ReneLeBlanc Gepost January 13 Share Gepost January 13 4 minuten geleden zei Keeza: Noooo amigo, ik reageerde op Vitesse die Stam wil gaan doen. Als ik iets kan gebruiken nu (IN MIJN TEAM!!!!), is het wel zo'n uitschuifbare (derde) been van Vieira op het middenveld die de gaten opvult Oh nvm. het is maandag he Vieira gaat sowieso kommen hier. Beste CVM evahhhhh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost January 13 Share Gepost January 13 Jaap Stam Die moet ik 1000% in m'n team hebben. Dat was gewoon echt m'n held vroeger. Bij United met Van Nistelrooy, en bij Milan in het team wat me fan heeft gemaakt (Seedorf, Maldini, Nesta, etc.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 13 Share Gepost January 13 @Keeza Guendouzi SBC en dan die evo die vandaag uit is gekomen holy fuck Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 14 Share Gepost January 14 12 uur geleden zei ReneLeBlanc: @Keeza Guendouzi SBC en dan die evo die vandaag uit is gekomen holy fuck Jaaa man, die Numero FUT SBC's zijn echt stuk voor stuk genieten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 14 Share Gepost January 14 9 minuten geleden zei Keeza: Jaaa man, die Numero FUT SBC's zijn echt stuk voor stuk genieten Dit is echt een grap. Deze man is echt zo ongekend goed in game Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 14 Share Gepost January 14 Die ga je ook in ELK team zien aankomend weekend Samen met Neto, Stones en Sancho Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost January 14 Share Gepost January 14 Ik moet Guendouzi dus nog doen, maar mijn club is wat leeg nu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost January 14 Author Share Gepost January 14 Ik heb een willekeurige 88 erin gegooid, kan die 90 versie mooi in een sbc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost January 14 Share Gepost January 14 Op 7-1-2025 om 14:16 zei ReneLeBlanc: Sluit me in veel gevallen bij Keeza uit. Ik moet ook wel zeggen dat als ik niet een redelijk niveau had gehad, ik nu niet meer had gespeeld. Ik leef toch elke keer weer in de hoop dat ik 15 wedstrijden in een WL kan fiksen. Eigenlijk in de afgelopen 3 FIFA's toch elk jaar gelukt om rang 1 te halen. Leef ook altijd tussen hoop en vrees qua packs en gooi er ook geen duuzenden euro's tegenaan. Het is voor mij gewoon een stukje ontspanning, even een potje of 2 spelen en weer door. Haha EAFC spelen en ontspanning. Hier wekelijks playdate met @ElPrincipito. Spelen Football Life(PES'21) met tig mods en career op hoog niveau. Daar blijft altijd uitdaging inzitten. Helaas gaan de boys ermee stoppen en de game dus ook. Dus ik ontkom er niet aan om op termijn richting EAFC te gaan. Ik heb de nodige filmpjes zitten kijken over career in EAFC, maar daar blijf ik niet vrolijk van worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 14 Share Gepost January 14 1 uur geleden zei aron24: Ik moet Guendouzi dus nog doen, maar mijn club is wat leeg nu Same, ik doe hem dit weekend. Dan is de club weer wat voller en hopelijk een TOTY attacker rijker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElPrincipito Gepost January 14 Share Gepost January 14 Zelf vroeger altijd FIFA gespeeld, ook de carriere. Zoals @Dansmeister al stelt spelen we nu (nog wel) Football Life. Dat is echt fenomenaal. Niveau dat gewoon op natuurlijke wijze lijkt te wisselen als je wat minder of beter in vorm bent, geen wereldgoals vanaf 30 meter. Gewoon pittig, leuk om te spelen en ook enorm intelligent qua tegenspelers. Moeten er binnenkort maar aan geloven al gaat het voor mij (de ervaring die ik met vorige FIFA's heb) FL niet kunnen evenaren vrees ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 14 Share Gepost January 14 We vangen jullie met open armen op @ElPrincipito en @Dansmeister jullie zijn altijd welkom in onze praatgroep. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 14 Share Gepost January 14 19 minuten geleden zei ReneLeBlanc: We vangen jullie met open armen op @ElPrincipito en @Dansmeister jullie zijn altijd welkom in onze praatgroep. Wel als ze FUT gaan spelen. Als ze carriere gaan spelen, mogen ze Kyrill een berichtje sturen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 14 Share Gepost January 14 8 minuten geleden zei Keeza: Wel als ze FUT gaan spelen. Als ze carriere gaan spelen, mogen ze Kyrill een berichtje sturen Vergeet Vlonkie niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost January 14 Share Gepost January 14 22 minuten geleden zei Keeza: Wel als ze FUT gaan spelen. Als ze carriere gaan spelen, mogen ze Kyrill een berichtje sturen Nee man. Blij dat ik na 10/12 jaar klaar ben met heel dat geouwehoer rondom fut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 14 Share Gepost January 14 34 minuten geleden zei Dansmeister: Nee man. Blij dat ik na 10/12 jaar klaar ben met heel dat geouwehoer rondom fut. Jammer man, waren onze leukste tijden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 14 Share Gepost January 14 Dit is wel leip hoor broeders. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 14 Share Gepost January 14 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Dit is wel leip hoor broeders. Jaaa dik he! Wie ga je doen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 14 Share Gepost January 14 1 uur geleden zei Keeza: Jaaa dik he! Wie ga je doen? Trauner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 14 Share Gepost January 14 Haha nee denk dat ik Saliba maar is moet gaan kopen. Wat is die vent altijd eng. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 14 Share Gepost January 14 33 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Haha nee denk dat ik Saliba maar is moet gaan kopen. Wat is die vent altijd eng. Daar zat ik ook aan te denken. Heb hem untradable sinds het begin al, zelfs zo’n kek paars cosmetic evootje op geragd na seizoen 1 Wordt inderdaad een monster. Zag Campbell en Vidic ook voorbij komen, zagen er ook leip uit! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost January 14 Author Share Gepost January 14 (edited) 3 uur geleden zei ReneLeBlanc: Dit is wel leip hoor broeders. Draft en verplicht dagelijks spelen. Maar hoe moet ik deze evo’s zien? 1 evo per atribuut? Vind de eerste eigenlijk matig, stat limit op versnelling van 82. Wacht wel ff af wat de rest inhoudt. Die Stam ga ik sowieso doen, wat een kaart. Naast Konate, pffff 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Haha nee denk dat ik Saliba maar is moet gaan kopen. Wat is die vent altijd eng. Die heb ik nog niet gepackt dit jaar. Net zoals Chiesa niet Hansen heb ik zolang ze in de game zit nog niet gepackt, echt bizar. Hebben jullie van zulke spelers? Edited January 14 by Vitesse88 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 15 Share Gepost January 15 7 uur geleden zei Vitesse88: Draft en verplicht dagelijks spelen. Maar hoe moet ik deze evo’s zien? 1 evo per atribuut? Vind de eerste eigenlijk matig, stat limit op versnelling van 82. Wacht wel ff af wat de rest inhoudt. Die Stam ga ik sowieso doen, wat een kaart. Naast Konate, pffff Die heb ik nog niet gepackt dit jaar. Net zoals Chiesa niet Hansen heb ik zolang ze in de game zit nog niet gepackt, echt bizar. Hebben jullie van zulke spelers? Chiesa zat in een van mijn eerste packs. Hansen een keer tradable gepackt toen ze nog 500/600k waard was Saliba nog niet gepackt, zelfde geldt voor Vini/Mbappe. Drie jaar geleden voor het laatst Mbappe gepackt, en toen meteen 3 x in een jaar. Ziekste pulls zijn nog steeds CR7 TOTY 3 jaar op rij. Vorig jaar tijdens TOTY geen enkele pack geopend dus dat heeft sowieso de TOTY chain verbroken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 15 Share Gepost January 15 (edited) Die Guehi WW ziet er ook wel smakelijk uit (no homo) voor die EVO. Hier ook voor Saliba gegaan, denk dat die aan het eind van de rit gewoon top wordt. Hopelijk worden er nog wat playstyles aan toegevoegd dankzij die EVO's, maar we gaan het zien. Ik kan echt niet meer wachten trouwens, dus denk dat ik dit weekend al die packs ga verscheuren. TOTY Attacker of helemaal niets, erop of eronder!!!!!!!!!11!!!!!!1!!!!!!!!!!!1!!!111!!! EDIT: Check deze guy trouwens Edited January 15 by Keeza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost January 15 Share Gepost January 15 https://www.ea.com/games/ea-sports-fc/fc-25/news/fc-25-pitch-notes-gameplay-refresh-update?utm_campaign=fc25_hd_ww_ic_soco_twt_fc-25-pitch-notes-titleupdate8-x&utm_source=twitter&utm_medium=social&cid=83123&ts=1736963063697 Ziet er goed uit dit. Heb alleen vaker zulke artikeltjes voorbij zien komen, waarna de patch toch flink tegenviel. Hopen dat dat nu niet het geval is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts