatst 31 januari 2021 Navas untradable (had ik al untradable) Hummels untradable Sterling untradable Kane David Silva De Jong TOTW En in die 85+ x5 Oblak, Kroos, Icardi, Reus en Gulacsi. Waarvan ik die laatste al untradable had. Nee geen groot succes dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 1 februari 2021 Share Geplaatst 1 februari 2021 Had niet heel veel packs opgespaard, maar uiteindelijk vrijwel niets boven de 84 gepackt. Zaterdag wel deze legende uit een icon sbc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 1 februari 2021 Share Geplaatst 1 februari 2021 (bewerkt) Lekker man, ik zou ook wel een Seedorf willen hebben. Die 85 van vorig jaar was echt een beest. Ik ga nu richting de 1,7 miljoen. Maar denk dat ik het op zak hou voor Frenkie POTM (al heeft die Canales er best wat ingeschoten) en future stars Gravenberch. O ja gister nog gepromoveerd naar divisie 4. Misschien moet ik ook weer eens een kans wagen voor de WL 1 februari 2021 bewerkt door Arsène Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 februari 2021 Share Geplaatst 1 februari 2021 Twijfel om mijn hele club op 83+ na in die upgrades packs te gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 februari 2021 Share Geplaatst 1 februari 2021 4 uur geleden zei Thierryvane: Twijfel om mijn hele club op 83+ na in die upgrades packs te gooien. Doe nou niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 1 februari 2021 Ik wilde dat ook doen maar heb er al 100+ gedaan en niks uitgekregen. Op geen puf meer voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 1 februari 2021 Share Geplaatst 1 februari 2021 59 minuten geleden zei Vitesse88: Ik wilde dat ook doen maar heb er al 100+ gedaan en niks uitgekregen. Op geen puf meer voor hahah hier ook hopen op Neymar IF en Mbappe TOTY. Ik heb ook alles erin gepompt. Ik ben leger dan de zak van de scharrel van Yolanthe :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 februari 2021 Share Geplaatst 1 februari 2021 Uiteindelijk niet gedaan, wist niet dat ze om 19:00 afliepen. Wel die aanval/middenveld/verdediging 83+ gedaan. Aanval en verdediging was niks, middenveld toch mooi Kanté. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 1 februari 2021 Share Geplaatst 1 februari 2021 57 minuten geleden zei Thierryvane: Uiteindelijk niet gedaan, wist niet dat ze om 19:00 afliepen. Wel die aanval/middenveld/verdediging 83+ gedaan. Aanval en verdediging was niks, middenveld toch mooi Kanté. Keurig altijd lekker deze eindbaas! Ik heb hiervoor net m'n keeper Ederson die 300+ potten voor mij heeft gekeept (stap vandaag of morgen over op Courtois) en nog redelijk wat lekkere spelers. Kwam Zlatan en Munain uit, kak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 2 februari 2021 Share Geplaatst 2 februari 2021 Ik had weer waardeloze spelers in die 83+. Isco, Munain, Van de Beek dat niveau. Zou leuk zijn als ik ooit een keer iets van 200k+ pack. Gelukkig wel eindelijk Sinkgraven binnen. Laatste paar wedstrijden gingen wat makkelijker gelukkig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 februari 2021 Share Geplaatst 2 februari 2021 Mijn team op dit moment. Alleen Mbappé en Ben Yedder tradeable. Op de bank nog RTTF A. Sandro en Jesus. Daar wacht ik mee tot ze (hopelijk) door zijn in de CL. Verder als subs Messi, Dybala Moments, Glitchell van Bergen en Klaiber. Donderdag laatste SBC afronden van de mid icon SBC. We gaan weer schelden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 3 februari 2021 Share Geplaatst 3 februari 2021 Wejo die Rooney. Gelijk gedaan natuurlijk, 1 van mijn favoriete kaarten in fut 20. Moet er dan alleen nog een icon bij gaan halen voor CDM om hem in te kapselen. Of ik moet met een rood streepje gaan spelen maar daar hou ik niet zo van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 februari 2021 Share Geplaatst 3 februari 2021 Het is dat ik hem niet kwijt kan maar wat een heerlijke SBC die Rooney. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten