TheRealOne Gepost December 28, 2024 Share Gepost December 28, 2024 Hoe is die Salma @ReneLeBlanc?  Want nu is dit weer mogelijk en twijfel ik weer tussen deze kaart en Simons  Ik kan beter gewoon wachten tot er nog maar 1 dag over is op die evo, zodat ik de meest zieke chain kan kiezen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost December 28, 2024 Share Gepost December 28, 2024 29 minuten geleden zei TheRealOne: Hoe is die Salma @ReneLeBlanc?  Want nu is dit weer mogelijk en twijfel ik weer tussen deze kaart en Simons  Ik kan beter gewoon wachten tot er nog maar 1 dag over is op die evo, zodat ik de meest zieke chain kan kiezen Salma is oprecht illegaal. Nog nooit zo’n kaart gezien. Ze heeft lengte, sterk aan de bal door die press proven, die finesses slaan ook nergens op. Doen doen doen. Al is het alleen al om die jankkop van Simons niet steeds hier op t forum te zien.  Ook meteen een tip van flip, ook voor m’n amigo @Keeza koop even 1 globetrotter Lucas Piazon, er komt een attacking Avalanche 2 aan. Rechtervleugel, zelfde soort upgrade. Die Braziliano komt op 5* 5* neer. Soort goedkope Neymar wordt dat dus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost December 28, 2024 Author Share Gepost December 28, 2024 Ik heb nog echt tering veel IF’s, wat moet ik ermee  Hou ze gewoon vast. Piazon heb ik al in een evo zitten, maar kan ik hem opnieuw in een evo gooien? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost December 28, 2024 Share Gepost December 28, 2024 23 minuten geleden zei Vitesse88: Ik heb nog echt tering veel IF’s, wat moet ik ermee  Hou ze gewoon vast. Piazon heb ik al in een evo zitten, maar kan ik hem opnieuw in een evo gooien? Volgens mij wel, misschien dat je m opnieuw moet kopen maar zie ook meerdere mensen met verschillende EVO's van Endrick dus moet vast kunenn  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost December 28, 2024 Share Gepost December 28, 2024 Volgens mij kan je maar 1 evo van een speler tegelijk hebben. Je kan wel een nieuwe evo doen, maar dan moet je je huidige evo discarden geloof ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost December 28, 2024 Author Share Gepost December 28, 2024 16 minuten geleden zei TheRealOne: Volgens mij kan je maar 1 evo van een speler tegelijk hebben. Je kan wel een nieuwe evo doen, maar dan moet je je huidige evo discarden geloof ik. Of in een sbc mikken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost December 28, 2024 Share Gepost December 28, 2024 6 minuten geleden zei Vitesse88: Of in een sbc mikken? Ohja dat zou ook nog kunnen inderdaad. Ik heb het tot nu toe alleen met discarden gedaan omdat het om een low rated speler ging. Moet volgens mij gewoon niet meer in je club zitten.  Ik ben de linker, hoe hard denken jullie dat ik deze verloren heb Antwoord: 7-1  Tot aan de rust stond ik 2-0 achter ofzo, maar ging het nog niet slecht. In de tweede helft heb ik iets van 4 trivela's vanuit allerlei verschillende hoeken er in zien vliegen waarvan ik niet eens wist dat het mogelijk was  Zelfs twee vanuit een corner tegengekregen. Korte pass, m'n verdediger daar uitspelen > trivela > goal  Het is dat ik gewoon nog een game moest spelen voor een evo, anders was ik na 3-0 wel weg gegaan. Maar dit sloeg alles  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost December 28, 2024 Share Gepost December 28, 2024 Hahahahahaha ik heb nog een fraude spits gevonden. Een EVO met die US Giroud. Eerst weak foot upgrade, dan Striker Visionary en dan nog Rapid + Tiki Taka om het af te toeven  wat een sloopkogel is dat zeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost December 28, 2024 Share Gepost December 28, 2024 Ik moet echt een andere formatie zoeken met de hoeveelheid CM's die geen CDM kunnen die ik in m'n bezit heb  Ik wil m'n CDM behouden, maar ook m'n 4 aanvallende spelers, maar tegelijkertijd CM's gebruiken  Enige wat een optie lijkt is 3142 maar dat klinkt echt alsof ik kamikazevoetbal moet gaan spelen  Iemand andere suggesties? Anders ga ik de 3142 eens een kans geven denk ik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost December 28, 2024 Share Gepost December 28, 2024 24 minuten geleden zei TheRealOne: Ik moet echt een andere formatie zoeken met de hoeveelheid CM's die geen CDM kunnen die ik in m'n bezit heb  Ik wil m'n CDM behouden, maar ook m'n 4 aanvallende spelers, maar tegelijkertijd CM's gebruiken  Enige wat een optie lijkt is 3142 maar dat klinkt echt alsof ik kamikazevoetbal moet gaan spelen  Iemand andere suggesties? Anders ga ik de 3142 eens een kans geven denk ik 424, 4321, 433(4) 4411 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost December 28, 2024 Share Gepost December 28, 2024 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: 424, 4321, 433(4) 4411 Ik heb het allemaal eens bekeken maar ik krijg m'n spelers die ik wil gebruiken voor geen goud in een ander systeem dan de 3142  Voorgaande edities kon je dan nog de ingame formatie aanpassen, maar goed, eens kijken of die 3142 een beetje werkt. En of ik het mentaal aan kan, want daar ga ik veel tegengoals mee krijgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost December 28, 2024 Share Gepost December 28, 2024 7 minuten geleden zei TheRealOne: Ik heb het allemaal eens bekeken maar ik krijg m'n spelers die ik wil gebruiken voor geen goud in een ander systeem dan de 3142  Voorgaande edities kon je dan nog de ingame formatie aanpassen, maar goed, eens kijken of die 3142 een beetje werkt. En of ik het mentaal aan kan, want daar ga ik veel tegengoals mee krijgen Dat kan nog steeds, ingame aanpassen. Moet je gewoon nieuwe tactiek toevoegen bij teammanagement en kan je ingame naar toe switchen met linker pijltje en dan de naam van die tactiek. Dat ze dan niet allemaal op de juiste positie staan is niet erg, werkt gewoon prima Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost December 28, 2024 Share Gepost December 28, 2024 2 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Dat kan nog steeds, ingame aanpassen. Moet je gewoon nieuwe tactiek toevoegen bij teammanagement en kan je ingame naar toe switchen met linker pijltje en dan de naam van die tactiek. Dat ze dan niet allemaal op de juiste positie staan is niet erg, werkt gewoon prima Maar dan spelen ze in die andere formatie toch uit positie en werken de player roles etc. toch niet meer? Tenminste, dat is wat ik er van begreep. Dan geef ik mezelf ook weer een handicap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost December 28, 2024 Share Gepost December 28, 2024 5 minuten geleden zei TheRealOne: Maar dan spelen ze in die andere formatie toch uit positie en werken de player roles etc. toch niet meer? Tenminste, dat is wat ik er van begreep. Dan geef ik mezelf ook weer een handicap Ja werken minder goed dacht ik. Maar joh, ik acteer toch niet in de pro scène dus t maakt me allemaal geen snars uit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost December 28, 2024 Share Gepost December 28, 2024 30 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ja werken minder goed dacht ik. Maar joh, ik acteer toch niet in de pro scène dus t maakt me allemaal geen snars uit. Man en ik bak er al niet zo heel veel van, dus ik heb liever dat alles wat in m'n voordeel kan werken, dat ook doet  Maar goed, eerst maar eens m'n evo's afmaken. Wie weet heb ik tegen die tijd weer een hele andere formatie nodig  Had een tijdje terug een paar evo's op Botman gedaan. Zie nu dat ik dit ervan kan maken met die flash evo's die ze opnieuw hebben uitgegeven  Met die playstyles en reactions/composure ben ik heel benieuwd hoe goed hij ingame gaat zijn.   Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost December 28, 2024 Share Gepost December 28, 2024 Ik zie EVO door de bomen het bos niet meer. Zoveel mogelijk dat je echt niet meer weet hoe of wat  Wil een keeper EVO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost December 28, 2024 Author Share Gepost December 28, 2024 38 minuten geleden zei TheRealOne: Man en ik bak er al niet zo heel veel van, dus ik heb liever dat alles wat in m'n voordeel kan werken, dat ook doet  Maar goed, eerst maar eens m'n evo's afmaken. Wie weet heb ik tegen die tijd weer een hele andere formatie nodig  Had een tijdje terug een paar evo's op Botman gedaan. Zie nu dat ik dit ervan kan maken met die flash evo's die ze opnieuw hebben uitgegeven  Met die playstyles en reactions/composure ben ik heel benieuwd hoe goed hij ingame gaat zijn.   Z’n pace split  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost December 28, 2024 Share Gepost December 28, 2024 @Keeza rang 2 gepulled. Man wat een zweterij. NIET OKE. Open die packs natuurlijk ook gewoon, zie ik WW, Icon, Fckng PRINZ   93 (!!!!!!) rated. Wel tradable dus kom maar bij papa. Zelfde pack ook nog Bacha en Olise TS. Dus primaaaaa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost December 29, 2024 Share Gepost December 29, 2024 10 uur geleden zei Vitesse88: Z’n pace split  Tja, VVD heeft ook zo'n pace split en die rent alsnog iedereen er uit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vreven Gepost December 29, 2024 Share Gepost December 29, 2024 Wat onbegrijpelijk taalgebruik betreft, staat FIFA nu op gelijke hoogte met World of Warcraft, mijn hemel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost December 29, 2024 Share Gepost December 29, 2024  hier staat het voorlopig zo. Zou graag als eerste upgrade nog WW Rolfo kopen, wellicht dat dat haalbaar is na Fut Champions rewards. VVD en Hansen beide al meer dan 350 wedstrijden gespeeld, dus moeilijk om ze effectief te vervangen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost December 29, 2024 Share Gepost December 29, 2024 (edited) 11 uur geleden zei ReneLeBlanc: @Keeza rang 2 gepulled. Man wat een zweterij. NIET OKE. Open die packs natuurlijk ook gewoon, zie ik WW, Icon, Fckng PRINZ   93 (!!!!!!) rated. Wel tradable dus kom maar bij papa. Zelfde pack ook nog Bacha en Olise TS. Dus primaaaaa. Heerlijk bro!! Wat mag zo’n prinzje kosten? Ik vond haar aardig goed, deed de objectives met haar leen versie en ze schoot alles erin vanuit alle hoeken en standen  Die Objective deed ik gewoon in de Champs Finals, met daarnaast nog die Kuhl ofzo die je ook moest gebruiken. Oftewel een gehavend teampje maar toch 10 wins. Stel je voor TS Olise en Malen stonden op die plekken, stelllllll…  Olise heb ik trouwens gekocht, want las dat menig pro hem gebruikt en het echt een cheat is. 100% waar, die man is zo ziek op 10 vooral met de Finesse +. Glitcht overal langs, is sterk en heeft met shadow striker echt veel diepgang! Edited December 29, 2024 by Keeza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost December 29, 2024 Share Gepost December 29, 2024 1 uur geleden zei Oerlie:  hier staat het voorlopig zo. Zou graag als eerste upgrade nog WW Rolfo kopen, wellicht dat dat haalbaar is na Fut Champions rewards. VVD en Hansen beide al meer dan 350 wedstrijden gespeeld, dus moeilijk om ze effectief te vervangen. Tip van flip: Xavi WW, ook nog eens goed voor je chem dan kan je waarschijnlijk ook een betere keeper halen  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost December 29, 2024 Share Gepost December 29, 2024 52 minuten geleden zei Keeza: Tip van flip: Xavi WW, ook nog eens goed voor je chem dan kan je waarschijnlijk ook een betere keeper halen  Xavi staat idd nog op het lijstje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost December 29, 2024 Share Gepost December 29, 2024 50 minuten geleden zei Keeza: Heerlijk bro!! Wat mag zo’n prinzje kosten? Ik vond haar aardig goed, deed de objectives met haar leen versie en ze schoot alles erin vanuit alle hoeken en standen  Die Objective deed ik gewoon in de Champs Finals, met daarnaast nog die Kuhl ofzo die je ook moest gebruiken. Oftewel een gehavend teampje maar toch 10 wins. Stel je voor TS Olise en Malen stonden op die plekken, stelllllll…  Olise heb ik trouwens gekocht, want las dat menig pro hem gebruikt en het echt een cheat is. 100% waar, die man is zo ziek op 10 vooral met de Finesse +. Glitcht overal langs, is sterk en heeft met shadow striker echt veel diepgang! DISCARD PRIJS. 301k HAHAHAHAHAHA. Wat een grap   Speelde trouwens 4222, zelf een tactiek gecreeerd. Bro. Niet normaal, ben geen tactisch meesterbrein want je weet dat ik geen voetballer ben maar wtf ouwe. Alles viel samen ofzo. Olise geprobeerd, maar heb m verkocht nu die nog knaken waard was. Zal alleen maar naar beneden donderen denk ik tot TOTY. Ik heb die Salma en dat is Olise *69. Holy fuck man. En dan die Giroud ernaast in de spits  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts