Arsène Geplaatst 8 januari 2021 Share Geplaatst 8 januari 2021 (bewerkt) Ja wel alleen voor nominees. Die toty kaarten zelf waren vorig jaar wel mooi. Die nominees hadden vorig jaar wel +1. Succes met je icon pack. 8 januari 2021 bewerkt door Arsène Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 januari 2021 Share Geplaatst 8 januari 2021 Leuk hoor zo'n Messi packen. Maar dit is beter (probeerde die bronze totw te packen, dus nog een weg te aan) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 8 januari 2021 Share Geplaatst 8 januari 2021 (bewerkt) O ja waarom releasen ze trouwens voor de 2e keer Ligue 1 en Saudi.. Terwijl ik ook nog eens volledig klaar ben voor Eredivisie en La Liga. 8 januari 2021 bewerkt door Arsène Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 8 januari 2021 5 uur geleden zei Arsène: Hoeveel packs heb je nu opgespaard @Vitesse88? Sta nu op 221. Gisterenavond BPL kunnen doen voor 50k. Ga vanavond ff kijken hoeveel van alles, best veel untradable volgens mij. Maar ga als ik niet meer unassigned ben, de shit packs vast openen. En open dat de packs van goede waarde op de PS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 januari 2021 Share Geplaatst 9 januari 2021 Op 8-1-2021 om 09:31 zei Arsène: Ja wel alleen voor nominees. Die toty kaarten zelf waren vorig jaar wel mooi. Die nominees hadden vorig jaar wel +1. Succes met je icon pack. Kreeg Alan fucking Shearer. Daarna gelijk die 84+ SBC gedaan: Isco - Milinković-Savić - Lucas Leiva - Messi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 9 januari 2021 Hier Carvajal - Alex Sandro - Kante - Henderson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 januari 2021 Share Geplaatst 9 januari 2021 Lekker man! Die SBC is aardig OP. Twee maten van me hadden D. Carlos Headliner en de ander IF Kimmich. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 9 januari 2021 Share Geplaatst 9 januari 2021 11 uur geleden zei Thierryvane: Kreeg Alan fucking Shearer. Daarna gelijk die 84+ SBC gedaan: Isco - Milinković-Savić - Lucas Leiva - Messi. Dat is niet best best :/ Ik kreeg in die SBC Alex Sandro - Ter Stegen UCL - Isco - Wijnaldum Ik heb Ter Stegen al untradable maar geluk bij een ongeluk was dit dus de UCL versie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 januari 2021 Share Geplaatst 11 januari 2021 Die Messi is wel wennen zeg. Gebruik hem als supersub op 10. 4* WF maar zijn rechts is niet best... Ging zaterdag 12-9 in de WL. Wat een ramp. Uiteindelijk op de zondagavond naar 20-10 gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 11 januari 2021 Share Geplaatst 11 januari 2021 Ik lees af en toe in het topic unassigned wat betekent dit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 15 januari 2021 Share Geplaatst 15 januari 2021 Dan is zowel je transferlijst vol en kan je ze ook niet in je club kwijt i.v.m. dubbele dus laat je ze in die transferkandidaten staan. Eindelijk die eredivisie sbc live. Niet de beste pakketjes maar heeft me ook weinig gekost toen ik ze aanschafte. Zit nu niet op de ps maar zit nu rond de 165 pakketjes denk. Zitten ook wel veel waardeloze tussen maar goed met alleen maar een C. Ronaldo ben ik ook al content. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 januari 2021 Share Geplaatst 15 januari 2021 Deze WL krijg je dus extra player picks bij X-aantal overwinningen. Doen ze dit jaar alleen van deze TOTW, is het uitgerekend de slechtste TOTW ooit. Dat EA is echt lachwekkend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 15 januari 2021 Share Geplaatst 15 januari 2021 Hehe ja bitches. Ook nooit een vergoeding gekregen voor die Ajax doelstelling waarbij die rivals potjes niet meetelde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 15 januari 2021 Share Geplaatst 15 januari 2021 Hmm Rooney gestopt als voetballer. Hopen op een End of an Era kaart komt. Zijn FB kaart vorig jaar was 1 van mijn favorieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 15 januari 2021 6 uur geleden zei Arsène: Dan is zowel je transferlijst vol en kan je ze ook niet in je club kwijt i.v.m. dubbele dus laat je ze in die transferkandidaten staan. Eindelijk die eredivisie sbc live. Niet de beste pakketjes maar heeft me ook weinig gekost toen ik ze aanschafte. Zit nu niet op de ps maar zit nu rond de 165 pakketjes denk. Zitten ook wel veel waardeloze tussen maar goed met alleen maar een C. Ronaldo ben ik ook al content. Ik had hier de eredivisie ook ingekocht, dikke prima. Al die silvers zijn handig voor andere league sbc’s. Hier op 173 packs. Komend weekend sb ff wat puntjes binnen harken. Verder nog 15 potjes in rivals 1 goal maken voor de 125k pack. Hopelijk begint Toty echt volgende week vrijdag en dan spoedig alle spelers in packs. Tavernier sbc trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 15 januari 2021 Share Geplaatst 15 januari 2021 (bewerkt) Ja die Tavernier is echt ziek. Alleen heb ik Robben RM en ik hou niet van rode verbindingen. En Klaiber is ook wel goed. Ik heb nu 2 van de nog 4 mogelijke icon wissels, ga er nog eentje halen met Liga NOS SB's. Dan ga ik denk ik voor die 5x 85+. Die ultimate packs zijn nooit echt een succes bij mij :/ Die telling voor TOTY sluit trouwens 18e dus misschien beginnen ze al op dinsdag met releasen. Anders is er straks een week geen promo (denk dat HL vanavond afloopt?) en ze moeten wel fifa points verkopen natuurlijk. 15 januari 2021 bewerkt door Arsène Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 15 januari 2021 Share Geplaatst 15 januari 2021 TOTY wordt 22-01 bekendgemaakt @Arsène Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 januari 2021 Share Geplaatst 16 januari 2021 En komen dan per linie in packs. Dus eerder dat het hele team in packs zit is het begin februari ben ik bang... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 16 januari 2021 Share Geplaatst 16 januari 2021 Schoften. Ik ga denk ik die Sinkgraven wel doen. Past wel in mijn NL+ team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 16 januari 2021 4 uur geleden zei Thierryvane: En komen dan per linie in packs. Dus eerder dat het hele team in packs zit is het begin februari ben ik bang... Ik denk 48 uur per linie in packs. Denk geheel de 29e oid. Als de promo maar begint vrijdag. Zijn meestal wel toffe sbc’s. Hopelijk flashback Frenkie ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 januari 2021 Share Geplaatst 18 januari 2021 Pffff bijna voor de tweede keer Elite gehaald deze WL. Moest de laatste pot bij 22 winst winnen, helaas 3-2 eraf door een kopbal van Virgil. RIP. Wel drie extra player picks (ge-wel-dig): Belhanda, Taremi en Audero. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 18 januari 2021 Share Geplaatst 18 januari 2021 Ben lekker bij 15-6 gestopt. Ging 15-2 dus dan weet je genoeg. Wat een vreselijke verbinding dit weekend. Spelers leken alsof ze met schaatsen van 200 kilo in Thialf stonden te voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 19 januari 2021 Share Geplaatst 19 januari 2021 Heb op dit moment dit team staan. Heb nu Martial naast Mbappé. Okocha is bijna binnen voor 300+ K maar dan ben ik ook wel echt leeg. Alle meuk ook verkocht. Voor wie nu te sparen? PS: Ik ben een noob in divisie 5 of 6 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 20 januari 2021 Share Geplaatst 20 januari 2021 Ben Yedder IF of iets dergelijks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 Prime Larsson. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten