Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Vitesse88:

Ja ik vertik het om 24 friendly’s te gaan winnen voor een evo. Slaan ze weer compleet te plank mee mis  

Net Litmanen uit sbc voor een 50k pack,++ spelmaker. Ga hem gewoon gebruiken. Als niet Ajacied vond ik hem altijd tof en goed. 

Ik probeer gewoon iedere dag 2/3 wins te behalen, nog meer als 3 weken de tijd voor die verloopt. :D Kan ik ook gerust nog wat dagen overslaan.

Twijfel ook nog tussen deze 2 evo's :D Botman kan sneller in toekomstige evo's denk ik, en 98 reactions en 94 composure is wel heel ziek. En die kost me geen 180k ;c Aan de andere kant is Van de Ven deze game ook echt ziek goed.

CDN media

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-10-2024 om 00:34 zei Kyrill:

Wat doen jullie qua pressing? Pressen na balverlies, balverlies tegenstander of altijd pressen/druk?

In FC25 is dit anders. 

Hier nog helemaal verrot en gaar van gisteren champs gespeeld. Bij 11 ben ik afgetaaid en we kregen een Völ cadeautje in de vorm van Völler. Aardig snoepje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei ReneLeBlanc:

In FC25 is dit anders. 

Hier nog helemaal verrot en gaar van gisteren champs gespeeld. Bij 11 ben ik afgetaaid en we kregen een Völ cadeautje in de vorm van Völler. Aardig snoepje

Ga je hem wel gebruiken?

Champs bij mij was geen succes. Dus na 2 potten en dus verlies was ik er weer klaar mee. 

Ben dan weer op het moment aangekomen dat ik constant met opstellingen en spelers ga schuiven. 

Wil graag dit jaar in een 3-5-2 oid gaan spelen maar vrees dat dit zoals altijd mij weinig succes gaat opleveren.

Afgelopen jaren speelde ik eigenlijk altijd in een 4-1-2-1-2. 

Welke tactieken gebruiken jullie tot nu toe?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei bas huijsmans:

Zo'n team was vroeger gewoon aan het eind van de gamecyclus pas een keer mogelijk. Dit heb je nu na een maand dus al?

Halve maand joh. Niet normaal tegenwoordig meer joh. Je hoeft het niet eens veel te spelen om dit voor elkaar te krijgen. Enige die coins waard is is Hansen, en alles is ook nog is afkomstig uit rewards.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Halve maand joh. Niet normaal tegenwoordig meer joh. Je hoeft het niet eens veel te spelen om dit voor elkaar te krijgen. Enige die coins waard is is Hansen, en alles is ook nog is afkomstig uit rewards.

De hele charme van FUT weg haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei bas huijsmans:

De hele charme van FUT weg haha

Ach ja, die evolutions hebben wel veel toegevoegd. Er zijn natuurlijk nog steeds kaarten waar je knetter hard voor moet grinden. Ach, ik kan zeggen dat in mijn leven R9 heb gepackt. Dat zijn pas vinkjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nu aan dit team aan het werken :D Net die evo van 20+ games voor De Roon afgerond :cab: Nu Pavlidis en Botman nog in hun evo's gooien en Aursnes unlocken en evo'en. En tegen die tijd dat ik daar bijna klaar mee ben, zullen er wel weer nieuwe evo's zijn die ervoor zorgen dat ik alles weer om ga gooien :cab:

d6110cfd6b1820f431d0adcfe57a6180.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Deel jouw team dan is Shevchenko.

IMG_6047.png.911dd65a02a633692368f928fb72d913.png

Ronaldo uit de vorige WL en die gekke Mexicano uit de Icon SBC. Verder is het puzzelen met chem, want ons Ronnietje moet erin natuurlijk. 

bewerkt door Keeza
Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Kelvin:

Beoogde basis: Parrott, Regeer en van den Bergh zitten nu nog bankje voor Gimenez, Clasie en van de Ven. Maar die hebben nog wel evootje nodig. Hopen op trailblazer van Steijn

Hoe vind je die Gakpo evo? :D Ik twijfel nog steeds tussen Gakpo en Malen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites