Jump to content

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Recommended Posts

2 minuten geleden zei Keeza:

Jaaa, heel sick! SBC King Keeza heeft Munoz lekker in een SBC gepropt, super dom want is nu de beste BPL back :D 

Heb trouwens mijn hele balans, 250/300k ofzo, besteed aan 88 en 89 rated. Die waren en zijn eigenlijk nog steeds veeeeel te goedkoop. Nu wachten op een high end sbc en ka-chingggg #tradenmetkeeza

Lekker broooooski. Ik heb mijn hele budget in een nieuw team gestopt. Are u excited?

8 minuten geleden zei Keeza:

pics or it didn’t happen! 

image.thumb.png.7b2087e912f0b4aeab8701451b410969.png

Had Hansen ook weer gekocht maar die kaart kan alleen RW, schade. Nog even kijken of ik die 650k nog in iets ga stoppen, miss icon goalie, zal wel handig wezen. Die Matuidi is die basic hero kaart met sentinel :< 

2 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Had Hansen ook weer gekocht maar die kaart kan alleen RW, schade. Nog even kijken of ik die 650k nog in iets ga stoppen, miss icon goalie, zal wel handig wezen. Die Matuidi is die basic hero kaart met sentinel :< 

Bobbyyyyyy! Ik gebruikte hem gisteren in Online Draft. Gatsie, wat is die man glibberig :D  slalomt overal doorheen 

7 minuten geleden zei Keeza:

Bobbyyyyyy! Ik gebruikte hem gisteren in Online Draft. Gatsie, wat is die man glibberig :D  slalomt overal doorheen 

Ik heb precision shooting aangezet, en dan R1 dribbling en beuken maar :< Genietennnnnnnnnnnn

27 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Tiiiiiiiiijaaaaaaaaaaniiiiiiiiiiiiiiiii

46 minuten geleden zei Keeza:

Wat zeggen we van die Neto SBC? Toch wel verleidelijk om die ene met de finesse + te doen? Heeft daarnaast namelijk ook hele leuke playstyles en inside forward ++ en ook nog eens 5* WF 

Aan de ene kant ziet het kaartje er prima uit en is 'ie 'maar' 150k, maar aan de andere kant kan dit ook de manier zijn hoe EA iedereen van z'n fodder wil beroven voor TOTY. Gewoon steeds van zulke sbc's uitbrengen :D

Ik had net een Rush game die naar shoot-outs ging :cab: Nog nooit mee gemaakt. Wist niet eens dat dat kon joh :D

Ziet er goed uit maar heb Thunderstuck Olise o.a. nog. @TheRealOnezegt het, ze willen fodder bij iedereen weghalen. Laat hem liggen. 

Die Haaland glitch, ongelofelijk weer. Mensen die de objective pack bewaard hebben krijgen een gratis Haaland (94 WW) en EA kennende nog een gratis pack ter compensatie. En mensen die hem deze week al geopend hebben (ME!!!!) krijgen wederom niks ter compensatie. Wat een bedrijf. 

42 minuten geleden zei Vitesse88:

Mensen die de objective pack bewaard hebben krijgen een gratis Haaland (94 WW) en EA kennende nog een gratis pack ter compensatie. En mensen die hem deze week al geopend hebben (ME!!!!) krijgen wederom niks ter compensatie. Wat een bedrijf. 

Echt lachwekkend ja. Is ook gewoon al jaren zo dat ze wekelijks dingen verneuken (packs in de store bijvoorbeeld), vraag me echt af hoe ze dat voor elkaar krijgen. En dan die ziek oneerlijke compensaties inderdaad. Verschrikkelijk bedrijf.

Ben er ook heilig van overtuigd dat bepaalde accounts redlisted / blacklisted zijn hoor. Vriend van me opent veel minder packs dan ik, maar packt elk jaar de ziekste spelers (Hamm, Vinicius Jr. de afgelopen twee weken bijvoorbeeld), terwijl ik al jaren he-le-maal niks pack. Enorm frustrerend.

7 uur geleden zei JanVertonghen:

.

Ben er ook heilig van overtuigd dat bepaalde accounts redlisted / blacklisted zijn hoor. Vriend van me opent veel minder packs dan ik, maar packt elk jaar de ziekste spelers (Hamm, Vinicius Jr. de afgelopen twee weken bijvoorbeeld), terwijl ik al jaren he-le-maal niks pack. Enorm frustrerend.

Zo ken ik er ook een: 

Spoiler

Overigens WW Dalglish gebruikt in een draft. Was er echt gecharmeerd van. Ging toen ff naar de prijs kijken voor de nieuwsgierigheid, want dacht dat die zeker wel over de halve mil was… Voor MAAR 195k op de kop getikt :D  Xavi ook voor dik 150k winst verkocht en daarvoor Hierro terug gehaald en tot slot Makeleletje ff gedaan:

IMG_6385.jpeg.c26630b8bc8de55566b84668b590e956.jpeg

Volgende upgrade is toch echt ff een nieuwe keeper…

1 uur geleden zei Keeza:

Zo ken ik er ook een: 

Toon verborgen inhoud

Overigens WW Dalglish gebruikt in een draft. Was er echt gecharmeerd van. Ging toen ff naar de prijs kijken voor de nieuwsgierigheid, want dacht dat die zeker wel over de halve mil was… Voor MAAR 195k op de kop getikt :D  Xavi ook voor dik 150k winst verkocht en daarvoor Hierro terug gehaald en tot slot Makeleletje ff gedaan:

IMG_6385.jpeg.c26630b8bc8de55566b84668b590e956.jpeg

Volgende upgrade is toch echt ff een nieuwe keeper…

NETO. Wat een speler is dat, gisteren gedaan, 3 potten gespeeld, 14 goals met die finesse trait. Ik dacht dat Salma een beest was met finesse maar die Nero is niet barkie. Kreeg eerst een pot hem tegen trouwens, 4 goals dus toen moest ik wel

57 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

NETO. Wat een speler is dat, gisteren gedaan, 3 potten gespeeld, 14 goals met die finesse trait. Ik dacht dat Salma een beest was met finesse maar die Nero is niet barkie. Kreeg eerst een pot hem tegen trouwens, 4 goals dus toen moest ik wel

Dalglish heeft die finesse + EN powershot + dus tip van flip: voor rang 1 ff dallie in de spits!

26 minuten geleden zei Keeza:

Dalglish heeft die finesse + EN powershot + dus tip van flip: voor rang 1 ff dallie in de spits!

Rang 1 lukt al niet meer, werd gisteren even van achteren genomen zonder vasaline. Vanaf nu bewaar ik ook alle packs voor TOTY. Dit is namelijk op die Leao echt de meest shitty promo die ik in tijden gezien heb ;c Misschien zijn we teveel verwend door EA.

4 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Rang 1 lukt al niet meer, werd gisteren even van achteren genomen zonder vasaline. Vanaf nu bewaar ik ook alle packs voor TOTY. Dit is namelijk op die Leao echt de meest shitty promo die ik in tijden gezien heb ;c Misschien zijn we teveel verwend door EA.

Tja overbruggingspromo. Goede reden om fodder te bewaren en packs überhaupt niet te openen. 

10 minuten geleden zei Vitesse88:

Tja overbruggingspromo. Goede reden om fodder te bewaren en packs überhaupt niet te openen. 

Je wilt niet weten hoeveel fodder ik heb :D ga nu ook untradable verder dus heb 3,5 miljoen voor TOTY klaar staan

29 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Je wilt niet weten hoeveel fodder ik heb :D ga nu ook untradable verder dus heb 3,5 miljoen voor TOTY klaar staan

Lekker man, heb nog paar IF’s van Martinelli op de TL en veel 89/90 spelers. Zit nog ff te denken wat ik met die basis evo’s moet, eigenlijk beide op 1 speler gooien. 

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Hier ook :D minus de coins dan ;c Pas m'n SBC Storage fodder gespendeerd aan POTM Guijaro en Gakpo, maar daar zit ook al weer 2x 90 Bellingham in.

Maar goed, ik probeer me wel aan m'n Cruijff thema te houden, dus waar ik m'n fodder aan kan spenderen is ook gelimiteerd.

11 wins weer, dik tevreden. Dalglish is het toch net niet, je merkt vooral aan tegenstanders die wel kunnen verdedigen dat Dalglish te kort komt. Verder is hij wel lethal hoor, vooral als hij dat stukje ruimte krijgt maar het is echt niet 100%. Denk dat ik die Gakpo maar is even ga uitproberen.

Dat Neto kaartje heb ik letterlijk in alle 15 potten tegen me gehad :D  

4 uur geleden zei Keeza:

11 wins weer, dik tevreden. Dalglish is het toch net niet, je merkt vooral aan tegenstanders die wel kunnen verdedigen dat Dalglish te kort komt. Verder is hij wel lethal hoor, vooral als hij dat stukje ruimte krijgt maar het is echt niet 100%. Denk dat ik die Gakpo maar is even ga uitproberen.

Dat Neto kaartje heb ik letterlijk in alle 15 potten tegen me gehad :D  

Ja las ook goede verhalen over Gakpo. Lekker maat, 11 wins gewoon zeeer steady :<