Jump to content

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Recommended Posts

4 minuten geleden zei Keeza:

Noooo amigo, ik reageerde op Vitesse die Stam wil gaan doen. Als ik iets kan gebruiken nu (IN MIJN TEAM!!!!), is het wel zo'n uitschuifbare (derde) been van Vieira op het middenveld die de gaten opvult :D 

Oh nvm. het is maandag he :D Vieira gaat sowieso kommen hier. Beste CVM evahhhhh

Jaap Stam :D Die moet ik 1000% in m'n team hebben. Dat was gewoon echt m'n held vroeger. Bij United met Van Nistelrooy, en bij Milan in het team wat me fan heeft gemaakt (Seedorf, Maldini, Nesta, etc.) :D

Op 7-1-2025 om 14:16 zei ReneLeBlanc:

Sluit me in veel gevallen bij Keeza uit. Ik moet ook wel zeggen dat als ik niet een redelijk niveau had gehad, ik nu niet meer had gespeeld. Ik leef toch elke keer weer in de hoop dat ik 15 wedstrijden in een WL kan fiksen. Eigenlijk in de afgelopen 3 FIFA's toch elk jaar gelukt om rang 1 te halen. Leef ook altijd tussen hoop en vrees qua packs en gooi er ook geen duuzenden euro's tegenaan. Het is voor mij gewoon een stukje ontspanning, even een potje of 2 spelen en weer door. :D 

Haha EAFC spelen en ontspanning. ;c

Hier wekelijks playdate met @ElPrincipito. Spelen Football Life(PES'21) met tig mods en career op hoog niveau. Daar blijft altijd uitdaging inzitten. Helaas gaan de boys ermee stoppen en de game dus ook. Dus ik ontkom er niet aan om op termijn richting EAFC te gaan. Ik heb de nodige filmpjes zitten kijken over career in EAFC, maar daar blijf ik niet vrolijk van worden.

1 uur geleden zei aron24:

Ik moet Guendouzi dus nog doen, maar mijn club is wat leeg nu :D

Same, ik doe hem dit weekend. Dan is de club weer wat voller en hopelijk een TOTY attacker rijker :D 

Zelf vroeger altijd FIFA gespeeld, ook de carriere. Zoals @Dansmeister al stelt spelen we nu (nog wel) Football Life. Dat is echt fenomenaal. Niveau dat gewoon op natuurlijke wijze lijkt te wisselen als je wat minder of beter in vorm bent, geen wereldgoals vanaf 30 meter. Gewoon pittig, leuk om te spelen en ook enorm intelligent qua tegenspelers. 

Moeten er binnenkort maar aan geloven al gaat het voor mij (de ervaring die ik met vorige FIFA's heb) FL niet kunnen evenaren vrees ik. 

33 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Haha nee denk dat ik Saliba maar is moet gaan kopen. Wat is die vent altijd eng. 

Daar zat ik ook aan te denken. Heb hem untradable sinds het begin al, zelfs zo’n kek paars cosmetic evootje op geragd na seizoen 1 :D 

Wordt inderdaad een monster. Zag Campbell en Vidic ook voorbij komen, zagen er ook leip uit!

3 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Dit is wel leip hoor broeders. :D 

IMG_7039.png

Draft en verplicht dagelijks spelen. Maar hoe moet ik deze evo’s zien? 1 evo per atribuut? Vind de eerste eigenlijk matig, stat limit op versnelling van 82. Wacht wel ff af wat de rest inhoudt. Die Stam ga ik sowieso doen, wat een kaart. Naast Konate, pffff :<

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Haha nee denk dat ik Saliba maar is moet gaan kopen. Wat is die vent altijd eng. 

Die heb ik nog niet gepackt dit jaar. Net zoals Chiesa niet :cab: Hansen heb ik zolang ze in de game zit nog niet gepackt, echt bizar. Hebben jullie van zulke spelers?

Edited by Vitesse88

7 uur geleden zei Vitesse88:

Draft en verplicht dagelijks spelen. Maar hoe moet ik deze evo’s zien? 1 evo per atribuut? Vind de eerste eigenlijk matig, stat limit op versnelling van 82. Wacht wel ff af wat de rest inhoudt. Die Stam ga ik sowieso doen, wat een kaart. Naast Konate, pffff :<

Die heb ik nog niet gepackt dit jaar. Net zoals Chiesa niet :cab: Hansen heb ik zolang ze in de game zit nog niet gepackt, echt bizar. Hebben jullie van zulke spelers?

Chiesa zat in een van mijn eerste packs. Hansen een keer tradable gepackt toen ze nog 500/600k waard was :D Saliba nog niet gepackt, zelfde geldt voor Vini/Mbappe. Drie jaar geleden voor het laatst Mbappe gepackt, en toen meteen 3 x in een jaar. Ziekste pulls zijn nog steeds CR7 TOTY 3 jaar op rij. :D Vorig jaar tijdens TOTY geen enkele pack geopend dus dat heeft sowieso de TOTY chain verbroken.

Die Guehi WW ziet er ook wel smakelijk uit (no homo) voor die EVO. :< 

Hier ook voor Saliba gegaan, denk dat die aan het eind van de rit gewoon top wordt. Hopelijk worden er nog wat playstyles aan toegevoegd dankzij die EVO's, maar we gaan het zien.

Ik kan echt niet meer wachten trouwens, dus denk dat ik dit weekend al die packs ga verscheuren. TOTY Attacker of helemaal niets, erop of eronder!!!!!!!!!11!!!!!!1!!!!!!!!!!!1!!!111!!!

EDIT:

Check deze guy trouwens :D 

Edited by Keeza

https://www.ea.com/games/ea-sports-fc/fc-25/news/fc-25-pitch-notes-gameplay-refresh-update?utm_campaign=fc25_hd_ww_ic_soco_twt_fc-25-pitch-notes-titleupdate8-x&utm_source=twitter&utm_medium=social&cid=83123&ts=1736963063697

Ziet er goed uit dit. Heb alleen vaker zulke artikeltjes voorbij zien komen, waarna de patch toch flink tegenviel. Hopen dat dat nu niet het geval is.