xanderoo Gepost February 12 Share Gepost February 12 (edited) Dju, Lewandowski was vrij. Of ik hem kon strikken, is een andere vraag, maar er was toch een kans. Â Â Â Dit was derde divisie. Nu 2de, ondanks 108 punten toch geen kampioen geworden. Maarja, spelers die op interland vertrekken in een te kleine kern, helaas. Edited February 12 by xanderoo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost February 13 Share Gepost February 13 Zegt u het maar, welke wordt het Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost February 13 Share Gepost February 13 (edited) CAM. Zou alleen nog een beetje kunnen gaan twijfelen als de RW-versie 5* WF heeft. Â Gaat overigens daarna meteen een Cosmetic Evo in ook. Wat een afschuwelijke card design zeg. Edited February 13 by JanVertonghen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost February 13 Share Gepost February 13 42 minuten geleden zei JanVertonghen: CAM. Zou alleen nog een beetje kunnen gaan twijfelen als de RW-versie 5* WF heeft. Â Gaat overigens daarna meteen een Cosmetic Evo in ook. Wat een afschuwelijke card design zeg. Ik dacht dat ik ergens voorbij zag komen dat alle versies 4* WF en 5* skills hebben, en ook al de andere posities als alternatief. Enige verschil per kaartje zouden dan de rollen en de stats zijn. Â Die Stoichkov SBC die geleaked is ga ik ook wel ff completen zeg. Â Die ziet er heel goed uit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost February 15 Author Share Gepost February 15 Gisteren Kante voltooid, Maradona evo klaar. Maybe maar een tientje doneren voor die andere evo. Net uit een 83x10 deze man gekregen, 2,2 miljoen waard   Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost February 15 Share Gepost February 15 Â Na rewards Kante gemaakt, eerder deze week Mbappe gepacked. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost February 15 Author Share Gepost February 15 (edited) Bla, rush is gewoon kut  Edited February 15 by Vitesse88 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thom Gepost February 17 Share Gepost February 17 Ik ben sinds seizoen 5 weer afgehaakt. Inmiddels 2,5 week niet meer gespeeld en ik mis het ook niet. Vreemd dat ik dit ronde deze periode heb. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost February 17 Share Gepost February 17 Hier is het vooral een beetje ouwehoeren met zoon, die begint echt een beetje interesse in Fifa te krijgen.  Vooral squad battles dan, hij raged van Rivals ongeveer zoals @JanVertonghen deed.  Afijn, Maradonna CAM al op 89, die laatste stap kost 500k? Die slaan we dan maar even over.  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost February 18 Share Gepost February 18 Op 17-2-2025 om 12:29 zei Elsjorro1990: Hier is het vooral een beetje ouwehoeren met zoon, die begint echt een beetje interesse in Fifa te krijgen.  Vooral squad battles dan, hij raged van Rivals ongeveer zoals @JanVertonghen deed.  Afijn, Maradonna CAM al op 89, die laatste stap kost 500k? Die slaan we dan maar even over.  of een tientje aan fifa punten, gun je zoontje dat Sjorro. Laad die punten vanavond op, evo die Argentijnse poedermuis naar 92 en zijn blik zal priceless zijn als die een 92 maradona in het teampje ziet de volgende dag  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost February 18 Share Gepost February 18 Maradona is klaar hoor, incl. 500k evo. Die is toch wel vrij goed hoor.  Nu is het toch ook echt even wachten op een goede evo voor m'n 88 Cruyff.  Met hetzelfde idee ook maar 88 Suárez gekocht, voordat hij straks onbetaalbaar is door een of andere evo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost February 19 Share Gepost February 19 14 uur geleden zei Keeza: of een tientje aan fifa punten, gun je zoontje dat Sjorro. Laad die punten vanavond op, evo die Argentijnse poedermuis naar 92 en zijn blik zal priceless zijn als die een 92 maradona in het teampje ziet de volgende dag  Dat joch kost me al zoveel geld  Dit is ons team nu. Ik vind het best oke. Ga waarschijnlijk Haaland nog even halen als Prinz klaar is.   Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 19 Share Gepost February 19 46 minuten geleden zei Elsjorro1990: Dat joch kost me al zoveel geld  Dit is ons team nu. Ik vind het best oke. Ga waarschijnlijk Haaland nog even halen als Prinz klaar is.   Ome Keeza maakt wel even 10 ekkies over voor de kleine man. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost February 19 Share Gepost February 19 (edited) 20 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ome Keeza maakt wel even 10 ekkies over voor de kleine man. Â Ja zeker, ik wacht nog op de terugbetaling van mijn donatie van de commissie 'word vriend van MU' n.a.v. mijn ban en daarna maak ik het over aan dat joch. Edited February 19 by Keeza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xanderoo Gepost February 20 Share Gepost February 20 (edited)  Dichter dan een titel kan je niet zijn. In de laatste minuten nog een tegendoelpunt geslikt, en grappig genoeg (denk ik) dat deze toch doorslaggevend was voor de titel. Maarja, wel FA Cupje..   Dit is mijn team na 3 seizoenen in de hoogste divisie te spelen. Ik weet ook wel dat je screenshots kan nemen op PS, maar dat lukt effe niet vanwege verhuis, en nieuwe modem dat op zich laat wachten.   🤣 Deze kon ik niet laten liggen. Belachelijk bedrag, ook al was het voor mijn beste spits. Speelde lekker, maar helaas, eventjes 450 miljoen geprobeerd. Ik had nog medelijden van een bod van 385 miljoen. 🤣💀 Edited February 21 by xanderoo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost February 21 Share Gepost February 21 (edited) Deze MOET m'n team in  Maakt niet uit dat hij weinig playstyles heeft. Ik wil gewoon met Anton ballen over het hele veld strooien.  Jongens ik heb ook gewoon een first owner Gaaei in m'n club. Stond in de sterren geschreven dit. Edited February 21 by TheRealOne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost February 21 Share Gepost February 21 Â lekker begin van de promo zo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost February 22 Author Share Gepost February 22 Mag toch hopen dat die objective voor Maicon in een andere cup is dan geluksbal. Wat een toxic shit is dat zeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost February 22 Share Gepost February 22 52 minuten geleden zei Vitesse88: Mag toch hopen dat die objective voor Maicon in een andere cup is dan geluksbal. Wat een toxic shit is dat zeg. die cup zou morgen gerealesed worden, zal wel een andere zijn idd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost February 22 Share Gepost February 22 1 uur geleden zei Vitesse88: Mag toch hopen dat die objective voor Maicon in een andere cup is dan geluksbal. Wat een toxic shit is dat zeg. Die geluksbal mode is tenminste wel unlimited games  De mode waar Maicon in gaat zitten zou een limiet hebben van het aantal games dat je kan spelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost February 22 Author Share Gepost February 22 51 minuten geleden zei TheRealOne: Die geluksbal mode is tenminste wel unlimited games  De mode waar Maicon in gaat zitten zou een limiet hebben van het aantal games dat je kan spelen. Ja 36 entry’s, ben benieuwd hoeveel potten je per entry kan doen. Ik wil die Maicon wel echt graag voor mijn Milaan squad. Die andere fantasy cup skip ik iig verder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost February 22 Share Gepost February 22 36 om 30 te winnen. Dat is praktisch gezien onmogelijk natuurlijk. Dan moet je een 13/15 speler zijn in de WL. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost February 22 Author Share Gepost February 22 1 uur geleden zei aron24: 36 om 30 te winnen. Dat is praktisch gezien onmogelijk natuurlijk. Dan moet je een 13/15 speler zijn in de WL. Lijkt mij dat een entry meerdere potten heeft. Gullit sbc vanavond voltooid, zoveel fodder in de club over en kan me niet herinneren dat ik hem ooit in de club heb gehad  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost February 23 Share Gepost February 23 Op 22-2-2025 om 17:30 zei TheRealOne: Die geluksbal mode is tenminste wel unlimited games  De mode waar Maicon in gaat zitten zou een limiet hebben van het aantal games dat je kan spelen. die geluksbal ging bij mij eigenlijk wel vlot. Denk 12 potten nodig gehad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xanderoo Gepost February 23 Share Gepost February 23 Op 20-2-2025 om 21:43 zei xanderoo:   🤣 Deze kon ik niet laten liggen. Belachelijk bedrag, ook al was het voor mijn beste spits. Speelde lekker, maar helaas, eventjes 450 miljoen geprobeerd. Ik had nog medelijden van een bod van 385 miljoen. 🤣💀  Deze reeds terug gehaald voor 100 miljoen euro minder. Nog altijd veel te duur misschien (bijna 300M), maar als je een statistiek hebt van 97 overall, dan mag dat wel als je budget dat toelaat.  Ik moet wel eerlijk toegeven, ik was eigenlijk ontslagen de eerste keer dat ik hem kocht. Mijn doelstellingen amper behaald, en direct ontslagen, terwijl ik 20 man op de transferlijst had gezet. Dus afgesloten zonder op te slaan en gelukkig ver genoeg om niet helemaal opnieuw te beginnen. Seizoen was gedaan, en opnieuw de Champions League spelen terwijl je al uitgeschakeld was is lame. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts