Vitesse88 Gepost February 24 Author Share Gepost February 24 Op 22-2-2025 om 19:39 zei aron24: 36 om 30 te winnen. Dat is praktisch gezien onmogelijk natuurlijk. Dan moet je een 13/15 speler zijn in de WL. Ik pas hiervoor. Sowieso niet goed genoeg om 30/36 te winnen. Paar potten gedaan. 4 wins en dus die evo gepakt. Maar wat een sweaty modus zeg. Echt geen zin in die onzin. Wat mij betreft heeft EA hier echt de boot mee gemist. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost February 25 Share Gepost February 25 5 potjes in die friendlies WL gedaan (zullen het zo maar even noemen ). 4 gewonnen, ik heb de evo, dus ik stop. Die nieuwe cup is ook weer zo'n gare gamemode. 12 winnen ook weer echt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xanderoo Gepost February 25 Share Gepost February 25 Weer ontslagen, deze keer lijkt er geen ontkomen aan. Maar maakt niet uit. Wel jammer dat ik zo'n goede ploeg heb gemaakt en ontslagen wordt, terwijl je wel wat doelstellingen haalt, maar helaas. Vooral grappig eigenlijk dat ik tijdens het seizoensoverdracht nog het vertrouwen krijg van het bestuur, om dan 2 weken later te zien dat je contract wordt beëindigt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost March 1 Share Gepost March 1 Level 40 Icon pick genomen, mag in ieder geval niet klagen, andere keuzes waren Hierro en Barnes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost March 1 Share Gepost March 1 Even een evo chain die ik aan het volgen ben En het team wat ik nu heb staan. Als er de komende dagen geen andere leuke evo voor Cruyff uitkomt, dan ga ik 'm in die fantasy evo's gooien en de 99 dribbling. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost March 1 Author Share Gepost March 1 10 uur geleden zei Oerlie: Level 40 Icon pick genomen, mag in ieder geval niet klagen, andere keuzes waren Hierro en Barnes. Echt spijt van de 87x10, wist niet dat die pp zo kapot was. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost March 4 Share Gepost March 4 Vandaag die cup gedaan voor de bruiser+ evo. Gamemode was 'no rules' Dat was nog vrij vermakelijk, om gewoon zonder zorgen iedereen omver te kunnen zagen. Of om vanaf de eigen helft ballen te lanceren naar een spits die eigenlijk ver buitenspel staat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost March 4 Author Share Gepost March 4 (edited) 1 uur geleden zei TheRealOne: Vandaag die cup gedaan voor de bruiser+ evo. Gamemode was 'no rules' Dat was nog vrij vermakelijk, om gewoon zonder zorgen iedereen omver te kunnen zagen. Of om vanaf de eigen helft ballen te lanceren naar een spits die eigenlijk ver buitenspel staat Gisteren ook gedaan, binnen 1,5 uur klaar. Jammer dat mensen golden goal niet snappen maar er wel zelf van profiteren. Uit de 90x4 hier Yoro, Sesko, Watkins en joao Neves, die laatste is blijkbaar 900k Van die cup PS+ zag ik een filmpje met de beste opties. Zat Thiaw bij. Die had ik al in een evo maar die heb ik dus weggegaan en evo gerestart. Dus die andere in een onderdeel van de Hero pick gedaan. Kwam daar 88 Matuidi uit, tja die gaat dus meteen in die anker evo (sorry Thiaw ). Edited March 4 by Vitesse88 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost March 5 Share Gepost March 5 Het ziet er naar uit dat ik toch nog lvl 40 ga halen in de season pass Ik heb de afgelopen weken ook RTTF Dani Olmo en Fantasy Fermin Lopez + Kika Nazareth gepacked/unlocked. Ziet er naar uit dat ik nu een groot Barca fan ben FUT Birthday ook deze vrijdag. Ben benieuwd naar wat voor sbc's en evo's we dan gaan krijgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost March 8 Share Gepost March 8 Op 5-3-2025 om 15:14 zei TheRealOne: Het ziet er naar uit dat ik toch nog lvl 40 ga halen in de season pass Ik heb de afgelopen weken ook RTTF Dani Olmo en Fantasy Fermin Lopez + Kika Nazareth gepacked/unlocked. Ziet er naar uit dat ik nu een groot Barca fan ben FUT Birthday ook deze vrijdag. Ben benieuwd naar wat voor sbc's en evo's we dan gaan krijgen Die Fermin speelt oprecht niet slecht, heb hem veel in die cup gebruikt. Zelf ook nog Pau Cubarsi uit die 90+x4 gehad, die had niet misstaan bij je andere Barca spelers, heb zelf overigens ook Olmo op de bank zitten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost March 15 Author Share Gepost March 15 Tja dat Roma trio. Erg leuk idee maar ga geen 150k per speler lappen. Die komen niet in iedereen z’n team. Idee goed, uitvoering minder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost March 16 Share Gepost March 16 Van de week FB Van Basten gepacked. Wat is die goed zeg, bijzonder dat hij maar 100k kost Van wat ik er over hoor, schijnt Lineker ook zo'n kaartje te zijn. Heb ook nog WW Gakpo in de club Die gaat mooi in deze evo. Had Oshoala in die 2-delige FB evo gestopt voor hetzelfde effect. Maar dan sla ik deel II daarvan mooi over Gakpo met 99 pace en controlled lengthy moet haast wel beter zijn. Had ook nog Zechiël in de club, die heeft CDM en base intercept. Die gaat mooi in die bronze evo die net is uitgekomen. Met die Olmo upgrades gaat Cruyff denk ik ook uiteindelijk toch even moeten banken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost March 21 Share Gepost March 21 Daar gaan we Al drie 91-rated squads gedaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost March 23 Share Gepost March 23 (edited) Een speler per club en een keurige bank Edited March 23 by Kelvin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost March 23 Author Share Gepost March 23 Op 21-3-2025 om 19:35 zei TheRealOne: Daar gaan we Al drie 91-rated squads gedaan. Hier nog 4 squads te gaan. 2x een 90 en 2x een 89. Fodder in de club niet meer aanwezig Nog wel wat pakketjes staan a 10x83 en 5x84 dus moet wel goed gaan komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost March 30 Share Gepost March 30 Op 23-3-2025 om 18:28 zei Vitesse88: Hier nog 4 squads te gaan. 2x een 90 en 2x een 89. Fodder in de club niet meer aanwezig Nog wel wat pakketjes staan a 10x83 en 5x84 dus moet wel goed gaan komen. Al voltooid ondertussen? Hier nog een 90-rated squad, 3x 89, 1x 88, 1x 87 en 1x 86 te gaan. Bijna alle goedkope spelers uit SBC's zijn in Gullit verdwenen tot nu toe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost March 31 Author Share Gepost March 31 9 uur geleden zei TheRealOne: Al voltooid ondertussen? Hier nog een 90-rated squad, 3x 89, 1x 88, 1x 87 en 1x 86 te gaan. Bijna alle goedkope spelers uit SBC's zijn in Gullit verdwenen tot nu toe Jup ergens vorige week. Jammer dat team 2 zo enorm matig is, dus lekker packs bewaren voor de komende promo of Tots. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost April 5 Share Gepost April 5 Op 31-3-2025 om 07:30 zei Vitesse88: Jup ergens vorige week. Jammer dat team 2 zo enorm matig is, dus lekker packs bewaren voor de komende promo of Tots. Ik heb 'm nu ook af met de rewards van deze WL. Ook bijna klaar met deze evo chain. Dan staat m'n middenveld wel weer even Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost April 15 Author Share Gepost April 15 Hoe gaat golden goal cup boys? Hier 20 wins gehaald, begon met 1-4 Teams zijn nu als volgt. Nog bezig met Zico, die was vorig jaar heerlijk en verder is er toch weinig interessants om te doen qua sbc’s. Kenny met 99 schieten Zanetti zit nog in de 2 weekse trainingskamp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boppah Gepost April 16 Share Gepost April 16 Vraag: omdat ik FM24 nu wel gezien heb, ben ik een spelerscarriere bij FC25 begonnen. Een career, maar dan als 1 speler. Bij vorige versies (ik denk de laatste die ik gespeeld heb fifa 22 is geweest), werd je speler ook opgeroepen voor het nationale team. Zit dat nog in deze versie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost Tuesday at 12:19 PM Share Gepost Tuesday at 12:19 PM Klaar voor TOTS Ofja, nog even die Bueno evo afmaken Wat packs verzameld die er natuurlijk allemaal doorheen gaan bij de Eredivisie TOTS komende vrijdag. Sowieso Eriksen completen daarna. En hopelijk een evo waar m'n Cruyff met 99 dribbling in past. Want ik heb tot nu toe mezelf flink genaaid door die 99 dribbling evo te completen hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost yesterday at 04:27 PM Author Share Gepost yesterday at 04:27 PM Wat vinden jullie van de 500k/1000fp season premium pass? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts