ReneLeBlanc Gepost January 23 Share Gepost January 23 Alle 88 en 89 squads voor Bale gedaan. Nog 10 squads to go, 0 coins uitgegeven dus we gaan goed. Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost January 23 Author Share Gepost January 23 Hi hi hi  Nog een verdediger haha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost January 23 Share Gepost January 23 Ik wil ook een account met bizarre packluck Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 24 Share Gepost January 24 Ik wil uberhaupt weer gewoon iets packen boven de 86 rated. Â Man man man, wat een armoe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 24 Share Gepost January 24 Zit het volledige team er pas vanavond in met de HM? Of is het sinds gister al? Ik zag namelijk een loading screen en wat screenshots dat mensen de middenvelders en aanvallers al packen.   2 uur geleden zei ReneLeBlanc: Ik wil uberhaupt weer gewoon iets packen boven de 86 rated.  Man man man, wat een armoe.  Mandem packt vorige week nog een TOTY en begint nu al weer te klagen, man man man  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 24 Share Gepost January 24 15 minuten geleden zei Keeza: Zit het volledige team er pas vanavond in met de HM? Of is het sinds gister al? Ik zag namelijk een loading screen en wat screenshots dat mensen de middenvelders en aanvallers al packen.    Mandem packt vorige week nog een TOTY en begint nu al weer te klagen, man man man     Uno mas por favor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost January 24 Author Share Gepost January 24 49 minuten geleden zei Keeza: Zit het volledige team er pas vanavond in met de HM? Of is het sinds gister al? Ik zag namelijk een loading screen en wat screenshots dat mensen de middenvelders en aanvallers al packen.    Mandem packt vorige week nog een TOTY en begint nu al weer te klagen, man man man  Geloof dat de icons er vanavond uitgaan. Vanavond komen indd de HM erbij + de 12e man en vrouw. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost January 24 Share Gepost January 24 Ik ga eens ff flink wat upgrade packs klaarzetten. Die SBC storage zit iedere keer weer helemaal vol. Tijd om die helemaal te legen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost January 24 Share Gepost January 24 TOTY Icons komen zondag weer in packs, toch? Niet dat ik die ga packen, maar wacht toch mooi tot dan, denk ik  Blijft toch iets leuker om daar ook kans op te maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 25 Share Gepost January 25 13 uur geleden zei JanVertonghen: TOTY Icons komen zondag weer in packs, toch? Niet dat ik die ga packen, maar wacht toch mooi tot dan, denk ik  Blijft toch iets leuker om daar ook kans op te maken. Geen idee bro. Die upgrade packs slaan iig nergens op. Nog geen 1 speler hoger dan 83 gepackt en heb er denk 40 gedaan.  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost January 25 Share Gepost January 25 55 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Geen idee bro. Die upgrade packs slaan iig nergens op. Nog geen 1 speler hoger dan 83 gepackt en heb er denk 40 gedaan.  Ik heb er ongeveer even veel gedaan en het beste was een 84 inform  Maar goed, al die duplicates blijven recyclen en al m'n low rated spelers er in. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost January 25 Author Share Gepost January 25 Vanavond komt die laatste evo objective via draft, dat gaat echt kut worden  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost January 25 Share Gepost January 25 4 uur geleden zei ReneLeBlanc: Geen idee bro. Die upgrade packs slaan iig nergens op. Nog geen 1 speler hoger dan 83 gepackt en heb er denk 40 gedaan.   RunTheFUTMarket kreeg gister z'n eerste walkout na 49(!) van die Premium League Upgrades  In de dertig daarna ook maar twee walkouts ofzo. Gaat echt nergens over. Snap dat ze niet elke honderd packs een TOTY uitdelen of dat in elke vijf packs een walkout zit, maar het mag allemaal wel iets vrijgeviger. Ook geen exchanges dit jaar helaas. HMs zijn amper te packen schijnbaar. Beetje matig.  Zelf na TOTY James ook niks meer gepackt. Mag natuurlijk niet klagen, maar zou wel tof zijn om na al die jaren een keer een top tier TOTY als Mbappé / Vinicius Jr. / Hansen te packen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost January 25 Share Gepost January 25 Leuk joh die WL Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 25 Share Gepost January 25 40 minuten geleden zei JanVertonghen:  RunTheFUTMarket kreeg gister z'n eerste walkout na 49(!) van die Premium League Upgrades  In de dertig daarna ook maar twee walkouts ofzo. Gaat echt nergens over. Snap dat ze niet elke honderd packs een TOTY uitdelen of dat in elke vijf packs een walkout zit, maar het mag allemaal wel iets vrijgeviger. Ook geen exchanges dit jaar helaas. HMs zijn amper te packen schijnbaar. Beetje matig.  Zelf na TOTY James ook niks meer gepackt. Mag natuurlijk niet klagen, maar zou wel tof zijn om na al die jaren een keer een top tier TOTY als Mbappé / Vinicius Jr. / Hansen te packen. Ik mag natuurlijk ook helemaal niet klagen maar toch.  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 25 Share Gepost January 25 Ik heb zojuist Zidane 90 gepackt!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost January 25 Share Gepost January 25 (edited) Nou, eerste blauw achtig iets gepacked. Nominee Maignan Die is net 30k ofzo  edit; Draft objectives kunnen offline gedaan worden Edited January 25 by TheRealOne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 25 Share Gepost January 25 13-2 werd beloond. Tradable Rudiger uit de picks. Daarna nog wat high rated gold cards dus we kunnen Vieira voltooien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost January 25 Share Gepost January 25 (edited) Denk dat dit 'm gaat worden  Al is deze ook wel leuk Edited January 25 by TheRealOne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost January 25 Author Share Gepost January 25 6 uur geleden zei TheRealOne: Nou, eerste blauw achtig iets gepacked. Nominee Maignan Die is net 30k ofzo  edit; Draft objectives kunnen offline gedaan worden Je kunt de speeltijd per helft veranderen naar 4 min ipv 6. Bij instelling in FUT. Ik heb ook wat online gedaan, 3x gewonnen. Nu halve finale, met R9 95. Schandalige kaart zeg  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost January 26 Share Gepost January 26 Toch voor Lenglet gekozen  Mede omdat die intercept heeft, meer ingame stats en vooral een dynamic image  Die WW Gakpo kaart is sinds die laatste patch ook niet normaal met z'n rapid+  Heeft me echt zo vaak uit de brand geholpen deze WL. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost January 26 Author Share Gepost January 26 Op 23-1-2025 om 21:37 zei Vitesse88: Hi hi hi  Nog een verdediger haha M’n portable ps is leeg maar pack net Jude Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost January 26 Share Gepost January 26 49 minuten geleden zei Vitesse88: M’n portable ps is leeg maar pack net Jude  Wat is het geheim? Dit kan geen toeval zijn elk jaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost January 26 Author Share Gepost January 26 Geduld en vooral geluk hebben dat de gespaarde packs ‘uitbetalen’.  Het bewijs;  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 27 Share Gepost January 27 Dit weekend weinig aan toe gekomen, maar las dat de servers er een tijd uit lagen. WL wordt verlengd neem ik aan? Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts