Oerlie Gepost January 8 Share Gepost January 8 5 uur geleden zei Keeza:   Er staat een update klaar die de finesse + gaat nerfen. Guess what: panic in de house. Ik hou de laatste tijd die andere Di Natale in de gaten, want die heeft Finesse +. Is al dik een ton gezakt in één dag tijd   is dat die update die vandaag is doorgevoerd? want voor nu scoort Neto met finesse echt niet minder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 8 Share Gepost January 8 38 minuten geleden zei Oerlie: is dat die update die vandaag is doorgevoerd? want voor nu scoort Neto met finesse echt niet minder. Dacht het wel, maar dat zijn de goede berichten dan. Laat Di Natale maar lekker zakken met de prijs door de panic sellers   Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost January 8 Share Gepost January 8 6 uur geleden zei Rykjvk1: Renard en Blanc Bedoel je niet @ReneLeBlanc? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rykjvk1 Gepost January 8 Share Gepost January 8 11 minuten geleden zei bas huijsmans: Bedoel je niet @ReneLeBlanc?  Ja, groot fan  Trouwens, was me er niet zo bewust van, maar bijna iedereen loopt ja te finessen van buiten de box, speel alleen maar tegen spitsen met Playstyle+ Finesse. Dat is waarschijnlijk al langer zo maar valt me nu pas echt op. Ben een mindfulle speler zoals jullie wel merken.      Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost January 10 Share Gepost January 10 Op 8-1-2025 om 19:33 zei Keeza: Dacht het wel, maar dat zijn de goede berichten dan. Laat Di Natale maar lekker zakken met de prijs door de panic sellers   Ik dacht juist dat dat de volgende patch was, als ik twitter mag geloven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 10 Share Gepost January 10 Ik ben weer een of andere zieke evo Chain gestart  @Keeza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 10 Share Gepost January 10 3 uur geleden zei ReneLeBlanc: Ik ben weer een of andere zieke evo Chain gestart  @Keeza  Saudi League here we come  Iemand die Stones SBC al gezien? Die met Bruiser+ ziet er wel ongelooflijk lekker uit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 10 Share Gepost January 10 31 minuten geleden zei Keeza:  Saudi League here we come  Iemand die Stones SBC al gezien? Die met Bruiser+ ziet er wel ongelooflijk lekker uit Dat is de versie met al die passing styles ook toch? 89 pace, die ga ik iig doen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost January 11 Share Gepost January 11 (edited) Ook maar gedaan ja. Wel die met Anticipate+, aangezien ik hem als CB ga spelen. Bijna een compleet first owner team, pack alleen geen echt goede aanvallers helaas. Edited January 11 by JanVertonghen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 11 Share Gepost January 11 50 minuten geleden zei JanVertonghen: Ook maar gedaan ja. Wel die met Anticipate+, aangezien ik hem als CB ga spelen. Bijna een compleet first owner team, pack alleen geen echt goede aanvallers helaas. Ja het is echt lastig kiezen, maar die witte quick step op die Bruiser versie gaf voor mij wel de doorslag.  tip van flip: ga vanavond of morgen pas spelen, want de servers zijn niet te doen op het moment. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost January 11 Share Gepost January 11 (edited) 1 uur geleden zei JanVertonghen: Ook maar gedaan ja. Wel die met Anticipate+, aangezien ik hem als CB ga spelen. Bijna een compleet first owner team, pack alleen geen echt goede aanvallers helaas. Â Â De aanvallende zorgen zijn opgelost jongens! Â 51 minuten geleden zei Keeza: Ja het is echt lastig kiezen, maar die witte quick step op die Bruiser versie gaf voor mij wel de doorslag. Â Klopt ja, erg lastige keuze. Hier juist voor die andere versie gekozen doordat die alle belangrijke defensieve Playstyles heeft, alleen geen Quick Step helaas. Edited January 11 by JanVertonghen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 11 Share Gepost January 11 Die Stones kan op alle posities uit de voeten hoor. Genieten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost January 11 Share Gepost January 11 (edited) Geen idee waarom de webapp zegt dat m'n CB's alleen een role + hebben, want beide hebben ++ ingame. Van de Ven net in in de press proven en intercept playstyle evo gedaan, dus nog ff 1 game spelen. Die zou ik daarna ook nog eens in die Klaiber evo kunnen gooien. Hopen dat Gravenberch met TOTY in een goede evo kan die hem een playstyle+ geeft.  Heb deze tactiek nog niet gebruikt, maar op Cruyff na staat iedereen in z'n ++ rol, en leek het in het menu redelijk op elkaar aan te sluiten Edited January 11 by TheRealOne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 11 Share Gepost January 11 @Keeza ICON PICK PIK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 11 Share Gepost January 11 4 uur geleden zei ReneLeBlanc: @Keeza ICON PICK PIK Mijn fodder krijgen ze niet maat!!! Ik wacht op zo’n sbc zoals Sawa TOTY van vorig jaar  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 11 Share Gepost January 11 7 minuten geleden zei Keeza: Mijn fodder krijgen ze niet maat!!! Ik wacht op zo’n sbc zoals Sawa TOTY van vorig jaar  Jairzinho en Vieira komen eraan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost January 12 Author Share Gepost January 12 Jay Z echt overpriced, typisch EA weer  Ik skip die sbc’s ook, wacht wel ff af wat ze tijdens toty droppen. Een toty icon mag graag in m’n team komen. Gok weer een vrouw en een man zoals vorig jaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 13 Share Gepost January 13 Zijn we al klaar voor alle 5 backs? Anti voetbal? Onspeelbare servers? Man, dit wordt weer genieten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 13 Share Gepost January 13 Aankomend weekend wordt me een partij sweaty, christus te paard    Pack counter gaat ook lekker, ben heel wat tellen aan het scrollen in de companion app als ik alle packs bij langs wil gaan. Deze week even de laatste 6 levels ofzo completen in de season pass, daar zitten ook weer mooie packs en picks tussen (die natuurlijk kapot generfd zullen worden door EA    maar he; wat als!!!!!!!1!!!!!11!!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost January 13 Author Share Gepost January 13 Vieira, stam, Dinho; wie gaan we doen boys? Of toch ff wachten op de toty icon sbc’s? Stan ga ik denk doen, Dinho te duur. Vieira ff afwachten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 13 Share Gepost January 13 2 minuten geleden zei Vitesse88: Vieira, stam, Dinho; wie gaan we doen boys? Of toch ff wachten op de toty icon sbc’s? Stan ga ik denk doen, Dinho te duur. Vieira ff afwachten.  Ik wacht nog even. Als Vieira een beetje meevalt, zit ik te denken aan een Arsenal Past and Present teampje om de lol er een beetje in te houden want de Weekend League afgelopen weekend was dramaaaaatisch qua gameplay.  Stam is trouwens, als je advanced defending een beetje kan beheersen, niet normaal. Getuige ook zijn prijskaartje. Want die kerel blaast je van de bal met alle gemak, wat een beest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 13 Share Gepost January 13 4 minuten geleden zei Vitesse88: Vieira, stam, Dinho; wie gaan we doen boys? Of toch ff wachten op de toty icon sbc’s? Stan ga ik denk doen, Dinho te duur. Vieira ff afwachten. Vieira is een must do. CV's heb ik niet nodig met Desailly, Konate en die Stones. Heb ook nog een gold VVD en base Lucio. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 13 Share Gepost January 13 41 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Vieira is een must do. CV's heb ik niet nodig met Desailly, Konate en die Stones. Heb ook nog een gold VVD en base Lucio.  Die Stones is goeeeeed  Heeft bij mij Konaté uit de basis gespeeld. Zo snel, dankzij die quick step ook wel, en heel wendbaar in vergelijking met de Samsung RB50DG601EB1 - Koel- en vriescombinatie - Extra groot 508 liter - Antraciet van Liverpool  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 13 Share Gepost January 13 8 minuten geleden zei Keeza:  Die Stones is goeeeeed  Heeft bij mij Konaté uit de basis gespeeld. Zo snel, dankzij die quick step ook wel, en heel wendbaar in vergelijking met de Samsung RB50DG601EB1 - Koel- en vriescombinatie - Extra groot 508 liter - Antraciet van Liverpool  Maar als je Stam wilt doen heb je net zo’n vrieskist hoor. Het maakt overigens geen reet uit wie je erin gooit. Genaaid wordt je toch wel. Ik wil eig die Timber nog ff oppikken, gewoon omdat het kan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 13 Share Gepost January 13 12 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Maar als je Stam wilt doen heb je net zo’n vrieskist hoor. Het maakt overigens geen reet uit wie je erin gooit. Genaaid wordt je toch wel. Ik wil eig die Timber nog ff oppikken, gewoon omdat het kan  Noooo amigo, ik reageerde op Vitesse die Stam wil gaan doen. Als ik iets kan gebruiken nu (IN MIJN TEAM!!!!), is het wel zo'n uitschuifbare (derde) been van Vieira op het middenveld die de gaten opvult  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts