ReneLeBlanc Gepost January 31 Share Gepost January 31 33 minuten geleden zei Keeza:  De keuze is reuze, verwacht dat @ReneLeBlanc goudhaantje van Bommel gaat doen  Voor mij is er vanzelfsprekend maar één optie, zou ook mooi zijn als het een RW is inderdaad want heb de boot twee keer gemist achteraf met Saka   Een RVP met pace kan er wel in wat mij betreft. Lekker naast Thierry  Ik vind Ruben echt een baasje hoor. Hoop dat die ooit in ons mooie shirt komt spelen  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost January 31 Author Share Gepost January 31 Laatste 82x20 betaald zich uit    Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost January 31 Share Gepost January 31 (edited) Ik heb Van Bommel gekozen  Als het toch een Future Stars icon moet worden is de naam Van Bommel wel toepasselijk  De nieuwe patch notes zagen er ook veel belovend uit.  Uiteindelijk geen TOTY gepacked. M'n storage zit wel vol met o.a. 4x 90 De Bruyne en 3x 89 Courtois en nog een hele boel andere high rated fodder, dus laat er meer een leuke SBC aankomen Edited January 31 by TheRealOne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 31 Share Gepost January 31 (edited) Toffe promo. Hele gekke kaartjes maar ook hele gekke SBC in de vorm van Best. Over die Yamal en Cruyff kaart ga ik het niet eens hebben, wat ziek  Las dat die Academy Stars dus 91/92 worden? Waarschijnlijk verdeeld in een aantal evo’s, want met de eerste wordt die (maar) 84 dus.  Tevens super vet die objectives waar je dus zelf een Playstyle+ mag kiezen en ook het feit dat je twee spelers tegelijk evo’d. Dikke W van Ea hoor Edited January 31 by Keeza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost January 31 Author Share Gepost January 31 Wie hebben jullie gekozen? Ik vond er weinig soeps tussen zitten dus maar Nwanieri gekozen. En nu geen idee in welke evo ik hem moet gooien. Middenvelders evo geeft wel een mooie verdeling qua stats. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost February 1 Share Gepost February 1 9 uur geleden zei Vitesse88: Wie hebben jullie gekozen? Ik vond er weinig soeps tussen zitten dus maar Nwanieri gekozen. En nu geen idee in welke evo ik hem moet gooien. Middenvelders evo geeft wel een mooie verdeling qua stats. Ik heb mijn Van Bommel in de middenvelder evo gedaan. In zijn geval is dat 1 shooting minder, maar meer passing, defending en physical dan de aanvaller evo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost February 1 Share Gepost February 1 11 uur geleden zei Vitesse88: Wie hebben jullie gekozen? Ik vond er weinig soeps tussen zitten dus maar Nwanieri gekozen. En nu geen idee in welke evo ik hem moet gooien. Middenvelders evo geeft wel een mooie verdeling qua stats. Vanzelfsprekend Nwaneri voor mijn P&P met de attacker evo. Twijfel alleen nog over de tweede PS+. Eerste wordt sowieso Quickstep + of Rapid+. En denk dat ik voor de skillmoves 5* ga ipv Weakfoot, gewoon om ff lekker te kunnen dansen langs die zijlijn   Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost February 1 Share Gepost February 1 10 uur geleden zei Keeza: Vanzelfsprekend Nwaneri voor mijn P&P met de attacker evo. Twijfel alleen nog over de tweede PS+. Eerste wordt sowieso Quickstep + of Rapid+. En denk dat ik voor de skillmoves 5* ga ipv Weakfoot, gewoon om ff lekker te kunnen dansen langs die zijlijn   Ik ga voor rapid en tiki taka denk ik  Ik heb Rodman TOTY evo op rechts en die heeft rapid/first touch. Dus dan maak ik er voor links voor de afwisseling maar tiki taka van. Meerdere mogelijkheden in de aanval  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost February 3 Share Gepost February 3 Mannen, hoe staat het er voor met de Future Stars evo?  Heb Nwaneri, voor zover het kon, klaar met Rapid + en alles erop en eraan. Voor een 84 kaartje niet verkeerd in game, nu is het wachten op eind van de week voor de rest van de upgrade evo's denk ik? Of is er nog een derde week met evo's? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 3 Share Gepost February 3 Ik denk niet dat ik ga meedoen aan deze ongein. Â kost me allemaal teveel moeite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost February 3 Share Gepost February 3 7 uur geleden zei Keeza: Mannen, hoe staat het er voor met de Future Stars evo?  Heb Nwaneri, voor zover het kon, klaar met Rapid + en alles erop en eraan. Voor een 84 kaartje niet verkeerd in game, nu is het wachten op eind van de week voor de rest van de upgrade evo's denk ik? Of is er nog een derde week met evo's? Volgens mij is het volgende week deel 2. En dan daarna, als je al die evo's gedaan hebt, kan je er een icon kaartje van maken. Maar dan moest je wel letterlijk alles gedaan hebben  Die RVP sbc valt een beetje tegen. Had op een leuker kaartje gehoopt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost February 3 Author Share Gepost February 3 8 uur geleden zei Keeza: Mannen, hoe staat het er voor met de Future Stars evo?  Heb Nwaneri, voor zover het kon, klaar met Rapid + en alles erop en eraan. Voor een 84 kaartje niet verkeerd in game, nu is het wachten op eind van de week voor de rest van de upgrade evo's denk ik? Of is er nog een derde week met evo's? Ik maak hem een CAM dus gekozen voor splijtende pass. Straks nog tikataka erop. Net ff Best leen geprobeerd. Toch fijn kaartje. Maar ga ik hem als je Bale, rush Mbappe en Toty James hebt  Maybe toch Vieira doen, weet het eigenlijk niet zo goed. Ik heb nog aardig wat leuke packs staan maar vind de promo meh om te openen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost February 4 Share Gepost February 4 Geen idee waar EA mee bezig is, maar Maradonna zou met een 97 rated kaartje terug in de game komen. En dus het trio van Doumbia, Gervinho en Ibarbo ook  Ik las dat het mogelijk zou kunnen gaan om een promo om oude FUT-legends. Beckenbauer zou dus ook al in de code zitten.  Als ze Alexandre Pato toevoegen, gaan al m'n regels die ik had voor m'n squad building het raam uit hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost February 6 Share Gepost February 6 Lewis-Skelly met een heerlijke inform kaart, maar nog mooiere dynamic natuurlijk   Schiet gisteravond ineens richting de 300k. Komt door de TOTY XI evo die vandaag verloopt, want met die evo wordt het wel echt een topkaartje.  Drie keer raden wie hem untradable packt, de TOTY XI nog niet had verbruikt en een Arsenal team heeft Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost February 6 Share Gepost February 6 Dit heb ik nu staan  Die verdediging is wel echt lekker hoor. M'n Kounde evo is compleet gratis en qua stats van hetzelfde niveau als z'n 450k promo kaartje  Rodman is duidelijk de MVP in de aanval. Cruyff begint een beetje achter te raken, maar die gaat er gewoon niet uit. Middenveld is wel aan een verandering toe. Wil ook die TS Reijnders eens een kans geven over m'n evo. Van Bommel ga ik ook laten staan over Ronaldinho denk ik  Ga uiteindelijk wel naar een 442 of een 424 toe ofzo denk ik, zodra ik al m'n evo's af heb. Heb ook nog inform Malcolm in die Braziliaanse evo die er wel heel leuk uit ziet met long ball pass+ en tiki taka+, dus even kijken wat het nu weer gaat worden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 7 Share Gepost February 7 Zo staat het hier. Moet wel zeggen dat ik nu 2 weken (op afgelopen weekend na) niet gespeeld heb. Ga het wel weer oppakken maar dit weekend denk ff rust  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost February 9 Share Gepost February 9 Hier niet zon heel ziek team, speel het af en toe een beetje met mijn zoon. Beetje squad battles doen, af en toe wat rivals. Proberen niet teveel online te doen, want ik zit wel op een iets ander niveau dan zoonlief. Â Afijn, vanmorgen goud 2 squad battle rewards. Zat deze man in het future stars pakketje: Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost February 9 Share Gepost February 9 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Hier niet zon heel ziek team, speel het af en toe een beetje met mijn zoon. Beetje squad battles doen, af en toe wat rivals. Proberen niet teveel online te doen, want ik zit wel op een iets ander niveau dan zoonlief. Â Afijn, vanmorgen goud 2 squad battle rewards. Zat deze man in het future stars pakketje: Â Zieeeek. Nog een schoonfamilie lid gespot van het EA team @ReneLeBlanc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xanderoo Gepost February 11 Share Gepost February 11 EA FC eventjes terug opgepakt, zoals gewoonlijk de laagst mogelijke divisie mee begonnen. Niet alle doelstellingen behaald, dus hopelijk volgend jaar beter. Want 2 FIFA's geleden was ik ontslagen omdat ik niet zo goed bezig was, haha. Â Waar is de tijd dat je maar voor 1 ding moest spelen, namelijk voor de competitie(s). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 11 Share Gepost February 11 2 uur geleden zei xanderoo: EA FC eventjes terug opgepakt, zoals gewoonlijk de laagst mogelijke divisie mee begonnen. Niet alle doelstellingen behaald, dus hopelijk volgend jaar beter. Want 2 FIFA's geleden was ik ontslagen omdat ik niet zo goed bezig was, haha. Â Waar is de tijd dat je maar voor 1 ding moest spelen, namelijk voor de competitie(s). Met wie ben je begonnen? Lijkt mij ook wel leuk om eens te doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xanderoo Gepost February 11 Share Gepost February 11 7 uur geleden zei La Pulga: Met wie ben je begonnen? Lijkt mij ook wel leuk om eens te doen. Goh, je kan blijkbaar een eigen clubje beginnen, dus heb ik dat ook gedaan. Ik denk ten koste van Milton Keys, een club uit de League 2 (4de divisie) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost February 12 Author Share Gepost February 12 Gratis Maradona voor iedereen incoming  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 12 Share Gepost February 12 Dan heb ik Zidane en Maradona zonder het spel ooit te hebben aangeraakt  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost February 12 Share Gepost February 12 6 uur geleden zei Vitesse88: Gratis Maradona voor iedereen incoming  77-rated blijkbaar, maar komt wel met een evo erbij zoals Zidane  Zidane gebruik ik niet, maar een Maradona naast Cruyff klinkt wel leuk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost February 12 Share Gepost February 12 (edited) Moet je weer Club Member zijn zeker? Ben verdomme een FUT Founder, heb jarenlang m'n ziel en zaligheid in die grafspellen van ze gestopt, heb mezelf hier een tijd lang wekelijks voor lul gezet met ziekelijke rants en kan de dingen die ik door dat schijtbedrijf gesloopt heb niet op één hand tellen, maar omdat ik vorig jaar een periode niet gespeeld heb en deze editie niet gepre-ordered heb, moet ik lijdzaam toekijken hoe mensen zieke Icons kunnen EVOen en ik met die base troep blijf zitten? Hoop dat ze allemaal flink wat last van een ingegroeide teennagel krijgen daar. Edited February 12 by JanVertonghen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts