TheRealOne Gepost December 29, 2024 Share Gepost December 29, 2024 Wat zijn jullie allemaal snel met je WL Ik dacht, EA geeft ons wat extra tijd, dus laat ik m'n games ook maar een beetje verspreiden. Anders ken ik het al weer, dan komt er een moment dat ik het helemaal kwijt ben en er direct 4 achter elkaar verlies ofzo Nu 5-1 na 9 wedstrijden. Vandaag nog een paar potjes, morgen nog een paar. Hier mee aan het spelen op 't moment. Gaat prima, maar heb nog genoeg upgrades die er aan zitten te komen. Janssen is trouwens best een leuke kaart met d'r 99 physical en aerial. Als die eens in een evo kan met bruiser, of nog wat andere verdedigende playstyles. Ze is 174 cm, maar springt boven de meeste uit en wint alsnog de meeste luchtduels. Salma komt er nog aan, verdediging krijgt een upgrade binnekort, en moet die Xavi er ook echt eens in zien te verwerken. Ben alleen een beetje te gehecht aan Reijnders en Gravenberch. Vooral Gravenberch, die gebruik ik echt al sinds het begin Zal toch een 3142 worden, maar een 4132 zou ook nog kunnen. Hangt er een beetje vanaf of ik die nieuwe Gavi kaart wil gaan gebruiken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost December 29, 2024 Share Gepost December 29, 2024 2 uur geleden zei ReneLeBlanc: DISCARD PRIJS. 301k HAHAHAHAHAHA. Wat een grap Speelde trouwens 4222, zelf een tactiek gecreeerd. Bro. Niet normaal, ben geen tactisch meesterbrein want je weet dat ik geen voetballer ben maar wtf ouwe. Alles viel samen ofzo. Olise geprobeerd, maar heb m verkocht nu die nog knaken waard was. Zal alleen maar naar beneden donderen denk ik tot TOTY. Ik heb die Salma en dat is Olise *69. Holy fuck man. En dan die Giroud ernaast in de spits hahahaha, achja toch 300k in het bankie! Deel code van de tactiek dan ff per PM ouwe reus, ben al tijdje aan het denken om over te stappen naar twee spitsen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost December 29, 2024 Share Gepost December 29, 2024 Jullie hebben wel matige teams Account 1: RVP-account (ik gebruik hier spelers van Feyenoord, United, Arsenal, Fenerbache + Nederlanders, icons (Messi is een future icon, dus die mag ook gewoon ) en heroes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost December 29, 2024 Share Gepost December 29, 2024 @aron24 wat vind je van Ze Roberto? Ik twijfel heel hard om hem te maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost December 29, 2024 Share Gepost December 29, 2024 14 minuten geleden zei Oerlie: @aron24 wat vind je van Ze Roberto? Ik twijfel heel hard om hem te maken. Hij past niet per se in mijn tactiek, dus ik heb hem daarvoor niet genoeg gebruikt. Ik vind hem niet echt een LA, omdat hij geen fullback heeft. Als CM echt wel een must-do, denk ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost December 29, 2024 Share Gepost December 29, 2024 6 uur geleden zei aron24: Jullie hebben wel matige teams Account 1: RVP-account (ik gebruik hier spelers van Feyenoord, United, Arsenal, Fenerbache + Nederlanders, icons (Messi is een future icon, dus die mag ook gewoon ) en heroes. zeer nette teams man! Speel je ook Champs? Zo ja, wat haal je dan als ik vragen mag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost December 29, 2024 Share Gepost December 29, 2024 10 minuten geleden zei Keeza: zeer nette teams man! Speel je ook Champs? Zo ja, wat haal je dan als ik vragen mag? Ik gok 7-9 wins. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost December 29, 2024 Share Gepost December 29, 2024 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Ik gok 7-9 wins. Ik denk 9-11 maar er kan maar één rang 2 traden met reneeeeetje zijn aber naturlich! Het kwartet met een derde been; Malen, Olise, Nico en Sane hebben zojuist Keeza’s knapen naar divisie 2 gebracht. Op naar sweaty land! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost December 29, 2024 Share Gepost December 29, 2024 1 uur geleden zei Keeza: zeer nette teams man! Speel je ook Champs? Zo ja, wat haal je dan als ik vragen mag? Niet altijd (vandaag 10 wins gehaald (wel verdeeld over meerdere momenten), maar dit is ook wel het perfecte elftal (iedereen met zo'n rol + of ++ laat het team echter veel beter spelen), ondanks ik wel geknutseld heb met evo's (Paixao en Nelson). Op het RVP-account heb ik nog geen WL gespeeld (vandaag heb ik me wel gekwalificeerd). Kreeg overigens uit de 10 wins ook Winter Wildcard Kompany. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost December 30, 2024 Share Gepost December 30, 2024 9 uur geleden zei Keeza: Ik denk 9-11 maar er kan maar één rang 2 traden met reneeeeetje zijn aber naturlich! Het kwartet met een derde been; Malen, Olise, Nico en Sane hebben zojuist Keeza’s knapen naar divisie 2 gebracht. Op naar sweaty land! Haha was overigens ook niet negatief bedoelt richting @aron24 maar meestal mensen met zo’n dikke icon worden gegund. De meeste die hogere scores halen packen geen kut. Zat naar zo’n stream van Stokes te kijken. Haalde vrijdag avond 3 uur nadat WL gestart was al 15-0 ofzo hahaha. Zijn duurste speler was 20k icon was ook belabberd. Ik kom overigens niet voorbij div 1 hoor. Blijf daar steeds in hangen, wat ik overigens prima vind. Elite is echt teveel sweat feest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost December 30, 2024 Share Gepost December 30, 2024 10-5 uiteindelijk in de WL. D'r zat een game tussen, spijt dat ik dat tegendoelpunt niet heb opgenomen Ik zette een sliding van voren in rond de middencirkel, die raakt de bal, geen idee wat er dan gebeurt, maar de bal vloog direct en vrijwel automatisch als een rakket m'n goal in, zag 'm niet eens vliegen. Ook direct op slag van rust, eerst vol ongeloof die herhaling bekeken en daarna even rustig de tijd af laten lopen. Dit was zo absurd, kon d'r niet eens geïrriteerd door raken Verloor dus wel de wedstrijd door die bullshit uiteindelijk met 4-3 Nu de positieve kant: vlak voor het verlopen van de sbc heb ik die POTM Guijaro nog gedaan. Hoe vaak ik wel niet ben terug gekomen ben door haar en Weghorst in te brengen Balletjes naar voren spammen en Weghorst als stormram die verdedigers van zich aflaten houden. Vrij effectief. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost December 30, 2024 Share Gepost December 30, 2024 En op het RVP-account ook even de 10-5 binnengefietst. Ondertussen ook Makelele gehaald, dat is wel een leuk kaartje naast TS Reijnders. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost December 30, 2024 Author Share Gepost December 30, 2024 Zeg wel eerlijk, de content is echt mager dit jaar qua sbc’s. Vorig jaar was er o.a. Eusebio in december. Nu is toch veel ‘meh’. Binnenkort start van stemmen voor toty. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost December 30, 2024 Share Gepost December 30, 2024 1 uur geleden zei Vitesse88: Zeg wel eerlijk, de content is echt mager dit jaar qua sbc’s. Vorig jaar was er o.a. Eusebio in december. Nu is toch veel ‘meh’. Binnenkort start van stemmen voor toty. Ik ben daarom ook maar m'n coins aan het investeren in high rated fodder. 89's voor 11k, er is maar een hele goede sbc nodig om daar flink wat winst op te maken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost December 30, 2024 Share Gepost December 30, 2024 SBC’s zijn wat magertjes, eens. Gratis spelers die ze hebben weggegeven en die Evo’s daarentegen heeft iemand hier die Mastery Rodrigo? Zie m vaak in teams tegen me Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost December 30, 2024 Author Share Gepost December 30, 2024 1 uur geleden zei TheRealOne: Ik ben daarom ook maar m'n coins aan het investeren in high rated fodder. 89's voor 11k, er is maar een hele goede sbc nodig om daar flink wat winst op te maken Ja wellicht wel een idee maar ja iedereen investeert daar in en vraag me af wanneer ze gaan stijgen? Wellicht met toty. @ReneLeBlancevo’s mee eens ja, al mogen ze van mij minder max rating doen. Boeie of je een 89 erin gooit, zolang je maar stats kan boosten. Ik kijk echt wel kritisch of een speler het waard is om verder te evolven. Vanavond rang 1 van rivals gehaald, niet van plan om dat wekelijks te gaan doen. Die 10 potten scoren is het enige dat ik ga doen in rivals. Div 5 nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost December 31, 2024 Share Gepost December 31, 2024 Als jullie nog willen glitchen, glippen of whatever langs verdedigers; die WW Bryan Gil. Evo's: press proven, die ARTIST flash evo, weak foot upgrade en wil hem ook nog inside forward evo geven die je via objectives kan vrijspelen. Krijg je dit, maar dan 4* 4*. Wat een gladde aal is dit zeg, met een verwoestend schot. Geen idee of ik hem in de basis knal of het toch een super sub wordt, maar de stats liegen er niet om: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost December 31, 2024 Share Gepost December 31, 2024 9 uur geleden zei Vitesse88: Ja wellicht wel een idee maar ja iedereen investeert daar in en vraag me af wanneer ze gaan stijgen? Wellicht met toty. Met toty is er de afgelopen jaren altijd wel een hele grote flashback sbc geweest die fodder flink heeft laten stijgen. En fodder zit al zo dicht tegen de minimale prijs aan dat verlies maken ook bijna geen optie is. Low risk high reward zullen we maar zeggen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost December 31, 2024 Share Gepost December 31, 2024 5 uur geleden zei Keeza: Als jullie nog willen glitchen, glippen of whatever langs verdedigers; die WW Bryan Gil. Evo's: press proven, die ARTIST flash evo, weak foot upgrade en wil hem ook nog inside forward evo geven die je via objectives kan vrijspelen. Krijg je dit, maar dan 4* 4*. Wat een gladde aal is dit zeg, met een verwoestend schot. Geen idee of ik hem in de basis knal of het toch een super sub wordt, maar de stats liegen er niet om: Hahaha die shooting stats. Must be fake, in game zal het wel weer drama zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost December 31, 2024 Share Gepost December 31, 2024 Iemand online wedstrijdje zo meteen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 1 Share Gepost January 1 23 uur geleden zei ReneLeBlanc: Hahaha die shooting stats. Must be fake, in game zal het wel weer drama zijn. Alleen in Rush gebruikt tot nu toe, om die Evo’s zo snel mogelijk te klaren. Maar hij ragde ze er soms wel keihard in, leek bijna nep Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost January 2 Share Gepost January 2 Of EA wacht tot het laatste moment met die Attacking Avalanche II evo, of ze hebben iedereen voor de gek gehouden Ben ondertussen bijna door m'n evo's heen. Mingueza bijna klaar, Salma bijna klaar, dus maar aan een hele zieke chain voor Wijndal begonnen, aangezien die Hunter flash evo gisteren verliep, en ik ook nog geen doel had voor die linksback evo's Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost January 2 Author Share Gepost January 2 Er is volgens mij weer een bug, geeft niet die 2e gouden playstyle. Geen idee of het zo is. Maar mooi kut, zit met wat Piazons en IF Martinelli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 3 Share Gepost January 3 @Keeza die geupgrade Konate en Munoz. Niet normaal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 3 Share Gepost January 3 4 uur geleden zei ReneLeBlanc: @Keeza die geupgrade Konate en Munoz. Niet normaal. Jaaa, heel sick! SBC King Keeza heeft Munoz lekker in een SBC gepropt, super dom want is nu de beste BPL back Heb trouwens mijn hele balans, 250/300k ofzo, besteed aan 88 en 89 rated. Die waren en zijn eigenlijk nog steeds veeeeel te goedkoop. Nu wachten op een high end sbc en ka-chingggg #tradenmetkeeza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts