ReneLeBlanc Gepost January 5 Share Gepost January 5 48 minuten geleden zei Oerlie: heeft er hier iemand zelf die Neto al gebruikt en wat zijn de meningen? Heb m in m’n team staan ja, zijn finesses zijn echt van ongekend niveau. Verder gewoon heel fijn spelertje, ik ben content. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 6 Share Gepost January 6 17 uur geleden zei ReneLeBlanc: Heb m in m’n team staan ja, zijn finesses zijn echt van ongekend niveau. Verder gewoon heel fijn spelertje, ik ben content. Kan dat alleen beamen. Doet het net wat beter dan die WW Sané wat betreft de finessertssss. Al vier keer ofzo van helemaal de zijkant, metertje of 30/35, de bal er zonder moeite ingekruld (het blijft een mooi spel dat EAFC ). Iemand nog tips voor een goede, bewegelijke spits die snel is? Gakpo geprobeerd en voelt wat te stroef/houtering aan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost January 6 Author Share Gepost January 6 Ik heb Neto ook voltooid, is zo goedkoop qua fodder dus dat maar een beetje bij elkaar geschraapt. Asociaal die finesse schoten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 6 Share Gepost January 6 5 uur geleden zei Keeza: Kan dat alleen beamen. Doet het net wat beter dan die WW Sané wat betreft de finessertssss. Al vier keer ofzo van helemaal de zijkant, metertje of 30/35, de bal er zonder moeite ingekruld (het blijft een mooi spel dat EAFC ). Iemand nog tips voor een goede, bewegelijke spits die snel is? Gakpo geprobeerd en voelt wat te stroef/houtering aan. Kan die Nico niet in de spits? Waar je die evo op hebt gedaan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 6 Share Gepost January 6 22 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Kan die Nico niet in de spits? Waar je die evo op hebt gedaan? Op zich wel, maar is soms wat clunky. Ik denk dat ik Di Natale WW ga proberen. Toevallig ervaring mee? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 6 Share Gepost January 6 9 minuten geleden zei Keeza: Op zich wel, maar is soms wat clunky. Ik denk dat ik Di Natale WW ga proberen. Toevallig ervaring mee? Alleen zijn base hero card maar die was genieten. Heerlijke finesses ook Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 6 Share Gepost January 6 EAFC25 en de F staat voor Finesses. Wat een kapot spel ook Afgelopen weekend league speelde ik 13/15 wedstrijden tegen AI defending, R1 dribbels, full pressing en finesserts van de gekste hoeken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost January 6 Share Gepost January 6 40 minuten geleden zei Keeza: EAFC25 en de F staat voor Finesses. Wat een kapot spel ook Afgelopen weekend league speelde ik 13/15 wedstrijden tegen AI defending, R1 dribbels, full pressing en finesserts van de gekste hoeken. En het enige wat ze kapot hebben generfed zijn kopballen Heb sinds die nerf denk ik nog maar 1 of 2 keer een tegengoal uit een corner gehad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost January 7 Share Gepost January 7 Die Rush objectives, de tering. Dat is gewoon echt niet te doen hè. Wat een kneuzenmode is dat zeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 7 Share Gepost January 7 14 uur geleden zei Keeza: EAFC25 en de F staat voor Finesses. Wat een kapot spel ook Afgelopen weekend league speelde ik 13/15 wedstrijden tegen AI defending, R1 dribbels, full pressing en finesserts van de gekste hoeken. Echt Alleen Finesses Conos 25. Niet normaal haha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 7 Share Gepost January 7 Hier inmiddels al een stuk of 40 packs voor TOTY in alle soorten en maten. Dat wordt natuurlijk een stuk meer, maar zit alleen te twijfelen wanneer te openen. Neig naar het gehele team, maar of ik zo lang kan wachten... 16 uur geleden zei ReneLeBlanc: Alleen zijn base hero card maar die was genieten. Heerlijke finesses ook Heb die WW Di Natale gekocht, weliswaar de linksbuiten versie die ook in de spits kan ivm budget, maar wat een kaart. Heeft 4* WF maar merk je niks van. Is bewegelijk als de pest en zelfs met maar 1 plusje als Advanced Forward echt niet normale loopacties en IQ. We gaan doorsparen tot het moment dat ik de spits versie kan kopen, die is zo'n 300k duurder, maar nog beterrrr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 7 Share Gepost January 7 Tering 40 packs al. Je bent al eerder gestart met sparen of niet? Di Natale is fraude hoor Lekker man. Hier zit ik rond TOTY denk aan de 4 miljoen coins. Ga ook flink wat packs krijgen maar open ze denk wel bij de attackers. Ik kan denk niet wachten tot gehele team in packs is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 7 Share Gepost January 7 10 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Tering 40 packs al. Je bent al eerder gestart met sparen of niet? Di Natale is fraude hoor Lekker man. Hier zit ik rond TOTY denk aan de 4 miljoen coins. Ga ook flink wat packs krijgen maar open ze denk wel bij de attackers. Ik kan denk niet wachten tot gehele team in packs is. Het voordeel zit hem, een soort van, in de kiddos tegenwoordig. Moeders brengt de oudste naar bed, dat duurt altijd een poosje de laatste tijd. Ik met de kersverse baby in de draagzak slinger vervolgens de playstation aan. Die vind het prima en valt altijd vrij snel in slaap, dus ik heb ruim baan Heb alle objectives, rivals 35 punten etc al gehaald. Level 20 oid inmiddels ook al van de season pass. Op die manier kan ik ook Weekend League spelen elk weekend, anders was het nooit wat geworden qua tijd en zin. Nog nooit zoveel EAFC gespeeld in mijn hele leven whahaha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 7 Share Gepost January 7 11 minuten geleden zei Keeza: Het voordeel zit hem, een soort van, in de kiddos tegenwoordig. Moeders brengt de oudste naar bed, dat duurt altijd een poosje de laatste tijd. Ik met de kersverse baby in de draagzak slinger vervolgens de playstation aan. Die vind het prima en valt altijd vrij snel in slaap, dus ik heb ruim baan Heb alle objectives, rivals 35 punten etc al gehaald. Level 20 oid inmiddels ook al van de season pass. Op die manier kan ik ook Weekend League spelen elk weekend, anders was het nooit wat geworden qua tijd en zin. Nog nooit zoveel EAFC gespeeld in mijn hele leven whahaha Geniaal. Vorig jaar was ik afgehaakt voor TOTY maar de 3 jaren ervoor elk jaar TOTY CR7 gepackt Hij zal nu wel geen TOTY krijgen dus we richten onze pijlen op Mbappe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost January 7 Share Gepost January 7 Joh. Hier twee jaar geleden volledig afgehaakt op Fifa / EAFC/ NBA2K door alle micotransacties en waardeloze gameplay. Dat het nog zoveel gespeeld wordt door mensen. Uit nieuwsgierigheid, maar waar halen jullie nog voldoening uit met FUT? Wel nice dat jullie er nog energie van krijgen namelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 7 Share Gepost January 7 1 uur geleden zei Dansmeister: Joh. Hier twee jaar geleden volledig afgehaakt op Fifa / EAFC/ NBA2K door alle micotransacties en waardeloze gameplay. Dat het nog zoveel gespeeld wordt door mensen. Uit nieuwsgierigheid, maar waar halen jullie nog voldoening uit met FUT? Wel nice dat jullie er nog energie van krijgen namelijk. Ik heb het persoonlijk meer door de gameplay inderdaad dat ik afhaak al die jaren rondom een bepaalde periode. Mijn cue om een game sessie af te sluiten elke keer als ik speel, komt dan ook in alle gevallen door iets bizars wat er in game gebeurd. Verder doe ik niet zo veel met microtransacties, want je kan al heel snel een heel ziek team bouwen dus dat is niet zoals 'vroeger'. Ik heb bijvoorbeeld bij aanvang van deze editie gespeeld op pc. Deze verkocht en een ps5 gehaald, dus ergens rond november begon ik vooraf. Binnen afzienbare tijd een redelijk dik team, zonder microtransactie en vooral zonder packluck. Mijn voldoening zit toch in het competitieve en vooral in het stukje packs openen, wat toch weer een bepaalde hoop met zich mee brengt om iets leips te packen. Nu al zin in TOTY om al die packs te verscheuren, waarbij waarschijnlijk mijn beste pull een untradable fodder Icon zal zijn (en dat is al hoog gegrepen). Maar toch denk je altijd; wat als... Het fraaie is ook nog dat je dit allemaal doet om in september weer helemaal opnieuw te beginnen, maar het houdt ons van de straat he Oja, steeds andere kaartjes proberen vind ik ook wel leuk. Ik doe dan ook, uitgezonderd van echt slechte of overpriced sbc's, best veel speler sbc's. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 7 Share Gepost January 7 Sluit me in veel gevallen bij Keeza uit. Ik moet ook wel zeggen dat als ik niet een redelijk niveau had gehad, ik nu niet meer had gespeeld. Ik leef toch elke keer weer in de hoop dat ik 15 wedstrijden in een WL kan fiksen. Eigenlijk in de afgelopen 3 FIFA's toch elk jaar gelukt om rang 1 te halen. Leef ook altijd tussen hoop en vrees qua packs en gooi er ook geen duuzenden euro's tegenaan. Het is voor mij gewoon een stukje ontspanning, even een potje of 2 spelen en weer door. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 7 Share Gepost January 7 82x14 zijn er weer Perfect voor TOTY Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 7 Share Gepost January 7 48 minuten geleden zei Keeza: 82x14 zijn er weer Perfect voor TOTY STACKEN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost January 7 Author Share Gepost January 7 19 uur geleden zei JanVertonghen: Die Rush objectives, de tering. Dat is gewoon echt niet te doen hè. Wat een kneuzenmode is dat zeg. Ik word echt moe van ze. Niemand die spelers pikt uit het rijtje rechts voor extra punten. Echt, pfff domoren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost January 7 Share Gepost January 7 20 minuten geleden zei Vitesse88: Ik word echt moe van ze. Niemand die spelers pikt uit het rijtje rechts voor extra punten. Echt, pfff domoren Ik speel dat zelf ook echt alleen maar als ik ff snel wat evo's er door heen wil knallen. Ik kijk dan ook totaal niet naar dat rijtje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost January 7 Author Share Gepost January 7 9 uur geleden zei Keeza: Ik heb het persoonlijk meer door de gameplay inderdaad dat ik afhaak al die jaren rondom een bepaalde periode. Mijn cue om een game sessie af te sluiten elke keer als ik speel, komt dan ook in alle gevallen door iets bizars wat er in game gebeurd. Verder doe ik niet zo veel met microtransacties, want je kan al heel snel een heel ziek team bouwen dus dat is niet zoals 'vroeger'. Ik heb bijvoorbeeld bij aanvang van deze editie gespeeld op pc. Deze verkocht en een ps5 gehaald, dus ergens rond november begon ik vooraf. Binnen afzienbare tijd een redelijk dik team, zonder microtransactie en vooral zonder packluck. Mijn voldoening zit toch in het competitieve en vooral in het stukje packs openen, wat toch weer een bepaalde hoop met zich mee brengt om iets leips te packen. Nu al zin in TOTY om al die packs te verscheuren, waarbij waarschijnlijk mijn beste pull een untradable fodder Icon zal zijn (en dat is al hoog gegrepen). Maar toch denk je altijd; wat als... Het fraaie is ook nog dat je dit allemaal doet om in september weer helemaal opnieuw te beginnen, maar het houdt ons van de straat he Oja, steeds andere kaartjes proberen vind ik ook wel leuk. Ik doe dan ook, uitgezonderd van echt slechte of overpriced sbc's, best veel speler sbc's. Weet je wat het bij mij is? Ik riep in juni/juli ‘e.a. FC 24 is mijn laatste Fifa’. Ook omdat Vitesse er niet meer was. Maar de kriebel kwam toch weer rond de release. Beetje streams kijken. Maar ik heb echt fomo. Met name in het evo gedeelte. Ik zie een toffe evo en denk dan; zoiets wil ik ook. Je hoeft geen geld meer te spenderen en ik denk oprecht dat EA echt minder omzet maakt. Puur omdat ze minimaal 20 store packs droppen iedere dag. Maar ik haal m’n plezier alleen uit de evo’s. Speel geen champs, ik doe nu rivals voor die objective (1x scoren in 10 potjes) en doe lekker m’n sb potjes. Moet zeggen dat ik nu in rivals hoger ben dan gedacht. Meestal blijf ik expres hangen in div 6 ofzo. Maar zit nu in div 4 en 35 punten zijn binnen. Dat ga ik de komende 2 weken niet doen iig. Toty ook leuk maar geen verwachtingen. Die 83x10 en 82x14 gaan zwaar generved worden, net zoals die packs uit het seizoen (aan het einde, 87x4 oid). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 8 Share Gepost January 8 10 uur geleden zei Vitesse88: Weet je wat het bij mij is? Ik riep in juni/juli ‘e.a. FC 24 is mijn laatste Fifa’. Ook omdat Vitesse er niet meer was. Maar de kriebel kwam toch weer rond de release. Beetje streams kijken. Maar ik heb echt fomo. Met name in het evo gedeelte. Ik zie een toffe evo en denk dan; zoiets wil ik ook. Je hoeft geen geld meer te spenderen en ik denk oprecht dat EA echt minder omzet maakt. Puur omdat ze minimaal 20 store packs droppen iedere dag. Maar ik haal m’n plezier alleen uit de evo’s. Speel geen champs, ik doe nu rivals voor die objective (1x scoren in 10 potjes) en doe lekker m’n sb potjes. Moet zeggen dat ik nu in rivals hoger ben dan gedacht. Meestal blijf ik expres hangen in div 6 ofzo. Maar zit nu in div 4 en 35 punten zijn binnen. Dat ga ik de komende 2 weken niet doen iig. Toty ook leuk maar geen verwachtingen. Die 83x10 en 82x14 gaan zwaar generved worden, net zoals die packs uit het seizoen (aan het einde, 87x4 oid). 10000% maar die 'wat als' blijft toch als een soort drugs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 8 Share Gepost January 8 Op 6-1-2025 om 18:12 zei TheRealOne: En het enige wat ze kapot hebben generfed zijn kopballen Heb sinds die nerf denk ik nog maar 1 of 2 keer een tegengoal uit een corner gehad. Op 7-1-2025 om 07:53 zei ReneLeBlanc: Echt Alleen Finesses Conos 25. Niet normaal haha Er staat een update klaar die de finesse + gaat nerfen. Guess what: panic in de house. Ik hou de laatste tijd die andere Di Natale in de gaten, want die heeft Finesse +. Is al dik een ton gezakt in één dag tijd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rykjvk1 Gepost January 8 Share Gepost January 8 Speel het niet heeeeel veel, voornamelijk EVO's aan het levelen. Dit is mijn team nu; Renard en Blanc gisteren toegevoegd, even zien hoe dat gaat lopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts