TheRealOne Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober 2 uur geleden zei Vitesse88: Ja ik vertik het om 24 friendly’s te gaan winnen voor een evo. Slaan ze weer compleet te plank mee mis Net Litmanen uit sbc voor een 50k pack,++ spelmaker. Ga hem gewoon gebruiken. Als niet Ajacied vond ik hem altijd tof en goed. Ik probeer gewoon iedere dag 2/3 wins te behalen, nog meer als 3 weken de tijd voor die verloopt. Kan ik ook gerust nog wat dagen overslaan. Twijfel ook nog tussen deze 2 evo's Botman kan sneller in toekomstige evo's denk ik, en 98 reactions en 94 composure is wel heel ziek. En die kost me geen 180k Aan de andere kant is Van de Ven deze game ook echt ziek goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober Wat doen jullie qua pressing? Pressen na balverlies, balverlies tegenstander of altijd pressen/druk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Op 17-10-2024 om 00:34 zei Kyrill: Wat doen jullie qua pressing? Pressen na balverlies, balverlies tegenstander of altijd pressen/druk? In FC25 is dit anders. Hier nog helemaal verrot en gaar van gisteren champs gespeeld. Bij 11 ben ik afgetaaid en we kregen een Völ cadeautje in de vorm van Völler. Aardig snoepje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober 11 uur geleden zei ReneLeBlanc: In FC25 is dit anders. Hier nog helemaal verrot en gaar van gisteren champs gespeeld. Bij 11 ben ik afgetaaid en we kregen een Völ cadeautje in de vorm van Völler. Aardig snoepje Ga je hem wel gebruiken? Champs bij mij was geen succes. Dus na 2 potten en dus verlies was ik er weer klaar mee. Ben dan weer op het moment aangekomen dat ik constant met opstellingen en spelers ga schuiven. Wil graag dit jaar in een 3-5-2 oid gaan spelen maar vrees dat dit zoals altijd mij weinig succes gaat opleveren. Afgelopen jaren speelde ik eigenlijk altijd in een 4-1-2-1-2. Welke tactieken gebruiken jullie tot nu toe? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 oktober Auteur Share Geplaatst 21 oktober 433(4) en wil 4231 breed gaan proberen. Eerstgenoemde werkt prima voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Overal waar ik ook speel kom ik het duo Thuram en Thuram tegen. Friendlies, rivals, champs, zelfs squad battles en in rush is er vaak ook 1 van de 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober 4213 is de shit. Mijn rechterkant moet nog wel even ingekleurd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 oktober Auteur Share Geplaatst 22 oktober Heb je een code voor de tactiek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober 3 uur geleden zei ReneLeBlanc: 4213 is de shit. Mijn rechterkant moet nog wel even ingekleurd worden. Zo'n team was vroeger gewoon aan het eind van de gamecyclus pas een keer mogelijk. Dit heb je nu na een maand dus al? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober 12 minuten geleden zei bas huijsmans: Zo'n team was vroeger gewoon aan het eind van de gamecyclus pas een keer mogelijk. Dit heb je nu na een maand dus al? Halve maand joh. Niet normaal tegenwoordig meer joh. Je hoeft het niet eens veel te spelen om dit voor elkaar te krijgen. Enige die coins waard is is Hansen, en alles is ook nog is afkomstig uit rewards. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober 5 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Halve maand joh. Niet normaal tegenwoordig meer joh. Je hoeft het niet eens veel te spelen om dit voor elkaar te krijgen. Enige die coins waard is is Hansen, en alles is ook nog is afkomstig uit rewards. De hele charme van FUT weg haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober 41 minuten geleden zei bas huijsmans: De hele charme van FUT weg haha Ach ja, die evolutions hebben wel veel toegevoegd. Er zijn natuurlijk nog steeds kaarten waar je knetter hard voor moet grinden. Ach, ik kan zeggen dat in mijn leven R9 heb gepackt. Dat zijn pas vinkjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober 5 uur geleden zei ReneLeBlanc: 4213 is de shit. Mijn rechterkant moet nog wel even ingekleurd worden. Matig team, ik zie namelijk geen enkele icon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Ik ben nu aan dit team aan het werken Net die evo van 20+ games voor De Roon afgerond Nu Pavlidis en Botman nog in hun evo's gooien en Aursnes unlocken en evo'en. En tegen die tijd dat ik daar bijna klaar mee ben, zullen er wel weer nieuwe evo's zijn die ervoor zorgen dat ik alles weer om ga gooien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober 22 uur geleden zei Vitesse88: Heb je een code voor de tactiek? Ik ben hier ook wel benieuwd naar @ReneLeBlanc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober Op 22-10-2024 om 11:15 zei Vitesse88: Heb je een code voor de tactiek? 10 uur geleden zei Thom: Ik ben hier ook wel benieuwd naar @ReneLeBlanc Sorry dames. Druk druk druk. De rest is balanced, 50. Niet echt iets speciaals dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober Iemand nog wat noemenswaardig uit die Hero SBC? Of uit de Icon SBC van laatst? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michel1996 Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober Kompany uit de hero sbc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michel1996 Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober 10 uur geleden zei Keeza: Iemand nog wat noemenswaardig uit die Hero SBC? Of uit de Icon SBC van laatst? ik was zo sterk geweest om die icon sbc te skippen, doe ik vervolgens wel die hero sbc. Zo dom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober 7 uur geleden zei Michel1996: da’s geen kattepis joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober 7 minuten geleden zei Keeza: da’s geen kattepis joh Deel jouw team dan is Shevchenko. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober (bewerkt) 3 uur geleden zei ReneLeBlanc: Deel jouw team dan is Shevchenko. Ronaldo uit de vorige WL en die gekke Mexicano uit de Icon SBC. Verder is het puzzelen met chem, want ons Ronnietje moet erin natuurlijk. 24 oktober bewerkt door Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober Beoogde basis: Parrott, Regeer en van den Bergh zitten nu nog bankje voor Gimenez, Clasie en van de Ven. Maar die hebben nog wel evootje nodig. Hopen op trailblazer van Steijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober 27 minuten geleden zei Kelvin: Beoogde basis: Parrott, Regeer en van den Bergh zitten nu nog bankje voor Gimenez, Clasie en van de Ven. Maar die hebben nog wel evootje nodig. Hopen op trailblazer van Steijn Hoe vind je die Gakpo evo? Ik twijfel nog steeds tussen Gakpo en Malen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten