Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Recommended Posts

13 uur geleden zei JanVertonghen:

https://www.ea.com/games/ea-sports-fc/fc-25/news/fc-25-pitch-notes-gameplay-refresh-update?utm_campaign=fc25_hd_ww_ic_soco_twt_fc-25-pitch-notes-titleupdate8-x&utm_source=twitter&utm_medium=social&cid=83123&ts=1736963063697

Ziet er goed uit dit. Heb alleen vaker zulke artikeltjes voorbij zien komen, waarna de patch toch flink tegenviel. Hopen dat dat nu niet het geval is.

Improved Goalkeepers For Near Post Shots

Haha hebben ze dan eindelijk het licht gezien hierover. Sloeg nergens op, als je gewoon 3 bar near post schoot, 10000000% een goal. Ook al stond de doelman tegen de paal aan. ;c 

Poeh zie een flashback KdB als sbc voorbij komen. Ze droppen ziek veel sbc’s die je wilt hebben :-D  En dat Maradona en Beckenbauer in het spel komen, eveneens aan het trio Gervinho, Doumbia en Ibarbo als Hero’s. Weet niet of dat echt zo is.

Edited by Vitesse88

20 minuten geleden zei La Pulga:

Haha zo een trio voorin is toch zieke fraude. Doumbia was echt mijn favoriete speler toen :-D 

deed toen seizoenen met CSKA, heerlijke tijden zeg 

Benfica met Oscar Cardozo was ook top en Leverkusen. 

Drie duurste squads van Stam al gedaan ;c Kan het grootste gedeelte er nu al doorheen rammen maar wacht er mee tot ik m'n opgespaarde packs ga openen. En denk dat ik die TOTY evo chain met Calvin Bassey ga doen :D:D Maar ik heb ook nog een 87 rated evo van Medic, en dat klinkt ook wel verleidelijk. Het is ook dat Van der Hoorn pas een promo kaartje heeft gehad ;c Ik ga sowieso zo lang mogelijk wachten met het completen van die evo's voordat ik spijt krijg van m'n keuze.

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Ik heb weer wat gemist merk ik, Zidan champs objective????? @Keeza @Vitesse88

ik ook! Enlighten me

Wel enorm veel zin om die packs te verscheuren, heb een stuk of 100-120 waarvan zeker 20 a 30 dikke packs. Ga dit alleen denk ik in bed toen vanavond, want gegarandeerd dat om 19:00 de servers plat liggen :D 

Edited by Keeza

1 uur geleden zei Keeza:

ik ook! Enlighten me

Wel enorm veel zin om die packs te verscheuren, heb een stuk of 100-120 waarvan zeker 20 a 30 dikke packs. Ga dit alleen denk ik in bed toen vanavond, want gegarandeerd dat om 19:00 de servers plat liggen :D 

Ripping EA FC 25 packs and chill......

1 uur geleden zei Keeza:

90 Zidane dus, zelfde gedachte als Bellingham en Bonmati. Echter kun je deze evo’en naar een 94 lees ik net. Moet je een club member voor zijn, wat is dat? 

Member van de TOTY HYPE clubbetje

1 uur geleden zei Keeza:

90 Zidane dus, zelfde gedachte als Bellingham en Bonmati. Echter kun je deze evo’en naar een 94 lees ik net. Moet je een club member voor zijn, wat is dat? 

Club member is volgens mij gewoon EA FC gepreordered hebben. In ieder geval, als je die Club Member Reward evo aan het begin hebt gehad (die rechtsback), dan krijg je deze ook sowieso.

Ik heb die evo wel gekregen, geen pre order gedaan maar wel Ultimate Edition in november gekocht. 

Zidane wordt sowieso ge’evod naar 94 dan. Wat ook zeker gaat gebeuren, is dat ik een tientje aan punten op die TOTY evo rag. 500k coins is me te gortig, maar imagine Yamal ofzo in die evo :< @ReneLeBlanc

Kwam er net trouwens eventjes in, denk iets van 5 packs geopend, en er weer uitgedonderd…

19 minuten geleden zei Keeza:

Ik heb die evo wel gekregen, geen pre order gedaan maar wel Ultimate Edition in november gekocht. 

Zidane wordt sowieso ge’evod naar 94 dan. Wat ook zeker gaat gebeuren, is dat ik een tientje aan punten op die TOTY evo rag. 500k coins is me te gortig, maar imagine Yamal ofzo in die evo :< @ReneLeBlanc

Kwam er net trouwens eventjes in, denk iets van 5 packs geopend, en er weer uitgedonderd…

Dat de servers het zouden begeven kon je de klok op gelijk zetten :D