Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Arsène:

Hoeveel packs heb je nu opgespaard @Vitesse88?

Sta nu op 221. Gisterenavond BPL kunnen doen voor 50k. Ga vanavond ff kijken hoeveel van alles, best veel untradable volgens mij. Maar ga als ik niet meer unassigned ben, de shit packs vast openen. En open dat de packs van goede waarde op de PS. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-1-2021 om 09:31 zei Arsène:

Ja wel alleen voor nominees. Die toty kaarten zelf waren vorig jaar wel mooi. Die nominees hadden vorig jaar wel +1.

Succes met je icon pack.

Kreeg Alan fucking Shearer. Daarna gelijk die 84+ SBC gedaan: Isco - Milinković-Savić - Lucas Leiva - Messi. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Thierryvane:

Kreeg Alan fucking Shearer. Daarna gelijk die 84+ SBC gedaan: Isco - Milinković-Savić - Lucas Leiva - Messi. :D

Dat is niet best best :/

Ik kreeg in die SBC Alex Sandro - Ter Stegen UCL - Isco - Wijnaldum

Ik heb Ter Stegen al untradable maar geluk bij een ongeluk was dit dus de UCL versie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan is zowel je transferlijst vol en kan je ze ook niet in je club kwijt i.v.m. dubbele dus laat je ze in die transferkandidaten staan.

Eindelijk die eredivisie sbc live. Niet de beste pakketjes maar heeft me ook weinig gekost toen ik ze aanschafte. Zit nu niet op de ps maar zit nu rond de 165 pakketjes denk. Zitten ook wel veel waardeloze tussen maar goed met alleen maar een C. Ronaldo ben ik ook al content.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Arsène:

Dan is zowel je transferlijst vol en kan je ze ook niet in je club kwijt i.v.m. dubbele dus laat je ze in die transferkandidaten staan.

Eindelijk die eredivisie sbc live. Niet de beste pakketjes maar heeft me ook weinig gekost toen ik ze aanschafte. Zit nu niet op de ps maar zit nu rond de 165 pakketjes denk. Zitten ook wel veel waardeloze tussen maar goed met alleen maar een C. Ronaldo ben ik ook al content.

Ik had hier de eredivisie ook ingekocht, dikke prima. Al die silvers zijn handig voor andere league sbc’s. Hier op 173 packs. Komend weekend sb ff wat puntjes binnen harken. Verder nog 15 potjes in rivals 1 goal maken voor de 125k pack. 

Hopelijk begint Toty echt volgende week vrijdag en dan spoedig alle spelers in packs. Tavernier sbc trouwens :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja die Tavernier is echt ziek. Alleen heb ik Robben RM en ik hou niet van rode verbindingen. En Klaiber is ook wel goed.

Ik heb nu 2 van de nog 4 mogelijke icon wissels, ga er nog eentje halen met Liga NOS SB's. Dan ga ik denk ik voor die 5x 85+. Die ultimate packs zijn nooit echt een succes bij mij :/

Die telling voor TOTY sluit trouwens 18e dus misschien beginnen ze al op dinsdag met releasen. Anders is er straks een week geen promo (denk dat HL vanavond afloopt?) en ze moeten wel fifa points verkopen natuurlijk.

bewerkt door Arsène
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Thierryvane:

En komen dan per linie in packs. Dus eerder dat het hele team in packs zit is het begin februari ben ik bang...

Ik denk 48 uur per linie in packs. Denk geheel de 29e oid. Als de promo maar begint vrijdag. Zijn meestal wel toffe sbc’s. Hopelijk flashback Frenkie ofzo 

Link naar opmerking
Deel via andere websites