Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Recommended Posts

5 uur geleden zei Keeza:

Er staat een update klaar die de finesse + gaat nerfen. Guess what: panic in de house. Ik hou de laatste tijd die andere Di Natale in de gaten, want die heeft Finesse +. Is al dik een ton gezakt in één dag tijd :D :D 

is dat die update die vandaag is doorgevoerd? want voor nu scoort Neto met finesse echt niet minder.

38 minuten geleden zei Oerlie:

is dat die update die vandaag is doorgevoerd? want voor nu scoort Neto met finesse echt niet minder.

Dacht het wel, maar dat zijn de goede berichten dan. Laat Di Natale maar lekker zakken met de prijs door de panic sellers :D  

11 minuten geleden zei bas huijsmans:

Bedoel je niet @ReneLeBlanc?

Ja, groot fan :classic_love:

Trouwens, was me er niet zo bewust van, maar bijna iedereen loopt ja te finessen van buiten de box, speel alleen maar tegen spitsen met Playstyle+ Finesse. Dat is waarschijnlijk al langer zo maar valt me nu pas echt op.

Ben een mindfulle speler zoals jullie wel merken. :D 

Op 8-1-2025 om 19:33 zei Keeza:

Dacht het wel, maar dat zijn de goede berichten dan. Laat Di Natale maar lekker zakken met de prijs door de panic sellers :D  

Ik dacht juist dat dat de volgende patch was, als ik twitter mag geloven.

3 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Ik ben weer een of andere zieke evo Chain gestart :D @Keeza

IMG_7024.png

Saudi League here we come :D

Iemand die Stones SBC al gezien? Die met Bruiser+ ziet er wel ongelooflijk lekker uit

31 minuten geleden zei Keeza:

Saudi League here we come :D

Iemand die Stones SBC al gezien? Die met Bruiser+ ziet er wel ongelooflijk lekker uit

Dat is de versie met al die passing styles ook toch? 89 pace, die ga ik iig doen

50 minuten geleden zei JanVertonghen:

Ook maar gedaan ja. Wel die met Anticipate+, aangezien ik hem als CB ga spelen. Bijna een compleet first owner team, pack alleen geen echt goede aanvallers helaas.

Ja het is echt lastig kiezen, maar die witte quick step op die Bruiser versie gaf voor mij wel de doorslag. 

tip van flip: ga vanavond of morgen pas spelen, want de servers zijn niet te doen op het moment. 

1 uur geleden zei JanVertonghen:

Ook maar gedaan ja. Wel die met Anticipate+, aangezien ik hem als CB ga spelen. Bijna een compleet first owner team, pack alleen geen echt goede aanvallers helaas.

e4c8b2c09ab696ec2045ac96e858802c.png

De aanvallende zorgen zijn opgelost jongens!

51 minuten geleden zei Keeza:

Ja het is echt lastig kiezen, maar die witte quick step op die Bruiser versie gaf voor mij wel de doorslag.

Klopt ja, erg lastige keuze. Hier juist voor die andere versie gekozen doordat die alle belangrijke defensieve Playstyles heeft, alleen geen Quick Step helaas.

Edited by JanVertonghen

Geen idee waarom de webapp zegt dat m'n CB's alleen een role + hebben, want beide hebben ++ ingame. Van de Ven net in in de press proven en intercept playstyle evo gedaan, dus nog ff 1 game spelen. Die zou ik daarna ook nog eens in die Klaiber evo kunnen gooien. Hopen dat Gravenberch met TOTY in een goede evo kan die hem een playstyle+ geeft. :D Heb deze tactiek nog niet gebruikt, maar op Cruyff na staat iedereen in z'n ++ rol, en leek het in het menu redelijk op elkaar aan te sluiten ;c

bd2daa9bbf37b200469c062d7304d545.png

a08cd50e24f87728b0072063b7ea8fc9.png

Edited by TheRealOne

Jay Z echt overpriced, typisch EA weer :-D Ik skip die sbc’s ook, wacht wel ff af wat ze tijdens toty droppen. Een toty icon mag graag in m’n team komen. Gok weer een vrouw en een man zoals vorig jaar.

Aankomend weekend wordt me een partij sweaty, christus te paard :D  

Pack counter gaat ook lekker, ben heel wat tellen aan het scrollen in de companion app als ik alle packs bij langs wil gaan. Deze week even de laatste 6 levels ofzo completen in de season pass, daar zitten ook weer mooie packs en picks tussen (die natuurlijk kapot generfd zullen worden door EA :D :D :D  maar he; wat als!!!!!!!1!!!!!11!!)

2 minuten geleden zei Vitesse88:

Vieira, stam, Dinho; wie gaan we doen boys? Of toch ff wachten op de toty icon sbc’s? Stan ga ik denk doen, Dinho te duur. Vieira ff afwachten.

Ik wacht nog even. Als Vieira een beetje meevalt, zit ik te denken aan een Arsenal Past and Present teampje om de lol er een beetje in te houden want de Weekend League afgelopen weekend was dramaaaaatisch qua gameplay.

Stam is trouwens, als je advanced defending een beetje kan beheersen, niet normaal. Getuige ook zijn prijskaartje. Want die kerel blaast je van de bal met alle gemak, wat een beest.

4 minuten geleden zei Vitesse88:

Vieira, stam, Dinho; wie gaan we doen boys? Of toch ff wachten op de toty icon sbc’s? Stan ga ik denk doen, Dinho te duur. Vieira ff afwachten.

Vieira is een must do. CV's heb ik niet nodig met Desailly, Konate en die Stones. Heb ook nog een gold VVD en base Lucio. 

41 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Vieira is een must do. CV's heb ik niet nodig met Desailly, Konate en die Stones. Heb ook nog een gold VVD en base Lucio. 

Die Stones is goeeeeed :< Heeft bij mij Konaté uit de basis gespeeld. Zo snel, dankzij die quick step ook wel, en heel wendbaar in vergelijking met de Samsung RB50DG601EB1 - Koel- en vriescombinatie - Extra groot 508 liter - Antraciet van Liverpool :D 

8 minuten geleden zei Keeza:

Die Stones is goeeeeed :< Heeft bij mij Konaté uit de basis gespeeld. Zo snel, dankzij die quick step ook wel, en heel wendbaar in vergelijking met de Samsung RB50DG601EB1 - Koel- en vriescombinatie - Extra groot 508 liter - Antraciet van Liverpool :D 

Maar als je Stam wilt doen heb je net zo’n vrieskist hoor. Het maakt overigens geen reet uit wie je erin gooit. Genaaid wordt je toch wel. Ik wil eig die Timber nog ff oppikken, gewoon omdat het kan :<

12 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Maar als je Stam wilt doen heb je net zo’n vrieskist hoor. Het maakt overigens geen reet uit wie je erin gooit. Genaaid wordt je toch wel. Ik wil eig die Timber nog ff oppikken, gewoon omdat het kan :<

Noooo amigo, ik reageerde op Vitesse die Stam wil gaan doen. Als ik iets kan gebruiken nu (IN MIJN TEAM!!!!), is het wel zo'n uitschuifbare (derde) been van Vieira op het middenveld die de gaten opvult :D